مسواک برقی شیائومی مدل mi Smart ToothBrush T500

mi Smart Toothbrush T500 Electric Toothbrush

نوع
ضمانت اصالت کالا
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

همانطور که می‌دانید، شیائومی در زمینه تولید لوازم منزل و لوازم آرایشی و بهداشتی شخصی نیز فعالیت می‌کند. مسواک برقی شیائومی مدل mi Smart ToothBrush T500 یکی از محصولات با کیفیت این کمپانی است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به نظافت شخصی اهمیت می‌دهید و زمان برای شما در اولویت قرار دارد، این محصول قطعا می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

مسواک برقی شیائومی مدل mi Smart ToothBrush T500 به گونه‌ای طراحی شده تا تمامی حفره‌های موجود در دهان و دندان شما را نظافت کند. سر مسواک به شکلی کاملا ارگونومیک طراحی شده و به طور موثر، پلاک‌ها و باکتری‌های موجود در دهان شما را از بین می‌برد.  استفاده از این مسواک برقی بسیار آسان است و شما تنها با یک دکمه می‌‎توانید آن را کنترل کنید. عملکرد این مسواک، بسیار جذاب است و در مقایسه با مسواک‌های معمولی و بی کیفیت، هیچگونه آسیبی به دندان‌ها و لثه‌های شما وارد نمی‌کند. مسواک برقی T500 شیائومی، مجهز به یک باتری 700 میلی آمپر ساعتی است که به ادعای شیائومی تا 18 روز دوام خواهد داشت. ابعاد این مسواک برقی برابر 2.85 × 2.85 × 18.75 سانتی متر و وزن آن تنها 62 گرم است. همچنین جنس بدنه آن ABS می‌باشد و از استاندارد IPX7 نیز پشتیبانی می‌نماید.

مسواک شیائومی

این محصول قابلیت تنظیم در سه حالت Standard ، Gentle و Custom را دارد. همچنین مجهز به بلوتوث و دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت باتری و اتصال بلوتوث نیز است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به گواهینامه ضد آب IPX۷، باتری قابل شارژ با ظرفیت ۷۰۰ میلی آمپر ساعت توان ۲ وات اشاره کرد.


ابعاد
2.85 × 2.85 × 18.75 سانتی متر (بدون برس)
وزن
62 گرم
ظرفیت باتری
700 میلی‌آمپر ساعت
ميزان شارژدهی
18 روز
پورت شارژ
USB
مقاومت در برابر آب
IPX7
سایر ویژگی‌ها
قابلیت تعویض سری
دارای نشانگر LED
دارای تایمر قابل تنظیم از طریق اپلیکیشن
:پشتیبانی از شارژ USB - قابل شارژ از طریق کامپیوتر، پاور بانک و . . .
تنظینات اضافه در اپلیکیشن
پشتیبانی از IOS و Android
قابلیت تنظیم در 3 حالت استاندارد، آرام، شخصی سازی شده
مجهز به موتور قدرتمند Maglev acoustic motor
اقلام همراه
کابل شارژ
یک عدد سری
دفترچه راهنما
گارانتی اصالت
ضمانت اصالت کالا

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...