اپل واچ سری 6 مدل Aluminum Case 44mm

Apple Series 6 Aluminum Case 44mm Smart Watch

دسته بندی : ساعت هوشمند
برند : اپل - apple
رنگ را انتخاب کنید:
نقره ای نقره ای
خاکستری خاکستری
گلد گلد
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کمپانی اپل، هر بار با معرفی محصولات خود، طرفداران و کاربران را بسیار شگفت‌زده می‌کند. ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل Aluminum Case 44mm نیز یکی از محصولات فوق‌العاده این کمپانی است که بر روی سلامت افراد تمرکز بیشتری دارد. طراحی این محصول بسیار زیبا و چشم‌نواز است و در رنگبندی‌های بسیار جذاب ارائه شده است. صفحه نمایش Always On Display این ساعت هوشمند، امکان مشاهده تمامی نوتیفیکیشن‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد البته باید در نظر داشته باشید این حالت می‌تواند روی میزان مصرف باتری ساعت، تاثیر منفی داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد این محصول، مقاومت ساعت تا عمق 50 متری آب است از این رو ، ساعت هوشمند اپل در هنگام بارش باران، شنا در آب کم‌عمق و یا شست‌و‌شوی دست‌ها دچار مشکل نخواهد شد. به لطف پردازنده دو هسته‌ای Apple S6 و سیستم عامل watchOS 7.0، پردازش اطلاعات با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد. ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 به کارامدترین سنسورها نظیر VO2max، سطح اکسیژن خون، ژیروسکوپ، SpO2، گام‌شمار و ضربان قلب است که می‌توانید از آن برای نظارت مداوم بر روند سلامت خود استفاده کنید. مواردی که در این بخش عنوان شد، تنها بخشی از جذابیت‌های این محصول هستند که آن را به یک محصول با ارزش برای خرید تبدیل می‌کند. 

به نظر می‌رسد اپل با عرضه ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل Aluminum Case 44mm، قصد دارد تا نظارت مداوم بر روند سلامتی را در اختیار کاربران قرار دهد چرا که با مطالعه مشخصات فنی این محصول متوجه می‌شویم به انواع سنسورهای سلامتی نظیر ضربان قلب، اکسیژن خون و VO2max مجهز شده است. بنابراین با خرید این ساعت هوشمند، زندگی سالم‌تری خواهید داشت. سنسورهای این محصول، درست در قسمت زیرین ساعت تعبیه شده است و با اطلاعات به دست آمده توسط ساعت هوشمندتان قادر هستید تا به طور دقیق از وضعیت بدنی خود آگاه باشید. این تمام ماجرا نیست. با این محصول شما می‌توانید به طور مرتب، از وضعیت خواب خود اطلاع پیدا کنید و با بهبود روند خواب شب، روز بهتری را آغاز کنید. ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 نسخه 44 میلی‌متری می‌تواند به عنوان مربی ورزشی شما نیز ایفای نقش کند. اهمیتی ندارد که چه ورزشی را انتخاب می‌کند، تنها کافیست تا شروع به فعالیت کند تا ساعت هوشمند اپل، به طور خودکار تمامی حرکات شما را تحت نظر داشته باشد. به لطف وجود صفحه نمایش Retina LTPO OLED با حداکثر نور زمینه 1000 نیت، می‌توانید تمامی اطلاعات را در محیط خارجی و زیر نور مستقیم خورشید مشاهده کنید. چنانچه قصد خرید این ساعت هوشمند را داشته باشید توصیه می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید چرا که قصد داریم این محصول را از جنبه‌های مختلف مورد نقد و بررسی قرار دهیم. 

ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل Aluminum Case 44mm | نقد و بررسی

کمپانی اپل، هر بار با معرفی محصولات خود، طرفداران و کاربران را بسیار شگفت‌زده می‌کند. ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل Aluminum Case 44mm نیز یکی از محصولات فوق‌العاده این کمپانی است که بر روی سلامت افراد تمرکز بیشتری دارد. طراحی این محصول بسیار زیبا و چشم‌نواز است و در رنگبندی‌های بسیار جذاب ارائه شده است. صفحه نمایش Always On Display این ساعت هوشمند، امکان مشاهده تمامی نوتیفیکیشن‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد البته

 باید در نظر داشته باشید این حالت می‌تواند روی میزان مصرف باتری ساعت، تاثیر منفی داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در مورد این محصول، مقاومت ساعت تا عمق 50 متری آب است از این رو ، ساعت هوشمند اپل در هنگام بارش باران، شنا در آب کم‌عمق و یا شست‌و‌شوی دست‌ها دچار مشکل نخواهد شد. به لطف پردازنده دو هسته‌ای Apple S6 و سیستم عامل watchOS 7.0، پردازش اطلاعات با سرعت بیشتری انجام می‌گیرد. ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 به کارامدترین سنسورها نظیر VO2max، سطح اکسیژن خون، ژیروسکوپ، SpO2، گام‌شمار و ضربان قلب است که می‌توانید از آن برای نظارت مداوم بر روند سلامت خود استفاده کنید. مواردی که در این بخش عنوان شد، تنها بخشی از جذابیت‌های این محصول هستند که آن را به یک محصول با ارزش برای خرید تبدیل می‌کند. در ابتدا نگاهی به طراحی بدنه این محصول می‌اندازیم. 

ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل Aluminum Case 44mm

طراحی بدنه

طراحی ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 درست همانند اپل واچ سری 1 است و تنها تفاوت عمده‌ای که با آن دارد، افزایش عرض قاب است. با این حال، طراحی این ساعت هوشمند، بسیار جذاب و چشم‌نواز است و در نگاه اول، شما را به خود مجذوب خواهد کرد. جنس بدنه این ساعت هوشمند از آلومینیوم است و سبب شده تا وزنی معادل 47.1 گرم داشته باشد. در سمت راست این بدنه آلومینیومی، دو دکمه فیزیکی تعبیه شده است. سمت چپ بدنه ساعت نیز محل قرارگیری اسپیکر و میکروفن است که برای برقراری مکالمات تلفنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بند این محصول نیز از جنس سلیکون ضد حساسیت تولید شده که احساس راحتی به شما خواهد داد. آنچه در مورد بدنه این محصول قابل توجه است، مقاومت آن در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری است که در هنگام شنا، شستشوی دست و دوش گرفتن، مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. 

صفحه نمایش

صفحه نمایش طراحی ساعت هوشمند اپل واچ سری 6، یک صفحه نمایش Always-on از نوع Retina LTPO OLED است که به لطف حداکثر نور زمینه 1000nits و تراکم پیکسلی 326ppi می‌توانید حتی در زیر نور مستقیم آفتاب، تمامی داده‌های روی آن را مشاهده نمایید. عرض این قاب، 44 میلی‌متر است و اندازه صفحه نمایش 1.78 می‌باشد. این صفحه نمایش جذاب توسط شیشه کریستال یاقوت کبود محافظت می‌شود بنابراین می‌توان گفت در مقابل آسیب‌های ناشی از ضربه و خط و خش بسیار مقاوم است. 

باتری

ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 مدل Aluminum Case 44mm مجهز به یک باتری لیتیوم یون با ظرفیت 303.8 میلی‌آمپر ساعت است که در زمینه شارژ سریع، در مقایسه با نسل‌های قبلی پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است به طوری‌که برای شارژ کامل آن، به حدود 1.5 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. باتری این محصول در حالت استفاده معمولی تا یک روز و نیم و در استفاده سبک تا دو روز و نیم دوام خواهد داشت. 

قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

همانطور که کمی قبل‌تر اشاره کردیم، این محصول به جدیدترین و کاربردی‌ترین حسگرهای مربوط به سلامتی شما مجهز است که از میان آن‌ها می‌توان به سنسور اکسیژن خون و ضربان قلب اشاره کرد. شما می‌توانید از این سنسورها به منظور نظارت مداوم بر روند سلامت خود استفاده کنید. علاوه بر این، اگر کوه‌نورد هستید و یا به انجام فعالیت‌های ورزشی مختلف علاقه دارید می‌توانید از قابلیت‌های این ساعت هوشمند نظیر سنسور تشخیص ارتفاع کمک بگیرید. 

جمع‌بندی

اپل واچ سری 6 در مقایسه با نسل‌های قبلی خود، سخت‌افزار بسیار قوی‌تر و حسگرهای کاربردی‌تری دارد اما به لحاظ شکل ظاهری، هیچ تغییری را نمی‌توان در آن مشاهده کرد. صفحه نمایش Always on display به شما امکان می‌دهد تا تمامی نوتفیکیشن‌ها را به سرعت مشاهده کنید. به طور کلی باید گفت اگر قصد دارید از ساعت هوشمند خود برای نظارت بر وضعیت سلامتی استفاده کنید، این محصول می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

کاربرد
مناسب برای
آقایان و خانم‌ها
کاربری
ورزشی، رسمی، روزمره
بدنه و صفحه نمایش
فرم
مستطیل
اندازه
10.4*38*44 میلی‌متر
وزن
47.1 گرم
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس شیشه
یاقوت
فناوری
Retina LTPO OLED
رزولوشن
1.78 اینچ 368*448 پیکسل
عمق رنگ
-
حداکثر نور زمینه
۱۰۰۰ نیت
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326 پیکسل بر اینچ
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب و رطوبت
تا عمق 50 متر
توضیحات بیشتر
بند
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل
پین‌بند
حسگرها و قابلیت‌ها
ضربان قلب
گام شمار
اکسیژن خون
ژیروسکوپ
قطب‌نما
شتاب سنج
وضعیت خواب
پایش سلامت زنانه
-
کنترل موسیقی
تکنولوژی
سازگاری
سازگاری از گوشی iPhone 6S به بالا و سیستم عامل IOS14 به بالا
سیستم عامل
watchOS 7.0
قابلیت نصب کارت حافظه
قابلیت نصب سیم کارت
قابلیت مکالمه مستقیم
قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
GPS
NFC
WIFI
Wi-Fi 802.11 b/g/n, dual-band
بلوتوث
5.0, A2DP, LE
توضیحات
-
مشخصات سخت‌افزاری
رم
1GB
حافظه فلش
-
حافظه داخلی
32GB
پردازنده
Dual-core Apple S6
دوربین
اسپیکر
میکروفن
باتری
نوع شارژر
-
عمر باتری
18 ساعت
ظرفیت باتری
303.8 میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان شارژ
حدود 1.5 ساعت
فعالیت‌های ورزشی
توضیحات فعالیت‌ها
پشتیبانی از اکثر فعالیت‌های ورزشی
سایر ویژگی‌ها
اقلام همراه
-
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
نامشخص
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه
زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 60 روز کاری پس از ثبت سفارش می‌باشد

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...