ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS

Xiaomi Aamzfit GTS Smart Watch

دسته بندی : ساعت هوشمند
رنگ را انتخاب کنید:
صورتی صورتی
مشکی مشکی
طلایی طلایی
قرمز قرمز
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS در 6 رنگبندی جذاب عرضه شده و با طراحی زیبا و چشم‌نواز در کنار ویژگی‌ها و قابلیت‌های فنی بسیار خوب خود، توانسته تا مورد استقبال افراد زیادی قرار گیرد. در این بخش به طور اجمالی، نگاهی به قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول خواهیم داشت. ساعت هوشمند Amazfit GTS، مجهز به یک صفحه نمایش 1.65 اینچی با فناوری AMOLED است که به لطف تراکم پیکسلی 341 پیگسل در هر اینچ، قادر است تا جزئیات و رنگ‌ها را به بهترین شکل در اختیار شما قرار دهد. این محصول به کاربردی‌ترین سنسورهای نظارت بر روند سلامتی مجهز شده است بنابراین می‌توانید از رفتارهای بدن خود و تغییرات آن، سریعا آگاه شوید. این تمام ماجرا نیست. Amazfit GTS قادر است از 12 حالت ورزشی پشتیبانی کند و اطلاعات مربوط به فعالیت‌های ورزشی شما را از طریق اپلیکیشن موبایل در اختیار شما قرار دهد. این محصول با بهبود ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توانسته تا میزان مصرف باتری را مدیریت کند به طوریکه اگر از ساعت هوشمند خود به طور معمولی استفاده کنید، باتری آن تا 14 روز دوام خواهد داشت. همچنین اگر اتصال بلوتوث و برخی سنسورهای آن را غیر فعال کنید، می‌توانید تا 46 روز از ساعت خود برای اطلاع از زمان و تاریخ استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به اتصال بلوتوث نسخه 5 و مقاومت 5ATM اشاره نمود. 

بازار گجت‌های پوشیدنی هر روز در حال رشد و پیشرفت است و در این بازار، محصولاتی باقی می‌مانند که از همه نظر قادر باشند تا رضایت کاربران را جلب کنند.در این بین، یکی از برندهایی که محصولاتش با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شده، برند Amazfit است. ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS محصولی است که توسط این برند به بازار عرضه شده که دو ویژگی بارز آن را می‌توان کیفیت بالای ساخت و قیمت بسیار مناسب آن دانست. با در نظر گرفتن قابلیت‌هایی که این ساعت هوشمند در اختیار شما قرار می‌دهد باید گفت در این بازه قیمتی، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود. چنانچه قصد خرید این محصول را داشته باشید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب را مطالعه نمایید. 

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit GTS | نقد و بررسی

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS در 6 رنگبندی جذاب عرضه شده و با طراحی زیبا و چشم‌نواز در کنار ویژگی‌ها و قابلیت‌های فنی بسیار خوب خود، توانسته تا مورد استقبال افراد زیادی قرار گیرد. در این بخش به طور اجمالی، نگاهی به قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول خواهیم داشت. ساعت هوشمند Amazfit GTS، مجهز به یک صفحه نمایش 1.65 اینچی با فناوری AMOLED است که به لطف تراکم پیکسلی 341 پیگسل در هر اینچ، قادر است تا جزئیات و رنگ‌ها را به بهترین شکل در اختیار شما قرار دهد. این محصول به کاربردی‌ترین سنسورهای نظارت بر روند سلامتی مجهز شده است بنابراین می‌توانید از رفتارهای بدن خود و تغییرات آن، سریعا آگاه شوید. این تمام ماجرا نیست. Amazfit GTS قادر است از 12 حالت ورزشی پشتیبانی کند و اطلاعات مربوط به فعالیت‌های ورزشی شما را از طریق اپلیکیشن موبایل در اختیار شما قرار دهد. این محصول با بهبود ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری توانسته تا میزان مصرف باتری را مدیریت کند به طوریکه اگر از ساعت هوشمند خود به طور معمولی استفاده کنید، باتری آن تا 14 روز دوام خواهد داشت. همچنین اگر اتصال بلوتوث و برخی سنسورهای آن را غیر فعال کنید، می‌توانید تا 46 روز از ساعت خود برای اطلاع از زمان و تاریخ استفاده کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به اتصال بلوتوث نسخه 5 و مقاومت 5ATM اشاره نمود. حال که با ویژگی‌های این ساعت هوشمند به طور مختصر آشنا شدید بهتر است نگاه دقیق‌تری به هریک از قابلیت‌های آن داشته باشیم.

