ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Standard

Xiaomi Mi Watch Standard Smart Watch

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

Mi Watch Color مجهز به یک صفحه نمایش 1.78 اینچی با پشتیبانی از رزولوشن 368 در 448 پیکسل است که قابلیت‌های مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد. وجود سنسورهای مختلف، به شما امکان می‌دهد تا از این محصول، برای نظارت بر سطح سلامت خود و همچنین بهبود نظم فعالیت‌های ورزشی خود استفاده کنید. اگر به انجام فعالیت‌های ورزشی علاقمند هستید و تمایل دارید به طور مرتب از روند سلامت خود اطمینان پیدا کنید، این محصول می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. اگر یکی از علاقمندان حوزه فناوری‌های موبایل هستید و به گجت‌های پوشیدنی علاقه دارید، ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Standard قطعا در نگاه اول، توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این محصول طراحی بسیار زیبایی دارد. صفحه نمایش مربع با حاشیه‌های گرد، شما را به یاد اپل واچ خواد انداخت و صفحه نمایش زیبا و جذاب آن، به دلیل فناوری سوپر AMOLED، تمامی رنگ‌ها و جزئیات را به شکل مطلوبی در اختیار شما قرار خواهد داد.

اگر یکی از علاقمندان حوزه فناوری‌های موبایل هستید و به گجت‌های پوشیدنی علاقه دارید، ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Standard قطعا در نگاه اول، توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این محصول طراحی بسیار زیبایی دارد. صفحه نمایش مربع با حاشیه‌های گرد، شما را به یاد اپل واچ خواد انداخت و صفحه نمایش زیبا و جذاب آن، به دلیل فناوری سوپر AMOLED، تمامی رنگ‌ها و جزئیات را به شکل مطلوبی در اختیار شما قرار خواهد داد.  ساعت هوشمند Mi Watch Standard، مجهز به سیستم عامل Wear OS و رابط کاربری MIUI است. این محصول، به طور پیش‌فرض از 40 اپلیکیشن پشتیبانی می‌کند که می‌توانید از آن برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی و سلامت خود استفاده کنید. در ادامه این بخش، قصد داریم تا نگاه دقیق‌تری به قابلیت‌های این محصول داشته باشیم.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Standard | نقد و بررسی

برند شیائومی مدت زیادی است که در زمینه تولید لوازم جانبی فعالیت می‌کند و توانسته تا به موفقیت‌های بسیاری در این بازار برسد. ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Standard یکی از محصولات این کمپانی چینی است که طراحی خود را از ساعت‌های هوشمند اپل به ارث برده است. این ساعت هوشمند، به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد بنابراین اگر یکی از علاقمندان فناوری‌های حوزه موبایل هستید، قطعا خرید این محصول را به شما توصیه می‌کنیم. اگر قصد خرید این محصول را دارید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا نگاه دقیق‌تری به ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن داشته باشیم.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch Standard

طراحی بدنه

 ‌در نگاه اول به طراحی این محصول، بی شک به یاد ساعت اپل واچ خواهید افتاد. این محصول یک قاب مربعی شکل با حاشیه‌های گرد دارد که شیائومی برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، دو دکمه فیزیکی در سمت راست آن تعبیه نموده است. بدنه این محصول، از جنس آلومینیوم است که سبب شده تا وزن این ساعت هوشمند به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند و به 44 گرم برسد. بند این محصول از جنس سیلیکونی نرم است و هیچگونه حساسیت پوستی برای شما ایجاد نمی‌کند. به لطف وجود قفل کمربندی ساده و وجود سوراخ‌های متعدد بر روی بند، می‌توانید به سادگی آن را با اندازه مچ دست خود تنظیم کنید. 

صفحه نمایش

صفحه نمایش ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Standard را می‌توان یکی از نقاط قوت این محصول دانست. این ساعت هوشمند مجهز به یک صفحه نمایش سوپر AMOLED با ابعاد 1.78 اینچ است و توسط گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود. به لطف پشتیبانی این نمایشگر از 16 میلیون رنگ و تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ، این اطمینان وجود دارد که رنگ‌ها و اطلاعات را به شکل بسیار جذابی بر روی آن مشاهده خواهید کرد. به لطف وجود این صفحه نمایش جذاب، خواندن اطلاعات به سادگی در زیر نور مستقیم خورشید امکان‌پذیر است. 

