هندزفری بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds SM-R170

Samsung Galaxy Buds SM-R170 Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

Galaxy Buds هندزفری‌های تولید شده توسط کمپانی سامسونگ هستند که سازگاری فوق‌العاده با گوشی‌های سامسونگ یکی از بارزترین ویژگی‌های این محصولات است. از دیگر دلایلی که سبب محبوبیت این هندزفری‌ها در میان کاربران شده می‌توان به سهولت اتصال، بالا بودن سطح و کیفیت صدا و قابلیت‌های متنوع آن‌ها اشاره کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ تلاش چندانی برای تغییر ظاهر این محصولات نداشته و طراحی آن، به مدل‌های قبلی شباهت دارد. اگر برای انجام امور روزمره خود، نیاز به یک هندزفری با کیفیت دارید، هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds SM-R170 قطعا می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. طراحی این محصول نیز کاملا ارگونومیک است به همین جهت به راحتی درون گوش شما قرار می‌گیرد. گلکسی بادز، فاقد فناوری ANC است با این حال، صدا به شکل بسیار جذاب و با حداقل نویز به گوش شما خواهد رسید. از دیگر جذابیت‌های این محصول می‌توان به کیفیت ساخت بالا و باتری با دوام آن اشاره نمود.

اگر صاحب یک گوشی سامسونگ باشید قطعا به توانایی‌های بیشتری از هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds SM-R170 پی خواهید برد با این حال، هنگامی که این هندزفری را در گوش خود قرار می‌دهید متوجه قابلیت‌های آن خواهید شد. این هندفری بی سیم، به سرعت و سادگی به گوشی هوشمند شما ارتباط برقرار می‌کند و پس از اتصال، صدا را به شکل واضح و شفافی به گوش شما می‌رساند. به دلیل طراحی بدنه با کیفیت، صدای عالی و البته باتری با دوام، این محصول توانسته به یکی از گزینه‌های خرید بسیاری از کاربران تبدیل شود. اگر شما نیز قصد خرید گلکسی بادز SM-R170 را دارید توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. 

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds SM-R170 | نقد و بررسی

Galaxy Buds هندزفری‌های تولید شده توسط کمپانی سامسونگ هستند که سازگاری فوق‌العاده با گوشی‌های سامسونگ یکی از بارزترین ویژگی‌های این محصولات است. از دیگر دلایلی که سبب محبوبیت این هندزفری‌ها در میان کاربران شده می‌توان به سهولت اتصال، بالا بودن سطح و کیفیت صدا و قابلیت‌های متنوع آن‌ها اشاره کرد. به نظر می‌رسد سامسونگ تلاش چندانی برای تغییر ظاهر این محصولات نداشته و طراحی آن، به مدل‌های قبلی شباهت دارد. اگر برای انجام امور روزمره خود، نیاز به یک هندزفری با کیفیت دارید، هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds SM-R170 قطعا می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. طراحی این محصول نیز کاملا ارگونومیک است به همین جهت به راحتی درون گوش شما قرار می‌گیرد. گلکسی بادز، فاقد فناوری ANC است با این حال، صدا به شکل بسیار جذاب و با حداقل نویز به گوش شما خواهد رسید. از دیگر جذابیت‌های این محصول می‌توان به کیفیت ساخت بالا و باتری با دوام آن اشاره نمود. با در نظر گرفتن قیمت Galaxy Buds باید گفت این محصول می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

قیمت و خرید Galaxy Buds SM-R170 

طراحی

می‌توان گفت در نگاه اول، طراحی بدنه زیبا، ساده و جذاب این محصول، توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. ساختار ایربادها، کاملا ارگونومیک است و به راحتی درون مجرای گوش شما قرار می‌گیرند. همچنین به دلیل وجود سری سیلیکونی بر روی آن، امکان افتادن آن از گوش شما به حداقل می‌رسد. به دلیل وجود سر سیلیکونی، در طولانی‌مدت، در گوش شما احساس ناراحتی و درد ایجاد نخواهند کرد و شما می‌توانید تا ساعت‌ها با این محصول مکالمه کنید و یا به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. وزن هریک از ایربادها تنها 6 گرم و ابعاد آن‌ها 22.5*17.5*19.2 میلی‌متر است و شما گاهی فراموش می‌کنید که آن‌ها درون گوش شما قرار دارند. وزن کیس شارژ، در مقایسه با سایر مدل‌ها کمی بیشتر است با این حال، حمل آن بسیار ساده است و فضای بسیار کمی درون کیف و جیب شما اشغال می‌کند. وزن این کیس برابر 41 گرم و ابعاد آن نیز 38.8*70*26.5 میلی‌متر است. Galaxy Buds SM-R170 از استاندارد IPX2 پشتیبانی می‌کند و مقاومت ناچیزی در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت دارد. پنل‌های ایربادها به شکل لمسی طراحی شده‌اند و دارای حساسیت و سرعت پاسخگویی بسیار مطلوبی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای پاسخ/رد تماس، کنترل موسیقی و.. استفاده کنید.

