هندزفری بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

Samsung Galaxy Buds Pro Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سامسونگ بار دیگر توانست با عرضه یک محصول فوق‌العاده، کاربران و طرفداران خود را شگفت‌زده کند. هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro را می‌توان یکی از هندزفری‌های فوق‌العاده‌ای دانست که سامسونگ روانه بازار کرده است. طراحی کیس شارژ و ایربادها به شکلی جذاب و چشم‌نواز است و در نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. ایربادها نیز دارای طراحی ارگونومیک و بسیار زیایی هستند و به لطف وجود درایورهای 11 میلی‌متری و وجود 6 میکروفن، صدا را به شکل جذاب، واضح و شفافی به گوش شما می‌رساند. این هندزفری بی‌سیم از بلوتوث نسخه 5.0 برای برقراری ارتباط با گوشی هوشمند شما استفاده می‌کند بنابراین این اطمینان وجود دارد که یک اتصال کاملا پایدار و بدون قطعی را تجربه خواهید کرد. همچنین به دلیل پشتیبانی از فناوری Dolby Head Tracking، پخش صدای 360 را احساس خواهید کرد. نقطه قوت Galaxy Buds Pro را می‌توان باتری آن دانست. این هندزفری مجهز به کیس شارژ با ظرفیت ‎472 میلی‌آمپر ساعت است و ایربادها با شارژ کامل قادر هستند تا مدت 5 ساعت پخش صدا را در اختیار شما قرار دهند. 

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro را با در نظر گرفتن مشخصات فنی و ظاهری، می‌توان یک سطح از Galaxy Buds Live بالاتر دانست. در مقایسه این محصول، Galaxy Buds Pro در تمامی زمینه‌ها از جمله کیفیت صدا، طراحی ارگونومیک و میکروفن‌ها بسیار پیشرفت داشته است. شاید بتوان عملکرد این محصول را با Apple AirPods Pro برای گوشی‌های آیفون مقایسه کرد. هر دوی این محصولات قادر هستند نویز محیط را به شکل چشمگیری کاهش دهند و به لطف استفاده از فناوری‌های جدید، تجربه بی‌نظیری از پخش صدای 36 درجه را در اختیار شما قرار می‌دهند. و در نهایت می‌توان گفت باتری هر دو محصول در سطح خوبی قرار دارد. با این حال اگر صاحب یک گوشی سامسونگ باشید باید گفت با این محصول، چیزی فراتر از یک هندزفری معمولی در اختیار دارند. چنانچه قصد خرید Galaxy Buds Pro را دارید توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با پایاتلکام همراه باشید. 

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro | نقد و بررسی

سامسونگ بار دیگر توانست با عرضه یک محصول فوق‌العاده، کاربران و طرفداران خود را شگفت‌زده کند. هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro را می‌توان یکی از هندزفری‌های فوق‌العاده‌ای دانست که سامسونگ روانه بازار کرده است. طراحی کیس شارژ و ایربادها به شکلی جذاب و چشم‌نواز است و در نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. ایربادها نیز دارای طراحی ارگونومیک و بسیار زیایی هستند و به لطف وجود درایورهای 11 میلی‌متری و وجود 6 میکروفن، صدا را به شکل جذاب، واضح و شفافی به گوش شما می‌رساند. این هندزفری بی‌سیم از بلوتوث نسخه 5.0 برای برقراری ارتباط با گوشی هوشمند شما استفاده می‌کند بنابراین این اطمینان وجود دارد که یک اتصال کاملا پایدار و بدون قطعی را تجربه خواهید کرد. همچنین به دلیل پشتیبانی از فناوری Dolby Head Tracking، پخش صدای 360 را احساس خواهید کرد. نقطه قوت Galaxy Buds Pro را می‌توان باتری آن دانست. این هندزفری مجهز به کیس شارژ با ظرفیت ‎472 میلی‌آمپر ساعت است و ایربادها با شارژ کامل قادر هستند تا مدت 5 ساعت پخش صدا را در اختیار شما قرار دهند. در ادامه این مطلب، ویژگی‌های فنی این محصول را بررسی خواهیم کرد. در ابتدا نگاهی به طراحی این هندزفری خواهیم انداخت.

خرید Galaxy Buds Pro

طراحی

طراحی قسمت پشتی این محصول، به Buds Live شباهت دارد اما دیگر خبری از طراحی لوبیاشکل در ایربادها نیست. به همین جهت، ایربادها به خوبی درون گوش شما قرار می‌گیرند. همچنین سه سری سیلیکونی نیز به همراه این محصول ارائه شده که می‌توانید مطابق با اندازه گوش خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. نکته جذاب در مورد این محصول آن است که ایربادها به خوبی درون کانال گوش شما محکم می‌شوند و اگر قصد انجام فعالیت‌های ورزشی را داشته باشید، نگرانی از بابت افتادن هندزفری از گوش وجود نخواهد داشت. کیس شارژ، محل قرارگیری ایربادها به صورت افقی است که ایربادها را به صورت مغناطیسی درون خود جای می‌دهد. یکی از نکات قابل توجه در مورد این محصول، پشتیبانی از استاندارد IPX7 است بنابراین رطوبت ناشی از تعریق یا باران و شنا در عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه، در عملکرد هندزفری هیچ اختلالی ایجاد نخواهد کرد. پنل‌های پشت ایرباد به صورت لمسی طراحی شده‌اند اما به دلیل طراحی نه چندان خوب قسمت پشت، با هر تماسی که با ایرباد پیدا می‌کنید، یکی از فرامین کنترلی اجرا می‌شود.

