مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version

Xiaomei Mi Band 6 Global Version Smart Band

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مچ‌بندهای هوشمند تولیدشده توسط شیائومی از جمله مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version، با برخورداری از جدیدترین قابلیت‌ها، پاسخگوی انتظارات شما از یک مچ‌بند هستند. این محصولات، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا به عنوان دستیار ورزشی شما ایفای نقش کنند. در نظر داشته باشید شما تمامی امکانات را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار دارید. شیائومی با ارتقا ویژگی‌های می بند 5، توانسته با عرضه Mi Band 6، رضایت کاربران بسیاری را جلب کند. این محصول از 30 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و دارای سنسورهای مختلف جهت حفظ روند سلامت شماست.

Xiaomi Mi Band یک برند چینی است اما محبوبیت آن تنها محدود به این منطقه نشده است. مچ‌بندهای شیائومی در سراسر دنیا، طرفداران خود را پیدا کرده‌اند و این موضوع، به دلیل وزن کم، عملکرد خوب و قیمت بسیار مناسب این محصولات است. آنچه در نگاه اول به این محصول، توجه شما را به خوب جلب می‌کند، صفحه نمایش بزرگ‌تر آن در مقایسه با Mi band 5 است. از جمله قابلیت‌های می بند 6 که در روزهای همه‌گیری کرونا، بسیار کارآمد خواهد بود، برخورداری از سنسور سطح اکسیژن در کنار اندازه‌گیری ضربان قلب است. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 6 Global Version | نقد و بررسی

مچ‌بندهای هوشمند تولیدشده توسط شیائومی از جمله مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version، با برخورداری از جدیدترین قابلیت‌ها، پاسخگوی انتظارات شما از یک مچ‌بند هستند. این محصولات، به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا به عنوان دستیار ورزشی شما ایفای نقش کنند. در نظر داشته باشید شما تمامی امکانات را با قیمتی بسیار مناسب در اختیار دارید. شیائومی با ارتقا ویژگی‌های می بند 5، توانسته با عرضه Mi Band 6، رضایت کاربران بسیاری را جلب کند. این محصول از 30 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و سنسورهای مختلف جهت حفظ روند سلامت شماست. در ادامه قصد داریم تا این محصول را از جهات مختلف بررسی کنیم تا چنانچه قصد خرید داشته باشید قادر به تصمیم‌گیری در مورد خرید آن باشید. 

طراحی بدنه و بند

طراحی بدنه Mi Band 6، شباهت زیادی به می بند 5 دارد. جنس این بدنه از پلاستیک است و وزن آن در حدود 13 گرم است. همچنین ابعاد آن برابر 12.7*18.6*47.4 میلی‌متر است. همانطور که گفتیم، طراحی این محصول، به Mi Band 5 شباهت دارد از این رو، اگر قبلا می بند داشتید، می‌توانید از بندهای آن بر روی مچ بند جدید خود استفاده کنید. بزرگترین تغییر این محصول در مقایسه با نسل قبلی را می‌توان افزایش اندازه صفحه نمایش آن دانست. Mi Band 6 مجهز به یک صفحه نمایش 1.56 اینچی با پشتیبانی از رزولوشن 486*152 پیکسل است. این محصول، فاقد دکمه فیزیکی است و صفحه نمایش آن کاملا لمسی از نوع خازنی است و پاسخگویی خوبی به اثر انگشت دارد. همچنین نور زمینه برابر 450 نیت و قابل تنظیم است بنابراین خواندن اطلاعات در زیر نور مستقیم خورشید را برای شما بسیار ساده‌ می‌کند. 

شیشه این محصول، دقیقا مشابه Mi Band 5 است. این شیشه، از نوع حرارت‌دیده است و دارای یک روکش ضد اثر انگشت است بنابراین مقاومت آن در برابر خط و خش، بسیار کم است. در زیر بدنه ساعت، سنسورهای مربوط به اکسیژن خون و ضربان قلب تعبیه شده است. همچنین شارژر مغناطیسی نیز به همین قسمت متصل می‌شود. بند این محصول، از جنس پلاستیک بسیار نرم است که خاصیت ضد جذب گرد و غبار دارد. بدنه این مچ‌بند هوشمند، به صورت ضد آب طراحی شده و تا عمق 50 متری، مقاومت مطلوبی در برابر نفوذ آب از خود ارائه می‌کند بنابراین می‌توانید در هنگام شنا یا دوش گرفتن، ساعت را روی مچ دستتان داشته باشید. 

