ساعت هوشمند شیائومی ایمیلب مدل Imilab KW66

Xiaomi Imilab KW 66 Smart Watch

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
با گارانتی --> گارانتی 6 ماهه پایاتلکام و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال 5 روز کاری آینده
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی مدل Imilab KW66، یک ساعت با کیفیت است که رضایت مشتریان زیادی را جلب کرده است. این محصول جذاب مجهز به یک صفحه نمایش رنگی و لمسی 3D TFT با ابعاد 1.28 اینچ است که خواندن اطلاعات صفحه در زیر نور مستقیم آفتاب را برای شما بسیار آسان می‌سازد. بدنه و بند این ساعت هوشمند با کیفیت بالایی ساخته شده و به خاطر برخورداری از استاندارد IP67، در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم است. همچنین این محصول شیائومی از 13 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و مجهز به مانیتورینگ 24 ساعته ضربان قلب است. بارزترین و برجسته‌ترین ویژگی‌ این محصول را می‌توان عمر 30 روزه باتری آن دانست که طبیعتا با غیرفعال کردن برخی قابلیت‌ها می‌توانید این زمان را افزایش دهید. 

احتمالا پیش از مشاهده این ساعت هوشمند، نام ایمیلب را تنها در زمینه سیستم‌های نظارت تصویری و دوربین‌ مداربسته شنیده بودید. این بار، کمپانی ایمیلب با همکاری شیائومی، اقدام به عرضه یک ساعت هوشمند همه‌کاره کرده که قطعا پاسخگوی انتظارات شما از یک ساعت هوشمند است. ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی قابلیت‌های بی‌نظیری دارد که قطعا شما را به خرید آن ترغیب خواهد کرد. قیمت Imilab W12 در مقایسه با قابلیت‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد، بسیار مناسب است بنابراین شما می‌توانید این محصول را خریداری کرده و از آن به عنوان مربی ورزشی و یا دستیار سلامتی استفاده کنید. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با قابلیت‌های بیشتری از این محصول آشنا کنیم.

ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی مدل Imilab KW66 | نقد و بررسی

ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی مدل Imilab KW66، هرآنچه که از یک ساعت هوشمند انتظار را در اختیار شما قرار می‌دهد. این محصول جذاب مجهز به یک صفحه نمایش رنگی و لمسی 3D TFT با ابعاد 1.28 اینچ است که خواندن اطلاعات صفحه در زیر نور مستقیم آفتاب را برای شما بسیار ساده می‌کند. بدنه و بند این ساعت هوشمند، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و به لطف برخورداری از استاندارد IP67، مقاومت بسیار مطلوبی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد. علاوه بر این، این ساعت همه‎‌کاره از 13 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و مجهز به مانیتورینگ 24 ساعته ضربان قلب است. بارزترین و برجسته‌ترین ویژگی‌ این محصول را می‌توان عمر 30 روزه باتری آن دانست که طبیعتا با غیرفعال کردن برخی قابلیت‌ها می‌توانید این زمان را افزایش دهید. چنانچه قصد خرید Imilab KW66 را دارید این بخش را به دقت مطالعه نمایید. در ابتدا نگاهی به طراحی بدنه این محصول می‌اندازیم. 

نقد و بررسی Imilab KW66

طراحی بدنه

همانطور که مشاهده می‌کنید، ایمیلب KW66، از سری ساعت‌های هوشمند با صفحه نمایش گرد است. بر روی قاب جلویی، صفحه نمایش و سنسورهای ساعت، همگی در قسمت زیرین آن تعبیه شده است. این محصول دارای ابعاد 12.7*22*45 میلی‌متر است و به دلیل وزن 54 گرمی که دارد، یک ساعت نسبتا سبک محسوب می‌شود. بدنه این ساعت هوشمند، از جنس آلیاژ آلومینیوم است بنابراین دارای مقاومت بسیار بالایی است. در قسمت راست بدنه، یک دکمه فیزیکی تعبیه شده است که به عنوان دکمه پاور ساعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. بند این محصول، از جنس سیلیکون با پهنای 22 میلی‌متر است که در طولانی مدت، احساس خارش یا حساسیت بر روی پوست دست شما ایجاد نخواهد کرد. همچنین دوام و انعطاف‌پذیری بالایی دارد و به راحتی دچار آسیب و پارگی نمی‌شود. بدنه این ساعت هوشمند به لطف برخورداری از استاندارد IP67، مقاومت مطلوبی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد و بنابراین می‌توانید در هنگام شنا نیز به سادگی از آن استفاده کنید. 