باتری

ساعت هوشمند شیائومی Mi Watch Standard مجهز به یک باتری با ظرفیت 570 میلی‌آمپر است که به نوعی می‌توان گفت جزو نقاط قوت این محصول به شمار می‌رود. باتری این محصول، با یک بار شارژ کامل در حدود 36 ساعت به طور مداوم کار خواهد کرد. ظرفیت این باتری برای پاسخگویی به فناوری eSIM و نمایشگر سوپر AMOLED، کافی خواهد بود. 

قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

Mi Watch Standard همانند بسیاری از ساعت‌های هوشمند بازار، علاوه بر قابلیت مانیتورینگ فعالیت‌های ورزشی، مجهز به قابلیت‌هایی است که به شما امکان می‌دهد تا به طور مرتب، روند سلامت خود را تحت نظر داشته باشید. این محصول، به ادعای شیائومی، یک موبایل کوچک است که بر روی مچ دست شما قرار گرفته است چرا که قادر است اعلان‌ها را به شما نمایش دهد و به طور مستقیم، امکان مکالمه را در اختیار شما قرار دهد. همچنین می‌توانید از طریق ساعت خود، به پیام‌های دریافتی نیز پاسخ دهید.

جمع‌بندی

همه مواردی که در این مطلب مورد نقد و بررسی قرار گرفت، بی‌شک شما را به خرید این گجت هوشمند ترغیب خواهد کرد. Mi Watch Standard با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها، پاسخگوی تمامی انتظارات شما از یک ساعت هوشمند خواهد بود. این محصول دارای قابلیت‌های سخت‌افزاری بسیار قدتمندتر است که در کناری طراحی زیبا و چشم‌نواز آن و همچنین قیمت نسبتا مناسب، کاربران زیادی را به خود مجذوب نموده است و باید گفت قطعا ارزش خرید دارد.

کاربرد
مناسب برای
آقایان و خانم‌ها
کاربری
ورزشی, رسمی, روزمره
بدنه و صفحه نمایش
فرم
مستطیل
اندازه
12.3*36.9*44.7 میلی‌متر
وزن
44 گرم
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس شیشه
گوریلا گلس 3
فناوری
سوپر آمولد
رزولوشن
1.78 اینچ 448*368 پیکسل
عمق رنگ
-
حداکثر نور زمینه
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326 پیکسل بر اینچ
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب و رطوبت
توضیحات بیشتر
-
بند
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل
سگکی ساده
حسگرها و قابلیت‌ها
ضربان قلب
گام شمار
اکسیژن خون
ژیروسکوپ
قطب‌نما
شتاب سنج
وضعیت خواب
پایش سلامت زنانه
-
کنترل موسیقی
تکنولوژی
سازگاری
سازگار با اندروید نسخه 8 و iOS 10 به بالا
سیستم عامل
WearOS
قابلیت نصب کارت حافظه
قابلیت نصب سیم کارت
قابلیت مکالمه مستقیم
قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
GPS
NFC
WIFI
Wi-Fi 802.11 b/g/n
بلوتوث
نسخه 4.2
توضیحات
-
مشخصات سخت‌افزاری
رم
-
حافظه فلش
-
حافظه داخلی
8GB
پردازنده
Qualcomm Snapdragon Wear 3100
دوربین
اسپیکر
-
میکروفن
-
باتری
نوع شارژر
-
عمر باتری
36 ساعت
ظرفیت باتری
570 میلی‌آمپرساعت
مدت زمان شارژ
حدود 2 ساعت
فعالیت‌های ورزشی
توضیحات فعالیت‌ها
-
سایر ویژگی‌ها
اقلام همراه
شارژر
دفترچه راهنما
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
نامشخص
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...