ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS 2

Xiaomi Aamzfit GTS 2 Smart Watch

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
خاکستری خاکستری
طلایی طلایی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS 2 یکی از محصولات محبوب و البته جذاب شرکت امیزفیت است که در سال گذشته وارد بازار شد. طراحی آن در مقایسه با مدل‌های قبلی، پیشرفت چشمگیری داشته به طوری که با یک نگاه، مجذوب آن می‌شوید. طراحی مربعی شکل و تنوع واچ‌فیس‌های این ساعت هوشمند، سبب شده تا این محصول به محصول مورد علاقه جوانان تبدیل شود. آنچه در مورد این محصول قابل توجه است، پشتیبانی آن از اسپیکر و میکروفن است از این رو، به راحتی می‌توانید از طریق ساعت خود و بر روی بستر بلوتوث، مکالمات تلفنی خود را انجام دهید اما ساعت، امکان نصب سیم‌کارت را در اختیار شما قرار نمی‌دهد. این ساعت هوشمند با یک صفحه نمایش مربعی AMOLED با رزولوشن 1.65 اینچ پشتیبانی می‌کند. به دلیل پشتیبانی این محصول از رزولوشن 442*348 پیکسل و تراکم پیکسلی نسبتا بالا، باید گفت رنگ‌ها و اطلاعات به شکل بسیار مطلوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند، برخورداری از سنسورهایی است که می‌توانید به منظور نظارت بر روند سلامتی خود از آن‌ها استفاده کنید. همچنین به دلیل پشتیبانی از 90 حالت ورزشی، با تشخیص خودکار، می‌تواند برای مدیریت فعالیت‌های ورزشی خود به طور مرتب از آن استفاده کنید. ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی GTS 2 دارای باتری با ظرفیت 246 میلی‌آمپر ساعت است که از طریق استند شارژ مغناطیسی شارژ می‌شود و در نهایت 2 ساعت برای شارژ کامل آن احتیاج خواهید داشت. به ادعای امیزفیت، با یک بار شارژ این ساعت هوشمند، باتری آن در حالت استفاده سبک، متوسط و سنگین، به ترتیب 20، 7 و 3.5 روز دوام خواهد داشت. این ساعت هوشمند، همچنین تا عمق 50 متری، در برابر نفوذ آب مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به اتصال بلوتوث نسخه 5، اتصال  WLAN 2.4GHz و سازگاری با گوشی‌های اندروید و iOS اشاره کرد. 

همانطور که می‌دانید، استفاده از گجت‌های پوشیدنی هوشمند، در میان افراد رواج بیشتری پیدا کرده است. Amazfit یکی از برندهای تولید کننده این محصولات است که در مدت کوتاهی توانست تا توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. از آنجایی که این شرکت، زیربرند شرکت شیائومی به شمار می‌رود بنابراین روند شیائومی را نیز در تولید محصولات خود در پیش گرفته است و این یعنی، محصولات امیزفیت نیز دارای کیفیت ساخت بالا (به لحاظ سخت‌افزاری) و قیمت بسیار مناسب و اقتصادی هستند. ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS 2 یکی از محصولات این برند است که مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته است. در این مطلب، قصد داریم تا این ساعت هوشمند را از جنبه‌های مختلف مورد نقد و بررسی قرار دهیم. چنانچه قصد خرید این ساعت را دارید توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب را مطالعه نمایید. 

