شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe

Apple MagSafe Charger

دسته بندی : شارژر
برند : اپل - apple
رنگ را انتخاب کنید:
سفید سفید
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
ضمانت اصالت کالا
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شما با استفاده از شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe قادر هستید تا دستگاه‌های اپل خود نظیر گوشی یا آیپد را به آسانی و به سرعت شارژ کنید. همانطور که می‌دانید، برند اپل یکی از برندهای معروف دنیاست و استفاده از محصولات آن، روز به روز در حال افزایش است. شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe با گوشی‌های آیفون 8 به بعد کاملا سازگاری دارد.

شارژر بی سیم اپل مدل MagSafe، یکی از محصولاتی است که توسط کمپانی اپل تولید شده است و شما به راحتی می‌توانید بر روی گوشی‌های آیفون از آن استفاده کنید. مگ سیف، به صورت مغناطیسی، به پشت گوشی هوشمند شما متصل می‌شود و با سرعت مطلوب شارژ، به سرعت گوشی آیفون شما را شارژ می‌کند. حتی اگر پشت گوشی خود، یک گارد قرار داده باشید، می‌توانید بدون نیاز به برداشتن آن، از شارژر MagSafe استفاده کنید. عرضه چنین شارژری را می‌توان تحول جدیدی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند اپل دانست چرا که با وجود این شارژرها، دیگر نیازی به پورت شارژ وجود نخواهد داشت و می‌توان کم کم شاهد حذف این پورت از گوشی‌های هوشمند و استفاده از شارژرهای بی سیم مغناطیسی نظیر MagSafe بود. ابعاد این شارژر تنها 48x52x54.5 میلی‌متر و وزن آن در حدود 82 گرم است به همین دلیل، به راحتی قابل حمل است. شما می‌توانید از این محصول برای شارژ گوشی‌های AirPods Pro, AirPods with Wireless Charging Case and AirPods Wireless Charging Case Compatible with iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 12 mini, iPhone 12, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 11, iPhone SE (2nd generation), iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus استفاده کنید.

ابعاد
48x52x54.5 میلی‌متر
وزن
81.9 گرم
مناسب برای
سازگار با گوشی‌های AirPods Pro, AirPods with Wireless Charging Case and AirPods Wireless Charging Case
Compatible with iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 12 mini, iPhone 12, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone 11, iPhone SE (2nd generation), iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone XR, iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus
پورت ارتباطی
USB Type-C
تعداد پورت ارتباطی
یک عدد
ولتاژ ورودی
جریان خروجی
2.1 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
توان خروجی
20 وات
توضیحات
قابلیت‌ها
گارانتی اصالت

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

ناشناس

خوب

678 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...