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit GTS

طراحی بدنه

همانند دو مدل دیگر ساعت هوشمند امیزفیت، Amazfit GTS نیز در نگاه اول شما را به یاد ساعت‌های گرانقیمت اپل خواهد انداخت. طراحی بدنه این دو محصول، بسیار به هم شباهت دارد با این حال، امیزفیت برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، یک دکمه فیزیکی در سمت راست بدنه آن تعبیه نموده است. قاب این ساعت هوشمند، مربع‌شکل و با ابعاد 9.4*36.25*43.25 طراحی شده و وزن آن، بدون در نظر گرفتن وزن بند، تنها 24.8 گرم است. ابعاد کوچک و وزن سبک این محصول سبب می‌شود در طول روز، به هیچ عنوان احساس خستگی نکنید. بند آن نیز با عرض 20 میلی‌متر، از جنس سیلیکونی نرم و بدون ایجاد حساسیت است که طول این بند در حالت بلند برابر 120 میلی‌متر و بند کوتاه آن 87 میلی‌متر طول دارد. در ساخت بدنه این محصول، از آلومینیوم و پلیمر استفاده شده است که سبب مقاومت بالای آن و وزن سبک آن می‌شود. بند سبک آن نیز به لطف وجود قفل کمربندی و سوراخ‌های متعدد، امکان تغییر اندازه را به شما خواهد بود. به طور کلی باید گفت بدنه Amazfit GTS، طراحی استانداردی دارد و نمی‌توان از آن ایراد گرفت. 

صفحه نمایش 

Amazfit GTS مجهز به یک صفحه نمایش 1.65 اینچی با فناوری AMOLED است و از رزولوشن 442*348 پیکسل پشتیبانی می‌کند. به لطف رزولوشن و تراکم پیکسلی بالای این صفحه نمایش، رنگ‌ها و جزئیات به شکل بسیار مطلوبی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. نکته جالب در مورد این صفحه نمایش آن است که از قابلیت Always-On-Display پشتیبانی می‌کند از این رو، می‌توانید آن را در وضعیت همیشه روشن قرار دهید. علاوه بر این، واچ‌فیس‌های بسیار متنوعی برای این محصول طراحی شده است که می‌توانید مطابق با سلیقه خود آن را انتخاب کنید. در نهایت باید گفت صفحه نمایش بزرگ این ساعت را می‌توان بزرگ‌ترین نقطه قوت آن دانست. 

باتری

ساعت هوشمند امیزفیت Amazfit GTS، مجهز به یک باتری لیتیوم یون با ظرفیت 220 میلی‌آمپر ساعت است که به ادعای امیزفیت می‌تواند در حالت عادی تا 14 روز دوام آورد. در طی این مدت قابلیت‌هایی نظیر نظارت 24 ساعت ضربان قلب، مانیتورینگ وضعیت خواب، 150 اعلان، Raise-to-wake و قابلیت GPS به طور کامل فعال هستند. با غیر فعال کردن این سنسورها و قطع اتصال بلوتوث قادر هستید تا 46 روز از ساعت خود برای اطلاع از زمان و تاریخ استفاده کنید. این باتری از طریق شارژر مغناطیسی شارژ می‌شود و برای شارژ کامل آن به حدودا 2 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. 

