ساعت هوشمند ریلمی مدل Realme Watch 2

Realme Watch 2 Smart Watch

دسته بندی : ساعت هوشمند
رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
خاکستری خاکستری
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
با گارانتی --> گارانتی 6 ماهه پایاتلکام و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال 5 روز کاری آینده
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساعت هوشمند ریلمی مدل Realme Watch 2 یکی از محصولات شرکت نام‌آشنای ریلمی است که عمده فعالیت آن، تولید گجت‌های پوشیدنی هوشمند است. این محصولات دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند و با قیمت بسیار مناسبی روانه بازار شده‌اند به طوریکه در مدت کوتاهی، توانسته‌اند تا توجه طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب کنند. Realme Watch 2 از لحاظ طراحی ظاهری، به Apple Watch شباهت دارد. این محصول مجهز به یک صفحه نمایش 1.4 اینچی که با پشتیبانی از رزولوشن و تراکم پیکسلی بالا، داده‌ها را به شکل جذابی به شما نمایش می‌‌دهد. برای این محصول جذاب، بیش از 100 واچ‌فیس طراحی شده که جذابیت آن را دوچندان می‌کنند. آنچه در مورد این محصول قابل توجه است، پشتیبانی این گجت هوشمند از 90 حالت ورزشی است بنابراین باید گفت این محصول به طور مشخص برای نظارت بر روند تناسب اندام شما طراحی شده است. از دیگر قابلیت‌های جذاب آن می‌توان به یادآوری نوشیدن آب، پایش خواب، یادآور بی‌تحرکی، گام‌شمار و سنسور سطح اکسیژن خون اشاره کرد. به لطف برخورداری از استاندارد IP68، بدنه این محصول دارای مقاومت بسیار مطلوبی در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت است. برای ارائه عملکرد بهتر توسط این محصول، باید از برنامه Realme Link استفاده کنید.

ساعت هوشمند ریلمی مدل Realme Watch 2 با تمام قابلیت‌هایی که ارائه می‌کند، اما از یک ویژگی بسیار مهم برخوردار نیست. ریلمی این محصول را به دلیل کاهش قیمت تمام‌شده محصول، بدون ویژگی GPS به بازار عرضه کرده است. با این حال، نگران نباشید چرا که این ساعت، از GPS گوشی هوشمند استفاده کرده و تمامی اطلاعات مربوط به فعالیت‌های ورزشی شما از جمله میزان مسافت طی شده را در اپلیکیشن Realme Link ذخیره می‌کند. اگر خواب ناآرامی در طول شب دارید کافیست تا این ساعت را بر روی مچ دست خود ببندید. این ساعت با بررسی روند خواب شما، شما را از میزان ساعات خواب، مدت زمان خواب عمیق و سبک آگاه خواهد کرد. شما با داشتن این محصول، هیچ نوتیفیکیشنی را از دست نخواهید داد چرا که با اتصال آن به گوشی هوشمندتان، به طور خودکار تمامی اعلان‌ها از جمله تماس و پیامک را به شما نمایش می‌دهد. به دلیل عدم برخورداری Realme Watch 2 از میکروفن و بلندگو، امکان پاسخگویی به تماس‌های تلفنی وجود ندارد و شما تنها می‌توانید با مشاهده نوتیفیکیشن تماس دریافتی، آن را ریجکت کنید. در ادامه همراه پایاتلکام باشید چرا که قصد داریم قابلیت‌های این محصول را مورد بررسی قرار دهیم. 

ساعت هوشمند ریلمی Realme Watch 2 | نقد و بررسی

ساعت هوشمند ریلمی مدل Realme Watch 2 یکی از محصولات شرکت نام‌آشنای ریلمی است که عمده فعالیت آن، تولید گجت‌های پوشیدنی هوشمند است. این محصولات دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی هستند و با قیمت بسیار مناسبی روانه بازار شده‌اند به طوریکه در مدت کوتاهی، توانسته‌اند تا توجه طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب کنند. Realme Watch 2 از لحاظ طراحی ظاهری، به Apple Watch شباهت دارد. این محصول مجهز به یک صفحه نمایش 1.4 اینچی که با پشتیبانی از رزولوشن و تراکم پیکسلی بالا، داده‌ها را به شکل جذابی به شما نمایش می‌‌دهد. برای این محصول جذاب، بیش از 100 واچ‌فیس طراحی شده که جذابیت آن را دوچندان می‌کنند. آنچه در مورد این محصول قابل توجه است، پشتیبانی این گجت هوشمند از 90 حالت ورزشی است بنابراین باید گفت این محصول به طور مشخص برای نظارت بر روند تناسب اندام شما طراحی شده است. از دیگر قابلیت‌های جذاب آن می‌توان به یادآوری نوشیدن آب، پایش خواب، یادآور بی‌تحرکی، گام‌شمار و سنسور سطح اکسیژن خون اشاره کرد. به لطف برخورداری از استاندارد IP68، بدنه این محصول دارای مقاومت بسیار مطلوبی در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت است. برای ارائه عملکرد بهتر توسط این محصول، باید از برنامه Realme Link استفاده کنید. در ابتدا نگاهی به طراحی ظاهری این ساعت هوشمند می‌اندازیم. 

