ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color XMWTCL02

Xiaomi Mi Watch Color Smart Watch

رنگ را انتخاب کنید:
سرمه ای سرمه ای
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color XMWTCL02 یکی از محصولات برند شیائومی است که به طور تخصصی برای فعالیت‌های ورزشی طراحی شده است. Mi Watch Color نسخه اسپورت در سال 2020 به طور رسمی معرفی شد. این ساعت هوشمند به یک صفحه نمایش 1.39 اینچی با فناوری AMOLED مجهز شده است و به لطف پشتیبانی از رزولوشن 454 * 454 پیکسل با تراکم پیکسلی 326ppi، تصاویر و رنگ‌ها را به صورت زنده و با شفافیت بالایی در معرض نمایش قرار می‌دهد. این محصول قابلیت پشتیبانی از 117 حالت ورزشی را دارد و سنسور ضربان قلب آن، به طور 24 ساعته بر روی سلامت قلب شما نظارت دارد.  ساعت هوشمندMi Watch Color با یک باتری با ظرفیت 420 میلی آمپر ساعت عرضه شده که به ادعای شیائومی، تا 16 روز نیازی به شارژ آن نخواهید داشت. بدنه این محصول تا عمق 50 متری، در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم است. 

شیائومی، ساعت هوشمند Mi Watch Color XMWTCL02 با نسخه اسپورت را به طور تخصصی و با تمرکز بر روی فعالیت‌های ورزشی تولید کرده است و با در نظر گرفتن قابلیت‌ها و همچنین شکل ظاهری که دارد، برای استفاده روزمره و ورزشی، گزینه بسیار ایده‌آلی محسوب می‌شود. این محصول به دلیل وزن 32.5 گرمی خود، به هیچ عنوان احساس ناراحتی و خستگی بر روی مچ دست شما ایجاد نخواهد کرد. همچنین به دلیل ویژگی 5ATM، شما به سادگی می‌توانید از ساعت هوشمند خود در هنگام شنا یا دوش گرفتن نیز استفاده کنید. در ادامه این مطلب، این محصول را از جنبه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد بنابراین اگر قصد خرید Mi Watch Color را دارید توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Color XMWTCL02 | نقد و بررسی

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color XMWTCL02 یکی از محصولات برند شیائومی است که به طور تخصصی برای فعالیت‌های ورزشی طراحی شده است. Mi Watch Color نسخه اسپورت در سال 2020 به طور رسمی معرفی شد. این ساعت هوشمند به یک صفحه نمایش 1.39 اینچی با فناوری AMOLED مجهز شده است و به لطف پشتیبانی از رزولوشن 454 * 454 پیکسل با تراکم پیکسلی 326ppi، تصاویر و رنگ‌ها را به صورت زنده و با شفافیت بالایی در معرض نمایش قرار می‌دهد. این محصول قابلیت پشتیبانی از 117 حالت ورزشی را دارد و سنسور ضربان قلب آن، به طور 24 ساعته بر روی سلامت قلب شما نظارت دارد.  ساعت هوشمندMi Watch Color با یک باتری با ظرفیت 420 میلی آمپر ساعت عرضه شده که به ادعای شیائومی، تا 16 روز نیازی به شارژ آن نخواهید داشت. بدنه این محصول تا عمق 50 متری، در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم است. در ابتدا نگاهی به طراحی بدنه این ساعت هوشمند خواهیم انداخت.

طراحی بدنه

ساعت Mi Watch Color XMWTCL02 نسخه اسپرت کاملا به Xiaomi watch Color شباهت دارد و به نظر می‌رسد شیائومی در طراحی این محصول از یک قائده ثابت استفاده کرده اما کاملا مشخص است که هدف شیائومی، عرضه این محصول با ظاهری کاملا اسپرت بوده است. بدنه این ساعت هوشمند از جنس پلی آمید تقویت شده با فایبرگلس است که در حالی که وزن کمی دارد اما از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. بر روی این بدنه دو دکمه فیزیکی تعبیه شده که برای عملکرد ساعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ساعت دارای اندازه 11.8*53.35*45.9 میلی‌متر است و تنها 32 گرم وزن دارد به همین جهت با وجود ساعت بر روی مچ دست خود احساس راحتی خواهید کرد. بند می واچ کالر اسپرت، از جنس TPU (پلاستیک) تولید شده که برای پوست حساسیت‌زا نیست بنابراین در طول روز، کوچکترین احساس خارش و یا سوزش نخواهید کرد. بند این ساعت قابلیت تعویض و تنظیم (130 تا 200 میلی‌متر) دارد بنابراین برای اندازه‌های مختلف مچ دست بسیار ایده‌آل است. این ساعت هوشمند تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است بنابراین می‌توانید در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی، دوش گرفتن و یا شستن دست‌ها نیز ساعت خود را در دست داشته باشید.

