مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version

Xiaomei Mi Band 5 Global Version Smart Band

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version به لحاظ طراحی ظاهری، به Mi Band 4 شباهت دارد و با بندهای از جنس پلاسیتک TPU با رنگبندی متنوع در دسترس کاربران قرار گرفته است. این محصول، دارای یک نمایشگر 1.1 اینچی با فناوری AMOLED است که توسط شیشه 2.5D محافظت می‌شود. برای این مچ بند هوشمند، ده‌ها واچ‌فیس متنوع طراحی شده است که می‌توانید بر روی مچ دست خود استفاده کنید. پشتیبانی این مچ‌بند از 11 فعالیت‌ ورزشی حرفه‌ای سبب می‌شود تا قادر باشید از آن به عنوان دستیار ورزشی از آن استفاده کنید. علاوه بر این، وجود سنسورهای ضربان قلب و پایش کیفیت خواب نیز به شما کمک می‌کند تا تا حدی بر روند سلامتی خود نظارت داشته باشید. باتری می بند 5، یک باتری 125 میلی‌آمپری است که همانند سایر مچ‌بندهای شیائومی، شما را تا 2 هفته از شارژ بی نیاز خواهد کرد. بدنه آلومینیومی این محصول، تا عمق 50 متری، در برابر نفوذ آب و رطوبت بسیار مقاوم است. 

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version تمامی قابلیت‌های مدنظر شما از یک مچ‌بند هوشمند را با قیمت فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد. شیائومی هربار با عرضه یکی از مچ‌بندهای هوشمند خود، ویژگی‌های بهبودیافته‌تری را نیز عرضه می‌کند که قطعا موجب جلب رضایت کاربران می‌شود. این محصولات، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا به عنوان دستیار ورزشی شما ایفای نقش کنند. در نظر داشته باشید شما تمامی امکانات را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار دارید. این محصول از 11 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و مجهز به سنسورهای مختلف جهت حفظ روند سلامت شماست. توصیه می‌کنیم اگر قصد می بند 5 را دارید، تا انتهای این مطلب همراه پایاتلکام باشید. 

مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 Global Version | نقد و بررسی

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version به لحاظ طراحی ظاهری، به Mi Band 4 شباهت دارد و با بندهای از جنس پلاسیتک TPU با رنگبندی متنوع در دسترس کاربران قرار گرفته است. این محصول، دارای یک نمایشگر 1.1 اینچی با فناوری AMOLED است که توسط شیشه 2.5D محافظت می‌شود. برای این مچ بند هوشمند، ده‌ها واچ‌فیس متنوع طراحی شده است که می‌توانید بر روی مچ دست خود استفاده کنید. پشتیبانی این مچ‌بند از 11 فعالیت‌ ورزشی حرفه‌ای سبب می‌شود تا قادر باشید از آن به عنوان دستیار ورزشی از آن استفاده کنید. علاوه بر این، وجود سنسورهای ضربان قلب و پایش کیفیت خواب نیز به شما کمک می‌کند تا تا حدی بر روند سلامتی خود نظارت داشته باشید. باتری می بند 5، یک باتری 125 میلی‌آمپری است که همانند سایر مچ‌بندهای شیائومی، شما را تا 2 هفته از شارژ بی نیاز خواهد کرد. بدنه آلومینیومی این محصول، تا عمق 50 متری، در برابر نفوذ آب و رطوبت بسیار مقاوم است. در ادامه این مطلب،  Mi Band 5 را از جنبه‌های مختلف بررسی خواهیم کرد. 

مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 Global Version

طراحی بدنه و بند

شیائومی از یک الگوی خاص در تولید مچ‌بندهای هوشمند خود استفاده می‌کند چرا که طراحی می‌بند ۵، به می بند 4 بسیار شباهت دارد اما کیفیت ساخت این محصول به میزان چشمگیری افزایش داشته است. ابعاد این محصول در مقایسه با مدل‌های قبلی، کمی بزرگتر شده است بنابراین از صاحب می بند 4 بوده‌اید، دیگر نمی‌توانید از بندهای آن بر روی می بند 5 استفاده کنید. وزن این محصول تنها 11.9 گرم است بنابراین در طول روز، حضور آن را به ندرت بر روی مچ دستتان حس می‌کنید. ابعاد کلی این محصول 12.45*18.15*46.95 گرم است و برای دست آقایان و خانم‌ها بسیار مناسب است. بدنه آلومینیومی می بند 5 تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت بسیار مطلوبی دارد بنابراین می‌توانید در هنگام شنا و یا دوش گرفتن، مچ‌بند را بر روی دست خود داشته باشید. بند Mi Band 5 Global Version، بند پلاستیکی TPU است که به هیچ‌عنوان، مو و گرد و غبار را به خود جذب نمی‌کند. همچنین به دلیل وجود سوراخ‌های متعدد می‌توانید آن را با اندازه مچ دست خود تنظیم کنید. در کل باید گفت این محصول به شکل استانداردی طراحی شده و نمی‌توان به آن ایرادی وارد کرد. 

