هندزفری بلوتوثی هایلو مدل Haylou GT5

Haylou GT5 Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT5 یکی از محصولات شرکت Haylou می‌باشد. همانگونه که احتمالا اطلاع دارید، این شرکت یکی از چندین شرکت زیرمجموعه کمپانی شیائومی است و به طور تخصصی در زمینه تولید لوازم جانبی از جمله هندزفری و ساعت هوشمند فعالیت می‌کند. این محصول به لطف برخورداری از پیشرفته‌ترین کدک‌های صوتی و کاهش میزان تاخیر در صدای دریافتی، تجربه بی‌نظیری از گوش دادن به موسیقی را در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه بر این، به دلیل قابلیت حذف نویز در صداهای دریافتی، امکان برقراری مکالمات تلفنی با صدایی کاملا واضح و شفاف را فراهم می‌سازند. این محصول با برخورداری از سنسور تشخیص گوش، در هنگام خروج از گوش، موسیقی را قطع می‎‌کند. به محض آنکه مجددا آن را در گوش خود قرار دهید اقدام به پخش موسیقی می‌کند. هندزفری Haylou GT5 دارای طراحی کاملا ارگونومیک است و به دلیل طراحی ایربادها به صورت زاویه‌دار، به خوبی درون گوش شما قرار می‌گیرند. وزن هر ایرباد تنها 4 گرم است و از این رو، در طولانی‌مدت، در گوش شما احساس درد و ناراحتی نخواهند کرد.

هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT5 یکی از محبوب‌ترین محصولاتی است که توسط شرکت هایلو به بازار عرضه شده است. این محصول دارای قابلیت‌های بی‌نظیری از جمله Gaming mode، کدک AAC، اتصال بلوتوث با نسخه 5 و حداقل تاخیر در صدا است که سبب شده تا کاربران بسیاری تمایل به خرید این محصول داشته باشند. به طور کلی آنچه سبب محبوبیت هندزفری‌های سری T هایلو شده است را می‌توان کارایی بالای این محصولات و کیفیت صدای آن‌ها دانست. اگر گیمر هستید و قصد خرید یک هندزفری با کیفیت را دارید، پیشنهاد اول ما، خرید هایلو Haylou GT5 است. توصیه می‌‌کنیم ادامه این مطلب را مطالعه نماید چرا که قصد داریم این محصول را از جنبه‌های مختلفی مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

هندزفری بی سیم هایلو Haylou GT5 | نقد و بررسی

هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT5 یکی از محصولات شرکت Haylou می‌باشد. همانگونه که احتمالا اطلاع دارید، این شرکت یکی از چندین شرکت زیرمجموعه کمپانی شیائومی است و به طور تخصصی در زمینه تولید لوازم جانبی از جمله هندزفری و ساعت هوشمند فعالیت می‌کند. این محصول به لطف برخورداری از پیشرفته‌ترین کدک‌های صوتی و کاهش میزان تاخیر در صدای دریافتی، تجربه بی‌نظیری از گوش دادن به موسیقی را در اختیار شما قرار می‌دهند. علاوه بر این، به دلیل قابلیت حذف نویز در صداهای دریافتی، امکان برقراری مکالمات تلفنی با صدایی کاملا واضح و شفاف را فراهم می‌سازند. این محصول با برخورداری از سنسور تشخیص گوش، در هنگام خروج از گوش، موسیقی را قطع می‎‌کند. به محض آنکه مجددا آن را در گوش خود قرار دهید اقدام به پخش موسیقی می‌کند. هندزفری Haylou GT5 دارای طراحی کاملا ارگونومیک است و به دلیل طراحی ایربادها به صورت زاویه‌دار، به خوبی درون گوش شما قرار می‌گیرند. وزن هر ایرباد تنها 4 گرم است و از این رو، در طولانی‌مدت، در گوش شما احساس درد و ناراحتی نخواهند کرد. در ادامه قصد داریم تا این محصول را از جنبه‌های مختلف مورد نقد و بررسی قرار دهیم. در ابتدا کار خود را با نگاهی به طراحی بدنه این محصول آغاز می‌کنیم.

هندزفری بی سیم هایلو Haylou GT5

طراحی

هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT5 را می‌توان یکی از سبک‌ترین هندزفری‌های موجود در بازار دانست که به شکلی کاملا اصولی و استاندارد طراحی شده است. ایربادها به صورت In-Ear یا توگوشی طراحی شده‌اند و وزن هریک از آن‌ها تنها 3.9 گرم است. علاوه بر این، سری هندزفری‌ها دارای جنس سیلیکونی هستند و این یعنی در طول روز و در طولانی‌مدت، به هیچ عنوان در گوش شما احساس ناراحتی و درد ایجاد نخواهد کرد. به منظور فیکس کردن هندزفری در گوش خود، می‌توانید سایز مناسب سری‌های همراه هندزفری را انتخاب کنید. ایربادها دارای پنل‎‌های لمسی هستند که در امکان اجرای فرامین عملیاتی را در اختیار شما قرار می‌هند. Haylou GT5 دارای یک کیس شارژ است که وظیفه نگهداری و تغذیه ایربادها را بر عهده دارد. طراحی این کیس شارژ، مات و بسیار چشمنواز است و توجه کاربر را در نگاه اول جلب می‎‌نماید. در این کیس شارژ به صورت مغناطیسی طراحی شده و نگهداری ایربادها درون این محفظه نیز به شکل آهنربایی است. همچنین بدنه این محفظه دارای مقاومت مطلوبی در برابر خط و خش است. بر روی بدنه کیس شارژ، 3 نشانگر LED وجود دارد که نشان‌دهنده میزان ظرفیت باقیمانده آن است. 

