سشوار شیائومی مدل Reepro RP-HC04

Xiaomi Reepro RP-HC04 Hairdryer

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
سفید سفید
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
ضمانت اصالت کالا
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سشوار شیائومی مدل Reepro RP-HC04 یکی از محصولات با کیفیت کمپانی شیائومی است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید به موهای خود حالت داده و یا آن‌ها را خشک نمایید. این محصول، یک سشوار فوق‌العاده است که سبب افزایش سرعت خشک شدن موهای شما می‌‎‌گردد. 


سشوار شیائومی مدل Reepro RP-HC04 یک سشوار قابل حمل از کمپانی شیائومی است که به لطف فناوری یون منفی، سرعت خشک شدن موهای شما را افزایش می‌دهد. این محصول از ابعاد 150 × 183 میلی متر برخوردار است و به دلیل جنس بدنه ABS وزن آن تنها به 402 گرم می‌رسد. دکمه‌های تعبیه شده بر روی دسته این سشوار، دکمه خاموش/روشن و تنظیم سرعت باد وجود دارد. آنچه باید به آن توجه کنید، آن است که این محصول، توانایی ایجاد باد سرد را ندارد. طول سیم برق این سشوار 1.5 متر است و از این رو مشکلی در اتصال آن به پریز برق نخواهید داشت. 

به کمک این محصول، به راحتی قادر هستید تا موهای خود را حالت داده و یا آن را صاف نمایید. قطر دهانه 6.5 سانتی این سشوار سبب می‌شود تا 15 لیتر هوا در ثانیه به موهای شما دمیده شود که این امر سبب افزایش سرعت خشک شدن موهای شما می‌گردد. به دلیل فناوری‌های به کار رفته در  تولید این سشوار، عملکرد خوبی از خود به نمایش می‎‌گذارد و کمتر داغ می‌شود. همچنین یون منفی در هنگام خشک کردن موها سبب افزایش سرعت خشک شدن و وز نشدن موها می‌گردد. این محصول خوش‌ساخت و با کیفیت در هنگام مسافرت، یکی از لوازم ضروری خواهد بود.

ابعاد
65 × 150 × 183 میلی متر
وزن
402 گرم
فرکانس
ولتاژ
220 ولت
توان
1200
طول سیم برق
1.8 متر
نوع باد
گرم
قابلیت خاموش شدن خودکار
قابلیت تاشدن
قابلیت جدا شدن نازل
توضیحات
دارای 2 درجه تنظیم سرعت
دارای فناوری خشک کردن سریع و مراقبت از مو
فناوری تولید یون
گارانتی اصالت
-

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...