اپل واچ سری 6 مدل Aluminum Case 40mm

Apple Watch Series 6 40mm Space Gray Aluminum Case

دسته بندی : ساعت هوشمند
برند : اپل - apple
رنگ را انتخاب کنید:
نقره ای نقره ای
خاکستری خاکستری
گلد گلد
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل Aluminum Case 40mm یکی دیگر از گجت‌های هوشمندی است که توسط کمپانی اپل روانه بازار شده است. به نظر می‌رسد اپل این محصول را با تمرکز بیشتری بر روی سلامت افراد روانه بازار کرده است چرا قابلیت‌هایی بیشتری در مقایسه با سایر مدل‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند، طراحی ظریف و زیبایی دارد و به لطف وجود صفحه نمایش مربعی جذاب، داده‌ها و اطلاعات را به شکل خوبی در معرض نمایش قرار می‌دهد. این محصول، مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد به همین جهت می‌توانید از آن در هنگام شنا در آب کم عمق و یا دوش گرفتن نیز استفاده کنید. آنچه سبب ارائه عملکرد بی‌نظیر این محصول شده است، برخورداری از پردازنده قدرتمند دو هسته‌ای است. مجموع قابلیت‌های این محصولات سبب شده تا این محصول ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشد. 

ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل Aluminum Case 40mm، یکی از محصولات فوق‌العاده‌‌ای است که توسط کمپانی اپل روانه بازار شده است. به نظر می‌رسد اپل این محصول را با هدف تمرکز بر روی سلامت کاربران خود تولید کرده است چرا که این محصول از سنسورهای سلامتی نظیر ضربان قلب و اکسیژن خون برخوردار است. می‌توان جذابیت این ساعت هوشمند را صفحه نمایش همیشه روشن با فناوری Retina آن دانست که شما را در جریان تمامی اعلان‌ها قرار می‌دهد. اگر قصد دارید به طور مرتب بر روی وضعیت سلامت و تناسب اندام خود نظارت داشته باشید، قطعا به اپل واچ 6 نیاز خواهید داشت. در ادامه با ما همراه باشید تا به طور دقیق، قابلیت‌های این محصول را بررسی کنیم.

ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل Aluminum Case 40mm | نقد و بررسی

ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل Aluminum Case 40mm یکی دیگر از گجت‌های هوشمندی است که توسط کمپانی اپل روانه بازار شده است. به نظر می‌رسد اپل این محصول را با تمرکز بیشتری بر روی سلامت افراد روانه بازار کرده است چرا قابلیت‌هایی بیشتری در مقایسه با سایر مدل‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند، طراحی ظریف و زیبایی دارد و به لطف وجود صفحه نمایش مربعی جذاب، داده‌ها و اطلاعات را به شکل خوبی در معرض نمایش قرار می‌دهد. این محصول، مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد به همین جهت می‌توانید از آن در هنگام شنا در آب کم عمق و یا دوش گرفتن نیز استفاده کنید. آنچه سبب ارائه عملکرد بی‌نظیر این محصول شده است، برخورداری از پردازنده قدرتمند دو هسته‌ای است. مجموع قابلیت‌های این محصولات سبب شده تا این محصول ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشد. با در نظر گرفتن قیمت اپل واچ 6 مدل Aluminum Case 40mm باید گفت این محصول، یک گزینه ایده‌ال برای شما خواهد بود. در ادامه نگاهی به قابلیت‌های این محصول خواهیم داشت. 

ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل Aluminum Case 40mm

طراحی بدنه

اگر قصد خرید یک محصول متفاوت را دارید باید گفت این محصول در مقایسه با مدل‌های قبلی، تفاوت چندانی از نظر طراحی ندارد. این ساعت هوشمند دارای ارتفاع 40، عرض 34 و ضخامت 10.7 میلی‌متر است و وزن آن به 30.5 گرم می‌رسد. اندازه قاب این محصول برای مچ دست آقایان و بانوان بسیار مناسب است و به دلیل وزن سبکی که دارد، در طول روز احساس خستگی و ناراحتی روی مچ دست شما ایجاد نخواهد کرد. قاب جلویی این ساعت، محل نگه‌داری صفحه نمایش بزرگ این ساعت است که در بخش بعدی در مورد آن صحبت خواهیم کرد. این ساعت هوشمند مجهز به یک بند سیلیکونی است که ضد حساسیت و تعریق است بنابراین می‌توانید در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی به سادگی از آن استفاده کنید. در مجموع، طراحی این محصول، زیبا و اسپرت است و نمی‌توان ایرادی به آن وارد کرد. 