کیفیت صدا

همانطور که می‌دانید، یکی از مواردی که می‌تواند به طور مستقیم بر روی کیفیت صدا تاثیر داشته باشد، قطر درایور هندزفری است. هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT5 دارای دیافراگم 7.2 میلی‍‌متری رزین پلیمری است که در کنار کدک AAC می‌تواند صدا را با BASS خوب، نرم و واضح در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر این، این محصول از فناوری HiFi استریو نیز پشتیبانی می‌کند که امکان یک مکالمه تلفنی بی‌نظیر را برای شما فراهم می‌سازد. از دیگر ویژگی‌های چشمگیر این محصول، استفاده از فناوری بلوتوث 5 برای برقراری ارتباط استفاده می‌کند و قادر است در یک محدوده 10 متری، صدا را به صورت پایدار و بدون قطع و وصلی در اختیار شما قرار دهد. از این رو کیفیت صدا در هنگام برقراری مکالمات تلفنی و گوش دادن به موسیقی در سطح بسیار مطلوبی قرار دارد. 

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

همانطور که اشاره کردیم، هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT5 به منظور برقراری ارتباط از اتصال بلوتوث نسخه 5 استفاده می‌کند و در یک محدوده 10 متری، یک اتصال کاملا پایدار را با صدایی واضح در اختیار شما قرار می‌دهد. کم بودن میزان تاخیر در این هندزفری، آن را به یکی از محصولات مورد علاقه کاربران تبدیل کرده است. پنل ایربادها به صورت کاملا لمسی طراحی شده و می‌توانید با لمس آن‌ها، بسیاری از فرامین مورد نیاز برای کنترل گوشی را انجام دهید. لیست فرامین قابل انجام با این گوشی عبارتند از:

  • پاسخ/اتمام تماس: دو بار لمس یکی از ایربادها
  • توقف/پخش موسیقی: یک بار لمس یکی از ایربادها
  • رد تماس: لمس یکی از ایربادها به مدت 1 ثانیه
  • رفتن به آهنگ بعدی/قبلی: دو بار لمس ایرباد راست/چپ
  • فعالسازی دستیارصوتی: سه بار لمس ایرباد چپ
  • فعالسازی Gaming Mode (حالت بازی): سه بار لمس ایرباد راست

Gaming Mode حالتی اختصاصی برای گیمرها و علاقمندان بازی‌های آنلاین است که با فعالسازی آن، میزان تاخیر در صدای دریافتی به 65 میلی‌ثانیه می‌رسد. این قابلیت زمانی اهمیت پیدا می‌کند که در حال انجام بازی آنلاین و نشان دادن واکنش سریع به اتفاقات جریان بازی باشید. میزان تاخیر در هدفون‌های معمولی چیزی در حدود 200 میلی‌ثانیه است بنابراین Haylou GT5 تجربه بی‌نظیری برای انجام بازی‌های آنلاین را برای شما فراهم خواهد ساخت. 

باتری

در نهایت باید گفت باتری هندزفری، یکی از مواردی است که به دغدغه بزرگ کاربرانی که قصد خرید این محصول را دارند تبدیل شده است. هایلو GT5، با یک محفظه شارژ با ظرفیت 580m میلی‌آمپر ساعت عرضه شده و ظرفیت باتری هریک از ایربادها برابر 40 میلی‌آمپر ساعت است. عمر باتری ایربادها با محفظه شارژ به 24 ساعت می‌رسد و برای شارژ آنها به حدود 3 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. با شارژ کامل ایربادها نیز می‌توانید تا 4 ساعت به پخش موسیقی ادامه دهید. 

جمع‌بندی

هندزفری در دنیای امروز به یکی از نیازهای ضروری کاربران بسیاری تبدیل شده است. کاربران زیادی برای مکالمات خود و گوش دادن به موسیقی از هندزفری بی سیم استفاده می‌کنند چرا که در مقایسه با هندزفری‌های سیمی مزایای بسیار زیادی دارند. هایلو GT5 یکی از محصولات با کیفیت شرکت هایلو بوده که با داشتن قابلیت‌های زیادی از جمله کدک صوتی AAC، بلوتوث نسخه 5، کیس شارژ با ظرفیت 580 میلی‌آمپر ساعتی و حداقل میزان تاخیر توانسته توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کند. اگر قصد خرید یک هندزفری با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب را دارید خرید هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT5 را به شما توصیه می‌کنیم.

وزن
3.9 گرم برای هر ایرباد
ابعاد
-
مناسب برای
مکالمه, ورزش, گیمینگ و کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
ABS
قطر درایور
7.2 میلی‌متر
پاسخ فرکانسی
-
امپدانس
-
محدوده عملکرد
10 متر
فناوری حذف نویز
NFC
سازگاری
-
نوع اتصال
بی‌سیم
نسخه‌ بلوتوث
5
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
استاندارد محافظتی
کدک صوتی
AAC
میکروفن
پورت شارژ
Type-C
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
سنسور تشخیص قرارگیری گوش به منظور توقف/پخش آهنگ
امکان شارژ بی سیم
منبع تغذیه هدفون
کیس شارژ
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
580mAh برای کیس شارژ
40mAh برای هریک از ایربادها
عمر باتری در حالت مکالمه
4 ساعت
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
4 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
2 ساعت
عمر باتری محفظه شارژ
24 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
3 ساعت
اقلام همراه
ایربادها
محفظه شارژ
دفترچه راهنما
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه
زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 60 روز کاری پس از ثبت سفارش می‌باشد

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...