صفحه نمایش

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Color XMWTCL02 با یک صفحه نمایش 1.39 اینچی با فناوری AMOLED به بازار عرضه شده است. این صفحه نمایش، به لطف رزولوشن 454*454 پیکسل و تراکم پیکسلی بالا، رنگ‌ها را به شکلی یکنواخت نمایش می‌دهد. این صفحه نمایش رنگی، پاسخگویی خوبی به لمس دارد و به لطف ابعادی که دارد، تمامی اطلاعات را به شکل مطلوبی به شما نمایش می‌دهد. 

باتری

می واچ کالر اسپرت، مجهز به یک باتری 420 میلی‌آمپر ساعتی است که به ادعای شیائومی تا 16 روز دوام خواهد داشت. این یعنی شما می‌توانید با GPS روشن، به مدت 50 ساعت به فعالیت ورزشی بپردازید. همچنین در صورت قطع اتصال بلوتوث و کاهش استفاده از سنسورها، می‌توانید تا 22 روز از آن استفاده کنید. 

قابلیت‌ها و ویژگی‌ها 

Mi Watch Color XMWTCL02 علاوه بر پشتیبانی از 117 حالت ورزشی، GPS داخلی، بیش از 100 واچ‌فیس مختلف و...، می‌تواند بر روی روند سلامت شما نیز نظارت داشته باشد چرا که از سنسور اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون نیز برخوردار است و قابلیت نظارت بر ضربان قلب به صورت 24 ساعته را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین این محصول توانسته به گزینه ایده‌آل کاربران زیادی تبدیل شود.

جمع‌بندی

 در پایان این مطلب باید گفت این محصول، تمامی انتظارات شما از یک ساعت هوشمند ورزشی را به طور کامل براورده خواهد کرد. اگر بخواهیم تنها 8 دلیل برای اینکه این محصول را بخرید به شما باید بگوییم باید به مواردی همچون صفحه نمایش Always on با اندازه 1.39 اینچ، وزن سبک، تنوع واچ‌فیس، GPS، سنسور سطح اکسیژن خون، باتری بادوام، 117 حالت ورزشی و مانیتورینگ ضربان قلب 24 ساعته اشاره کنیم. 

کاربرد
مناسب برای
آقایان و خانم‌ها
کاربری
ورزشی, رسمی, روزمره
بدنه و صفحه نمایش
فرم
گرد
اندازه
11.8*53.35*45.9 میلی‌متر
وزن
32 گرم
جنس بدنه
پلی آمید تقویت شده با فایبرگلس
جنس شیشه
-
فناوری
AMOLED
رزولوشن
1.39 اینچ 454×454 پیکسل
عمق رنگ
-
حداکثر نور زمینه
-
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326ppi
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب و رطوبت
توضیحات بیشتر
-
بند
جنس بند
TPU
نوع قفل
سگکی ساده
حسگرها و قابلیت‌ها
ضربان قلب
گام شمار
اکسیژن خون
ژیروسکوپ
قطب‌نما
شتاب سنج
وضعیت خواب
پایش سلامت زنانه
-
کنترل موسیقی
تکنولوژی
سازگاری
سازگار با سیستم عامل های ios 10 و اندروید 5 به بالا
سیستم عامل
-
قابلیت نصب کارت حافظه
قابلیت نصب سیم کارت
قابلیت مکالمه مستقیم
قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
GPS
NFC
WIFI
بلوتوث
Bluetooth 5.0
توضیحات
مشخصات سخت‌افزاری
رم
-
حافظه فلش
-
حافظه داخلی
-
پردازنده
-
دوربین
اسپیکر
-
میکروفن
-
باتری
نوع شارژر
مغناطیسی
عمر باتری
16 روز استفاده عادی
22 روز استفاده سبک
ظرفیت باتری
420 میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان شارژ
-
فعالیت‌های ورزشی
توضیحات فعالیت‌ها
پشتیبانی از 117 حالت ورزشی با تشخیص خودکار
سایر ویژگی‌ها
اقلام همراه
داک شارژ مغناطیسی، دفترچه راهنما
توجه
زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 20 روز کاری پس از ثبت سفارش می‌باشد
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
فارسی , انگلیسی , چینی
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...