قابلیت‌‎ها و ویژگی‌ها

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره شد، شما می‌توانید از Amazfit GTS به منظور نظارت مداوم بر روی روند سلامت خود استفاده کنید و این امر به لطف وجود انواع سنسورهای مختلف امکان‌پذیر است. برخی از سنسورهایی که بر روی این ساعت هوشمند تعبیه شده‌اند عبارتند از: سنسور ضربان قلب و نظارت بر وضعیت خواب. جالب است بدانید این ساعت هوشمند به طور پیش‌فرض از 12 فعالیت ورزشی از جمله دویدن، قدم‌زدن، تردمیل، دوچرخه‌سواری، دوچرخه‌ثابت، شنا در استخر، شنا در آب آزاد، باشگاه و کار با دستگاه، تپه‌نوردی، دو در فضای باز، اسکی و تمرین ورزشی پشتیبانی می‌کند. تمامی‌ داده‌های مربوط به فعالیت‌های ورزشی شما از طریق اپلیکیشن موبایل قابل مشاهده است بنابراین می‌توانید به منظور بهبود فعالیت‌های ورزشی خود از آن استفاده کنید. 

جمع‌بندی

به عنوان کلام آخر باید گفت، ساعت امیزفیت Amazfit GTS نکات مثبت بسیار زیادی دارد که قطعا شما را به خرید ترغیب خواهد کرد. صفحه نمایش با کیفیت عالی، باتری با دوام بالا، وجود انواع سنسور و پشتیبانی از 12 حالت ورزشی، ویژگی‌هایی هستند که انتظار شما از یک ساعت هوشمند را برآورده خواهند ساخت. عملکرد این محصول نیز به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در سطح بسیار قابل قبولی دارد و در این رده قیمتی، گزینه بسیار خوبی برای خرید به شمار می‌رود.

کاربرد
مناسب برای
آقایان و خانم‌ها
کاربری
ورزشی, رسمی, روزمره
بدنه و صفحه نمایش
فرم
مستطیل
اندازه
9.4*36.25*43.25 میلی‌متر
وزن
24.8 گرم
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس شیشه
گوریلا گلس 3
فناوری
AMOLED
رزولوشن
1.65 اینچ 442*348 پیکسل
عمق رنگ
-
حداکثر نور زمینه
-
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
341 پیکسل بر اینچ
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب و رطوبت
توضیحات بیشتر
پشتیبانی از Always-on-Display
مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر
شیشه با روکش ضد اثر انگشت
بند
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل
سگکی ساده
حسگرها و قابلیت‌ها
ضربان قلب
گام شمار
اکسیژن خون
ژیروسکوپ
قطب‌نما
شتاب سنج
وضعیت خواب
پایش سلامت زنانه
کنترل موسیقی
تکنولوژی
سازگاری
اندروید نسخه 5 و iOS نسخه 10 به بالا
سیستم عامل
-
قابلیت نصب کارت حافظه
قابلیت نصب سیم کارت
قابلیت مکالمه مستقیم
قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
GPS
NFC
WIFI
بلوتوث
BT5.0 BLE
توضیحات
-
مشخصات سخت‌افزاری
رم
-
حافظه فلش
-
حافظه داخلی
-
پردازنده
-
دوربین
اسپیکر
میکروفن
-
باتری
نوع شارژر
مغناطیسی 2 پین
عمر باتری
استفاده معمولی: 14 روز
استفاده سبک: 46 روز
ظرفیت باتری
220 میلی‌آمپرساعت لیتیوم یون
مدت زمان شارژ
حدود 2 ساعت
فعالیت‌های ورزشی
توضیحات فعالیت‌ها
پشتیبانی از 12 فعالیت ورزشی از جمله دویدن، قدم‌زدن، تردمیل، دوچرخه‌سواری، دوچرخه‌ثابت، شنا در استخر، شنا در آب آزاد، باشگاه و کار با دستگاه، تپه‌نوردی، دو در فضای باز، اسکی و تمرین ورزشی
سایر ویژگی‌ها
اقلام همراه
شارژر، دفترچه راهنما
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
انگلیسی
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه
زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 20 روز کاری پس از ثبت سفارش می‌باشد

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...