هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T13

Xiaomi QCY T13 Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
سفید سفید
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی 18 ماهه شرکتی و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال از 10 روز کاری آینده
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هندزفری بی سیم کیو سی وای QCY T13 نام آشنا برای بیشتر افرادی است که به دنبال هندزفری بلوتوثی باکیفیت و اقتصادی می‌گردند.  این محصول شیائومی به دلیل ویژگی‌‌های منحصر به فردی که دارد تواسنته جایگاه خوبی در بازار جهانی حتی و در ایران کسب کند. احتمالا اطلاع دارید که شرکت QCY یکی از چندین شرکت زیر مجموعه غول فناوری چینی یعنی شیائومی است. 

این زیر مجموعه شیائومی تاکنون توانسته محصولات با کیفیت و البته با قیمت اقتصادی، تولید کند. اگر بخواهیم به طور خلاصه نگاهی به قابلیت‌های این هندزفری داشته باشیم باید گفت این هندزفری بلوتوثی کیفیت ساخت بالا، 4 میکروفن، امکان حذف نویز محیط و باتری قوی دارد. در ادامه به بررسی  هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T13 می‌پردازیم. 

هندزفری T13

هندزفری بی سیم کیو سی وای QCY T13 | نقد و بررسی

هندزفری بی‌سیم QCY T۱۳ از نوع هندزفری‌هایی است که به صورت In-Ear طراحی شده‌اند از این رو به شما امکان می‌دهند تا صدا را به شکل شفاف و واضحی در اختیار داشته باشید. برخورداری از اتصال بلوتوثی پایدار با آخرین نسخه و درایورهای بزرگ 7.2 میلی‌متری سبب می‌شود تا این محصول برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی، به یک گزینه ایده‌آل تبدیل شود. با استفاده از این محصول، شما مجموعا 30 ساعت زمان در اختیار دارید، چنانچه شارژ هریک از ایربادها به پایان رسید تنها کافیست تا به مدت 5 دقیقه آن را درون کیس شارژ قرار دهید تا 1 ساعت دیگر به شارژدهی این ایربادها اضافه شود.

 نکته‌ای که در مورد این محصول بسیار حائز اهمیت است، طراحی بسیار شیک، ساده و ارگونومیک آن است که سبب قرارگیری بهتر آن در گوش شما می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این هندزفری بلوتوثی باید به پشتیبانی از حالت low-latency mode اشاره کرد. 3 بار ضربه بر روی یکی از ایربادها سبب فعالسازی این حالت می‌شود و همانگونه که از نام آن پیداست، میزان تاخیر در صدای دریافتی را به حداقل می‎‌رساند. وجود چنین قابلیتی می‌تواند برای علاقمندان به بازی‌های آنلاین بسیار با اهمیت باشد. اگر قصد دارید با مشخصات بیشتری از این محصول آشنا شوید تا انتها همراه پایاتلکام همراه باشید.

هندزفری بی سیم کیو سی وای QCY T13

طراحی

درون جعبه این هندزفری، دو ایرباد، یک عدد کابل Type C و محفظه شارژ قرار گرفته که با یک نگاه به آن، متوجه کیفیت ساخت بالای این محصولات می‌شوید. ایربادها دارای طراحی از نوع In-Ear یا تو گوشی هستند و به خوبی درون مجرای گوش شما قرار می‌گیرند. به منظور تنظیم بهتر ایرباد در گوش خود می‌توانید از یکی از سه سایز سری سیلیکونی که همراه هندزفری عرضه شده است استفاده کنید. طراحی ایربادها کاملا ارگونومیک است به طوری که به بهترین شکل درون گوش شما قرار می‌گیرند همچنین وجود سر سیلیکونی، از افتادن ایرباد در هنگام انجام فعالیت‌‌های ورزشی جلوگیری می‌کند. 

