اپل واچ سری SE مدل 44mm Aluminum Case

Apple Watch Series SE 44mm Aluminum Case

دسته بندی : ساعت هوشمند
برند : اپل - apple
رنگ را انتخاب کنید:
نقره ای نقره ای
خاکستری خاکستری
طلایی طلایی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل 44mm Aluminum Case، یکی از زیباترین و جذاب‌ترین ساعت‌های هوشمند این کمپانی معروف است. از میان ویژگی‌های این ساعت هوشمند، می‌توان به مقاومت آن در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری اشاره کرد از این رو می‌تواند در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی و تعریق یا هنگام شنا کردن در آب‌های کم عمق نیز از آن استفاده کنید. به لطف استفاده از تراشه S5 بر روی این محصول، سرعت پردازش این ساعت هوشمند، بهبود بسیار چشمگیری یافته است. در نگاه اول، طراحی جذاب و صفحه نمایش بزرگ این محصول، توجه شما را به خود جلب می‌کند و اطلاعات را به شکل بسیار مطلوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. مجهز بودن این ساعت هوشمند به انواع سنسورها از جمله حسگر 24 ساعته ضربان قلب است که به شما امکان می‌هد به طور مرتب و مداوم بر روی روند سلامتی خود تمرکز داشته باشید. همچنین اگر اهل ورزش و انجام فعالیت‌های بدنی هستید، ساعت هوشمند اپل می‌تواند در هنگام ورزش، اطلاعات مربوط به میزان کالری سوزانده‌شده توسط شما و ضربان قلب را در اختیار شما قرار دهد.

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل 44mm Aluminum Case، یکی از محصولات بسیار جذاب شرت اپل است که به ادعای اپل، یک کامپیوتر کوچک است که بر روی مچ دست شما قرار می‌گیرد. بسیاری از سنسورهای کاربردی نظیر گام شمار، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و شمارش ضربان قلب است. چنانچه قصد خرید این محصول را داشته باشید توصیه می‌کنیم این قسمت را به دقت مطالعه کنید. 

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل 44mm Aluminum Case | نقد و بررسی

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل 44mm Aluminum Case، یکی از زیباترین و جذاب‌ترین ساعت‌های هوشمند این کمپانی معروف است. از میان ویژگی‌های این ساعت هوشمند، می‌توان به مقاومت آن در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری اشاره کرد از این رو می‌تواند در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی و تعریق یا هنگام شنا کردن در آب‌های کم عمق نیز از آن استفاده کنید. به لطف استفاده از تراشه S5 بر روی این محصول، سرعت پردازش این ساعت هوشمند، بهبود بسیار چشمگیری یافته است. در نگاه اول، طراحی جذاب و صفحه نمایش بزرگ این محصول، توجه شما را به خود جلب می‌کند و اطلاعات را به شکل بسیار مطلوبی در اختیار شما قرار می‌دهد. مجهز بودن این ساعت هوشمند به انواع سنسورها از جمله حسگر 24 ساعته ضربان قلب است که به شما امکان می‌هد به طور مرتب و مداوم بر روی روند سلامتی خود تمرکز داشته باشید. همچنین اگر اهل ورزش و انجام فعالیت‌های بدنی هستید، ساعت هوشمند اپل می‌تواند در هنگام ورزش، اطلاعات مربوط به میزان کالری سوزانده‌شده توسط شما و ضربان قلب را در اختیار شما قرار دهد. اگر قصد خرید اپل واچ SE را داشته باشید حتما تا انتهای این بخش همراه ما باشید.

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل 44mm Aluminum Case

طراحی بدنه

اپل واچ SE از نظر طراحی، شباهت بسیار زیادی به ساعت‌های نسل قبلی اپل دارد. بدنه بسیار زیبا با انحنا در گوشی‌های صفحه نمایش و یک قاب مربعی شکل، که محل نگه‌داری صفحه نمایش جذاب این ساعت هوشمند است. دکمه فیزیکی تعبیه شده در قسمت راست گوشی به شما امکان می‌دهد در میان منوها پیمایش داشته باشید. در زیر این دکمه، دکمه پاور تعبیه شده است که به کمک آن می‌توانید از میان برنامه‌هایی که اخیرا باز شده، برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید. Apple Watch SE شاید در مقایسه با نسل‌های قبلی، قیمت کمتری داشته باشد اما به هیچ عنوان شاهد افت کیفیت ساخت بدنه این محصول نخواهید بود. حسگرهای این ساعت هوشمند در زیر ساعت تعبیه شده‌اند و به طور مرتب، ضربان قلب شما را اندازه‌گیری می‌کند. ابعاد آن برای دست آقایان و بانوان بسیار مناسب است و وجود 30.5 گرمی آن در طول روز هیچگونه احساس خستگی را به مچ دست شما منتقل نمی‌کند. این بدنه جذاب، تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب است بنابراین می‌توانید در هنگام شنا در عمق کم نیز شنا کنید. 

