هندزفری بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus

Samsung Galaxy Buds Plus Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus نسل جدیدی از هندزفری‌های بی سیم معرفی شده توسط سامسونگ بوده و طبعیتا باید گفت ویژگی برجسته این محصول، سازگاری با گوشی‌های سامسونگ است. این هندزفری، به سرعت و سادگی با گوشی هوشمند شما ارتباط برقرار می‌کند و صدا را با کیفیت بسیار خوب و شفافی به گوش شما می‌رساند. به لحاظ ظاهری باید گفت سامسونگ تغییر چندانی در طراحی این محصول اعمال نکرده است و تا حدودی به سایر نسخه‌ها شباهت دارد. به لطف استفاده از فناوری‌های جدید بر روی این هندزفری، می‌توانید انواع موسیقی را با طیف فرکانسی متنوع توسط آن گوش دهید. از دیگر جذابیت‌های این محصول می‌توان به کیس شارژ با باتری 270 میلی‌آمپر ساعت و ایربادهایی با ظرفیت 85 میلی‌آمپرساعت اشاره کرد که به شما امکان می‌دهد تا 11 ساعت به موسیقی گوش دهید. گلکسی بادز پلاس، مجهز به 2 میکروفن خارجی کاملا خلاقانه است که قادر است از نویز زمینه جلوگیری کند. بنابراین به شما امکان می‌دهد تا از وضوح تماس‌های تلفنی با کیفیت صدای بسیار استثنایی لذت ببرید.

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus در مقایسه با مدل‌های قبلی، در تمامی زمینه‌ها از جمله ارائه صدای با کیفیت و عمر باتری بیشتر، به شکلی بهبودیافته پیشرفت داشته است. همچنین درایورها نیز با توجه به جدیدترین فناوری‌های روز تولید شده‌اند به همین جهت، امکان ارائه صدای مکالمات تلفنی و پخش موسیقی را به شکلی شفاف و واضح فراهم می‌کنند. نکته قابل توجه در مورد این محصول، سازگاری آن با گوشی‌های اندروید و iOS است. باید در نظر داشته باشید در این مدل، خبری از حذف نویز نیست بلکه با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید، نویز صدا تا حدی کاهش پیدا می‌یابد. چنانچه قصد خرید Galaxy Buds Plus را داشته باشید توصیه می‌کنیم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. 

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus | نقد و بررسی

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus نسل جدیدی از هندزفری‌های بی سیم معرفی شده توسط سامسونگ بوده و طبعیتا باید گفت ویژگی برجسته این محصول، سازگاری با گوشی‌های سامسونگ است. این هندزفری، به سرعت و سادگی با گوشی هوشمند شما ارتباط برقرار می‌کند و صدا را با کیفیت بسیار خوب و شفافی به گوش شما می‌رساند. به لحاظ ظاهری باید گفت سامسونگ تغییر چندانی در طراحی این محصول اعمال نکرده است و تا حدودی به سایر نسخه‌ها شباهت دارد. به لطف استفاده از فناوری‌های جدید بر روی این هندزفری، می‌توانید انواع موسیقی را با طیف فرکانسی متنوع توسط آن گوش دهید. از دیگر جذابیت‌های این محصول می‌توان به کیس شارژ با باتری 270 میلی‌آمپر ساعت و ایربادهایی با ظرفیت 85 میلی‌آمپرساعت اشاره کرد که به شما امکان می‌دهد تا 11 ساعت به موسیقی گوش دهید. گلکسی بادز پلاس، مجهز به 2 میکروفن خارجی کاملا خلاقانه است که قادر است از نویز زمینه جلوگیری کند. بنابراین به شما امکان می‌دهد تا از وضوح تماس‌های تلفنی با کیفیت صدای بسیار استثنایی لذت ببرید. قیمت Galaxy Buds Plus با در نظر گرفتن قابلیت‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد بسیار مقرون به ‌صرفه است. اگر قصد خرید این محصول را دارید، ادامه این بخش را به دقت مطالعه کنید. 

قیمت Galaxy Buds Plus

طراحی

طراحی Galaxy Buds Plus در مقایسه با نسل‌های قبلی، تفاوت چندان زیادی نداشته است و نمی‌توان به عنوان یک نقطه ضعف به آن نگاه کرد. ایربادها به شکل گرد و منحنی و بدون ساقه طراحی شده‌اند که در عین سادگی، زیبا هستند. این طراحی سبب شده تا به خوبی درون گوش شما قرار گیرند و به خوبی در جای خود محکم شوند. ابعاد هریک از ایربادها 17.5*19.2*22.5 میلی‌متر است و کاربران بسیاری از این طراحی راضی هستند چرا که به خوبی درون کانال گوش قرار می‌گیرد. با اینکه وزن هر ایرباد، در مقایسه به نسل قبلی افزایش داشته و به 6.3 گرم رسیده با این حال، در مدت طولانی هیچگونه احساس خستگی در گوش خود احساس نخواهید کرد. همچنین به دلیل وجود سری سیلیکونی اضافه، می‌توانید دقیقا آن را با اندازه گوش خود تنظیم کنید. پنل پشتی ایربادها، به شکل لمسی طراحی شده‌اند و امکان اجرای فرامین کنترلی را به شما خواهند داد. نکته قابل توجه در مورد این محصول، پشتیبانی بدنه ایربادها از استاندارد IPX2 است که نشان می‌دهد این محصول در مقابل تعریق در هنگام فعالیت‌های ورزشی، مقاومت ناچیزی دارد. کیس شارژ این محصول نیز دارای ابعاد 38.8*70*26.5 میلی‌متر است که به شما امکان می‌دهد به سادگی آن را با خود حمل کنید. این کیس، بدنه براقی دارد و به راحتی اثر انگشت شما را جذب می‌کند.