وزن کلی این محصول به 37 گرم می‌رسد و ابعاد کوچک کیس شارژ، آن را برای استفاده و حمل و نقل در جیب و کیف شما بسیار ایده‌آل می‌سازد. پنل‌های این محصول از نوع لمسی طراحی شده‌اند که امکان اجرای عملیات مختلفی نظیر پاسخگویی/رد تماس، توقف/پخش موسیقی، فراخوانی دستیار صوتی و رفتن به آهنگ بعدی/قبلی را فراهم خواهد ساخت. در کل می‌توان گفت ظاهر این محصول، به شکلی کاملا استاندارد طراحی شده و نمی‌توان ایراد چندانی به آن وارد نمود. هندزفری کیو سی وای  QCY T13

کیفیت صدا

هر دو ایرباد کیو سی وای T13 مجهز به درایورهایی با قطر 7.2 میلی‌متر هستند و 4 میکروفن (2 میکروفن برای هر ایرباد) بر روی این هندزفری وظیفه دارند تا میزان سر و صدای محیط را لغو کنند. عملکرد هر 2 میکروفن به اینگونه است که یکی از آن‌ها وظیفه دارد تا صدای شما را به مخاطب و دیگری میزان نویز و سرو صدا را به حداقل برساند. همانگونه که گفته شد، این محصول از آخرین نسخه بلوتوث برای برقراری صدا استفاده می‌کند و این یعنی شما در یک محدوده 10 متری یک اتصال کاملا پایدار در اختیار دارید که علاوه بر کاهش مصرف باتری، قادر است صدا را به شکلی بسیار شفاف در اختیار شما قرار دهد.

 هندزفری بلوتوثی T13 از فناوری HIFI پشتیبانی می‌کند و این یعنی صدا با Bass خوب، بدون قطع و وصل شدن و به شکلی شفاف و کاملا واضح به گوش شما خواهد رسید. اگر قصد خرید یک هندزفری با کیفیت ساخت بالا و قیمت فوق‌العاده را دارید، هندزفری بلوتوث شیائومی QCY T13 می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی شما برای خرید باشد. خبر خوش این است که این محصول با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS کاملا سازگار است.

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

همانطور که اشاره شد این محصول از آخرین نسخه بلوتوث یعنی 5.1 برای برقراری اتصال با گوشی هوشمند شما و سایر دستگاه‌های دیجیتالی استفاده می‌کند. به این شکل شما در محدوده‌ای با شعاع 10 متر یک اتصال بلوتوثی کاملا پایدار در اختیار دارید که میزان تاخیر در صداهای دریافتی را به حداقل می‌رساند. هندزفری QCY T13 با پشتیبانی از تکنولوژی ENC و وجود 4 میکروفن قادر است تا صدای محیط خارجی را به میزان چشمگیری مسدود کند بنابراین، شما می‌توانید حتی در خیابان‌های پر سر و صدا، صدای مخاطبین خود را به شکلی کاملا واضح و شفاف دریافت کنید. این هندزفری تنها با دنبال کردن 3 گام زیر، با گوشی هوشمند شما ارتباط برقرار می‌سازد. برای این کار کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. روشن کردن بلوتوث و اجرای اپلیکیشن QCY
  2. خارج کردن ایربادها از محفظه
  3. انتخاب نام بلوتوث دستگاه در لیست دستگاه‌های بلوتوثی

باتری

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T13 مجهز به یک کیس شارژ با ظرفیت باتری 380 میلی آمپر ساعت است که منبع تغذیه ایربادها محسوب می‌شود. شارژ کامل این محفظه شارژ چیزی در حدود 2 ساعت زمان خواهد برد و از طریق پورت USB Type-C که روی بدنه کیس تعبیه شده انجام می‌شود. پس از شارژ کامل، در حدود 80 ساعت زمان استندبای، 5 ساعت مکالمه و 8 ساعت موسیقی در اختیار دارید. به ادعای شرکت QCY، یک بار شارژ محفظه، 30 ساعت زمان در اختیار شما قرار می‌دهد که برای گوش دادن به 450 موزیک و 120 ساعت فیلم کافی است.

