هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T12

QCY T12 Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
سفید سفید
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هندزفری بی‌سیم QCY T۱2 از نوع هندزفری‌هایی است که به صورت درون گوشی طراحی شده‌اند از این رو به شما امکان می‌دهند تا صدا را به شکل شفاف و واضحی در اختیار داشته باشید. برخورداری از اتصال بلوتوثی پایدار با آخرین نسخه و درایورهای بزرگ 13 میلی‌متری سبب می‌شود تا این محصول برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی، به یک گزینه ایده‌آل تبدیل شود. با استفاده از این محصول، شما مجموعا 20 ساعت زمان در اختیار دارید، چنانچه شارژ هریک از ایربادها به پایان رسید تنها کافیست تا به مدت 5 دقیقه آن را درون کیس شارژ قرار دهید تا 1 ساعت دیگر به شارژدهی این ایربادها اضافه شود. نکته‌ای که در مورد این محصول بسیار حائز اهمیت است، طراحی بسیار شیک، ساده و ارگونومیک آن است که سبب قرارگیری بهتر آن در گوش شما می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این هندزفری بلوتوثی باید به پشتیبانی از حالت low-latency mode اشاره کرد. 3 بار ضربه بر روی یکی از ایربادها سبب فعالسازی این حالت می‌شود و همانگونه که از نام آن پیداست، میزان تاخیر در صدای دریافتی را به حداقل می‎‌رساند. وجود چنین قابلیتی می‌تواند به علاقمندان به بازی‌های آنلاین بسیار با اهمیت باشد.

هندزفری‌های کیو سی وای مدل T5و T3، دو هندزفری هستند که این شرکت به واسطه تولید آن‌ها توانست تا به شهرت و محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کند. مهم‌ترین ویژگی این دو محصول، کیفیت ساخت بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه این محصولات است که سبب شده تا کاربران بسیاری به خرید این محصولات تمایل پیدا کنند. هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T12 را می‌توان مدل رده بالای این شرکت دانست که ویژگی‌های فنی آن سبب جلب رضایت شما می‌شوند زیرا صدا را به شکلی تفکیک یافته و با قدرت بالا در اختیار شما قرار می‌دهند. از دیگر ویژگی‎‌های جذاب این محصول، استفاده از درایورهای بزرگ با قطر 13 میلی‌متر است که این هندزفری را برای گوش دادن به موسیقی، به یک گزینه ایده‌ال تبدیل می‌کند. 

هندزفری بی سیم کیو سی وای  QCY T12 | نقد و بررسی

هندزفری بی‌سیم QCY T۱2 از نوع هندزفری‌هایی است که به صورت درون گوشی طراحی شده‌اند از این رو به شما امکان می‌دهند تا صدا را به شکل شفاف و واضحی در اختیار داشته باشید. برخورداری از اتصال بلوتوثی پایدار با آخرین نسخه و درایورهای بزرگ 13 میلی‌متری سبب می‌شود تا این محصول برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی، به یک گزینه ایده‌آل تبدیل شود. با استفاده از این محصول، شما مجموعا 20 ساعت زمان در اختیار دارید، چنانچه شارژ هریک از ایربادها به پایان رسید تنها کافیست تا به مدت 5 دقیقه آن را درون کیس شارژ قرار دهید تا 1 ساعت دیگر به شارژدهی این ایربادها اضافه شود. نکته‌ای که در مورد این محصول بسیار حائز اهمیت است، طراحی بسیار شیک، ساده و ارگونومیک آن است که سبب قرارگیری بهتر آن در گوش شما می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این هندزفری بلوتوثی باید به پشتیبانی از حالت low-latency mode اشاره کرد. 3 بار ضربه بر روی یکی از ایربادها سبب فعالسازی این حالت می‌شود و همانگونه که از نام آن پیداست، میزان تاخیر در صدای دریافتی را به حداقل می‎‌رساند. وجود چنین قابلیتی می‌تواند به علاقمندان به بازی‌های آنلاین بسیار با اهمیت باشد. چنانچه قصد خرید این هندزفری از برند کیو سی وای را داشته باشید توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با پایاتلکام همراه باشید.

هندزفری بی سیم کیو سی وای  QCY T12

طراحی 

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T12 دارای ساختاری بسیار ارگونومیک است به طوریکه با قرارگیری درون گوش شما می‌تواند صدا را به شکل مطلوبی به گوش شما برساند. با این حال، این محصول قادر نیست تا صدای محیط را به صور 100% حذف کند و تا حدودی می‌توانید صدای اطراف را بشنوید. وزن هر ایرباد تنها 4 گرم است بنابراین گاهی اوقات فراموش می‌کنید که آن را در گوش خود قرار داده‌اید. به دلیل فقدان سر سیلیکونی بر روی این محصول، توصیه می‌کنیم تنها برای مکالمه و سایر فعالیت‌های روزمره خود از این محصول استفاده کنید و برای انجام فعالیت‌های ورزشی خود از سایر مدل‌هایی که مجهز به سر سیلیکونی هستند استفاده نمایید. یکی از نقاط قوت این محصول، پشتیبانی از استاندارد IPX5 است که سبب مقاومت هندزفری در برابر نفوذ رطوبت آب، رطوبت و گرد و غبار می‌گردد از این رو می‌توانید در روزهای بارانی نیز از هندزفری خود استفاده کنید. ایربادها به صورت لمسی طراحی شده‌اند و پاسخگویی خوبی به فرامین لمسی ارائه می‌دهند. 

