هندزفری بلوتوثی هایلو مدل Haylou GT2S

Haylou GT2S Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT2 S یک هندزفری بسیار جذاب و جمع‌و‌جور از برند هایلوست که در نگاه اول، توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند. کیس شارژ کوچک این محصول، آن را برای حمل و نقل بسیار ساده می‌سازد. به لطف طراحی ارگونومیک آن، شما می‌توانید ساعت‌ها از آن استفاده کنید بدون آنکه احساس ناراحتی و درد در گوش خود کنید. به لطف کدک صوتی و فناوری کاهش نویز بر روی این هندزفری، صدا را با وضوح و شفافیت بسیار بالایی دریافت خواهید کرد. این محصول با گوشی هوشمند شما یک ارتباط بلوتوثی بسیار پایدار برقرار می‌کند به طوری که صدا با حداقل قطعی و بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از جذابیت‌های این محصول، عمر باتری 12 ساعته آن است و شما با یک بار شارژ این هندزفری می‌توانید تا 4 ساعت به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. به لطف طراحی فیزیکی پنل‌ها، شما می‌توانید بسیاری از عملیات از جمله فعالسازی دستیار صوتی را تنها با فشردن دکمه فیزیکی این هندزفری انجام دهید. با در نظر گرفتن قیمت Haylou GT2 S و قابلیت‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد باید گفت این محصول می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی خرید شما باشد.

هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT2 S در این بازه قیمتی می‌تواند یکی از بهترین محصولاتی باشد که احتمالا با آن روبه‌رو می‌شوید. کیس شارژ و ایربادها هر دو دارای طراحی بدنه جمع‌وجوری هستند و از این رو به شما امکان می‌دهند تا به سادگی آن را با خود به هرجایی ببرید. طراحی ایربادها کاملا ارگونومیک است و به دلیل وجود سری سیلیکونی، شما می‌توانید تا ساعت‌ها آن را درون گوش خود نگه دارید بدون آنکه احساس خستگی کنید. همچنین می‌توانید به لطف وجود سری‌های اضافی می‌توانید آن را کاملا مطابق با گوش خود تنظیم کنید. شاید بتوان بزرگ‌ترین نقطه قوت آن را باتری با زمان استندبای 100 ساعته آن دانست. یکی از موارد قابل توجه در مورد این محصول، استفاده از دکمه فیزیکی، به جای پنل لمسی است. این دکمه فیزیکی شاید برای بسیاری از کاربران که علاقه‌ای به پنل لمسی ندارند بسیار ایده‌آل باشد. این محصول، از اتصال بلوتوثی Bluetooth 5.0 برای ارتباط با گوشی هوشمند شما استفاده می‌کند و در یک مسافت 10 متری یک اتصال کاملا پایدار برقرار می‌کند. اگر قصد خرید Haylou GT2 S را دارید توصیه می‌کنیم این نقد و بررسی را به طور کامل مطالعه کنید.

هندزفری بی سیم هایلو Haylou GT2 S | نقد و بررسی

هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT2 S یک هندزفری بسیار جذاب و جمع‌و‌جور از برند هایلوست که در نگاه اول، توجه هر کاربری را به خود جلب می‌کند. کیس شارژ کوچک این محصول، آن را برای حمل و نقل بسیار ساده می‌سازد. به لطف طراحی ارگونومیک آن، شما می‌توانید ساعت‌ها از آن استفاده کنید بدون آنکه احساس ناراحتی و درد در گوش خود کنید. به لطف کدک صوتی و فناوری کاهش نویز بر روی این هندزفری، صدا را با وضوح و شفافیت بسیار بالایی دریافت خواهید کرد. این محصول با گوشی هوشمند شما یک ارتباط بلوتوثی بسیار پایدار برقرار می‌کند به طوری که صدا با حداقل قطعی و بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از جذابیت‌های این محصول، عمر باتری 12 ساعته آن است و شما با یک بار شارژ این هندزفری می‌توانید تا 4 ساعت به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. به لطف طراحی فیزیکی پنل‌ها، شما می‌توانید بسیاری از عملیات از جمله فعالسازی دستیار صوتی را تنها با فشردن دکمه فیزیکی این هندزفری انجام دهید. با در نظر گرفتن قیمت Haylou GT2 S و قابلیت‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد باید گفت این محصول می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی خرید شما باشد. در ابتدا نگاه به طراحی بدنه این محصول می‌اندازیم.

نقد و بررسی Haylou GT2 S

طراحی

از نظر طراحی باید گفت طراحی بدنه و ایربادها، تفاوت چندانی با مدل‌های قبلی ندارد. طراحی ایربادها به صورت in-ear است و ایربادها درون یک کیس شارژ قرار گرفته‌اند. این محصولات، دارای یک سر سیلیکونی هستند و به سادگی درون گوش شما محکم می‌شوند. یکی از نکات قابل توجه در مورد این محصول، وزن سبک ایربادهاست که تنها 3.7 گرم است و گاهی فراموش می‌کنید که این ایربادها در گوش شما قرار دارند. همچنین طراحی این محصولات، کاملا ارگونومیک است و در طولانی‌مدت، هیچگونه احساس خستگی در گوش شما ایجاد نخواهند کرد. پنل‌های Haylou GT2 S بر خلاف سایر هندزفری‌های بی‌سیم بازار، به شکل لمسی طراحی نشده و هایلو تنها یک دکمه فیزیکی بر روی آن تعبیه کرده است که برای کار با آن تنها نیاز است تا آن را فشار دهید. به محض آنکه ایربادها را از کیس خارج کنید، به طور خودکار با گوشی هوشمندتان ارتباط برقرار می‌کنند. از طریق نشانگر LED که روی این محصول قرار گرفته است شما می‌توانید از میزان شارژ باقیمانده اطلاع حاصل کرده و کیس را به شارژر متصل کنید. 