جمع‌بندی

از محصولات بسیار با کیفیت QCY می‌توان هندزفری بی سیم QCY T13 را نام برد که عملکرد فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد به طوریکه در مدت بسیار کوتاهی توانسته به یکی از محصولات پرفروش بازار تبدیل شود. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به طراحی بدنه زیبا، صدای واضح و شفاف و میکرفن‌های قدرتمند اشاره کرد. علاوه بر این، باتری این محصول با عمر 30 ساعت، امکان پخش 450 ترک موزیک و 120 ساعت فیلم را فراهم می‌سازد. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت ساخت بالا اما با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه را داشته باشید قطعا خرید کیو سی وای QCY T13 را به شما توصیه می‌کنیم.

وزن
37 گرم
مناسب برای
مکالمه, گیمینگ, ورزش, کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
ABS
قطر درایور
7.2 میلی‌متر
امپدانس
32 اهم
محدوده عملکرد
10 متر
فناوری حذف نویز
ENC
سازگاری
iOS/ Android
نوع اتصال
بی‌سیم
نسخه بلوتوث
5.1
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
استاندارد محافظتی
IPX4
کدک صوتی
AAC SBC
میکروفن
4 عدد
پورت شارژ
Type C
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
Sleep mode Anti-touch
Fast Charge
منبع تغذیه هدفون
کیس شارژ
نوع باتری
لیتیوم
ظرفیت باتری
380 میلی‌آمپر ساعت
عمر باتری در حالت استندبای
80 ساعت
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
8 ساعت
عمر باتری محفظه شارژ
30 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
2 ساعت
اقلام همراه
ایربادها
محفظه شارژ
سری سیلیکونی
کابل USB type C
گارانتی
18 ماهه شرکتی و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال از 10 روز کاری آینده

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

محسن کافی

سلام و درود
میگم من میخوام این محصول رو خرید بزنم و این گوشی هاش تو گوشم جا نشه میشه عودت زد؟
سپاس فراوان

755 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

باسلام. این هندزفری دارای 3 سری پلاستیکی در ابعاد گوناگون است که باعث می شود بتوانید با توجه به گوش خود، یکی از آنها را انتخاب کنید.
اما امکان عودت در صورت جا نشدن در گوش وجود ندارد.

753 روز پیش ارسال پاسخ
mehran

مرجوعی دارین؟

753 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

باسلام. در صورتی که محصول طبق قوانین گارانتی، دچار مشکل باشد و یا اصل نباشد، امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد

753 روز پیش ارسال پاسخ
مهران حسینی زارع

خب قوانین گارانتیش چیه

753 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

قوانین گارانتی شامل هر گونه مشکلی که بصورت خودکار در محصول بصورت فنی ایجاد شود می شود. بعنوان مثال متصل نشدن دو گوشی به یکدیگر، وصل نشدن به موبیل و ...

753 روز پیش ارسال پاسخ
mehran

خوب گارانتیش از کی شروع میشه، از لحظه ی هرید یا نه؟

753 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

برروی هر محصول، تاریخ شروع گارانتی درج شده است، اما اگر مستقیما از پایا تلکام خرید کنید، از زمان ثبت فاکتور و خرید لحاظ می شود.

752 روز پیش ارسال پاسخ
saeed

نوشتین 6ماه گارانتی یعنی تا 6ماه ضمانت میکنین اگه مشکل فنی بوجود بیاد؟

753 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سلام. بله در صورت ایراد فنی، از جمله pair نشدن گوشی ها، عدم اتصال به موبایل و...، شامل گارانتی خواهد شد