کیفیت صدا

بزرگترین نقطه قوت هندزفری بی سیم کیو سی وای QCY T12 را می‌توان برخورداری از درایورهای بزرگ 13 میلی‌متری دانست که سبب می‌شود صدا با کیفیت بسیار بالا و Bass قوی‌تری در اختیار شما قرار گیرد. علاوه بر این، پاسخ فرکانسی آن در محدوده قابل قبولی قرار داد بنابراین می‌توان متوجه شد چرا این محصول توانسته از بسیاری از رقبای خود پیشی بگیرد. به لطف پشتیبانی این محصول از کدک AAC، کیفیت صدا به شکل چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. بر روی هریک از ایربادها، دو میکروفن و در مجموع 4 میکروفن وجود دارد که وظیفه حذف نویز و انتقال صدا را بر عهده دارند. کیفیت این میکروفن‌ها نیز بسیار بالاست و موجب جلب رضایت شما خواهند شد.

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

هندزفری بی سیم کیو سی وای QCY T12 برای برقراری ارتباط با گوشی هوشمند شما از بلوتوث 5.1 استفاده می‌کند و در یک محدوده 10 متری، یک اتصال بلوتوثی بسیار پایدار در اختیار شما قرار می‌دهد. همانطور که گفتیم، پنل‌های ایربادها به صورت لمسی طراحی شده‌اند و قادر هستند فرامین لمسی نظیر پخش/توقف آهنگ، پاسخ/قطع تماس، دستیار صوتی و low-latency mode را با سرعت بسیار خوبی پاسخ دهند. 

باتری

ظرفیت محفظه شارژ هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T12 برابر 380 میلی‌آمپر ساعت است و برای یک هندزفری بی سیم، به نظر کافی و مناسب می‌رسد. شما با یک بار شارژ ایربادها می‌توانید تا 3.5 ساعت به مکالمه بپردازید و تا 4 ساعت به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. همچنین در صورت اتمام شارژ هریک از ایربادها کافیست تا آن را درون کیس شارژ قرار دهید. در صورتی که شارژ محفظه شارژ در حالت 100 درصد قرار داشته باشید می‌توانید تا 4 بار ایربادها را شارژ کنید. 

جمع‌بندی

از محصولات بسیار با کیفیت QCY می‌توان هندزفری بی سیم QCY T112 را نام برد که عملکرد فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد به طوریکه در مدت بسیار کوتاهی توانسته به یکی از محصولات پرفروش بازار تبدیل شود. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به طراحی بدنه زیبا، صدای واضح و شفاف و میکرفن‌های قدرتمند اشاره کرد. علاوه بر این، باتری این محصول با عمر 20 ساعت، امکان پخش 10فیلم، 4800 ویدئوی کوتاه تیک تاک و 300 ترک موسیقی را فراهم می‌سازد. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت ساخت بالا اما با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه را داشته باشید قطعا خرید کیو سی وای QCY T12 را به شما توصیه می‌کنیم.

وزن
4 گرم برای هر ایرباد
ابعاد
-
مناسب برای
مکالمه, کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
ABS
قطر درایور
13 میلی‌متر
پاسخ فرکانسی
20-20000 هرتز
امپدانس
-
محدوده عملکرد
10 متر
فناوری حذف نویز
NFC
سازگاری
iOS/ Android
نوع اتصال
بی‌سیم
نسخه‌ بلوتوث
5.1
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
استاندارد محافظتی
IPX4
کدک صوتی
AAC
میکروفن
4 عدد
پورت شارژ
USB Type C
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
میکروفون
دارای محفظه شارژ
منبع تغذیه هدفون
کیس شارژ
نوع باتری
ظرفیت باتری
380 میلی‌آمپرساعت برای محفظه شارژ
40 میلی‌آمپرساعت برای هریک از ایربادها
عمر باتری در حالت استندبای
20 ساعت
عمر باتری در حالت مکالمه
3.5 ساعت
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
4 ساعت
زمان موردنیاز برای شارژ هندزفری
1.5 ساعت
عمر باتری محفظه شارژ
20 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
2 ساعت
اقلام همراه هدفون
کابل شارژ Type C
دفترچه راهنما
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...