کیفیت صدا

هندزفری بی‌سیم Galaxy Buds Plus، مجهز به یک سیستم صوتی جدید است که موسیقی را با وضوح و بیس بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد. به طور خلاصه، کیفیت پخش موزیک در این محصول در مقایسه با مدل‌های قبلی، پیشرفت چشمگیری داشته است. با این هندزفری، صدا به شکل متعادلی به گوش شما می‌رسد و شما می‌توانید از آن برای تماشای فیلم و موسیقی استفاده کنید. میکروفن‌های این محصول نیز بسیار پیشرفت کرده‌اند به طوریکه به راحتی می‌توانید از آن‌ها برای برقراری ارتباطات تلفنی و ویدئویی استفاده کنید. این محصول مجهز به 2 میکروفن خارجی است که امکان تمرکز بیشتر بر روی صدای کاربر را فراهم می‎‌سازند. میزان نویز در هنگام مکالمات تلفنی به حداقل می‌رسد بنابراین ما شاهد یک مکالمه تلفنی شفاف و بدون نویز خواهیم بود. 

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

همانطور که در ابتدای این مقاله اشاره شد، پنل‌های پشتی ایربادها به صورت لمسی طراحی شده‌اند و امکان اجرای فرامین کنترلی را در اختیار شما قرار می‌دهند. لیست فرامین قابل اجرا توسط این هندزفری به شرح زیر است:

  • پخش/توقف آهنگ: یک بار ضربه روی یکی از ایربادها
  • رفتن به آهنگ بعدی: دو بار ضربه روی یکی از ایربادها
  • رفتن به آهنگ قبلی: سه بار ضربه روی یکی از ایربادها
  • پاسخ/اتمام تماس: دو بار ضربه روی یکی از ایربادها
  • اجرای فرمان تعریف شده توسط کاربر: لمس و نگه داشتن یکی از ایربادها

این محصول جذاب از Bluetooth 5.0 برای برقراری ارتباط با گوشی هوشمند شما استفاده می‌کند و از این رو، یک اتصال بسیار پایدار و بدون قطعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در مجموع باید گفت کار با این محصول، بسیار ساده است و شما به سرعت کار با آن را فرا خواهید گرفت. 

باتری

حال به قسمت جذاب ماجرا می‌رسیم. هندزفری بی‌سیم Galaxy Buds Plus مجهز به یک کیس شارژ با ظرفیت باتری 270 میلی‌آمپر ساعت است و هریک از ایربادها باتری با ظرفیت 85 میلی‌آمپر ساعت در اختیار دارند. ایربادها قادر هستند با یک بار شارژ کامل، به مدت 11 ساعت بدون وقفه، موزیک مورد علاقه شما را پخش کنند. در نظر داشته باشید با استفاده از کیس شارژ، این مدت به 22 ساعت خواهد رسید. بنابراین باید گفت از نظر میزان شارژدهی، این هندزفری یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است و قادر است تا 1 روز کامل دوام داشته باشد.

جمع‌بندی

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Plus دارای 2 ویژگی بسیار برجسته است که سبب تمایز این محصول از سایر مدل‌های قبلی شده است. کیفیت پخش صدا در هنگام مکالمات تلفنی، پیشرفت بسیاری داشته و باتری آن از دوام بسیار خوبی برخوردار است. می‌توان گفت این دو قابلیت برای علاقمندان به موسیقی، دو ویژگی عالی به شمار می‌روند. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به طراحی ارگونومیک، وجود 6 میکروفن، Pair شدن سریع و آسان و سازگاری با iOS و Android اشاره کرد.

وزن
6.3 گرم هریک از ایربادها
39.6 گرم کیس شارژ
ابعاد
17.5*19.2*22.5 میلی‌متر هریک از ایربادها
38.8*70*26.5 میلی‌متر کیس شارژ
مناسب برای
مکالمه, ورزش, کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
ABS
قطر درایور
پاسخ فرکانسی
امپدانس
محدوده عملکرد
-
فناوری حذف نویز
NFC
سازگاری
اندروید 5 و iOS 10 به بالا
نوع اتصال
بی‌سیم
نسخه‌ بلوتوث
5.0
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
استاندارد محافظتی
IPX2
کدک صوتی
Scalable (Samsung proprietary), AAC, SBC
میکروفن
6 عدد
پورت شارژ
USB C
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
- حالت Ambient Sound برای شنیدن صدای محیط اطراف در حین پخش محتوا
- امکان استفاده 60 دقیقه‌ای تنها با 3 دقیقه شارژ
- پشتیبانی از دستیار Bixby سامسونگ و الکسا
منبع تغذیه هدفون
باتری داخلی با ظرفیت 85 میلی‌آمپر ساعت و کیس شارژ
نوع باتری
لیتیوم یونی
ظرفیت باتری
85 میلی‌آمپر ساعت (ایرباد)
270 میلی‌آمپر ساعت (محفظه شارژ)
عمر باتری در حالت استندبای
-
عمر باتری در حالت مکالمه
حداکثر 7.5 ساعت حالت مکالمه (تا 15 ساعت با محفظه شارژ)
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
حداکثر 11 ساعت حالت پخش صدا (تا 22 ساعت با محفظه شارژ)
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
-
عمر باتری محفظه شارژ
-
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
اقلام همراه
کیس شارژ
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...