ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit NEXO

Xiaomi Amazfit NEXO Smart Watch

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

برند شیائومی، با عرضه ساعت هوشمند Amazfit Nexo توانست تا طرفداران زیادی را در بازار پیدا کند. طراحی این محصول بسیار جذاب و چشم‌نواز است و به لطف عملکرد فوق‌العاده‌ای که در اختیار شما قرار می‌دهد به سرعت توانسته تا به محبوبیت بسیار خوبی دست پیدا کرده و سهم زیادی از فروش بازار را از آن خود کند. به دلیل ویژگی‌های جذابی که این محصول دارد، برای ورزشکاران و علاقمند به فعالیت‌های ورزشی به یک محصول شگفت‌انگیز تبدیل شده است. ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit NEXO مجهز به یک صفحه نمایش جذاب AMOLED با اندازه 1.39 اینچ است که تصاویر را به شکلی شفاف و واضح در اختیار شما قرار می‌دهد. به لطف وجود پردازنده 4 هسته‌ای این محصول، بسیاری از عملیات در کسری از ثانیه انجام می‌گیرند. از دیگر جذابیت‌های این ساعت هوشمند، می‌توان به پشتیبانی از اتصال بلوتوث و وای فای اشاره کرد که یک اتصال کاملا پایدار و مطمئن را در اختیار شما قرار می‌دهند. این محصول مجهز به یک باتری لیتیوم-یون پلیمری با ظرفیت 420 میلی‌آمپر است که دارای طول عمر 28 ساعت می‌باشد. بدنه Amazfit Nexo به دلیل پشتیبانی از استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم است. یکی از قابلیت‌های جذاب ساعت هوشمند امیزفیت، مجهز بودن به میکروفن و اسپیکر برای برقراری مکالمات تلفنی است. 

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit NEXO یکی از محصولات بسیار پیشرفته شرکت امیزفیت است که شاید برجسته‌ترین ویژگی آن را بتوان امکان برقراری تماس تلفنی از طریق ماژول eSIM دانست. علاوه بر این، این ساعت هوشمند می‌تواند به لطف پشتیبانی از 10 حالت ورزشی، به عنوان مربی ورزشی شما نیز ایفای نقش کند و داده‌های مربوط به فعالیت‌های ورزشی شما را از جمله میزان مسافت طی شده، میزان کالری سوزانده شده، تعداد قدم‌ها و... را در اختیار شما قرار دهد تا به این شکل، عملکرد ورزشی خود را بهبود ببخشید. 

Amazfit Nexo دارای بدنه‌ای بسیار مقاوم است که در کنار طراحی جذاب آن، این محصول را به یک ساعت هوشمند بسیار ایده‌آل برای استفاده روزمره و یا ورزشی تبدیل کرده است. علاوه بر این موارد، باتری با ظرفیت بالای این محصول نیز یکی از نقاط قابل توجه آن محسوب می‌شود که در حالت استفاده عادی تا 28 ساعت دوام خواهد داشت. اگر قصد خرید Amazfit Nexo را دارید، توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید چرا که قصد داریم این محصول را از جنبه‌های مختلف مورد نقد و بررسی قرار دهیم. 