صفحه نمایش

در قسمت جلویی ساعت هوشمند ایمیلب KW66، صفحه نمایش بزرگ و جذاب آن را مشاهده می‌کنید. این ساعت همه‌چیزتمام، مجهز به یک نمایشگر 1.28 اینچی 3D TFT است که از رزولوشن 240*240 پیکسل پشتیبانی می‌کند و به همین جهت، داده‌ها و اطلاعات را به شکل بسیار مطلوبی در زیر نور آفتاب به شما نمایش می‌دهد. برای این صفحه نمایش، بیش از ده‌ها واچ‌فیس متنوع طراحی شده که می‌توانید مطابق با سلیقه خود آن را دانلود کرده و به زیبایی بیشتر ساعت خود بیفزایید.

باتری

به قسمت جذاب ماجرا یعنی باتری این گجت هوشمند می‌رسیم. ساعت هوشمند ایمیلب KW66 مجهز به یک باتری با ظرفیت 340 میلی‌آمپر ساعت است که عمر آن به 30 روز می‌رسد. برای شارژ باتری این ساعت، از یک کابل شارژ مغناطیسی استفاده می‌شود. 

قابلیت‌ها و ویژگی‌‌ها

ایمیلب KW66 همانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند بازار، قابلیت‌های ورزشی و سلامتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این محصول از 13 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند از این رو می‌توانید از آن به عنوان دستیار سلامت خود استفاده کنید. همچنین برخورداری از سنسورهای سلامتی نظیر مانیتورینگ 24 ساعته ضربان قلب و پایش کیفیت خواب نیز، شما را در جریان وضعیت سلامتی شما قرار خواهد داد. علاوه بر این، این محصول از قابلیت‌های دیگری نظیر نمایش آب و هوا، آلارم، نوتیفیکیشن تماس و پیام، Stopwatch، تایمر، یادآور فعالیت و آلارم پیدا کردن گوشی است.

جمع‌بندی

 در مجموع باید گفت ساعت هوشمند ایمیلب شیائومی مدل KW66 یک گجت هوشمند همه‌چیز‌تمام است. اگر ورزشکار هستید، این محصول از 13 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و اگر قصد دارید برای نظارت بر سلامت خود از آن استفاده کنید مجهز به قابلیت‌هایی نظیر پایش کیفیت خواب و ضربان قلب است. در نهایت باید گفت قیمت ایمیلب KW66 در مقایسه با رقبا عالی است و قطعا ارزش خرید دارد.

کاربرد
مناسب برای
آقایان و خانم‌ها
کاربری
ورزشی, رسمی, روزمره
بدنه و صفحه نمایش
فرم
گرد
اندازه
12.7*22*262 میلی‌متر (با احتساب بند)
وزن
54 گرم
جنس بدنه
آلیاژ آلومینیوم
فناوری
TFT 3D
رزولوشن
۱.28 اینچ 240*240 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
265ppi
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب و رطوبت
IP67
بند
جنس بند
سیلیکونی
جنس شیشه
Gorilla Glass ۳
نوع قفل
سگکی ساده
حسگرها و قابلیت‌ها
ضربان قلب
گام شمار
شتاب سنج
وضعیت خواب
کنترل موسیقی
تکنولوژی
سازگاری
اندروید 5 و iOS 9 به بالا
بلوتوث
نسخه 5
توضیحات
سنجش سلامتی، پایش خواب و یادآور کم‌تحرکی
باتری
نوع شارژر
کابل شارژ مغناطیسی
ظرفیت باتری
340 میلی‌آمپرساعت
فعالیت‌های ورزشی
توضیحات فعالیت‌ها
پشتیبانی از 13 حالت ورزشی شامل: دویدن، پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، تپه‌نوردی، دورچرخه‌ثابت، ژیمناستیک، قایق‌سواری، طناب، یوگا، بدمینتون، پینگ‌پونگ و دراز-نشست
سایر ویژگی‌ها
اقلام همراه
کابل شارژ مغناطیسی
دفترچه راهنما
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
انگلیسی، فارسی
گارانتی لوازم
گارانتی شش ماهه پایا تلکام
عمر باتری
در حالت استفاده تا 2 روز

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

ناشناس

خوب. خوب. خوب. خوب. خوب. خوب

616 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

بله ساعت خیلی خوبیه

616 روز پیش ارسال پاسخ
مهسا صادقی کیا

حافظه داخلی این مدل به چه صورت هست؟قابلیت نصب رم و سیمکارت هم داره؟بندش قابل تعویضه؟

592 روز پیش ارسال پاسخ
Army BTS

لطفا این محصول رو شارژ کنید
قصد خرید دارم

536 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام شارژ شد

535 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...