752 روز پیش ارسال پاسخ
رامین کریمی

سلام به مدیریت محترم پایا تلکام، خواستم یه راهنمایی کنید من بین این مدل qcy و مدل هایلوGT7 موندم که کدومو بخرم،قیمت هم تقریبأ برابر هستن، به نظر خودتون کدومشون بهتره این مدل QCY_T13 یا هایلوGT7,از نظر صدای موزیک، مدت زمان نگهداری شارژ برای موزیک اابته رنگ مشگی و اون سری های پلاستیکی هم داشنه باشه،و اخر اینکه خرید رو فردا انجام بدم همونروز ارسال میکنید و نوع پست هم بفرمایید و اینکه شماره مرسوله برام ارسال میکنید؟ ممنون از شما،فقط خواهش میکنم جدا جدا بهم جواب بدید، فرداتا قبل ظهر منتظر جوابتون هستم که خرید رو انجام بدم، بازم ممنون از شما

736 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سلام وقت شما بخیر.
پیشنهاد میشود اگر کیفیت مکالمه برای شما مهم تر است، هندزفری gt7 را خریداری کنید. زیرا کیفیت هندزفری qcy t13 از gt7 ضعیف تر است.همچنین زمان نگهداری شارژ. این مورد را در هنگام آنباکس و تست های گرفته شده، همچنین بازخورد خریداران متوجه شده ایم. اما اگر کیفیت صدا خیلی برای شما مهم است، باید عرض کنم که کیفیت صدای t13 خیلی بالاتر است. . اما با این معنا نیست که کیفیت gt7 ضعیف باشد. gt7 نیز کیفیت صدای بسیار خوبی دارد.

در رابطه با نحوه ارسال نیز، ارسال از طریق پیک برای تهران در همان روز کاری و تا دو ساعت پس از ثبت سفارش به پیک تحویل داده می شود. برای پست نیز از روز کاری فردا به اداره پست تحویل داده می شود و میتوانید از رو بعد، برای دریافت کد رهگیری پستی با شرکت در ارتباط باشید.

736 روز پیش ارسال پاسخ
saeed

باتری کیس هم جزو گارانتی محسوب میشه

736 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

خیر متاسفانه شامل گارانتی نیست

735 روز پیش ارسال پاسخ
عباس اسماعیلی

سلام وقتتون بخیر
میخواستم ببینم هزینه ارسال به مشهد چقدره ؟
و اینکه این مدل هندزفری با توجه به تفاوت قیمت با برخی جاها کیفیتش هم فرق میکنه آیا ؟

723 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

باسلام.
هزینه ارسال به مشهد بستگی به انتخاب روش ارسال شما دارد که بر اساس تیپاکس یا پست باشد که در هر دو روش، قیمت ارسال بر اساس تعرفه های مکان دقیق و زمان ارسال متفاوت می شوند.

719 روز پیش ارسال پاسخ
امیر میری

سلام
من بین qcy t13 و qcy t17s نمیدونم کدوم بهتره ، از همه لحاظ ، لطفا راهنمایی کنید با تشکر

712 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

باسلام. از نظر کیفیت میکروفون و صدا، هندزفری t13 به نسبت دارای فناوری نویز قوی تری است. همچنین با توجه به بازخوردی که از کاربران داشتیم، بهتر است هندزفری 13 را خریداری کنید.

712 روز پیش ارسال پاسخ
Mehrzad

من هندزفریو خریدم از سایتتون و واقعن عالیه کیفیت صداش، ولی میکروفونش بعد یه مدت کار نکرد و صدا از خوده گوشی موقع تماس میره هر کاریم کردم نتونستم حلش کنم. برگه گارانتیم هس
خاستم بدونم میشه مشکلشو حل کرد؟

706 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سلام.وقت بخیر. شما میتونید با شماره شرکت تماس بگیرید و با بخش گارانتی در ارتباط باشید تا راهنماییتون کنن

705 روز پیش ارسال پاسخ
شهرام فریدونی

سلام پک گلوبال هست ؟

704 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سلام.وقت بخیر. بله پک گلوبال هست

704 روز پیش ارسال پاسخ
سامان صادقی

سلام در صورت خرید بدون گارانتی ،اگر از همون لحظه اول که بدستم میرسه مشکل اتصال و قطعی داشته باشه میشه مرجوع کرد؟

695 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سلام وقت بخیر. بصورت کلی خرید بدون گارانتی برای همکار است. اما بله اگر دچار مشکل شود، گذیرشی از جانب شرکت وجود ندارد

695 روز پیش ارسال پاسخ
علی خسروجردی

سلام ،بهترین هندزفری برای مکالمه کدام مدلها هستن می‌خوام میکروفن قوی و صدای صافی داشته باشه؟ ممنون

640 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام. وقت بخیر. مدل Haylou W1 رو بهتون پیشنهاد می کنیم.

