هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi Neckband Line Free

Xiaomi Mi Neckband Line Free Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Mi Neckband Line Free قطعا یکی از هندزفری‌های خوش‌ساخت و خوش‌قیمتی است که توسط کمپانی شیائومی روان بازار شده است. با توجه به طراحی ارگونومیک، وزن سبک و ابعاد کوچک آن، شما می‌توانید تا چندین ساعت از این هندزفری بر روی گردن خود استفاده کنید بدون آنکه اذیت شوید. ایربادها، دارای بدنه‌ای مغناطیسی و سر سیلیکونی هستند. به لطف فناوری aptX Adaptive، میزان تاخیر صدا در این محصول، به حداقل رسیده است بنابراین این محصول می‌تواند برای گیمرها نیز انتخاب مناسبی باشد. از دیگر مواردی که سبب جذابیت این هندزفری بی سیم شده، عمر باتری با دوام در حدود 9 ساعت ساعت است. اتصال میان این محصول با گوشی هوشمند شما از طریق بلوتوث برقرار می‌شود از این رو شما در یک محدوده 10 متری، یک اتصال کاملا پایدار و بدون قطعی در اختیار دارید. این محصول، مجهز به دکمه‌های فیزیکی است که می‌توانید از آن‌ها برای کنترل صدا و پخش موسیقی استفاده کنید. به لطف استفاده از فناوری‌های کاهش نویز نظیر DSP و cVc، میزان نویز در صدای دریافتی به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد و صدا را به شکلی واضح و شفاف دریافت خواهید کرد.

استفاده از هندزفری‌های بی‌سیم به دلیل مزایایی که در اختیار کاربران قرار می‌دهند، روزبه‌روز در حال افزایش است. این محصولات در انواع مختلفی موجود هستند که می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه‌ای که در اختیار دارید، محصول مناسب خود را خریداری کنید. هندزفری بی سیم شیائومی مدل Mi Neckband Line Free یکی از انواع هندزفری است که آن را با نام هندزفری گردنی می‌شناسید، یکی از بهترین هندزفری‌هایی است که توسط شیائومی تولید شده است. این هندزفری، کیفیت ساخت و کیفیت صدای بسیار مناسبی دارد و به دلیل برخورداری از فناوری‌های کاهش نویز، صدا را به شکلی واضح و شفاف به گوش شما می‌رساند. چنانچه قصد خرید Mi Neckband Line Free را دارید توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Mi Neckband Line Free | نقد و بررسی

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Mi Neckband Line Free قطعا یکی از هندزفری‌های خوش‌ساخت و خوش‌قیمتی است که توسط کمپانی شیائومی روان بازار شده است. با توجه به طراحی ارگونومیک، وزن سبک و ابعاد کوچک آن، شما می‌توانید تا چندین ساعت از این هندزفری بر روی گردن خود استفاده کنید بدون آنکه اذیت شوید. ایربادها، دارای بدنه‌ای مغناطیسی و سر سیلیکونی هستند. به لطف فناوری aptX Adaptive، میزان تاخیر صدا در این محصول، به حداقل رسیده است بنابراین این محصول می‌تواند برای گیمرها نیز انتخاب مناسبی باشد. از دیگر مواردی که سبب جذابیت این هندزفری بی سیم شده، عمر باتری با دوام در حدود 9 ساعت ساعت است. اتصال میان این محصول با گوشی هوشمند شما از طریق بلوتوث برقرار می‌شود از این رو شما در یک محدوده 10 متری، یک اتصال کاملا پایدار و بدون قطعی در اختیار دارید. این محصول، مجهز به دکمه‌های فیزیکی است که می‌توانید از آن‌ها برای کنترل صدا و پخش موسیقی استفاده کنید. به لطف استفاده از فناوری‌های کاهش نویز نظیر DSP و cVc، میزان نویز در صدای دریافتی به میزان چشمگیری کاهش می‌یابد و صدا را به شکلی واضح و شفاف دریافت خواهید کرد. در ادامه این مطلب، ویژگی‌های این محصول را به طور دقیق بررسی خواهیم کرد. 

قیمت Mi Neckband Line Free

طراحی

همانطور که مشاهده می‌کنید، این محصول از نوع هندزفری‌های گردنی است. سر ایربادها دارای یک سیلیکون نرم و با کیفیت است که سبب قرارگیری بهتر ایرباد در گوش شما می‌شود. بدنه ایربادها، به شکل مغناطیسی طراحی شده است بنابراین در صورتی که از هندزفری استفاده نمی‌کنید می‌توانید دو سر آن را به هم وصل کنید. نکته جالب توجه در مورد این محصول، وزن بسیار سبک آن است که در حدود تنها 25 گرم است بنابراین در طولانی‌مدت هیچگونه احساس خستگی روی گردن خود احساس نخواهید کرد. 