Realme Watch 2

طراحی بدنه

Realme Watch 2 از دسته ساعت‌های هوشمندی است که با قاب مربعی شکل و بند سیلیکونی عرضه شده است. ظاهر این محصول، در نگاه اول، شما را به یاد اپل واچ می‌اندازد. گوشه‌ها دارای کمی انحنا هستند و در قسمت راست بدنه، یک دکمه فیزیکی تعبیه شده است که برای پیمایش در میان بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.. این محصول دارای بدنه بسیار مقاوم و بادوامی است که به لطف برخورداری از استاندارد IP68، دارای مقاومت بسیار مطلوبی در برابر آب و گرد و غبار است.  ابعاد این ساعت هوشمند، 12.2*35.7*257.6 میلی‌متر و وزن آن 38 گرم است بنابراین در طول روز، احساس خستگی بر روی مچ دست شما ایجاد نخواهد کرد. 

صفحه نمایش

ساعت هوشمند ریلمی مدل Realme Watch 2،  مجهز به یک صفحه نمایش رنگی و لمسی با ابعاد 1.4 اینچ است. پشتیبانی از رزولوشن 320*320 پیکسل و تراکم پیکسلی 323ppi سبب شده تا اطلاعات به شکل بسیار جذابی در معرض نمایش قرار گیرند. برای این ساعت هوشمند، بیش از 100 واچ‌فیس مختلف طراحی شده است که با انتخاب آن‌ها می‌توانید جذابیت گجت هوشمندتان را دو برابر کنید. حداکثر میزا روشنایی صفحه نمایش در این مدل، برابر 600 نیت است بنابراین شما به سادگی می‌توانید زیر نور مستقیم آفتاب، با ساعت هوشمند خود کار کنید. 

باتری

یکی از نقاط قوت این محصول را می‌توان باتری آن دانست. Realme Watch 2 با یک باتری 315 میلی‌آمپری روانه بازار شده که به ادعای ریلمی، تا 12 روز نیاز به شارژ نخواهد داشت. برای شارژ باتری این ساعت هوشمند، باید از پایه شارژری که به همراه محصول عرضه شده است استفاده کنید. 

قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

اگر تمایل دارید که به طور مرتب از وضعیت اکسیژن خون و ضربان قلبتان آگاه باشید، Realme Watch 2 محصولی است که با برخورداری از سنسورهای سلامتی، این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین اگر خواب شب شما بی کیفیت است و می‌خواهید از مدت زمان خواب عمیق و سبک خود مطلع شوید، این ساعت هوشمند با قابلیت پایش وضعیت خواب، شما را از این موضو آگاه می‌کند. این ساعت هوشمند، برای ورزشکاران حرفه‌ای، یک گزینه بسیار ایده‌آل است چرا که از 90 حالت ورزشی از جمله پیاده‌روی، دویدن، یوگا، بسکتبال، دستگاه الیپتیکال و... پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به کنترل موسیقی، کنترل دوربین (شاتر)، مدیتیشن، حالت Do not distrub، حالت Power saving و... اشاره نمود. شما می‌توانید با مطالعه دفرچه راهنمای همراه محصول، از تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول اطلاع پیدا کنید. 

جمع‌بندی

ساعت هوشمند Realme Watch 2، یک گجت بسیار حرفه‌ای برای نظارت بر روند سلامت و تناسب اندام شماست. این محصول با طراحی زیبا و وزن کم خود، به انتخاب اول ورزشکاران تبدیل شده است. اگر به صورت جدی ورزش می‌کنید، قطعا به قابلیت پشتیبانی از 90 حالت ورزشی این ساعت نیاز خواهید داشت.

کاربرد
مناسب برای
آقایان و خانم‌ها
کاربری
ورزشی، روزمره
بدنه و صفحه نمایش
فرم
مستطیل
اندازه
12.2 * 35.7 * 257.6 میلی‌متر
وزن
38 گرم
جنس بدنه
جلو شیشه، پشت و فریم پلاستیک
جنس شیشه
-
فناوری
IPS LCD
رزولوشن
1.4 اینچ 320 × 320 پیکسل
عمق رنگ
-
حداکثر نور زمینه
600 نیت
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
323 پیکسل بر اینچ
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب و رطوبت
IP68
توضیحات بیشتر
شاتر برای دوربین گوشی، پیدا کردن گوشی از طریق ساعت، نمایش وضعیت آب و هوا، تقویم، تایمر، هشدار بیدارباش، امکان تعویض بند
بند
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل
سگکی قلاب‌دار
حسگرها و قابلیت‌ها
ضربان قلب
گام شمار
اکسیژن خون
ژیروسکوپ
قطب‌نما
شتاب سنج
وضعیت خواب
پایش سلامت زنانه
-
کنترل موسیقی
تکنولوژی
سازگاری
سازگار با گوشی های اندروید 5.0 و iOS 11 به بالا
سیستم عامل
Proprietary OS
قابلیت نصب کارت حافظه
قابلیت نصب سیم کارت
قابلیت مکالمه مستقیم
قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
GPS
NFC
WIFI
بلوتوث
5.0, A2DP, LE
توضیحات
مشخصات سخت‌افزاری
رم
-
حافظه فلش
-
حافظه داخلی
-
پردازنده
-
دوربین
اسپیکر
-
میکروفن
-
باتری
نوع شارژر
پایه مغناطیسی
عمر باتری
تا 12 روز
ظرفیت باتری
باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 315 میلی آمپر ساعت
مدت زمان شارژ
فعالیت‌های ورزشی
توضیحات فعالیت‌ها
پشتیبانی از 90 حالت ورزشی از جمله پیاده‌روی، دویدن، یوگا، بسکتبال، دستگاه الیپتیکال و...
سایر ویژگی‌ها
اقلام همراه
دفترچه راهنما، پایه شارژ مغناطیسی
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
نامشخص
گارانتی لوازم

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...