کیفیت صدا

هندزفری‌های اولیه بی‌سیم کیفیت صدای چندان خوبی نداشتند اما با پیشرفت تکنولوژی‌ها در این زمینه، شاهد هستیم که هندزفری‌های جدید بر سر کیفیت صدای ارائه شده، رقابت بسیار جدی دارند. هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT2 S تمام آنچه برای ارائه یک صدای با کیفیت نیاز دارد را در اختیار دارد. اولین مورد، قطر درایورهای 7.2 میلی‌متری آن است که سبب می‌شود صدا با قدرت و وضوح بالایی به گوش شما برسد. مورد بعدی، برقراری اتصال بلوتوث نسخه 5 است که یک اتصال کاملا پایدار و بدون قطعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. و در نهایت، به لطف فناوری DSP کاهش نویز و پشتیبانی کدک‌ صوتی AAC، مکالمات تلفنی بسیار زنده و بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد. در مجموع باید گفت صدای دریافتی از این هندزفری بی‌سیم، یک صدای کاملا شفاف و استریو خواهد بود. 

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

همانطور که کمی قبل‌تر اشاره کردیم، هایلو به جای طراحی پنل‌های لمسی، از دکمه‌های فیزیکی بر روی این محصول استفاده کرده است که خوشبختانه سرعت پاسخگویی بسیار مطلوبی دارند. شما می‌توانید با فشردن این دکمه‌ها، برخی عملیات کنترلی را انجام دهید که در زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • پخش یا توقف موسیقی: یک بار فشردن دکمه روی یکی از ایربادها
  • رفتن به موسیقی قبلی/بعدی: دو بار فشردن دکمه ایرباد سمت چپ/راست
  •  قطع و وصل کردن تماس: یک بار فشردن دکمه روی یکی از ایربادها
  • رد تماس: یک بار فشردن دکمه روی یکی از ایربادها و نگه داشتن به مدت 1.5 ثانیه
  • فعال کردن دستیار صوتی: سه بار فشردن دکمه روی یکی از ایربادها

توجه داشته باشید امکان کاهش یا افزایش صدا توسط این دکمه‌ها وجود ندارد. اتصال این هندزفری با گوشی هوشمند شما از طریق بلوتوث نسخه 5 انجام ‌می‌گیرد و پس از اولین برقراری اتصال، به محص خارج کردن ایربادها از کیس، ارتباط آن‌ها با گوشی هوشمندتان به سرعت برقرار می‌شود. 

باتری

در نهایت به میزان ظرفیت و عمر باتری هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT2 S می‌رسیم. کیس شارژ این محصول مجهز به یک باتری Li-Ion با ظرفیت 310 میلی‌آمپر است و هر یک از ایربادها نیز ظرفیتی برابر 43 میلی‌آمپر ساعت دارند. یکی از ویژگی‌های قابل توجه در مورد این محصول، زمان استندبای آن است که در حدود 100 ساعت دوام دارد. شما با یک بار شارژ این هندزفری می‌توانید در حدود 4 ساعت به موسیقی گوش دهید. برای شارژ کیس این محصول در حدود 3 ساعت و برای شارژ ایربادها در حدود 1.5 ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

جمع‌بندی

اگر قصد خرید Haylou GT2 S را دارید باید گفت این هندزفری با دارا بودن ویژگی‌های مطلوب می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی شما برای خرید باشد. به لطف درایورهای 7.2 میلی‌متری، فناوری کاهش نویز DSP و پشتیبانی از کدک صوتی AAC، کیفیت صدا در این هندزفری در سطح بسیار مطلوب و خوبی قرار دارد. همچنین عمر باتری آن بالاست و شما با یک بار شارژ می‌توانید تا 4 ساعت به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

وزن
3.7 گرم (هر ایرباد)
ابعاد
-
مناسب برای
مکالمه, گیمینگ, ورزش, کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
ABS
قطر درایور
7.2 میلی‌متری
پاسخ فرکانسی
امپدانس
-
محدوده عملکرد
10 متر
فناوری حذف نویز
DSP (کاهش نویز)
NFC
سازگاری
-
نوع اتصال
بی‌سیم
نسخه‌ بلوتوث
5.0
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
استاندارد محافظتی
کدک صوتی
AAC
میکروفن
پورت شارژ
Micro USB
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
Dual Master Earbuds
سازگار با گوشی هوشمند و دستیارهای صوتی Siri و Google Assistant و XiaoAI
منبع تغذیه هدفون
کیس شارژ و باطری داخل هدفون
نوع باتری
li-ION
ظرفیت باتری
43 میلی‌آمپر ساعت هر ایرباد
310 میلی‌آمپر ساعت کیس شارژ
عمر باتری در حالت استندبای
100 ساعت
عمر باتری در حالت مکالمه
4 ساعت
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
4 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
1.5 ساعت
عمر باتری محفظه شارژ
12 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
-
اقلام همراه
کیس شارژ، کابل شارژ، دو سری گوشی اضافی، دفترچه راهنما
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه
زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 60 روز کاری پس از ثبت سفارش می‌باشد

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...