صفحه نمایش

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version مجهز به یک صفحه نمایش کشیده‌تر در مقایسه با Mi band 5 است. این صفحه نمایش AMOLED رنگی دارای اندازه 1.54 اینچ است و از رزولوشن 486*152 پیکسل پشتیبانی می‌کند. به لطف نور زمینه 450nits و تراکم پیکسلی 326 پیکسل در اینچ، شما می‌توانید هر تصویری که دوست دارید در زمینه مچ بند خود قرار دهید. صفحه نمایش این محصول کاملا لمسی و فاقد دکمه است. برای کار با آن و نمایش اطلاعات، کافیست تا بر روی صفحه، یک ضربه بزنید تا به قابلیت‌های مختلف آن دسترسی پیدا کنید. 

قابلیت‌ها

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version برای ارائه عملکرد بهتر در مورد سلامت شما، با برنامه Mi Fit کار می‌کند. این محصول مجهز به سنسورهای اندازه‌گیری ضربان قلب، پایش وضعیت خواب، ارائه عملکردهای ورزشی، پایش سلامت زمان و سنسور اکسیژن خون است بنابراین می‌توانید از آن برای برای نظارت بر روند سلامت خود استفاده کنید. علاوه بر این، این مچ بند هوشمند مجهز به تایمر، کرنومتر و سنجش سطح استرس است. علاوه بر این، این مچ بند هوشمند از 30 فعالیت ورزشی پشتیبانی می‌کند بنابراین می‌توانید از آن به عنوان دستیار وورزشی خود از آن استفاده کنید. این مچ بند به منظور برقراری اتصال با گوشی هوشمندتان از Bluetooth 5.0 استفاده می‌کند بنابراین یک اتصال کاملا پایدار برای نمایش اعلان‌ها از آن استفاده کنید. 

باتری

عموما باتری‌های به کار رفته در مچ‌بندهای شیائومی، دارای ظرفیت باتری مشابه هستند. مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 6 Global Version مجهز به یک باتری 125 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم-یون پلیمر است که توسط یک شارژر مغناطیسی شارژ می‌شود. شارژ کامل این باتری کمتر از 2 ساعت طول می‌کشد و با یک شارژ کامل، می‌توانید به مدت 2 هفته از آن استفاده کنید. در صورتی که برخی سنسورها را غیر فعال کنید، می‌توانید تا 18 روز از شارژ آن بی‌نیاز شوید. همچنین در صورت استفاده سنگین و مداوم، مچ‌بند شما قادر به حفظ شارژ تنها تا 6 روز خواهد بود. 

جمع‌بندی

بدون شک از میان مچ‌بندهایی که در بازه قیمتی تا یک میلیون تومان در سال 2021 عرضه شده‌اند، مچ‌بند شیائومی می بند ۶ گزینه بسیار ایده‌آلی برای خرید است. این محصول به طور همزمان یک مچ‌بند سلامتی و یک مچ‌بند ورزشی است بنابراین پاسخگوی تمامی انتظارات شما به طور کامل خواهد بود. در مجموع می‌توان گفت این محصول برای امور روزمره نیز عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه نموده است بنابراین ارزش خرید دارد. 

کاربرد
مناسب برای
آقایان، بانوان
کاربری
روزمره, ورزشی
بدنه و صفحه نمایش
فرم
بیضی
اندازه
1.56 اینچ
وزن
12.8 گرم
فناوری
AMOLED
رزولوشن
486*152 پیکسل
عمق رنگ
-
حداکثر نور زمینه
450nits
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326 پیکسل بر اینچ
صفحه نمایش لمسی
صفحه نمایش رنگی
مقاومت در برابر آب و رطوبت
توضیحات
مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر
بند
جنس بند
سیلیکون
نوع قفل
سگکی ساده
حسگرها و قابلیت‌ها
ضربان قلب
گام شمار
اکسیژن خون
ژیروسکوپ
شتاب سنج
وضعیت خواب
کنترل موسیقی
پایش سلامت زنانه
تکنولوژی
سازگاری
اندروید نسخه 5 یا بالاتر، iOS نسخه 10 یا بالاتر
GPS
بلوتوث
Bluetooth 5.0
مشخصات سخت‌افزاری
رم
-
حافظه فلش
-
حافظه داخلی
-
باتری
نوع شارژر
مغناطیسی
عمر باتری
14 روز
ظرفیت باتری
125 میلی‌آمپر
مدت زمان شارژ
کمتر از 2 ساعت
فعالیت‌های ورزشی
توضیحات فعالیت‌ها
پشتیبانی از 30 فعالیت ورزشی با قابلیت تشخیص خودکار از جمله: HIIT، بوکس، هاکی، پیلاتس، بدمینتون، زومبا، اسکی روی یخ و...
سایر ویژگی‌ها
اقلام همراه
کابل شارژ
دفترچه همراه
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه
زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 20 روز کاری پس از ثبت سفارش می‌باشد

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...