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit GTS 2 | نقد و بررسی

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS 2 یکی از محصولات محبوب و البته جذاب شرکت امیزفیت است که در سال گذشته وارد بازار شد. طراحی آن در مقایسه با مدل‌های قبلی، پیشرفت چشمگیری داشته به طوری که با یک نگاه، مجذوب آن می‌شوید. طراحی مربعی شکل و تنوع واچ‌فیس‌های این ساعت هوشمند، سبب شده تا این محصول به محصول مورد علاقه جوانان تبدیل شود. آنچه در مورد این محصول قابل توجه است، پشتیبانی آن از اسپیکر و میکروفن است از این رو، به راحتی می‌توانید از طریق ساعت خود و بر روی بستر بلوتوث، مکالمات تلفنی خود را انجام دهید اما ساعت، امکان نصب سیم‌کارت را در اختیار شما قرار نمی‌دهد. این ساعت هوشمند با یک صفحه نمایش مربعی AMOLED با رزولوشن 1.65 اینچ پشتیبانی می‌کند. به دلیل پشتیبانی این محصول از رزولوشن 442*348 پیکسل و تراکم پیکسلی نسبتا بالا، باید گفت رنگ‌ها و اطلاعات به شکل بسیار مطلوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های این ساعت هوشمند، برخورداری از سنسورهایی است که می‌توانید به منظور نظارت بر روند سلامتی خود از آن‌ها استفاده کنید. همچنین به دلیل پشتیبانی از 90 حالت ورزشی، با تشخیص خودکار، می‌تواند برای مدیریت فعالیت‌های ورزشی خود به طور مرتب از آن استفاده کنید. ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی GTS 2 دارای باتری با ظرفیت 246 میلی‌آمپر ساعت است که از طریق استند شارژ مغناطیسی شارژ می‌شود و در نهایت 2 ساعت برای شارژ کامل آن احتیاج خواهید داشت. به ادعای امیزفیت، با یک بار شارژ این ساعت هوشمند، باتری آن در حالت استفاده سبک، متوسط و سنگین، به ترتیب 20، 7 و 3.5 روز دوام خواهد داشت. این ساعت هوشمند، همچنین تا عمق 50 متری، در برابر نفوذ آب مقاوم است. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به اتصال بلوتوث نسخه 5، اتصال  WLAN 2.4GHz و سازگاری با گوشی‌های اندروید و iOS اشاره کرد. این موارد، تنها بخشی از قابلیت‌هایی هستند که ساعت هوشمند امیزفیت Amazfit GTS 2 در اختیار شما قرار می‌دهد. در ابتدا نگاهی به طراحی بدنه آن خواهیم انداخت.

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit GTS 2 | نقد و بررسی

طراحی بدنه

آنچه در نگاه اول به ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 توجه شما را جلب خواهد کرد، شباهت بی‌اندازه آن به ساعت هوشمند اپل‌واچ است اما باید در نظر داشته باشید هنوز تفاوت‌هایی میان این دو محصول وجود دارد. Amazfit GTS 2 دارای طراحی بسیار جذاب با وزن سبک است که سبب می‎‌شود در طول روز و یا حتی در هنگام خوابیدن، بر روی مچ دست خود احساس ناراحتی و یا خستگی نداشته باشید. بدنه این محصول، از جنس آلومینیوم است. در سمت راست بدنه ساعت، یک دکمه فیزیکی وجود دارد که برای ورود به منو و خارج شدن از آن طراحی شده است. در سمت چپ بدنه ساعت نیز، اسپیکر و میکروفن تعبیه شده است که برای برقراری مکالمه مورد استفاده قرار می‌گیرد. قسمت زیرین ساعت، از جنس پلاستیک است که تمامی سنسورها در این بخش قرار گرفته‌اند. همچنین حفره‌های قرار گرفته شده در این بخش نیز به منظور اتصال شارژ مغناطیسی به ساعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. جنس بند این محصول، همانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، از جنس سیلیکونی است و به دلیل وجود قفل کمربندی، قابلیت تنظیم با اندازه‌های مختلف مچ دست را در اختیارتان قرار خواهد داد. یکی از ویژگی‌های جذاب در مورد طراحی بدنه این محصول، مقاومت آن تا عمق 50 متر در برابر نفوذ آب است بنابراین به شما امکان می‌دهد تا در هنگام شنا نیز از گجت هوشمند خود استفاده کنید. به طور کلی باید گفت Amazfit GTS 2 بسیار سبک است و کیفیت ساخت بالایی دارد که با در نظر گرفتن قیمت آن باید گفت یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. طراحی زیبا و وزن سبک آن، سبب شده تا این محصول طرفداران بسیاری در بازار پیدا کند. 

صفحه نمایش

از دیگر نقاط قوت ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 باید به صفحه نمایش آن اشاره کرد. این ساعت یک صفحه نمایش بسیار جذاب AMOLED با ابعاد 1.65 اینچ دارد که به شدت با کیفیت است. روشنایی صفحه نمایش نیز در سطح بسیار عالی قرار دارد به طوریکه در زیر نور خورشید نیز، کوچکترین مشکلی با نمایش اطلاعات روی صفحه نمایش نخواهید داشت. یکی از قابلیت‌های این صفحه نمایش، پشتیبانی از Always On Display است که اگر مدیریت مصرف باتری برای شما اهمیت دارد، توصیه می‌کنیم آن را در حالت غیر فعال قرار دهید. صفحه نمایش این محصول علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، از قابلیت لمس نیز به شکلی روان پشتیبانی می‌کند بنابراین باید گفت صفحه نمایش ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS 2 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. 

