هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T10

QCY T10 Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

همانطور که احتمالا می‌دانید، شرکت QCY یکی از چندین شرکت زیر مجموعه کمپانی چینی شیائومی است که همانند این شرکت بزرگ، محصولات خود را با کیفیت بسیار بالایی و البته با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می‌دهد. این محصول به لطف برخورداری از 4 میکروفن (دو میکروفن برای هر ایرباد) با قابلیت کاهش نویز، تضمین می‌کند مکالمات شما با کیفیت بالایی برقرار می‌شود. از میان قابلیت‌های جذاب این محصول می‌توان به مقاومت آن در برابر رطوبت، زمان پخش طولانی، کیس شارژ با قابلیت شارژ سریع و... اشاره کرد. این محصول از درایورهای Armature برخوردار است به همین جهت بسیاری از سطوح صدا را به گوش شما می‌رساند. طراحی ایربادها به شکل لمسی است و می‌توانید از آن‌ها برای بسیاری از فرامین کنترلی استفاد کنید. هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T10 به لطف پشتیبانی از استاندارد محافظتی IPX5 دارای مقاومت مطلوبی در برابر نفوذ رطوبت است از این رو می‌تواند برای ورزشکاران و علاقمندان به فعالیت‌های ورزشی، گزینه بسیار مناسبی باشد. خبر خوب برای کاربران آن است که این هندزفری بی سیم با هر دو سیستم عامل iOS و اندروید سازگار است و به سرعت با گوشی هوشمند شما ارتباط برقرار می‌کند. 

هندزفری‌های سری T شرکت QCY دارای کیفیت ساخت بالایی هستند و در مدت زمان کوتاهی توانستند تا سهم زیادی از فروش هندزفری در بازار را به خود اختصاص دهند. این شرکت، که یکی از چندین شرکت زیر مجموعه شیائومی است که شاید تا مدت‌ها پیش اسم آن به گوش شما نخورده بود اما امروز به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شده است. هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T10 یکی از محصولات با کیفیت این شرکت است که از ویژگی‌های خاص این محصول می‌توان به بدنه با مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و رطوبت، پشتیبانی از شارژ اضطراری، 4 عدد میکروفن با قابلیت حذف نویز و... اشاره کرد. چانچه قصد خرید QCY T10 را داشته باشید توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب را دنبال کنید چرا که قصد داریم این محصول را از جنبه‌های مختلف و مهم مورد بررسی قرار دهیم. 

هندزفری بی سیم کیو سی وای QCY T10 | نقد و بررسی

همانطور که احتمالا می‌دانید، شرکت QCY یکی از چندین شرکت زیر مجموعه کمپانی چینی شیائومی است که همانند این شرکت بزرگ، محصولات خود را با کیفیت بسیار بالایی و البته با قیمتی بسیار مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می‌دهد. این محصول به لطف برخورداری از 4 میکروفن (دو میکروفن برای هر ایرباد) با قابلیت کاهش نویز، تضمین می‌کند مکالمات شما با کیفیت بالایی برقرار می‌شود. از میان قابلیت‌های جذاب این محصول می‌توان به مقاومت آن در برابر رطوبت، زمان پخش طولانی، کیس شارژ با قابلیت شارژ سریع و... اشاره کرد. این محصول از درایورهای Armature برخوردار است به همین جهت بسیاری از سطوح صدا را به گوش شما می‌رساند. طراحی ایربادها به شکل لمسی است و می‌توانید از آن‌ها برای بسیاری از فرامین کنترلی استفاد کنید. هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T10 به لطف پشتیبانی از استاندارد محافظتی IPX5 دارای مقاومت مطلوبی در برابر نفوذ رطوبت است از این رو می‌تواند برای ورزشکاران و علاقمندان به فعالیت‌های ورزشی، گزینه بسیار مناسبی باشد. خبر خوب برای کاربران آن است که این هندزفری بی سیم با هر دو سیستم عامل iOS و اندروید سازگار است و به سرعت با گوشی هوشمند شما ارتباط برقرار می‌کند. در ادامه این مطلب، هریک از این قابلیت‌ها را به طور جداگانه مورد بررسی قرار خواهیم داد. ابتدا با طراحی بدنه این محصول شروع می‌کنیم.

هندزفری بی سیم کیو سی وای QCY T10

طراحی

همانند بسیاری از هندزفری‌های تولید شده توسط شرکت QCY، این محصول نیز با طراحی توگوشی یا In-Ear به بازار عرضه شده است که برای علاقمندان به ورزش و فعالیت‌های ورزشی، یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود. ایربادها دارای طراحی بسیار ارگونومیک هستند و هیچگونه فشاری به گوش شما وارد نمی‌کنند. به دلیل وزن کم هریک از ایربادها (3.7 گرم)، گاهی اوقات فراموش می‌کنید که در گوش شما قرار گرفته‌اند. اگر اندازه سری سیلیکونی ایرباد مطابق با اندازه گوش شما نیست، می‌توانید از سری‌های سیلیکونی با سه سایز مختلف که همراه با محصول عرضه شده است استفاده کنید. طراحی این ایربادها، لمسی است و امکان اجرای فرامین عملیاتی را در اختیار شما قرار می‌دهند و پاسخگویی بسیار خوبی به لمس اثر انگشت دارند. کیس شارژ این محصول نیز طراحی ساده اما زیبایی دارد و وزن کوچک آن، حمل و نقل راحت آن را امکان‌پذیر می‌سازد. 3 نشانگر LED که بر روی بدنه این محصول قرار گرفته است، نشان‌دهنده میزان شارژ باقیمانده کیس شارژ است و این کیس از طریق پورت USB Type C قابل شارژ شدن است. این محصول از استاندارد محافظتی IPX5 پشتیبانی می‌کند و مقاومت مطلوبی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد.