کیفیت صدا

یکی از نکات جالب در مورد این محصول، کیفیت صدای آن است که در سطح قابل قبولی قرار دارد. Mi Neckband Line Free با چیپست کوالکام QCC5125 تولید و روانه بازار شده است به همین دلیل، عملکرد مناسب و خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. وجود فناوری‌های کاهش نویز نظیر cVC و DSD نیز سبب می‌شود تا میزان نویز اطراف به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند و کیفیت مکالمات تلفنی شما، به شکل چشمگیری افزایش پیدا کند. علاوه بر این، استفاده از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 نیز به سبب برقراری یک اتصال پایدار، سبب می‌شود کیفیت مکالمات تلفنی شما به شکل خوبی افزایش پیدا کند. همچنین به لطف پشتیبانی از وضعیت aptX Adaptive، میزان تاخیر صدا به حداقل می‌رسد بنابراین اگر گیمر هستید، این هندزفری می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. 

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Mi Neckband Line Free همانطور که گفته شد، از اتصال بلوتوث برای برقراری اتصال با گوشی هوشمندتان استفاده می‌کند اما اتصال میان هدفون‌ها از طریق سیم برقرار شده است. با این حال، شما در یک محدوده 10 متری، یک اتصال کاملا پایدار و بدون قطعی را تجربه خواهید کرد. این محصول، برخلاف هندزفری‌های TWS، از دکمه‌های فیزیکی برای فرامین کنترلی استفاده می‌کند. شما می‌توانید از این دکمه‌ها برای افزایش/کاهش صدا، رفتن به موزیک بعدی/قبلی و خاموش/روشن کردن هندزفری استفاده کنید. در مجوع باید گفت کار با این هندزفری، بسیار ساده است و شما به سرعت روش کار با آن را فرا خواهید گرفت. 

باتری

در نهایت به باتری هندزفری Mi Neckband Line Free می‌رسیم. این محصول مجهز به یک باتری با ظرفیت 100 میلی‌آمپر ساعت است و به ادعای شیائومی، به شما امکان گوش دادن به موزیک تا 9 ساعت را خواهد داد. این باتری قدرتمند در حالت استندبای تا 200 ساعت شارژدهی دارد. 

جمع‌بندی 

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Mi Neckband Line Free محصولی است که می‌تواند برای استفاده روزمره شما انتخاب مناسبی باشد چرا که کیفیت مکالمه و پخش موزیک آن در سطح متوسط روبه‌بالا قرار دارد. همچنین باتری آن بسیار با دوام است و به ادعای شیائومی، با یک بار شارژ امکان پخش 9 ساعت موزیک را در اختیارتان قرار می‌دهد. با در نظر گرفتن قیمت Mi Neckband Line Free و قابلیت‌هایی نظیر کاهش نویز CVC و DSP می‌توان گفت برای کاربری روزمره یک انتخاب ایده‌آل است. 

وزن
25 گرم
ابعاد
-
مناسب برای
مکالمه , ورزش , کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
-
قطر درایور
9.2 میلی‌متر
پاسخ فرکانسی
20 ~ 20000 هرتز
امپدانس
32 اهم
محدوده عملکرد
10 متر
فناوری حذف نویز
DSP و cVc
NFC
سازگاری
اندروید و iOS
نوع اتصال
بی سیم
نسخه‌ بلوتوث
5
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
استاندارد محافظتی
کدک صوتی
- پشتیبانی از پروفایل‌های HFP, HSP, A2DP, AVRCP
- پشتیبانی از فرمت aptX
میکروفن
پورت شارژ
USB Type C
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
- تراشه QCC5125
- امکان استفاده 150 دقیقه‌ای تنها با 10 دقیقه شارژ
- دارای فناوری DSP برای افزایش کیفیت صدا
- گوشی‌هایی با آهنربای داخلی برای اتصال به یکدیگر
- کابل انعطاف‌پذیر و مقاوم
منبع تغذیه هدفون
کابل شارژ
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
100 میلی‌آمپر ساعت
عمر باتری در حالت استندبای
200 ساعت
عمر باتری در حالت مکالمه
-
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
9 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
حدود 1 ساعت
عمر باتری محفظه شارژ
-
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
-
اقلام همراه
سه سری سیلیکونی با اندازه مختلف
کابل شارژ
دفترچه راهنما
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...