کیفیت صدا

شاید باورتان نشود اما کیفیت صدای Galaxy Buds Pro بسیار فوق‌العاده است. میزان وضوح و شفافیت صدا در این محصول، کاملا مناسب است. همچنین میزان بلندی و پخش صدا در فرکانس‌های مختلف به خوبی انجام می‌گیرد بنابراین تجربه بی‌نظیری از گوش دادن به موسیقی خواهید داشت. با این حال، کیفیت صدا در هنگام مکالمه نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد. نقاط ضعف Galaxy Buds Live در این مدل برطرف شده و مکالمات تلفنی با کیفیت بسیار خوبی برقرار می‌شوند. با فعال کردن ANC، میزان نویز به میزان چشمگیری کاهش پیدا می‌کند و صدا به شکلی واضح و شفاف به گوش شما خواهد رسید. از دیگر جذابیت‌‌های این محصول، پشتیبانی از حالت Ambient Sound برای شنیدن صدای محیط اطراف در حین پخش محتواست که چندان رضایت‌بخش نیست. 

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

همانطور که گفته شد Galaxy Buds Pro از  بلوتوث نسخه 5.0 برای برقراری اتصال با گوشی هوشمند شما استفاده می‌کند و به لطف برد پوشش زیادی که دارید، یک اتصال کاملا پایدار و بدون قطعی را تجربه خواهید کرد. پنل‌های پشتی نیز به صورت لمسی طراحی شده‌اند و امکان اجرای فرامین کنترلی را به شما خواهند داد. لیست فرامین کنترلی قابل اجرا توسط این محصول عبارتست از:

  • پخش/توقف آهنگ: یک بار لمس یکی از ایربادها
  • رفتن به آهنگ بعدی: دو بار لمس یکی از ایربادها
  • رفتن به آهنگ قبلی: سه بار لمس یکی از ایربادها
  • پاسخ/اتمام تماس: دو بار لمس یکی از ایربادها
  • رد تماس: لمس و نگه داشتن یکی از ایربادها به مدت 2 ثانیه

باتری

کمپانی سامسونگ برای این هندزفری جذاب، از کیس شارژ با ظرفیت باتری 472 میلی آمپر ساعت و ایربادها با ظرفیت 61 میلی آمپر ساعتا استفاده کرده است. در صورتی که حذف نویز ANC را فعال کردهه باشید، هندزفری تا 5 ساعت امکان پخش صدا و مکالمه را در اختیار شما قرار می‌هند. در صورتی که این قابلیت را غیر فعال کنید، این زمان به 7-8 ساعت افزایش خواهد داشت. کیس شارژ توسط کابل USB C شارژ می‌شود و برای شارژ آن چیزی در حدود 1.5 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. نکته جالب آن است که Galaxy Buds Pro از قابلیت Fast charge پشتیبانی می‌کند و با شارژ ده دقیقه‌ای هندزفری‌ها می‌توانید تا 90 دقیقه از آن‌ها استفاده کنید. 

جمع‌بندی

با در نظر گرفتن قیمت Galaxy Buds Pro و ارائه قابلیت‌های بی‌نظیر باید گفت اگر صاحب یک گوشی سامسونگ هستید خرید این محصول را به شما توصیه می‌کنیم. این محصول، صدای فوق‌العاده‌ای در هنگام مکالمه و پخش موزیک در اختیار شما قرار می‌دهد. عملکرد حذف نویز نیز در سطح رضایت‌بخشی قرار دارد با این حال، بسیاری از قابلیت‌های آن تنها وقتی قابل اجرا است که یک گوشی سامسونگ داشته باشید.

وزن
6.3 گرم هریک از ایربادها
44.9‎ گرم کیس شارژ
ابعاد
‎20.8 x 19.5 x 20.5‎ میلی‌متر هریک از ایربادها
50.2x50.0x27.8 میلی‌متر کیس شارژ
مناسب برای
مکالمه, گیمینگ, ورزش, کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
پلاستیک
قطر درایور
11 میلی‌متر
پاسخ فرکانسی
امپدانس
محدوده عملکرد
فناوری حذف نویز
ANC
NFC
سازگاری
اندروید 7 به بالا
نوع اتصال
بی‌سیم
نسخه‌ بلوتوث
5.0
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
استاندارد محافظتی
IPX7
کدک صوتی
SBC, AAC و Samsung Scalable
میکروفن
6 عدد
پورت شارژ
USB C
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
- اسپیکر دوگانه - درایورهای ساخت AKG - دارای ووفر 11 میلی‌متری برای افزایش کیفیت صدای بم - دارای توییتر 6.5 میلی‌متری برای ایجاد صدایی واضح با حداقل اعوجاج - سنسور شتاب‌سنج، مجاورت، اثر هال، ژیروسکوپ
منبع تغذیه هدفون
باتری کیس شارژ
نوع باتری
ظرفیت باتری
61 میلی‌آمپر ساعت هریک از ایربادها
472 میلی‌‎‎آمپر ساعت کیس شارژ
عمر باتری در حالت استندبای
عمر باتری در حالت مکالمه
4 ساعت
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
8 ساعت پخش موسیقی در زمان خاموش بودن ANC
5 ساعت پخش موسیقی در زمان روشن بودن ANC
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
-
عمر باتری محفظه شارژ
-
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
-
اقلام همراه
کیس شارژ
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...