صفحه نمایش

در این بخش نگاهی به صفحه نمایش این محصول خواهیم انداخت. صفحه نمایش این ساعت هوشمند، یک نمایشگر  1.57 اینچی با فناوری Retina LTPO OLED است. به لطف پشتیبانی از رزولوشن 324x394 پیکسل و نور زمینه 1000 نیت، اطلاعات و اعلانات به شکل بسیار جذابی به شما نمایش داده می‌شود و شما کوچکترین اعلانی را از دست نخواهید داد. این صفحه نمایش از فناوری Always-On پشتیبانی می‌کند.

باتری

یکی از مواردی که باید در هنگام خرید ساعت هوشمند به آن توجه داشته باشید، ظرفیت باتری و دوام آن است. ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل Aluminum Case 40mm مجهز به یک باتری بسیار با دوام است که به ادعای اپل تا 18 ساعت دوام دارد. بدیهی است می‌توانید با غیر فعال کردن برخی از سنسورها، مدت زمان استفاده از ساعت را نیز افزایش دهید. 

قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره کردیم، به نظر می‌‌رسد اپل این ساعت را با تمرکز بر روی سلامت افراد تولید کرده است. به همین جهت، بسیاری از سنسورهای سلامتی نظیر نظارت بر ضربان قلب، اندازه‌گیری اکسیژن خون، مانیتورینگ خواب، اپلیکیشن ECG و... است. علاوه بر این‌ها، به دلیل وجود اسپیکر و میکروفن، شما می‌توانید به راحتی با ساعت هوشمند خود مکالمه کنید. 

جمع‌بندی

در مجموع باید گفت اگر بودجه برای شما اهمیت چندانی ندارد، ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل Aluminum Case 40mm با برخورداری از قابلیت‌های جدید و پیشرفته می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. 

کاربرد
مناسب برای
آقایان و خانم‌ها
کاربری
ورزشی، رسمی، روزمره
بدنه و صفحه نمایش
فرم
مستطیل
اندازه
10.7*34*40 میلی‌متر
وزن
30.5 گرم
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس شیشه
Ion-x
فناوری
Retina LTPO OLED
رزولوشن
1.58 اینچ 324x394 پیکسل
عمق رنگ
حداکثر نور زمینه
۱۰۰۰ نیت
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب و رطوبت
توضیحات بیشتر
مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری
صفحه نمایش Always-On
بند
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل
پین‌بند
حسگرها و قابلیت‌ها
ضربان قلب
گام شمار
اکسیژن خون
ژیروسکوپ
قطب‌نما
شتاب سنج
وضعیت خواب
پایش سلامت زنانه
-
کنترل موسیقی
تکنولوژی
سازگاری
سازگاری از گوشی iPhone 6S به بالا و سیستم عامل IOS14 به بالا
سیستم عامل
Watch OS
قابلیت نصب کارت حافظه
قابلیت نصب سیم کارت
قابلیت مکالمه مستقیم
قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
GPS
NFC
WIFI
802.11b/g/n 2.4GHz and 5GHz
بلوتوث
5
توضیحات
دارای میکروفن و اسپیکر
باتری لیتیوم یون
مشخصات سخت‌افزاری
رم
-
حافظه فلش
حافظه داخلی
32 گیگابایت
پردازنده
S6 SiP 64-bit dual-core
دوربین
باتری
اسپیکر
میکروفن
نوع شارژر
مغناطیسی
عمر باتری
18 ساعت
ظرفیت باتری
-
مدت زمان شارژ
فعالیت‌های ورزشی
توضیحات فعالیت‌ها
-
سایر ویژگی‌ها
اقلام همراه
-
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
نامشخص
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه
زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 60 روز کاری پس از ثبت سفارش می‌باشد

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...