کیفیت صدا

همانطور که کمی قبل‌تر اشاره کردیم، یکی از نقاط و ویژگی‌های خاص این محصول، برخورداری هریک از ایربادها از 2 میکروفن است که از قابلیت کاهش نویز پشتیبانی می‌کنند. یکی از این دو میکروفن وظیفه دارد تا صدای شما را به سمت مخاطبتان هدایت کنید و وظیفه میکروفن دوم، دریافت صدا و حذف نویز است به این شکل، صدا بدون نویز و با وضوح بسیار بالایی در اختیار شما قرار می‌گیرد. در چنین شرایطی و به لطف وجود درایورهای Armature و پشتیبانی از تکنولوژی Hi-Fi، باید گفت کیفیت صدا در این هندزفری، کاملا شفاف، واضح و با Bass عالی پخش می‌شود. همچنین به دلیل برقراری ارتباط بر روی بلوتوث نسخه 5، میزان تاخیر در دریافت و ارسال صدا به حداقل می‌رسد و این خود یک مزیت محسوب می‌شود. 

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

همانطور که کمی قبل‌تر اشاره کردیم، هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T10 از بلوتوث نسخه 5 برای برقراری ارتباط با گوشی هوشمند شما استفاده می‌کند از این رو این اطمینان وجود دارد که در یک محدوده 10 متری، یک اتصال کاملا ثابت و پایدار در اختیار دارید. پنل‌های ایربادها به صورت لمسی طراحی شده‌اند به همین جهت می‌توانید از آن‌ها برای کنترل فرامین لمسی استفاده کنید. لیست این عملیات را در اختیار شما قرار می‌دهیم که عبارتند از:

  • توقف/پخش موسیقی = دوبار لمس هر یک از ایربادها
  • رفتن به موزیک بعدی/قبلی = لمس 1.5 ثانیه ای ایرباد سمت راست/سمت چپ
  • فعالسازی دستیار صوتی: سه بار لمس هندزفری سمت چپ

به دلیل پشتیبانی هندزفری از قابلیت Master-Slave Switch قادر هستید تا به طور همزمان از ایربادها به طور جداگانه استفاده کنید. این محصول به راحتی با گوشی‌های اندرویدی و iOS سازگار است و Pair شدن آن با گوشی شما تنها چندثانیه طول خواهد کشید. پس از آن، هربار که ایربادها را از کیس خارج می‌کنید اتصال بلوتوثی میان این دو دستگاه برقرار می‌شود. 

باتری

باید گفت یکی از دلایلی که این محصول را به یکی از گزینه‌های اول خرید میان کاربران تبدیل کرده است، وجود کیس شارژ با ظرفیت باتری 600 میلی‌آمپر ساعت است. به ادعای این شرکت، شما با یک بار شارژ کامل ایربادها، تا 3 ساعت امکان مکالمه و تا 3.5 ساعت امکان پخش موسیقی در اختیار دارید. عمر باتری این محفظه در حدود 21 ساعت است که تا 5 بار امکان شارژ ایربادها را در اختیار شما قرار می‌دهد. این عمر باتری برای پخش 315 ترک موسیقی و 10 فیلم کافی خواهد بود. 

جمع‌بندی

کیو سی وای تی 10، یکی از هندزفری‌های با کیفیت شرکت QCY است که به لطف بهره‌گیری از فناوری‌های جدید از جمله میکروفن با قابلیت کاهش نویز و پشتیبانی از کدک‌های صوتی، قادر است صدا را با بالاترین کیفیت و وضوح در اختیار شما قرار دهد. اگر به دنبال خرید یک هندزفری با کیفیت و با قیمت مناسب هستید این محصول می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

وزن
40 گرم کیس شارژ
3.7 گرم هر ایرباد
ابعاد
-
مناسب برای
مکالمه, ورزش, کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
ABS
قطر درایور
-
پاسخ فرکانسی
20-20000 هرتز
امپدانس
32 اهم
محدوده عملکرد
10 متر
فناوری حذف نویز
حذف نویز غیرفعال
NFC
سازگاری
Android/iOS
نوع اتصال
بی‌سیم
نسخه‌ بلوتوث
5
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
استاندارد محافظتی
IPX5
کدک صوتی
AAC
میکروفن
4 عدد
پورت شارژ
Type C
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
میکروفون, Noise isolation Microphone, دارای محفظه شارژ، شارژ سریع با 10 دقیقه شارژ و پخش موزیک تا 1 ساعت، دارای اپلیکیشن، دارای درایور فلزی دوگانه قدرتمند، هر هدفون مجهز به دو میکروفن
منبع تغذیه هدفون
کیس شارژ
نوع باتری
ظرفیت باتری
600 میلی‌آمپر ساعت
عمر باتری در حالت استندبای
21 ساعت
عمر باتری در حالت مکالمه
3 ساعت
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
3.5 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
عمر باتری محفظه شارژ
21 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
اقلام همراه
سه جفت بالشتک در سایز های مختلف
دفترچه راهنما
کابل شارژ
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...