ساعت هوشمند هاینو تکو مدل H78 Pro max

Haino teko H78 Pro Smart Watch

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
آبی آبی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
گارانتی 18 ماهه شرکتی و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال از 10 روز کاری آینده
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل H78 PRO، قابلیت‌های بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و طراحی قابل توجهی دارد. این محصول جذاب مجهز به یک صفحه نمایش با کیفیت و لمسی با ابعاد 1.78 اینچ دارد که به راحتی می‌توانید اطلاعات آن را زیر نور مستقیم آفتاب ببینید. بدنه این ساعت هوشمند، از جنس الومینیوم الیاژ شده و ضدحساسیت است. جنس بند آن هم سیلیکون است. همه این موارد باعث شده تا این محصول پرطرفدار باشد.

قابلیت‌های ساعت هاینو تکو مدل H78 PRO

همه روزه شاهد ورود انواع گجت های فناوری مانند اسمارت واچ ها و بند های هوشمند به بازار هستیم.  یکی از ساعت های جدید از برند معروف هاینو تکو، ساعت هوشمند Haino Teko مدل H78 PRO MAX است. ساعتی که اخیرا با مشخصاتی جدید و کیفیتی فوق العاده وارد بازار شده‌است.

نمایشگری بزرگ

یک نکته کاربردی در مورد ساعت هوشمند Haino Teko مدل H78 PRO MAX، دکمه چرخان کناری ساعت (مجیک باتن) و دکمه پاور آن است که کاملا فعال بوده و میتوان از آنها جهت رفتن به منو های مختلف استفاده نمود. همچنین نرم افزار اختصاصی این ساعت جذاب، WearFit Pro نام داشته که یکی از بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای ساعت های هوشمند است.

ساعت هوشمند هاینو تکو H78 Pro max

شاید بتوان مهم ترین دلیل محبوبیت این ساعت را باتری فوق العاده آن عنوان کرد. باتری ساعت هوشمند H78 PRO MAX میتواند 2 الی 7 روز به شما خدمت رسانی کند. همچنین ادعای شرکت سازنده این ساعت، 30 روز شارژدهی در حالت استندبای است که برای یک ساعت در این رده یک مقدار باور نکردنیست.

از دیگر ویژگی های این ساعت می توان به داشتن بلوتوث جهت همسان سازی با گوشی همراه، دارا بودن حسگر های شتاب سنج، ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب، مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، قابلیت رد تماس یا بی صدا کردن گوشی در حال زنگ خوردن، تنظیم هشدار و تعیین اهداف ورزشی روزمره اشاره نمود.

 کیفیت نمایشگر فوق العاده با رنگ های واقعی

طراحی بدنه ای خلاقانه و جذاب مشابه بدنه اپل واچ های سری 7 که با بند سیلیکونی و بدنه فلزی، جذابیت زیادی به آن بخشیده‌است. ساعت هوشمند Haino Teko مدل H78 PRO MAX، دارای یک نمایشگر براق با کیفیت بالاست که عمق چشم نواز رنگ مشکی در آن به راحتی قابل لمس است.

اندازه صفحه نمایش این ساعت 45 میلیمتری تمام صفحه 1.82 اینچ است که با فناوری IPS همراه شده‌است. به همین جهت شاید بتوان این ساعت را یکی از مشابه ترین ساعت های موجود با اپل واچ سری 7 در بازار دانست.

پشتیبانی از زبان فارسی در منو و اعلانات و قابلیت مکالمه مستقیم

علاوه بر مواردی که در اینجا ذکر شد ، Haino Teko H78 PRO MAX دارای چند ویژگی کاربر پسند دیگر است. پشتبانی از شارژر مگنتی، امکان مکالمه مستقیم، پشتیبانی از زبان فارسی در اعلانات و ضد آب بودن در حد شست و شوی دستان و قطرات باران (استاندارد IP67) نیز از دیگر ویژگی های جذاب این اسمارت واچ پرطرفدار است.

شایان ذکر است که این ساعت هوشمند می تواند به تمامی دستگاه ها و گوشی های اندرویدی که از اندروید 5 به بالا بهره می برند، متصل شود. همچنین قابلیت اتصال به گوشی های آیفون برای آن مقدور است.

در واقع می توان ساعت هوشمند Haino Teko مدل H78 PRO MAX را ساعتی جدید عنوان کرد که حالا با نفسی تازه وارد میدان رقابت شده است.

سخن پایانی

هاینو تکو مدل H77 Pro نه تنها یک ساعت عالی برای امور روزمره است، بلکه می‌توانید از آن برای کنترل سلامتی خود و فعالیت‌های ورزشی بهره ببرید. این ساعت یک محصول با ویژگی‌های عالی است که به سنسورهای مختلفی نظیر ضربان قلب، کیفیت خواب، اکسیژن خون و موارد دیگر مجهز می‌باشد و کار با آن نیز آسان است. زیرا به زبان فارسی مجهز می‌باشد.

کاربرد
مناسب برای
آقایان و خانم‌ها
کاربری
ورزشی, رسمی, روزمره
بدنه و صفحه نمایش
اندازه
44 در 44
فرم
مربعی
وزن
۱۵۰ گرم
جنس بدنه
الومینیوم الیاژ شده (ضدحساسیت)
نوع صفحه نمایش
IPS صفحه نمایش تمام صفحه با منحنی 2.5D
رزولوشن
۱.78 اینچ
330 در 385 پیکسل
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب و رطوبت
دارای استاندارد IP67
مقاوم در برابر رطوبت و عرق
توضیحات بیشتر
-
بند
جنس بند
سیلیکون
نوع قفل
سگکی ساده
حسگرها و قابلیت‌ها
ضربان قلب
گام شمار
شتاب سنج
وضعیت خواب
کنترل موسیقی
تکنولوژی
سازگاری
سیستم عامل اندروید و iOS
قابلیت مکالمه مستقیم
قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث
GPS
A-GPS
توضیحات
مشخصات سخت‌افزاری
حافظه داخلی
64 مگابایت
اسپیکر
میکروفن
باتری
نوع شارژر
شارژر مگنتی
عمر باتری
تا 3 روز در حالت استفاده عادی
ظرفیت باتری
200 میلی‌آمپرساعت
فعالیت‌های ورزشی
توضیحات فعالیت‌ها
سایر ویژگی‌ها
-دوربین گوشی(شاتر دوربین)
امکان ردیابی ساعت از طریق گوشی
دارای قابلیت share location
این ساعت با دارا بودن سنسورهای زیاد دارای امکانت بسیار بالایی است که از جمله آن می توان به گام شمار ، فشار سنج ، پایش خواب ، دریافت کامل اعلانات گوشی ، مکالمه از طریق بلوتوث و….. اشاره کرد.
زبان‌های قابل پشتیبانی در اعلان و پیام
فارسی، انگلیسی
گارانتی
18 ماهه شرکتی و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال از 10 روز کاری آینده

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...