جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock S5 MAX

Xiaomi Roborock Vacuum Cleaner Robot S5 MAX

نوع
ضمانت اصالت کالا
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock S5 MAX محصولی است که استفاده از آن، قطعا شما را شگفت‌زده خواهد کرد. این محصول، به سادگی به لوازم منزل شده نزدیک شده و بدون آنکه کوچکترین آسیبی به آن‌ها برساند، اطراف آن را نظافت کرده و به راه خود ادامه می‌دهد. با وجود سنسورهای پیشرفته روی این محصول، امکان سقوط این جاروی رباتیک از ارتفاع و پله‌ها وجود نخواهد داشت.

کمپانی چینی شیائومی، یکی از کمپانی‌هایی است که در زمینه تولید لوازم هوشمند فعالیت می‌کند. جارو رباتیک شیائومی مدل Roborock S5 MAX نیز یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط این کمپانی است که به منظور نظافت منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابعاد این جاروی رباتیک برابر 97*350 میلی‌متر است و وزن آن به 3.5 کیلوگرم می‌رسد. این جاروی رباتیک، مجهز به یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5200 میلی آمپر ساعت است که میزان شارژ آماده به کار آن تا 180 دقیقه خواهد بود. به لطف وجود حسگر برخورد (Collision sensor)، حسگر تشخیص ارتفاع (Level Sensor)، ژیروسکوپ (Gyroscope)، شتاب‌سنج (Accelerometer)، قطب نما (Compass)، کیلومتر شمار (Odometer) و مادون قرمز (Infrared) شاهد عملکردی بی‌نظیر از این جاروی رباتیک خواهیدبود.

ابعاد
97*350 میلی‌متر
رنگ
سفید، مشکی
وزن
3.5 کیلوگرم
تراشه
-
اتصال
-
ولتاژ
-
توان
-
ظرفیت باتری
ظرفیت 5200 میلی آمپر ساعت
عمر باتری
میزان شارژ آماده به کار تا 180 دقیقه
قدرت مکندگی
2000Pa
ظرفیت زباله‌دان
490 میلی لیتر
ظرفیت مخزن آب
290 میلی لیتر
جریان ورودی و خروجی داک شارژ
-
توضیحات
-
گارانتی اصالت
-

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...