صفحه نمایش

در تولید Apple Watch SE از صفحه نمایش Retina LTPO OLED استفاده شده که آن را در نسل‌های قبلی ساعت‌های اپل مشاهده کرده بودیم. آنچه در مورد صفحه نمایش‌های LTPO جالب است، آن است که سبب می‌شود صفحه نمایش ساعت شما همیشه روشن باشد اما باید در نظر داشته باشید چنین ویژگی سبب می‌شود عمر باتری ساعت شما تا حد زیادی کاهش پیدا کند. این صفحه نمایش 1.57 اینچی از رزولوشن 324*394 پیکسل پشتیبانی می‌کند. جنس این شیشه از نوع Ion-X strengthened glass است که سبب مقاومت بالای شیشه در برابر ضربه و خط و خش می‌شود. به لطف تراکم پیکسلی 326ppi و روشنایی زمینه 1000nits، رنگ‌ها و داده‌ها به شکل بسیار مطلوبی در معرض نمایش قرار می‌گیرند.

باتری

ساعت هوشمند اپل واچ سری SE مدل 44mm Aluminum Case، با یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی عرضه شده است که در حالت استندبای، تا 18 ساعت به شما امکان استفاده می‌دهد با این حال، با غیر فعال کردن برخی قابلیت‌ها می‌توانید این عدد را به بیش از این نیز افزایش دهید. شارژ کامل این محصول در حدود 2 و نیم ساعت طول خواهد کشید. 

قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

دستیار صوتی Siri، بر روی این محصول، به شما امکان می‌دهد فرامین صوتی نظیر گشت‌و‌گذار در وب و یا مسیریابی را از طریق ساعت هوشمندتان انجام دهید. یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول، ثبت و اندازه‌گیری دقیق میزان خواب شماست بنابراین می‌توانید از ساعات خواب شبانه و کیفیت خواب خود اطلاع حاصل کنید. علاوه بر این، می‌توانید از ساعت هوشمند اپل واچ سری SE خود به منظور نظارت  و مانیتورینگ مداوم وضعیت سلامت خود استفاده کنید. به لطف پشتیبانی این ساعت هوشمند از فعالیت‌های ورزشی، امکان استفاده از این محصول به عنوان دستیار ورزشی نیز وجود دارد. 

جمع‌بندی

اگر بخواهیم به یک جمع‌بندی کلی در مورد این محصول برسیم باید گفت با وجود این ساعت هوشمند و ابعاد مناسب آن می‌توانید تمامی اعلان‌هایی که بر روی گوشی هوشمندتان دریافت می‌شود را مشاهده کنید. به طور کلی می‌توان از میان نقاط قوت ساعت هوشمند اپل مدل SE به صفحه نمایش با کیفیت، باتری قدرتمند و قیمت مناسب آن اشاره کرد که سبب محبوبیت و ارزش خرید بالای این ساعت می‌شود.

کاربرد
مناسب برای
آقایان و خانم‌ها
کاربری
ورزشی - روزمره
بدنه و صفحه نمایش
فرم
مستطیل
اندازه
10.4*38*44 میلی‌متر
وزن
36.4 گرم
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس شیشه
Ion-X Glass
فناوری
Retina LTPO OLED
رزولوشن
1.78 اینچ 368*448 پیکسل
عمق رنگ
-
حداکثر نور زمینه
1000 نیت
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326ppi
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب و رطوبت
تا عمق 50 متر
توضیحات بیشتر
-
بند
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل
سگکی ساده
حسگرها و قابلیت‌ها
ضربان قلب
گام شمار
اکسیژن خون
ژیروسکوپ
قطب‌نما
شتاب سنج
وضعیت خواب
پایش سلامت زنانه
-
کنترل موسیقی
تکنولوژی
سازگاری
سازگار با iOS ورژن 14 به بالا و گوشی‌های اپل iPhone 6s به بالا
سیستم عامل
watchOS 7.0
قابلیت نصب کارت حافظه
قابلیت نصب سیم کارت
قابلیت مکالمه مستقیم
قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
GPS
NFC
WIFI
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
5.0, A2DP, LE
توضیحات
مشخصات سخت‌افزاری
رم
1GB
حافظه فلش
-
حافظه داخلی
32GB
پردازنده
Apple S5 Dual-core
دوربین
اسپیکر
میکروفن
باتری
نوع شارژر
عمر باتری
18 ساعت
ظرفیت باتری
مدت زمان شارژ
حدود 2.5 ساعت
فعالیت‌های ورزشی
توضیحات فعالیت‌ها
شنا، غواصی، پیاده روی، دوچرخه سواری، یوگا، ورزش‌های بدنسازی مقاومتی و...
سایر ویژگی‌ها
اقلام همراه
کابل شارژ
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
نامشخص
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه
زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 60 روز کاری پس از ثبت سفارش می‌باشد

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...