ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex

Xiaomi Amazfit T-Rex Smart Watch

رنگ را انتخاب کنید:
ارتشی ارتشی
خاکی خاکی
سبز سبز
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex دارای طراحی بسیار اسپرت و خاص است که با توجه ابعاد و وزنی که دارد می‌تواند برای آقایان انتخاب بسیار مناسبی باشد. این محصول، با طراحی ظاهری خاص و مدرن و همچنین قابلیت‌های ورزشی خود توانسته تا توجه ورزشکاران را به خود جلب نماید. یکی از نقاط قوت این ساعت هوشمند، بدنه پلیمری بسیار بادوام آن است که در دمای منفی 40 و مثبت 70 درجه، بدون کوچکترین مشکلی عمل خواهد کرد. علاوه بر این، این محصول مقاومت بی‌نظیری در برابر رطوبت بالا و خوردگی دارد. Amazfit T-Rex مجهز به یک صفحه نمایش بسیار مقاوم است که توسط گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. این محصول از 14 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و به لطف استاندارد 5ATM، تا عمق 5 متری آب مقاوم است از این رو می‌توانید در هنگام شنا کردن و یا دوش گرفتن نیز، ساعت خود را بر روی مچ دست خود داشته باشید. همانطور که گفتیم، باتری 390mAh LiPo این ساعت یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود که به ادعای امیزفیت، در حالت استفاده عادی تا 20 روز و در حالت استفاده سبک تا 66 روز دوام خواهد داشت. 

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex یکی از ساعت‌های هوشمند بسیار جذابی است که امکانات بی‌نظیری را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد. دو مزیت بزرگ این گوشی، بدنه بسیار مقاوم و برخورداری از 12 گواهینامه نظامی است و دیگری، باتری بسیار با دوام است که با یکبار شارژ کامل، تا 20 روز به طور مدام کار خواهد کرد. بنابراین اگر از آن دسته افرادی هستید که به کمپینگ و کوه‌نوردی علاقه دارید باید گفت این محصول قطعا انتخاب مناسبی برای شماست. امیزفیت این ساعت هوشمند را به طور انحصاری به منظور ورزش و کاربری در فضای باز، طراحی و تولید کرده و به دلیل وجود دو مزیتی که به آن اشاره کردیم، به گزینه ایده‌آل ورزشکاران تبدیل شده است. چنانچه قصد خرید Amazfit T-Rex را دارید توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی Amazfit T-Rex | نقد و بررسی

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex دارای طراحی بسیار اسپرت و خاص است که با توجه ابعاد و وزنی که دارد می‌تواند برای آقایان انتخاب بسیار مناسبی باشد. این محصول، با طراحی ظاهری خاص و مدرن و همچنین قابلیت‌های ورزشی خود توانسته تا توجه ورزشکاران را به خود جلب نماید. یکی از نقاط قوت این ساعت هوشمند، بدنه پلیمری بسیار بادوام آن است که در دمای منفی 40 و مثبت 70 درجه، بدون کوچکترین مشکلی عمل خواهد کرد. علاوه بر این، این محصول مقاومت بی‌نظیری در برابر رطوبت بالا و خوردگی دارد. Amazfit T-Rex مجهز به یک صفحه نمایش بسیار مقاوم است که توسط گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. این محصول از 14 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و به لطف استاندارد 5ATM، تا عمق 5 متری آب مقاوم است از این رو می‌توانید در هنگام شنا کردن و یا دوش گرفتن نیز، ساعت خود را بر روی مچ دست خود داشته باشید. همانطور که گفتیم، باتری 390mAh LiPo این ساعت یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود که به ادعای امیزفیت، در حالت استفاده عادی تا 20 روز و در حالت استفاده سبک تا 66 روز دوام خواهد داشت. مواردی که در این بخش عنوان شد، تنها بخشی از ویژگی‌های جذاب این محصول هستند. در ادامه این مقاله، با قابلیت‌های بیشتری از این محصول آشنا خواهید شد. 

طراحی بدنه

ساعت هوشمند امیزفیت شیائومی مدل Amazfit T-Rex بدنه بسیار مقاومی دارد و با قرارگیری تحت تست‌های مختلف توانسته تا 12 مجوز نظامی را دریافت کند. بدنه قدرتمند این ساعت هوشمند، از جنس پلیمر است و تا ساعت‌‎‌ها در برابر رطوبت و خوردگی مقاومت می‌کند. به دلیل جنس بدنه مقاوم این محصول، شما می‌توانید برای ورزش‌ها و فعالیت‌های مختلفی نظیر شنا و تپه‌نوردی از آن استفاده کنید. بر روی بدنه این ساعت، 4 دکمه فیزیکی تعبیه شده که عملیات Back، Down، Up و Select را انجام می‌دهند. این محصول، دارای قاب گرد است و ابعادی برابر 13.5*47.7*47.7 میلی‌متر دارد. به دلیل ابعاد نسبتا بزرگ قاب و بدنه و همچنین وزن 58 گرمی آن، عموما برای استفاده توسط آقایان و کاربری ورزشی، گزینه بسیار مناسبی است. 