صفحه نمایش

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version مجهز به یک صفحه نمایش 1.1 اینچی با فناوری AMOLED است که به دلیل عمق رنگ 16 بیت و نور زمینه 450 نیت، رنگ‌ها را به شکلی زنده به شما نمایش می‌دهد. این صفحه نمایش از رزولوشن 29*126 پیکسل پشتیبانی می‌کند. بر روی این صفحه نمایش، دکمه‌ای تعبیه شده است که می‌توانید از آن برای روشن کردن صفحه نمایش و یا برگشت به صفحه اصلی استفاده کنید. میزان حاشیه صفحه نمایش در این مدل به حداقل رسیده و نسبت صفحه نمایش به بدنه، در مقایسه با نسل‌های قبلی، بیشتر است. به لطف نور زمینه بالا و پنل AMOLED شما می‌توانید در فضای باز، بدون کوچکترین مشکلی، اطلاعات روی صفحه نمایش را بخوانید. 

قابلیت‌ها

شیائوی، مچ‌بندهای خود را با هدف تمرکز بر تناسب اندام به بازار عرضه کرده است و قیمت ارزان این محصولات سبب شده تا کاربران بسیاری به طرفداران این محصولات بپیوندند. این محصول از 11 فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کند بنابراین برای ردیابی تناسب اندام گزینه بسیار خوبی به شمار می‌رود. علاوه بر فعالیت‌های ورزشی، Mi Band 5 مجهز به سنسورهای مختلفی برای بهبود سلامت شماست که از میان آن‌ها می‌توان به پایش وضعیت خواب، اندازه‌گیری ضربان قلب، پایش سطح استرس و پایش سلامت زنانه است. این محصول برای برقراری ارتباط با ساعت هوشمند شما از Bluetooth 5.0 BLE استفاده می‌کند و تمای درخواست‌های مورد نیاز از جمله اعلان تماس و پیام، کنترل موسیقی، گزارش هواشناسی و... را در اختیار شما قرار می‌دهد.

باتری

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 5 Global Version مجهز به یک باتری 125 میلی‌آمپری است که در صورت شارژ کامل و با استفاده معمولی، امکان استفاده تا 14 روز در اختیار شما قرار می‌دهد. در نظر داشته باشید در صورت استفاده از این محصول در حالت  power-saving mode (غیر فعال کردن سنسورها و بلوتوث) می‌توانید این زمان را به 20 روز برسانید. Mi Band 5 با یک شارژ مغناطیسی شارژ می‌شود و شارژ آن کمتر از 2 ساعت طول خواهد کشید. 

جمع‌بندی

شیائومی Mi Band 5 Global Version، محصولی است که با قیمت بسیار رقابتی به بازار عرضه شده است که امکانات زیاد آن، قطعا توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. شارژ نسبتا طولانی و پشتیبانی از سنسورهای بهبود وضعیت سلامتی و فعالیت‌های ورزشی، این محصول را به گزینه مناسب برای خرید تبدیل کرده است. توجه داشته باشید تمامی این امکانات با قیمتی بسیار اقتصادی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

کاربرد
مناسب برای
آقایان، خانم‌ها
کاربری
روزمره, ورزشی
بدنه و صفحه نمایش
فرم
بیضی
اندازه
12.45*18.15*46.95 میلی‌متر
وزن
11.9 گرم
فناوری
AMOLED
رزولوشن
1.1 اینچ 29 × 126 پیکسل
عمق رنگ
16 بیت
حداکثر نور زمینه
450 نیت
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
291 پیکسل بر اینچ
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب و رطوبت
توضیحات
اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی, اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی, نمایش پیام‌های متنی, مشاهده‌ی تماس‌های دریافتی, پاسخ یا رد تماس دریافتی, کنترل پخش موسیقی, کنترل دوربین گوشی هوشمند, شمارش گام‌, محاسبه‌ی مسافت طی شده, ذخیره‌ی مسیر طی شده, محاسبه‌ی کالری مصرف شده, قابلیت تعیین اهداف روزانه, پایش فعالیت‌های ورزشی مختلف, پایش وضعیت خواب, هشدار عدم تحرک، مقاومت تا 50 متری آب
بند
جنس بند
سیلیکون
نوع قفل
سگکی ساده
حسگرها و قابلیت‌ها
ضربان قلب
گام شمار
اکسیژن خون
ژیروسکوپ
شتاب سنج
وضعیت خواب
کنترل موسیقی
پایش سلامت زنانه
تکنولوژی
سازگاری
سیستم عامل اندروید 4.3 به بالاسیستم عامل iOS 8.0 به بالا
GPS
بلوتوث
Bluetooth 5.0 BLE
مشخصات سخت‌افزاری
رم
512 کیلوبایت
حافظه فلش
16MB
حافظه داخلی
باتری
نوع شارژر
مغناطیسی
عمر باتری
در حالت نرمال تا 14 روز
در حالت Power saving تا 20 روز
ظرفیت باتری
125 میلی‌آمپر
مدت زمان شارژ
2 ساعت
فعالیت‌های ورزشی
توضیحات فعالیت‌ها
پشتیبانی از 11 فعالیت ورزشی شامل: دستگاه قایقرانی، دستگاه ورزشی، یوگا، دویدن در فضای خارجی، دوچرخه‌سواری در فضای خارجی، شنا در استخر، دوچرخه ثابت، طناب زدن، تردمیل
سایر ویژگی‌ها
اقلام همراه
کابل شارژ
دفترچه راهنما
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...