هندزفری بلوتوثی هاینو تکو مدل Haino teko POP 2022 Pro

Haino teko POP 2022 Pro Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
سفید سفید
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
با گارانتی --> گارانتی 6 ماهه پایاتلکام و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال 5 روز کاری آینده
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هندزفری بلوتوثی هاینو تکو مدل Haino teko POP 2030 را می‌توان یکی از محصولات خوب این برند آلمانی نامید. این محصول دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است که از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به طراحی زیبای آن اشاره کرد که شباهت به ایرپادز اپل دارد. طراحی ساده و مینیمال این هندزفری باعث می‌شود تا به خوبی درون گوش شما قرار بگیرد و صدا نیز به شکل واضحی به گوش شما برسد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابل استفاده بودن به صورت تک هدفون و دو هدفون، خاموش و روشن شدن خودکار، نمایش درصد شارژ بر روی موبایل، قابلیت تغییر نام ایرپاد، داشتن حسگر کنترل لمسی، طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد مشابه ایرپاد نسل ۲ و داشتن میکروفون داخلی قوی برای مکالمه با کیفیت بالا اشاره کرد.

همیشه خرید هندزفری خوب و باکیفیت که قیمت مناسبی داشته باشد یکی از دغدغه‌های کاربران  بوده است. از جمله مهم‌ترین فاکتورها برای خرید هندزفری ظاهر مناسب، کیفیت بالا و قیمت خوب است. هندزفری بلوتوثی هاینو تکو مدل Haino teko POP 2030 همه این ویژگی‌‌ها را داراست. این هندزفری مشابه ایرپادز اپل طراحی شده و کیفیت بسیار خوبی دارد. در ادامه به معرفی این محصول می‌پردازیم.

معرفی هندزفری بلوتوثی هاینو تکو مدل  POP 2030

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول طراحی زیبا و خاص آن است که به ایرپادز اپل شباهت دارد. طراحی این هندزفری بسیار زیبا و ظریف است که همین موضوع باعث پرفروش شدن این کالا شده است. از دیگر ویژگی‌های هندزفری بلوتوثی هاینو تکو مدل  POP 2030 می‌توان به وزن کم ایربادها اشاره کرد. همچنین به لطف طراحی زیبا و جمع و جوری که دارد، شما به راحتی می‌توانید این هندزفری را با خود حمل کنید. هندزفری Haino teko POP 2030  کیس شارژ و ایربادها وزن و ابعاد کمی دارند و به همین جهت، حمل آن بسیار راحت است. همچنین به دلیل طراحی لمسی پنل‌ها می‌توانید فرامین کنترلی لمسی را به راحتی با آن اجرا کنید. این محصول مجهز به یک کیس شارژ با باتری است که به شما امکان می‌دهد تا 5 ساعت از آن استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از کیس شارژ، این عدد را به 20 ساعت برسانید. با در نظر گرفتن تمامی قابلیت‌ها می‌توان گفت این محصول برای استفاده روزانه بسیار مناسب و ایده‌آل است. 

هندزفری بلوتوثی  POP 2022 Pro

مناسب برای
مکالمه، کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
ABS
محدوده عملکرد
10 متر
سازگاری
Android/iOS
نوع اتصال
بی‌سیم
میکروفن
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
کیس شارژ با هر بار شارژ شدن ۳ بار هدفون ها را شارژ میکند
راحت و سبک در گوش
قابل استفاده به صورت تک هدفون و دو هدفون
خاموش و روشن شدن خودکار
نمایش درصد شارژ بر روی موبایل
دارای GPS برای IOS
قابلیت تغییر نام ایرپاد
دارای حسگر کنترل لمسی
طراحی زیبا و منحصر به فرد مشابه ایرپاد نسل ۲
دارای میکروفون داخلی قوی برای مکالمه با کیفیت عالی
عمر باتری در حالت مکالمه
3 تا 4 ساعت
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
3 تا 4 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
حدودا 1 ساعت
شارژدهی با محفظه شارژ
۹ تا ۱۲ ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
حدودا تا 1 تا 1.5
اقلام همراه
دارای کاور اضافی
گارانتی لوازم
گارانتی شش ماهه پایاتلکام

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...