مخلوط کن بی سیم شیائومی مدل Deerma NU30

Xiaomi Deerma NU30 Mixer

نوع
ضمانت اصالت کالا
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

همانطور که می‌دانید، مخلوط‌کن یک وسیله بسیار کاربردی برای منازل است که قابلیت‌هایی نظیر خرد کردن، مخلوط کردن و آسیاب کردن را در اختیار شما قرار خواهد داد. مخلوط کن بی سیم شیائومی مدل Deerma NU30 یک محصول فوق‌العاده است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به برق، در سفر یا محل کار خود یک نوشیدنی دلچسب و تازه برای خود آماده کنید. اگر دارای فرزند خردسال نیز هستید، می‌توانید از این محصول برای میکس و تهیه غذای کودک خود استفاده نمایید. در ادامه با مشخصات این محصول آشنا خواهیم شد.

مخلوط کن بی سیم شیائومی مدل Deerma NU30، دارای طراحی بسیار زیبا و ابعاد جمع‌و‌جور است. به لطف ابعاد 8.4*8.4*19.5 سانتی‌متر و وزن ۴۴۰ گرمی آن، شما می‌توانید به راحتی این محصول را درون کیف خود حمل کرده و در منزل، محل کار یا باشگاه، نوشیدنی مورد علاقه خود را آماده کنید. جنس بدنه دستگاه از پلی‌کربنات است و به دلیل وجود یک پوشش دو لایه، امکان نشت مایعات از آن وجود ندارد. تیغه‌های این میکسر نیز از استیل ضد‌زنگ هستند که در استفاده طولانی‌مدت، دچار زنگ‌زدگی، کندی و یا آسیب نخواهند شد. ظرفیت محفظه این مخلوط‌کن برابر ۳۰۰ میلی‌لیتر است که برای مصرف خانگی و شخصی، کاملا ایده‌آل می‌باشد. Deerma NU30 یک مخلوط کن قابل شستشو می‌باشد با این حال توصیه می‌کنیم هنگام شستشو، آن را به طور مستقیم در زیر جریان آب قرار ندهید و از نفوذ آب به درون پورت شارژ دستگاه جلوگیری کنید.

منبع تغذیه مخلوط کن بی سیم شیائومی مدل Deerma NU30، یک باتری با ظرفیت ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است که برای شارژ آن به 3 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. این باتری توسط کابل USB قابل شارژ خواهد بود. 

نوع دستگاه
مخلوط کن
ابعاد
8.4*8.4*19.5 سانتی‌متر
وزن
440 گرم
ظرفیت باتری
1500 میلی‌آمپر ساعت
مدت زمان شارژ
3 ساعت
توان
45 وات
سرعت
16000 دور در دقیقه
ظرفیت محفظه
300 میلی‌لیتر
رنگبندی
سفید
مدل
DEM-NU30
اقلام همراه
دفترچه راهنما
کابل شارژ
گارانتی اصالت
-

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...