ساعت هوشمند شیائومی هایلو مدل Haylou RT LS05s

Xiaomi Haylou RT LS05s Smart Watch

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
گارانتی را انتخاب کنید:
گارانتی را انتخاب کنید
نوع
گارانتی با گارانتی --> گارانتی 18 ماهه شرکتی
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساعت هوشمند هایلو شیائومی مدل Haylou RT LS05s را می‌توان یکی از خوش‌قیمت‌ترین و پرطرفدارترین محصولات بازار دانست که در چند ماه اخیر توانسته به فروش خوبی در بازار دست پیدا کند. همانطور که می‌دانید، هایلو متعلق به شرکت شیائومی است و این کمپانی معروف چینی نیز تبحر زیادی در عرضه محصولات با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه دارد. هایلو در حال حاضر به طور تخصصی در زمینه عرضه و تولید هندزفری و ساعت‌های هوشمند فعالیت می‌کند.

 

ساعت هوشمند هایلو Haylou RT LS05s | نقد و بررسی

همانطور که می‌دانید شرکت هایلو تاکنون لوازم جانبی بسیار با کیفیتی از جمله ساعت هوشمند و هندزفری را به بازار عرضه نموده است. ساعت‌های هوشمند هایلو، همگی دارای طراحی بسیار زیبا و مدرن هستند و مشخصات فنی بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهند. Haylou RT LS05s که نسخه ارتقا یافته Haylou Solar LS05 می‌باشد نیز از این قائده مستثنی نشده است و یکی از زیباترین و خوش‌قیمت‌ترین محصولات هایلو به شمار می‌رود. این محصول در سال 2021 به طور رسمی معرفی و عرضه شد. چنانچه قصد خرید این محصول را داشته باشید توصیه می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. 

طراحی بدنه

ساعت هوشمند Haylou RT LS05s، همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، یک ساعت هوشمند اسپرت و مردانه به نظر می‌رسد و ظاهر شیک آن بسیار دلفریب است. بدنه این محصول دارای ابعاد 45.5mm x 12.4mm است و تنها 50.4 گرم وزن دارد. این یعنی در طولانی‌مدت و در طول انجام فعالیت‌های ورزشی، به هیچ عنوان احساس خستگی نخواهید کرد. در سمت راست این ساعت، دو دکمه قرار گرفته است که برای تنظیم ساعت مورد استفاده قرار می‌گیرند. بند سیلیکونی آن با عرض 22 میلی‌متر دارای طراحی بسیار خوبی است به گونه‌ای که امکان تنفس پوست وجود دارد از این رو، در طول انجام فعالیت‌های ورزشی، عرق نخواهد کرد.

ساعت هوشمند هایلو Haylou RT LS05s

صفحه نمایش

این ساعت هوشمند مجهز به یک صفحه نمایش گرد TFT با ابعاد 1.28 اینچ است که از رزولوشن 240 * 240 پیکسل پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش شاید در نگاه اول، کمی کوچک به نظر برسد اما قادر است تا حجم زیادی از اطلاعات را به شما نمایش دهد. رنگ‌ها همچنین با وضوح قابل قبولی نمایش داده می‌شوند اما در زیر نور مستقیم آفتاب، ممکن است با مشکل روبه‌ر‌رو شوید که با در نظر گرفتن قیمت آن، باید گفت رایج است. با این حال شما می‌توانید به منظور نمایش بهتر اطلاعات، میزان روشنایی را تغییر دهید. 

باتری

ساعت هوشمند Haylou RT LS05s مجهز به یک باتری 300 میلی آمپر است که به ادعای هایلو، قادر است تا با یک بار شارژ به مدت 20 روز کار کند همچنین اگر از حسگر ضربان قلب آن به طور 24/7 استفاده کنید، به مدت 15 روز دوام خواهد داشت. برای شارژ این محصول، کافیست شارژر مگنتی را به پشت ساعت نزدیک کنید. 

قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

یکی از ویژگی‌های بسیار مطلوب در مورد این ساعت هوشمند، برخورداری از استاندارد IP68 است که نشان‌دهنده مقاومت بالای آن در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت است. این یعنی شما می‌توانید در روزهای بارانی نیز از ساعت هوشمند خود استفاده کنید اما توصیه می‌شود در هنگام شنا، آن را از دست خود خارج کنید. همچنین اگر به صورت تصادفی به درون آب افتاد، سریعا آن را خارج نموده و خشک کنید. همانطور که اشاره شد، این محصول از 12 حالت ورزشی برای انجام ورزش‌هایی نظیر دویدن، پیاده‌روی، قایقرانی، دوچرخه‌سواری و... پشتیبانی می‌کند. تمامی حرکات، تعداد گام‌ها، میزان کالری سوزانده شده و مسافت طی شده، به طور دقیق توسط ساعت هوشمند Haylou RT LS05s اندازه‌گیری و ذخیره می‌شود که در صورت نیاز می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، این محصول امکان یادآوری تماس و پیام، کرنومتر، تایمر و... را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. شما می‌توانید برای نظارت بر روند سلامت خود نیز از این ساعت هوشمند استفاده کنید زیرا می‌توانید کیفیت خواب، ضربان قلب، تنفس و فشار خون خود را به طور مداوم تحت نظر داشته باشید. 

RT LS05s تمامی هشدارهای مربوط به تماس‌ها، پیام‌ها و اعلان‌های شبکه اجتماعی و ایمیل‌های شما را بر روی مچ دستتان به شما نمایش خواهد داد. همچنین به کمک آن می‌توانید موسیقی در حال پخش را متوقف کنید، مجدداد پخش کرده و به آهنگ قبلی و یا بعدی بروید. این ساعت هوشمند از اتصال بلوتوث نسخه 5 برای برقراری ارتباط با گوشی شما استفاده می‌کند. 

جمع‌بندی

در نهایت باید به جمع‌بندی کلی در مورد این محصول برسیم. این ساعت هوشمند، می‌تواند با پشتیبانی از 12 حالت ورزشی، به عنوان دستیار وزشی شما نیز مورد استفاده قرار گیرد. همچنین به لطف وجود سنسور ضربان قلب و پایش کیفیت خواب می‌توانید برای نظارت مستمر بر وضعیت خواب و سلامت خود نیز از آن استفاده کنید. 

مناسب برای
آقایان و خانم‌ها
کاربری
ورزشی, رسمی, روزمره
بدنه و صفحه نمایش
فرم
گرد
اندازه
12.4*45.5 میلی‌متر
وزن
50.4 گرم
فناوری
TFT
رزولوشن
240 * 240 پیکسل
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب و رطوبت
IP68
بند
جنس بند
سیلیکونی
نوع قفل
سگکی ساده
حسگرها و قابلیت‌ها
ضربان قلب
گام شمار
اکسیژن خون
شتاب سنج
وضعیت خواب
کنترل موسیقی
تکنولوژی
سازگاری
اندروید 6 به بالا، 10 iOS به بالا
سیستم عامل
Haylou Fun
GPS
بلوتوث
Bluetooth 5.0
توضیحات
عدم پشتیبانی از زبان فارسی در منو و سیستم‌عامل
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام، انگلیسی است
باتری
نوع شارژر
درگاه مغناطیسی اختصاصی
عمر باتری
20 روز در حالت اقتصادی
15 روز در حالت استفاده مداوم از حسگر ضربان قلب
ظرفیت باتری
300mAh
مدت زمان شارژ
فعالیت‌های ورزشی
توضیحات فعالیت‌ها
پشتیبانی از 12 حالت ورزشی شامل: دویدن در فضای خارجی، دویدن در فضای داخلی، پیاده‌روی سریع، دوچرخه‌سواری، کوهنوردی، دوچرخ ثابت، یوگا، تمرینات ساده ورزشی، باشگاه، بسکتبال، فوتبال و قایقرانی
سایر ویژگی‌ها
اقلام همراه
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
انگلیسی
گارانتی
با گارانتی --> گارانتی 18 ماهه شرکتی

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

علی

سلام خدا قوت فارسی پشتیبانی میکنه؟

428 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام وقتتون بخیر. اگار فعلا نداره اما تو آپدیت های جدید پشتیبانی خواهد کرد

422 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...