کیفیت صدا

همانطور که احتمالا می‌دانید، Galaxy Buds SM-R170 از جدیدترین نسخه بلوتوث برای برقراری اتصال با گوشی هوشمند شما استفاده می‌کند. شما می‌توانید این محصول را به سایر دستگاه‌های الکترونیکی نظیر تبلت و یا لپ‌تاپ نیز متصل کنید. ارتباط بلوتوثی برقرار شده توسط این هندزفری یک اتصال کاملا پایدار و با کیفیت در یک شعاع 10 متری است از این رو میزان قطع و وصل شدن صدا و تاخیر در صدای دریافتی، در این مدل به حداقل رسیده است. پشتیبانی از فناوری‌های جدید، سبب می‌شود تا صدا را به شکلی کاملا شفاف، واضح با Bass قدرتمند دریافت کنید. علاوه بر این میزان تاخیر در صدای دریافتی به میزان چشمگیری کاهش یافته است.

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

همانطور که کمی قبل اشاره شد این محصول از نسخه بلوتوث 5.0 برای برقراری ارتباط استفاده می‌کند که سبب کاهش تاخیر در صداهای دریافتی می‌شود. به دلیل عملکرد این محصول شبیه هندزفری‌های سیمی، میزان تاخیر صدا در این هندزفری چیزی در حدود صفر است. این هندزفری فاقد فناوری حذف نویز است با این حال، میزان نویز در صداهای دریافتی بسیار ناچیز است. پنل‌های Galaxy Buds SM-R170، از نوع لمسی طراحی شده‌اند و امکان مدیریت عملیات کنترلی مختلفی نظیر پاسخ/رد تماس، پخش/توقف موزیک و رفتن به آهنگ قبلی و بعدی و دستیار صوتی را در اختیار شما قرار خواهند داد. لیست فرامین کنترلی قابل اجرا توسط این هندزفری به شکل زیر است:

  • توقف/پخش موزیک: یک بار لمس یکی از ایربادها
  • رفتن به آهنگ بعدی: دو بار لمس یکی از ایربادها
  • پاسخ/اتمام تماس: دو بار لمس یکی از ایربادها
  • نگه داشتن تماس در حالت HOLD و پاسخ به پشت خطی: دو بار لمس یکی از ایربادها
  • سوئیچ بین تماس فعلی و تماس HOLD شده: دو بار لمس یکی از ایربادها
  • رفتن به آهنگ قبلی: سه بار لمس یکی از ایربادها
  • رد تماس: لمس و نگه داشتن یکی از ایربادها 

باتری

Galaxy Buds SM-R170 مجهز به کیس شارژ با ظرفیت 252 میلی‌آمپر و ایربادهایی با ظرفیت 58 میلی‌آمپر ساعت است که نسبتا ظرفیت مناسبی محسوب می‌شود و در صورت شارژ کامل، امکان پخش موسیقی به مدت 6 ساعت و مکالمه به مدت 5 ساعت را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای شارژ کیس شارژ به حدود 2 ساعت زمان نیاز خواهید داشت و امکان شارژ بی سیم و یا با استفاده از کابل USB-C وجود دارد.

جمع‌بندی

Galaxy Buds SM-R170 یک هندزفری کاربردی و مناسب برای امور روزمره است که قابلیت‌‌های بسیار کارامدی را در اختیارتان قرار می‌دهد. نکته قابل توجه در مورد این محصول، عدم وجود فناوری حذف نویز ANC است با این حال، کیفیت مکالمات و پخش موسیقی در سطح بسیار خوبی قرار دارد. با این هندزفری بی سیم و در صورت شارژ کامل امکان پخش موزیک تا حداکثر 6 ساعت و مکالمه تلفنی تا 5 ساعت وجود خواهد داشت.

وزن
6 گرم هر ایرباد
41 گرم کیس شارژ
ابعاد
22.5*17.5*19.2 میلی‌متر هر ایرباد
38.8*70*26.5 کیس شارژ
مناسب برای
مکالمه, ورزش, کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
ABS
قطر درایور
-
پاسخ فرکانسی
-
امپدانس
-
محدوده عملکرد
-
فناوری حذف نویز
NFC
سازگاری
Android 5.0 به بالا
نوع اتصال
بی‌سیم
نسخه‌ بلوتوث
5.0
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
استاندارد محافظتی
IPX2
کدک صوتی
میکروفن
2 عدد
پورت شارژ
USB C
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
حالت Ambient Sound برای شنیدن صدای محیط اطراف در حین پخش محتوا
پشتیبانی از دستیار Bixby سامسونگ
پشتیبانی از شارژ بی‌سیم
منبع تغذیه هدفون
باتری داخلی ایربادها و کیس شارژ
نوع باتری
لیتیوم یونی
ظرفیت باتری
252 میلی‌آمپر کیس شارژ
58 میلی‌آمپر هریک از ایربادها
عمر باتری در حالت استندبای
20 ساعت
عمر باتری در حالت مکالمه
حداکثر 5 ساعت
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
حداکثر 6 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
-
عمر باتری محفظه شارژ
-
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
-
اقلام همراه
داک شارژ
سری سیلیکونی در سه سایز
دفترچه راهنما
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...