ماساژور جیبی شیائومی Momoda SX318 Mini Pocket Massage

Xiaomi Momoda SX318 Mini Pocket Massage

نوع
ضمانت اصالت کالا
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

زندگی شلوغ شهری و استرس می‌تواند منجر به گرفتگی‌های عضلانی شود. استفاده از ماساژ در طول روز می‌تواند به رفع این گرفتگی‌ها کمک کرده و میزان استرس شما را کاهش دهد. ماساژور جیبی شیائومی Momoda SX318 Mini Pocket Massage یکی از محصولاتی است که به دلیل ابعاد کوچک، می‌توانید به سادگی آن را حمل نموده و در طول روز از آن در محل کار یا منزل از آن استفاده کنید.

ماساژور جیبی شیائومی Momoda SX318 Mini Pocket Massage به لطف ابعاد 128 در 88 در 35 میلی‌متر و وزن 220 گرمی، به سادگی قابل حمل و استفاده است. اگر از آن دسته افرادی هستید که بر اثر مشغله‌های روزمره، فشار کار و یا انجام تمرینات ورزشی، دچار درد و گرفتگی در عضلات خود شده اید، این ماساژور جیبی، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای تسکین درد باشد. بدنه این ماساژور، از جنس پلاستیک بسیار با دوام و با کیفیت ساخته شده و شما به راحتی می‌توانید آن را درون کیف، ساک ورزشی یا جیب خود قرار داده و آن را حمل کنید. طراحی این محصول، بسیار ارگونومیک است و آقایان و بانوان به سادگی می‌توانند از آن استفاده کنند. این ماساژور جیبی، دارای 3 سرعت با توان 30 وات است و حداکثر 2800 دور در دقیقه سرعت چرخش خواهد داشت. دستگاه به طور خودکار پس از گذشت 10 دقیقه خاموش خواهد شد. 3 عدد سری سیلیکونی با قابلیت نصب و جداسازی به همراه این ماساژور عرضه می‌گردد که شما با توجه به محل عضلات خود می‌توانید سری را تعویض کرده و ماساژ را انجام دهید. منبع تغذیه این ماساژور، یک باتری 1300 میلی‌آمپرساعت لیتیوم یونی است که در صورتی که روزانه 10 دقیقه از آن استفاده کنید، تا 40 روز قابل استفاده خواهد بود. SX318 Mini Pocket Massage مجهز به پورت USB-C می‌باشد.

ابعاد
128 در 88 در 35 میلی‌متر
وزن
220 گرم
جنس بدنه
پلاستیک, سری سیلیکون طبی
توان
30 وات
باتری
لیتیوم یونی 1300 میلی آمپر ساعت
شارژدهی
40 روز (در صورت استفاده روزانه 10 دقیقه)
پورت شارژ
USB Type-C
گارانتی اصالت
-

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...