مسواک برقی شیائومی مدل mi Smart ToothBrush Aurora t plus

mi Smart ToothBrush Aurora t+ Electric Toothbrush

رنگ را انتخاب کنید:
سفید سفید
آبی آبی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
ضمانت اصالت کالا
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

همانطور که می‌دانید، شیائومی در زمینه تولید لوازم منزل و لوازم آرایشی و بهداشتی شخصی نیز فعالیت می‌کند. مسواک برقی شیائومی مدل mi Smart ToothBrush Aurora t+w یکی از محصولات با کیفیت این کمپانی است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به نظافت شخصی اهمیت می‌دهید و زمان برای شما در اولویت قرار دارد، این محصول قطعا می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

مسواک برقی شیائومی مدل mi Smart ToothBrush Aurora t+w به گونه‌ای طراحی شده تا تمامی حفره‌های موجود در دهان و دندان شما را نظافت کند. سر مسواک به شکلی کاملا ارگونومیک طراحی شده و به طور موثر، پلاک‌ها و باکتری‌های موجود در دهان شما را از بین می‌برد. همچنین پرزهای DuPont که روی سر براش قرار گرفته، از رشد باکتری بر روی آن جلوگیری می‌کند. استفاده از این مسواک برقی بسیار آسان است و شما تنها با یک دکمه می‌‎توانید آن را کنترل کنید. عملکرد این مسواک، بسیار جذاب است چرا که هر 30 ثانیه با ایجاد یک ویبره کوچک، به شما اطلاع می‌دهد که موقعیت مسواک را روی دندان‌های خود تغییر دهید. باتری این محصول نیز عمر مفید بالایی دارد به طوری که قادر به عملکرد تا 14 روز می‌باشد. مسواک برقی شیائومی را  می‌توانید از طریق پاوربانک یا حتی لپ‌تاپ خود شارژ کنید.

ابعاد
26*26*250 میلی‌متر
نوع باتری
لیتیوم
ميزان شارژدهی
14 روز
پورت شارژ
USB
مقاومت در برابر آب
IPX7
سایر ویژگی‌ها
ماساژ ریتمیک برای جلوگیری از آتروفی لثه
موتور شناور مغناطیسی
پرز Dupont دارای گواهی FDA
اقلام همراه
۱ عدد دفترچه راهنما
1 عدد کابل USB
۱ عدد مسواک شارژی
گارانتی اصالت
-

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...