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit NEXO | نقد و بررسی

برند شیائومی، با عرضه ساعت هوشمند Amazfit Nexo توانست تا طرفداران زیادی را در بازار پیدا کند. طراحی این محصول بسیار جذاب و چشم‌نواز است و به لطف عملکرد فوق‌العاده‌ای که در اختیار شما قرار می‌دهد به سرعت توانسته تا به محبوبیت بسیار خوبی دست پیدا کرده و سهم زیادی از فروش بازار را از آن خود کند. به دلیل ویژگی‌های جذابی که این محصول دارد، برای ورزشکاران و علاقمند به فعالیت‌های ورزشی به یک محصول شگفت‌انگیز تبدیل شده است. ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit NEXO مجهز به یک صفحه نمایش جذاب AMOLED با اندازه 1.39 اینچ است که تصاویر را به شکلی شفاف و واضح در اختیار شما قرار می‌دهد. به لطف وجود پردازنده 4 هسته‌ای این محصول، بسیاری از عملیات در کسری از ثانیه انجام می‌گیرند. از دیگر جذابیت‌های این ساعت هوشمند، می‌توان به پشتیبانی از اتصال بلوتوث و وای فای اشاره کرد که یک اتصال کاملا پایدار و مطمئن را در اختیار شما قرار می‌دهند. این محصول مجهز به یک باتری لیتیوم-یون پلیمری با ظرفیت 420 میلی‌آمپر است که دارای طول عمر 28 ساعت می‌باشد. بدنه Amazfit Nexo به دلیل پشتیبانی از استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم است. یکی از قابلیت‌های جذاب ساعت هوشمند امیزفیت، مجهز بودن به میکروفن و اسپیکر برای برقراری مکالمات تلفنی است. مواردی که در این بخش عنوان شد، تنها بخشی از قابلیت‌های این ساعت هستند، در ادامه به بررسی ویژگی‌های دیگر آن خواهیم پرداخت. 

طراحی بدنه

همانطور که در تصاویر مشاهده کردید، Amazfit NEXO با یک قاب گرد پر زرق و برق از جنس سرامیک میکروکریستالین به بازار عرضه شده است که همین موضوع، نشان‌دهنده مقاومت بالای بدنه در برابر آسیب‌های احتمالی است. در قسمت سمت راست، یک دکمه فیزیکی تعبیه شده که به عنوان دکمه Power عمل می‌کند. همچنین قسمت زیرین قاب، محل قرارگیری سنسور نوری است. این بدنه جذاب، توسط استاندارد IP68 محافظت می‌شود بنابراین شنا کردن، دوش گرفتن و شستن دست‌ها خللی در عملکرد دستگاه ایجاد نخواهد کرد. در مورد بند این محصول باید گفت همانند اکثر ساعت‌های هوشمند بازار، با یک بند سیلیکونی با عرض 22 میلی‌متر و قفل ساده کمربندی عرضه شده است و به شما امکان می‌دهد بند را مطابق با اندازه مچ دست خود تنظیم کنید. بر روی بدنه ساعت، اسپیکر و میکروفن نیز تعبیه شده که به شما امکان می‌دهند تا از طریق ساعت هوشمند خود به مکالمه تلفنی بپردازید. 

صفحه نمایش

Amazfit NEXO با یک صفحه نمایش گرد و جذاب به بازار عرضه شده است. این صفحه نمایش با اندازه 1.39 اینچ و تراکم پیکسلی 326ppi، تصاویر را به شکل شفاف و زیبایی در معرض نمایش قرار می‌دهند. صفحه نمایش این ساعت، یک شیشه حرارت‌دیده است که توسط Corning Gorilla 3 محافظت می‌شود و زاویه دید فوق‌العاده‌ای در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین مجهز به روکش ضد اثر انگشت است بنابراین در برابر جذب اثر انگشت مقاوم است. در کل باید گفت طراحی بدنه و صفحه نمایش این محصول، کاملا استاندارد است بنابراین نمی‌توان ایرادی به آن گرفت. 

باتری

ظرفیت باتری و میزان شارژدهی گجت‌های پوشیدنی، از مواردی هستند که کاربران در هنگام خرید، به آن توجه ویژه‌ای دارند. ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit NEXO با یک باتری لیتیوم-یون پلیمری با ظرفیت 420m میلی‌آمپر ساعت عرضه شده است که به ادعای امیزفیت، در حالت استفاده معمولی تا 28 ساعت دوام خواهد داشت. باتری توسط شارژر مغناطیسی 4 پین شارژ می‌شود و برای شارژ کامل به حدود 1.5 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. اگر نگران فعالیت مداوم سنسورها هستید باید گفت به لطف استفاده از فناوری‌های جدید، میزان مصرف باتری توسط سنسور نوری این محصول، به میزان چشمگیری کاهش یافته است.

قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های ساعت هوشمند امیزفیت NEXO، امکان مکالمه مستقیم است بنابراین حتی اگر تلفن هوشمند خود را همراه خود نبرید، هنوز می‎‌توانید از طریق ساعت، به مکالمات و پیام‌های خود پاسخ دهید. علاوه بر این، این محصول از 10 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و به لطف وجود GPS داخلی، اطلاعات دقیقی از فعالیت‌های ورزشی را در اختیارتان قرار می‌دهد. به لطف وجود سنسورهای کاربردی می‌توانید میزان ضربان قلب و کیفیت خود را اندازه‌گیری کنید و به این شکل، تا حدودی از وضعیت سلامت خود آگاه باشید. 

جمع‌بندی

با در نظر گرفتن ویژگی‌های فنی این محصول باید گفت ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit NEXO تمامی انتظارات شما از یک ساعت هوشمند را بر آورده می‌سازد. این محصول از اتصالات کاملا قدرتمندی استفاده می‌کند و به لطف وجود اسپیکر، میکروفن و اتصال 4g LTE به شما امکان برقرار مکالمات مستقیم را خواهد داد. این تمام ماجرا نیست. اگر ورزشکار هستید، این ساعت با پشتیبانی از 10 حالت ورزشی مختلف می‌تواند در نقش مربی ورزش شما نیز ظاهر شود. شاید عملکرد باتری این ساعت تا حدودی شما را ناامید کند اما سایر ویژگی‌های آن، قطعا شما را به استفاده از آن ترغیب خواهد کرد. در نظر داشته باشید شنما برای قابلیت‌های فوق‌العاده این ساعت هوشمند، مبلغ بسیار مناسبی را پرداخت می‌کنید. 

کاربرد
مناسب برای
آقایان و خانم‌ها
کاربری
ورزشی, رسمی, روزمره
بدنه و صفحه نمایش
فرم
گرد
اندازه
35.4 میلی‌متر قطر قاب
13.7 میلی‌متر ضخامت
12 میلی‌متر طول بند
وزن
49 گرم
جنس بدنه
استیل, سرامیک زیرکونیوم میکرو کریستالی، پلی کربنات
جنس شیشه
شیشه حرارت‌دیده گوریلا گلس 3 + روکش ضد اثر انگشت
فناوری
AMOLED
رزولوشن
1.39 اینچ 454x454 پیکسل
عمق رنگ
-
حداکثر نور زمینه
-
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326 پیکسل بر اینچ
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب و رطوبت
IP68
توضیحات بیشتر
دارای میکروفن و اسپیکر
بند
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل
سگکی ساده
حسگرها و قابلیت‌ها
ضربان قلب
گام شمار
اکسیژن خون
ژیروسکوپ
-
قطب‌نما
شتاب سنج
وضعیت خواب
پایش سلامت زنانه
-
کنترل موسیقی
تکنولوژی
سازگاری
سازگار با اندروید 5.0 و iOS 10.0 و نسخه‌های بالاتر
سیستم عامل
Amazfit OS
قابلیت نصب کارت حافظه
قابلیت نصب سیم کارت
e-SIM
قابلیت مکالمه مستقیم
قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
GPS
NFC
WIFI
Wi-Fi 2.4 GHz 802.11b/g/n
بلوتوث
Bluetooth 4.2 + BLE
توضیحات
نوع شبکه TDD-LTE / FDD-LTE، WCDMA، GSM
مشخصات سخت‌افزاری
رم
512MB LPDDR3
حافظه فلش
-
حافظه داخلی
4 گیگابایت
پردازنده
تراشه Qualcomm Snapdragon Wear 2500
دوربین
اسپیکر
میکروفن
باتری
نوع شارژ
پایه مغناطیسی USB
عمر باتری
28 ساعت
ظرفیت باتری
420 میلی‌آمپرساعت
مدت زمان شارژ
حدود 1.5 ساعت
فعالیت‌های ورزشی
توضیحات فعالیت‌ها
پشتیبانی از 10 حالت ورزشی شامل: دویدن، تردمیل، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، دوچرخه ثابت، دستگاه الیپتیکال، تپه‌نوردی، دو تریل، فوتبال، طناب‌زنی
سایر ویژگی‌ها
اقلام همراه
پایه شارژ مگنتی اختصاصی
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
انگلیسی، فارسی
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...