ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS 2 Mini

Xiaomi Aamzfit GTS 2 Mini Smart Watch

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
صورتی صورتی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS 2 Mini یکی از محصولات و گجت‌های هوشمندی است که توسط شرکت امیزفیت به بازار عرضه شده است. این محصول، طراحی زیبایی دارد که سبب شده تا طیف وسیعی از علاقمندان این محصول را جوانان تشکیل دهند. این محصول بیش از 80 واچ فیس جذاب دارد که می‌‎توانید آن را روی صفحه نمایش همیشه روشن آن مشاهده کنید. سه رنگبندی جذاب این ساعت هوشمند به شما امکان می‌دهند تا به سادگی آن را به استایل روزمرخ خود ست کنید. اگر اهل ورزش هستید و به انجام فعالیت‌های ورزشی علاقه دارید باید گفت Amazfit GTS 2 Mini همان محصولی است که به دنبال آن بودید چرا که از بیش از 70 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. همچنین به دلیل وجود سنسور اکسیژن خون و ضربان قلب، می‌توانید روند سلامت خود را به طور مرتب بررسی کنید. به لطف وجود باتری 220 میلی‌آمپر ساعتی، شما می‌توانید تا 14 روز به طور مداوم از ساعت هوشمند خود استفاده کنید. برخلاف ظاهری مینیاتوری که این ساعت هوشمند دارد باید گفت، بالاترین سطح قدرت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند، از بلوتوث برای برقراری اتصال با گوشی هوشمند شما استفاده می‌کند و با گوشی‌های اندرویدی و iOS کاملا سازگار است. 

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS 2 Mini نسخه مینی ساعت GTS 2 است و به طور مشخص برای کاربرانی طراحی شده که بودجه برای آن‌ها در اولویت قرار دارد. با این حال باید گفت قیمت این محصول هنوز نسبتا بالاست اما با توجه به قابلیت‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد، نسبتا مناسب است. اگر قصد خرید این محصول را دارید توصیه می‌کنیم ادامه این مطلب را به دقت مطالعه کنید.

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit GTS 2 Mini | نقد و بررسی

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS 2 Mini یکی از محصولات و گجت‌های هوشمندی است که توسط شرکت امیزفیت به بازار عرضه شده است. این محصول، طراحی زیبایی دارد که سبب شده تا طیف وسیعی از علاقمندان این محصول را جوانان تشکیل دهند. این محصول بیش از 80 واچ فیس جذاب دارد که می‌‎توانید آن را روی صفحه نمایش همیشه روشن آن مشاهده کنید. سه رنگبندی جذاب این ساعت هوشمند به شما امکان می‌دهند تا به سادگی آن را به استایل روزمرخ خود ست کنید. اگر اهل ورزش هستید و به انجام فعالیت‌های ورزشی علاقه دارید باید گفت Amazfit GTS 2 Mini همان محصولی است که به دنبال آن بودید چرا که از بیش از 70 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. همچنین به دلیل وجود سنسور اکسیژن خون و ضربان قلب، می‌توانید روند سلامت خود را به طور مرتب بررسی کنید. به لطف وجود باتری 220 میلی‌آمپر ساعتی، شما می‌توانید تا 14 روز به طور مداوم از ساعت هوشمند خود استفاده کنید بنابراین برخلاف ظاهری مینیاتوری که این ساعت هوشمند دارد باید گفت، بالاترین سطح قدرت را در اختیار شما قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند، از بلوتوث برای برقراری اتصال با گوشی هوشمند شما استفاده می‌کند و با گوشی‌های اندرویدی و iOS کاملا سازگار است. مواردی که تا به این بخش از مطلب عنوان شد، تنها بخشی از قابلیت‌های محدود این ساعت هوشمند هستند. در ادامه نگاه دقیق‌تری به هریک از جنبه‌های این محصول خواهیم داشت. در ابتدا کار خود را با بررسی طراحی بدنه این ساعت آغاز خواهیم کرد.

طراحی بدنه

همانطور که از نام Amazfit GTS 2 Mini متوجه می‌شویم، این محصول یک نسخه نسبتا جمع و جور از نسخه اصلی یعنی GTS 2 است. این ساعت هوشمند یک قاب مستطیلی با ابعاد 8.95*35.8*40.5 میلی‌متر دارد که ضخامت آن (بدون در نظر گرفتن پایه سنسور) تنها 8.95 میلی‌متر است. ابعاد کوچک آن نیز سبب شده تا وزن آن تنها 19.5 گرم باشد. به این شکل، در طول روز، به هیچ عنوان بر روی مچ دست خود احساس خستگی نخواهید کرد. این محصول به یک بند سیلیکونی مجهز شده که به شدت با پوست شما سازگار است. همچنین به دلیل برخورداری از قفل ساده کمربندی، امکان تنظیم آن با اندازه مچ وجود دارد. بر روی بدنه آلومینیومی ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 Mini، یک دکمه فیزیکی تعبیه شده است که برای انجام عملیات مرتبط با ساعت می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر به دنبال خرید یک ساعت باریک و سبک هستید، قطعا این ساعت هوشمند می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. این محصول با 3 رنگبندی جذاب سبز روشن، صورتی و مشکی عرضه شده است. 