صفحه نمایش

ساعت هوشمند Amazfit T-Rex مجهز به یک صفحه نمایش 1.3 اینچی AMOLED است بنابراین اطلاعات را به شکل مطلوبی در معرض نمایش قرار می‌دهند. این صفحه نمایش رنگی، دارای سرعت پاسخگویی لمسی بسیار خوبی است. همچنین به لطف پشتیبانی از رزولوشن 360*360 پیکسل، داده‌ها و اطلاعات به شکل بسیار جذابی به شما نمایش داده می‌شوند. صفحه نمایش این سااعت هوشمند، همانند بدنه آن، از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و توسط Corning Gorilla Glass 3 محافظت می‌شود. همچنین به یک روکش ضد اثر انگشت مجهز شده است بنابراین لک و اثر انگشت را به خود جذب نخواهد کرد. 

باتری

یکی از نقاط قوت Amazfit T-Rex را می‎‎‌توان باتری این ساعت هوشمند دانست. این محصول مجهز به یک باتری 390 میلی‌آمپر ساعتی LiPo است. به ادعای امیزفیت، این باتری با یک بار شارژ کامل تا 20 روز دوام خواهد داشت. همچنین در صورت غیر فعال کردن برخی قابلیت‌ها و قطع اتصال بلوتوث می‌توانید میزان دوام باتری را به 66 روز برسانید. دوام باتری این محصول به عنوان یک ساعت هوشمند ورزشی، بسیار مناسب است. 

قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

حال به جذاب‌ترین قسمت معرفی ساعت Amazfit T-Rex می‌رسیم. همانطور که در تیزرها و تبلیغات این ساعت مشاهده کرده‌اید، این ساعت به طور انحصاری برای فضای خارجی طراحی شده است. به لطف پشتیبانی از 14 حالت ورزشی، شما می‌توانید از این محصول برای کوه‌نوردی، فیتنس، ورزش‌های سه‌گانه، شنا و... استفاده کنید. در مورد حسگرهای مربوط به سلامتی نیز باید گفت این محصول عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است. با استفاده از قابلیت‌هایی نظیر مانیتورینگ 24 ساعته ضربان قلب و پایش وضعیت خواب نیز می‌توانید بر روی وضعیت سلامت خود نیز نظارت داشته باشید. این ساعت هوشمند، از قابلیت‌های دیگری نظیر گزارش آب و هوا، یادآور رویدادها، اعلان نوتفیکیشن برنامه‌ها و یادآور تماس نیز پشتیبانی می‌کند. 

جمع‌بندی

به عنوان کلام آخر باید گفت اگر به ورزش‌، چه در طبیعت و چه در باشگاه، علاقه دارید و به دنبال یک ساعت هوشمند با دوام هستید، ساعت هوشمند Amazfit T-Rex می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. بدنه پلیمری قدرتمند و باطری با دوام 20 روزه، از نقاط قوت این محصول به شمار می‎‌روند. 

کاربرد
مناسب برای
آقایان
کاربری
ورزشی , روزمره
بدنه و صفحه نمایش
فرم
گرد
اندازه
13.5*47.7*47.7 میلی‌متر
وزن
58 گرم
جنس بدنه
پلیمر
جنس شیشه
Corning Gorilla Glass 3 + پوشش ضد اثر انگشت
فناوری
AMOLED
رزولوشن
1.3 اینچ 360*360 پیکسل
عمق رنگ
-
حداکثر نور زمینه
-
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
-
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب و رطوبت
توضیحات بیشتر
5ATM
Zepp App
قابلیت عملکرد در دمای -40 تا +70
96 ساعت مقاومت در برابر خوردگی
240 ساعت مقاومت در برابر رطوبت
بند
جنس بند
سیلیکون
نوع قفل
سگکی ساده
حسگرها و قابلیت‌ها
ضربان قلب
گام شمار
اکسیژن خون
ژیروسکوپ
قطب‌نما
شتاب سنج
وضعیت خواب
پایش سلامت زنانه
کنترل موسیقی
تکنولوژی
سیستم عامل
Amazfit OS
قابلیت نصب کارت حافظه
قابلیت نصب سیم کارت
قابلیت مکالمه مستقیم
قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
GPS
NFC
WIFI
بلوتوث
Bluetooth 5.0/BLE
توضیحات
-
مشخصات سخت‌افزاری
رم
-
حافظه فلش
-
حافظه داخلی
-
پردازنده
-
دوربین
-
اسپیکر
-
میکروفن
-
باتری
نوع شارژر
پایه شارژ مغناطیسی
عمر باتری
استفاده سبک: 66 روز
استفاده عادی: 20 روز
ظرفیت باتری
390 میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان شارژ
-
فعالیت‌های ورزشی
توضیحات فعالیت‌ها
پشتیبانی از 14 فعالیت ورزشی شامل دویدن، تردمیل، دو تریل، قدم زدن، الیپتیکال، تپه‌نوردی، پیاده‌روی، اسکی، دوچرخه‌سواری در فضای باز، دوچرخه ثابت، شنا در استخر، شنا در آب‌های آزاد، ورزش سه گانه، فیتنس
سایر ویژگی‌ها
اقلام همراه
شارژر، دفترچه راهنما
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
انگلیسی
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...