هندزفری بلوتوثی هایلو مدل Haylou GT6

Haylou GT6 Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
سفید سفید
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
گارانتی 18 ماهه شرکتی
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هندزفری هایلو مدل GT6 یکی از محصولات خوب موجود در بازار است. هایلو تا به امروز توانسته به لطف ارائه محصولات بسیار با کیفیت، به جایگاه بسیار خوبی در بازار دست پیدا کند و به انتخاب اول کاربران زیادی برای خرید تبدیل شود. هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT6 هم از محصولات بسیار با کیفیت این برند می‌باشد و از مزایای آن می‌توان به ارائه صدایی کاملا شفاف، بدون نویز و قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد. در ادامه بیشتر درباره این محصول عالی با یک دیگر صحبت خواهیم کرد. 

هندزفری بی سیم هایلو Haylou GT6 | نقد و بررسی

GT6 جدیدترین earbud از هایلو است. این گوشی‌ها فاقد سری پلاستیکی هستند که کانال گوشی شما را پر می‌کنند. تنها کاری که باید بکنید آن است که این گوشی‌ها را به گوش‌های خود آویزان کنید. هدفون بی سیم هایلو شیائومی مدل Haylou GT6 در دو رنگ سفید و مشکی موجود هستند همچنین طراحی بدنه این گوشی‌ها برخلاف AirPods، بسیار زیبا و ظریف است. گوشی‌ها در قسمت پایینی، دارای طراحی براق هستند و قسمت بالای آن کاملا مات است.

 این تفاوت رنگ در قسمتی که وارد گوش شما می‌شود نیز وجود دارد. اگر با AirPod احساس راحتی می‌کنید می‌توان گفت این هدفون نیز رضایت شما را جلب خواهد کرد چرا که سبک، راحت و کاملا مقاوم هستند. با این ویژگی‌ها، شما به سادگی می‌توانید در هنگام دویدن یا انجام تمرینات ورزشی سبک از آن‌ها استفاده کنید. 

به نظر می‌رسد مقاومت این هدفون در برابر نفوذ آب، کمی ضعیف باشد. همچنین نکته قابل توجه آن، ورود صدای باد در هنگام افزایش سرعت باد، مثلا در هنگام دوچرخه‌سواری است. از دیگر نکات عجیبی که در مورد این محصول وجود دارد، عدم وجود کابل USB-C به همراه هدفون است. قاب شارژ GT6 بسیار سبک و جمع و جور است که earbud ها به صورت تخت در آن قرار می‌گیرند به همین جهت در صورت نیاز، به سادگی می‌توانید نقاط شارژ را تمیز کنید. 

یک چراغ LED بر روی قاب شارژ تعبیه شده که میزان باتری باقی‌مانده را به شما نمایش خواهد داد. هربار شارژ هدفون‌ها به شما امکان می‌دهد تا تا 5 ساعت و نیم از آن‌ها استفاده کنید که برای انجام فعالیت‌های روزانه، کاملا ایده‌آل به نظر می‌رسد. در ابتدا به نگاهی به طراحی این محصول آغاز می‌کنیم.

هندزفری بی سیم هایلو Haylou GT6

طراحی

اگر طرفدار محصولات هایلو باشید، با نگاه به کیس شارژ هایلو GT6 متوجه می‌شوید که طراحی آن کاملا به طراحی هایلو مدل GT3 شباهت دارد. ایربادها از نوع half In-Ear طراحی شده‌اند و اندازه ساقه آن کاملا استاندارد است. طراحی بدنه ایربادها و کیس شارژ کاملا ساده و مینیمال است. وزن هر ایرباد تنها در حدود 3.9 گرم است و این یعتی در طول روز، گوش شما را دچار خستگی و ناراحتی نخواهند کرد. 

همچنین به دلیل ابعاد جمع و جور کیس شارژ، به سادگی درون جیب یا کیف شما قرار گرفته و فضای کمی اشغال می‌کند. طراحی ایربادها و کیس شارژ کاملا ظریف است و  بافت مات بسیار چشمنوازی روی این کیس را پوشانده است. درب کیس به صورت مغناطیسی باز و بسته می‌شود و ایربادها نیز به شکل آهنربایی درون این محفظه شارژ، در جای خود فیکس می‌شوند. ایربادها دارای پنل لمسی هستند و امکان اجرای فرامین لمسی را در اختیار شما قرار می‌دهند. 

کیفیت صدا

هایلو GT6 بخش زیادی از کیفیت خوب صدای خود را مدیون درایورهای نسبتا بزرگ 12 میلی‌متری است که در هنگام گوش دادن به موسیقی، عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش می‌گذارد. همچنین به دلیل استفاده از فناوری بلوتوث، یک اتصال کاملا پایدار و بدون قطع و وصلی در اختیار دارید. از دیگر دلایلی که سبب کیفیت بالای صدا در این هندزفری شده است، پشتیبانی از کدک صوتی AAC است. بنابراین باید گفت اگر از علاقمندان موسیقی هستید اما بودجه برای شما در الویت دارد، GT6 می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

یکی از قابلیت‌های این محصول که قطعا مورد علاقه گیمرهاست، حداقل میزان تاخیر در صدای دریافتی است. هندزفری بلوتوثی هایلو GT6، با پشتیبانی از Low latency توانسته تا میزان تاخیر در صدا را به شکل چشمگیری تا 65ms کاهش دهد. همانطور که کمی قبل اشاره کردیم، این هندزفری برای برقراری ارتباط با گوشی هوشمند شما از بلوتوث نسخه 5.2 استفاده کنید و در یک محدوده باز 10 متری، یک اتصال کاملا پایدار برای شما فراهم سازد.