باتری

Amazfit GTS 2 مجهز به یک باتری لیتیوم‌پلیمری با ظرفیت 246 میلی‌آمپر است که به ادعای امیزفیت در حالت استفاده سبک، متوسط و سنگین، به ترتیب 20، 7 و 3.5 روز دوام خواهد داشت. در نظر داشته باشید برای استفاده سبک، نیاز است تا اتصال بلوتوث و بسیاری از سنسورهای این ساعت را غیر فعال کنید و از آن تنها برای مشاهده زمان و تاریخ استفاده نمایید. برای شارژ این محصول، از یک شارژر مغناطیسی استفاده می‌شود که مستقیما به پشت ساعت متصل می‌شود. برای شارژ این محصول شما بین 90-120 دقیقه زمان نیاز خواهید داشت که در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار، زمان قابل قبولی محسوب می‌شود.

قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 را می‌توان یک ساعت همه‌کاره دانست. پشتیبانی از انواع سنسورها نظیر ضربان قلب، اکسیژن خون، فشار خون و وضعیت خواب، به شما امکان می‌دهد تا به طور مرتب، وضعیت سلامت خود را زیر نظر داشته باشید. علاوه بر این، این ساعت می‌تواند به عنوان دستیار و مربی ورزشی شما نیز ایفای نقش کند چرا که به طور پیش‌فرض از 90 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. نکته جالب در مورد این محصول آن است که این 90 حالت ورزشی، به طور خودکار توسط ساعت تشخیص داده می‌شوند بنابراین تمام کاری که شما باید انجام دهید، آن است که شروع به ورزش کنید. تمام داده‌های مربوط به فعالیت‌های ورزشی شما در اپلیکیشن موبایل قابل مشاهده خواهد بود تا از آن برای بهبود برنامه‌ریزی ورزشی خود استفاده کنید.

جمع‌بندی

شاید به نظر شما ساعت هوشمند Amazfit GTS 2 قیمت بالایی داشته باشد اما باید گفت با در نظر گرفتن قیمت، امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. صفحه نمایش AMOLED با کیفیت بالا، رابط کاربری زیبا و سخت‌افزار قدرتمند ویژگی‌هایی هستند که سبب می‌شود در محدوده قیمت 3 تا 4 میلیون، این محصول گزینه بسیاری خوبی برای خرید باشد.

کاربرد
مناسب برای
آقایان و خانم‌ها
کاربری
ورزشی, رسمی, روزمره
بدنه و صفحه نمایش
فرم
مربع
اندازه
9.7*35.6*42.8 میلی‌متر
وزن
24.7g گرم (بدون احتساب بند)
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس شیشه
روکش شیشه 3D
فناوری
AMOLED
رزولوشن
1.65 اینچ 348x442 پیکسل
عمق رنگ
-
حداکثر نور زمینه
-
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
341 پیکسل بر اینچ
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب و رطوبت
توضیحات بیشتر
مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری
دارای دکمه فیزیکی
پشتیبانی از Always-On-Display
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام: فارسی , انگلیسی
پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم‌عامل: ندارد
بند
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل
سگکی
حسگرها و قابلیت‌ها
ضربان قلب
گام شمار
اکسیژن خون
ژیروسکوپ
قطب‌نما
شتاب سنج
وضعیت خواب
پایش سلامت زنانه
کنترل موسیقی
تکنولوژی
سازگاری
IOS 10 و بالاتر، Android 5.0 و بالاتر
سیستم عامل
RT OS
قابلیت نصب کارت حافظه
قابلیت نصب سیم کارت
قابلیت مکالمه مستقیم
قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
GPS
NFC
WIFI
بلوتوث
توضیحات
مشخصات سخت‌افزاری
رم
-
حافظه فلش
-
حافظه داخلی
3 گیگابایت
پردازنده
-
دوربین
اسپیکر
میکروفن
باتری
نوع شارژر
استند مغناطیسی شارژ
عمر باتری
استفاده سبک: 20 روز
استفاده متوسط: 5-7 روز
استفاده سنگین: 3.5 روز
ظرفیت باتری
246 میلی‌آمپرساعت
مدت زمان شارژ
حدود 2 ساعت
فعالیت‌های ورزشی
توضیحات فعالیت‌ها
پشتیبانی از بیش از 90 حالت ورزشی با تشخیص خودکار
سایر ویژگی‌ها
اقلام همراه
استند شارژ، دفترچه راهنما
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
فارسی، انگلیسی
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه
زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 60 روز کاری پس از ثبت سفارش می‌باشد

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...