صفحه نمایش

همانطور که در تصاویر مشاهده کردید، ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit GTS 2 Mini به یک صفحه نمایشگر نسبتا مربعی شکل با ابعاد 8.95*35.8*40.5 میلی‌متر مجهز شده است. این صفحه نمایش 1.55 اینچی، با فناوری AMOLED، قادر است تا رنگ‌ها را به شکل خوبی نمایش دهد. همچنین به دلیل ضخامت کم این صفحه نمایش، میزان مصرف باتری نیز به شکل قابل توجهی بهینه شده است. روشنایی صفحه نمایش در این محصول 450 نیت است و در زیر نور آفتاب، مشکلی برای خواندن اطلاعات برای شما ایجاد نمی‌کند. برای این صفحه نمایش همیشه روشن، بیش از 80 واچ فیس و بیش از 60 الگوی زمینه طراحی شده است بنابراین می‌توانید ساعت هوشمند خود را مطابق با سلیقه خود، سفارشی‌سازی کنید. 

باتری

یکی از نکات مهم در هنگام خرید یک ساعت هوشمند، توجه به ظرفیت باتری آن است. ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 Mini با ظرفیت باتری 220 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شده که توسط پایه شارژ مغناطیسی 2 پین شارژ می‌شود و برای شارژ کامل آن به حدود 2 ساعت زمان احتیاج خواهید داشت. پس از شارژ کامل، شما می‌توانید با استفاده سنگین تا 7 روز، با استفاده معمولی تا 14 روز و با استفاده سبک تا 21 روز استفاده کنید. لازم به ذکر است برای افزایش دوام باتری، نیاز است تا اتصال بلوتوث و برخی از سنسورها را غیر فعال کنید. 

جمع‌بندی

ساعت هوشمند امیزفیت GTS 2 Mini بر خلاف اندازه جمع و جور خود، قابلیت‌های بی‌نظیری در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از این ساعت هوشمند برای نظارت مرتب بر روند سلامت و فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنید. آنچه سبب محبوبیت این محصول در میان کاربران آن شده، عمر خوب باتری، قیمت مناسب، برخورداری از سنسورها و پشتیبانی از حالت‌های ورزشی است. در نهایت باید گفت این محصول ارزش خرید دارد.

کاربرد
مناسب برای
آقایان و خانم‌ها
کاربری
ورزشی، رسمی، روزمره
بدنه و صفحه نمایش
فرم
مستطیل
اندازه
8.95*35.8*40.5 میلی‌متر
وزن
19.5 گرم
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس شیشه
روکش 2.5D
فناوری
AMOLED
رزولوشن
1.55 اینچ 354x306 پیکسل
عمق رنگ
-
حداکثر نور زمینه
450 نیت
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
301ppi
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب و رطوبت
توضیحات بیشتر
صفحه نمایش همیشه روشن
بیش از 80 واچ فیس
بیش از 60 الگو
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام: انگلیسی
پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم‌عامل: ندارد
بند
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل
سگکی ساده
حسگرها و قابلیت‌ها
ضربان قلب
گام شمار
اکسیژن خون
ژیروسکوپ
قطب‌نما
شتاب سنج
وضعیت خواب
پایش سلامت زنانه
کنترل موسیقی
تکنولوژی
سازگاری
اندروید 5 و بالاتر ، iOS نسخه 10 و بالاتر
سیستم عامل
قابلیت نصب کارت حافظه
قابلیت نصب سیم کارت
قابلیت مکالمه مستقیم
قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
GPS
NFC
WIFI
بلوتوث
توضیحات
قابلیت استفاده از ساعت به عنوان ریموت شاتر گوشی
دستیار صوتی الکسا
سنسور سطح استرس
پشتیبانی از PAI
مشخصات سخت‌افزاری
رم
-
حافظه فلش
-
حافظه داخلی
-
پردازنده
-
دوربین
اسپیکر
-
میکروفن
باتری
نوع شارژ
پایه شارژر مغناطیسی دارای 2پین
عمر باتری
استفاده سبک: 21 روز
استفاده معمولی: 14 روز
استفاده سنگین: 7 روز
ظرفیت باتری
220 میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان شارژ
در حدود 2 ساعت
فعالیت‌های ورزشی
توضیحات فعالیت‌ها
پشتیبانی از بیش از 70 حالت ورزشی
سایر ویژگی‌ها
اقلام همراه
پایه شارژ، دفترچه راهنما
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
انگلیسی

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

بهار

سلام نسخه گلوبال ؟

753 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سلام. بله تمامی محصولات سایت، بصورت نسخه گلوبال هستند

751 روز پیش ارسال پاسخ
ناشناس

سلام خسته نباشین
محصولات چند ماه گارانتی دارن؟

748 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

باسلام، محصولات لوازم جانبی ، ساعت و هندزفری دارای 6 ماه گارانتی هستند و گوشی های موبایل با گارانتی 18 ماهه به فروش میرسند

747 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...