سشوار شیائومی مدل ShowSee Hair Dryer A5

Xiaomi ShowSee Hair Dryer A5 Hairdryer

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
سفید سفید
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
ضمانت اصالت کالا
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سشوار شیائومی مدل ShowSee Hair Dryer A5 یکی از محصولات با کیفیت کمپانی شیائومی است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید به موهای خود حالت داده و یا آن‌ها را خشک نمایید. این محصول، یک سشوار فوق‌العاده است که سبب افزایش سرعت خشک شدن موهای شما می‌‎‌گردد.

سشوار شیائومی مدل ShowSee Hair Dryer A5 یک سشوار با کیفیت از کمپانی شیائومی است که به لطف فناوری یون منفی، سرعت خشک شدن موهای شما را افزایش می‌دهد. این محصول از ابعاد 7.6 × 16.3 × 24.5 سانتی‌متر برخوردار است و به دلیل جنس بدنه ABS وزن آن تنها به 511 گرم می‌رسد. دکمه‌های تعبیه شده بر روی دسته این سشوار، دکمه خاموش/روشن و تنظیم سرعت باد و انتخاب باد سرد و گرم وجود دارد. طول سیم برق این سشوار 1.8 متر است و از این رو مشکلی در اتصال آن به پریز برق نخواهید داشت. 

به کمک این محصول، به راحتی قادر هستید تا موهای خود را حالت داده و یا آن را صاف نمایید. به دلیل فناوری‌های به کار رفته در  تولید این سشوار، این محصول عملکرد خوبی از خود به نمایش می‎‌گذارد و کمتر داغ می‌شود. همچنین یون منفی در هنگام خشک کردن موها سبب افزایش سرعت خشک شدن و وز نشدن موها می‌گردد. این محصول خوش‌ساخت و با کیفیت در هنگام مسافرت، یکی از لوازم ضروری خواهد بود.

ابعاد
7.6 × 16.3 × 24.5 سانتی‌متر
وزن
511 گرم
فرکانس
ولتاژ
220 ولت
توان
1800
طول سیم برق
1.8 متر
نوع باد
سرد و گرم
قابلیت خاموش شدن خودکار
قابلیت تاشدن
قابلیت جدا شدن نازل
توضیحات
دارای فناوری تولید یون
فناوری NTC برای خشک کردن سریع و مراقبت از مو
چراغ LED نشان دهنده وضعیت کار دستگاه
دارای 2 درجه تنظیم سرعت و حرارت
گارانتی اصالت
-

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...