 دکمه‌های فیزیکی بر روی هندزفری‌های قدیمی، جای خود را به پنل‌های لمسی داده‌اند. Haylou GT6 نیز از این قائده مستثنی نیست و دارای ایربادهایی با بدنه لمسی است لیست زیر، عملیاتی هستند که می‌توانید با هندزفری خود انجام دهید: 

  • پاسخ/اتمام تماس: 1 ضربه بر روی یکی از ایربادها
  • توقف/پخش موسیقی: 1 ضربه بر روی یکی از ایربادها
  • رفتن به آهنگ بعدی/قبلی: 2 ضربه روی ایرباد راست/چپ.
  • فعال/غیرفعال سازی Low latency(کاهش تاخیر): 2 بار ضربه ایرباد چپ
  • فعالسازی دستیار صوتی: 3 ضربه بر روی یکی از ایربادها

باتری

باتری هندزفری بی سیم یکی از مواردی است که قطعا تمام کاربران پیش از خرید به آن توجه می‌کنند. هندزفری بلوتوثی هایلو GT6 مجهز به یک باتری Li-ion با ظرفیت 310mAh است و هریک از ایربادها ظرفیتی برابر 35mAh دارند. عمر باتری کیس شارژ در حدود 20 ساعت است و برای شارژ کامل آن در حدود 2 ساعت زمان نیاز دارید. همچنین شارژ کامل ایربادها نیز در حدود 1 ساعت و نیم طول خواهد کشید. با شارژ کامل، در حدود 5.5 ساعت زمان برای پخش موسیقی و 4 ساعت برای مکالمه در اختیار دارید. 

جمع‌بندی

از محصولات بسیار با کیفیت Haylou می‌توان هندزفری بی سیم GT6 را نام برد که عملکرد فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد به طوریکه در مدت بسیار کوتاهی توانسته به یکی از محصولات پرفروش بازار تبدیل شود. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به طراحی بدنه زیبا، صدای واضح و شفاف و میکروفن‌های قدرتمند اشاره کرد. علاوه بر این، باتری این محصول با عمر 20 ساعت، امکان 4 ساعت مکالمه و 5.5 ساعت پخش موزیک را فراهم می‌سازد. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت ساخت بالا اما با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه را داشته باشید قطعا خرید هندزفری بلوتوثی هایلو GT6 را به شما توصیه می‌کنیم.

وزن
3.9 گرم هر ایرباد
70 گرم محفظه شارژ
مناسب برای
مکالمه، پخش موسیقی، کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
ABS
قطر درایور
12 میلی‌متر
محدوده عملکرد
10 متر
سازگاری
Android/iOS
نوع اتصال
بی‌سیم
نسخه‌ بلوتوث
5.2
کدک صوتی
AAC
میکروفن
پورت شارژ
Type-C
سایر ویژگی‌ها
دارای سنسور خارج شدن از گوش جهت قطع موسیقی
سازگاری با دستگاه‎‌های دارای بلوتوث نظیر Windows PC, Mac PC و tablet PC
منبع تغذیه هدفون
کیس شارژ
ظرفیت باتری
310 میلی‌آمپرساعت کیس شارژ
35 میلی‌آمپرساعت هر ایرباد
عمر باتری در حالت استندبای
20.5 ساعت
عمر باتری در حالت مکالمه
4 ساعت
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
5.5 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
1.5 ساعت
عمر باتری محفظه شارژ
20.5 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
2 ساعت
اقلام همراه
کیس شارژ
ایربادها
دفترچه راهنما
گارانتی
18 ماهه شرکتی

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

رضا اسلامی

خوب

791 روز پیش ارسال پاسخ
Fazel

سلام ببخشید دلیل اختلاف قیمت تا این حد برای چیه؟

783 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سلام دوست عزیز.
دلیل اختلاف قیمت و ارزان تر بودن سایت با سایر فروشگاه ها به این دلیل است که شرکت پایا تلکام واردکننده رسمی موبایل و لوازم جانبی است و با سود کم، قیمت بدون واسطه ای را برای کاربران قرار می دهد.

783 روز پیش ارسال پاسخ
ناشناس

سلام من این تجهیز برای گوشی هواوی میخوام برای وصل شدن مشکلی پیش نمیاد

639 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام بله وصل میشه.

639 روز پیش ارسال پاسخ
ناشناس

لمسیه ایا؟؟

561 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

بله

561 روز پیش ارسال پاسخ
محمد فرخانی

لمسیه یا خیر؟

545 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

بله لمسیه

544 روز پیش ارسال پاسخ
ناشناس

سلام وقتتون بخیر. این مدل هندزفری به گوشی آیفون هم وصل میشه؟

542 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام وقت شما هم بخیر. بله این مدل هندزفری قابلیت اتصال به آی او اس هم داره

542 روز پیش ارسال پاسخ
نیلوفر

سلام، برای شارژ هندزفری، شارژرهای معمولی یا فست رو میشه استفاده کرد؟

518 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام. با کابل خود محصول میتونید فست رو استفاده کنید

516 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...