640 روز پیش ارسال پاسخ
مسعود اقدم

سلام.مدل این دستگاه tws با چهار میکروفون هستش؟

640 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام بله

639 روز پیش ارسال پاسخ
امیررضا

سلام ببخشید من از این مدل داشتم ولی یدونه اش گم شد میخواستم بدونم میشه تکی هم خرید ؟

638 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام وقت بخیر نه متاسفانه . میتونید محصول رو مجدد تهیه کنید

637 روز پیش ارسال پاسخ
مهمد مهنی زاده

قشنگن

615 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام. بله این هندزفری زیباست

614 روز پیش ارسال پاسخ
بهروز ذوالفقاری

سلام من ۴ تا سفارش دادم امیدوارم اصل و بفرستید

615 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام وقت بخیر. محصولا ما اورجینال هستند. فقط شما چون بدون گارانتی سفارش دادید ارسال محصولاتتون از ده روز کاری به بعده. اگر ارسال فوری می خواهید می تونید با شرکت تماس بگیرید و محصولاتتون رو به باگارانتی تغییر بدید تا هم ارسال فوری باشه و هم گارانتی شش ماهه داشته باشه

614 روز پیش ارسال پاسخ
امیر

سلام من میخواستم این هندزفری رو سفارش بدم ولی چک کردم ورژن بلوتوث موبایل من 4.1 هستش ورژن این هندزفری 5 یعنی وصل نمیشه به موبایل من؟

605 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام وقت بخیر. چرا وصل میشه

604 روز پیش ارسال پاسخ
زینب کاظمی

چرا قیمتش تو دیجی کالا بیشتره🧐؟

599 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

ما وارد کننده اصلی هستیم و قیمت هامون نسبت به خیلی از شرکت ها و سایت ها کمتره

599 روز پیش ارسال پاسخ
ناشناس

سلام رنگ سفید آوردید به من خبر بدید لطفا

596 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام. اگر موجود شد می تونید از طریق پیج اینستامون ببینید

592 روز پیش ارسال پاسخ
نگین گشول

خوبه

595 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

بله خیلی هندزفری خوبیه

592 روز پیش ارسال پاسخ
رضا مختاری

سلام میخواستم راهنمایی کنین که من بین تی 13 و تی 19 کدوم بهتره از هر نظر میتونین راهنمایی کنین مکالمه و صدای اطراف مهمه ممنون میشم راهنمایی کنین

589 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام وقتتون بخیر هر دو محصول خوبی هستند اما تی نوزده کمی بهتره

589 روز پیش ارسال پاسخ
امیدمحمدی

این چیزایی ک توی قسمت مشخصات نوشته دروغه.این مشخصات مال یه دستگاه حداقل ۴ملیونی هست.من خودم دارم چندمدلشو.

589 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

این مشخصات برای خود جعبه گلوباله که ما میفروشیم تو سایت های انگیلیسی زبان هم نگاه کنید همینه. و نسبت به قیمت واقعا این محصولات خوب هستند.

588 روز پیش ارسال پاسخ
امیرحسین

سلام وقت بخیر
این مدل tws هس؟

551 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام بله

550 روز پیش ارسال پاسخ
محسن قیصر

سلام مستقیم به گوشی سامسونگ وصل میشه یا نیاز به برنامه داره؟

547 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام بله با بلوتوث وصل میشه

547 روز پیش ارسال پاسخ
ناشناس

سلام وقتتون بخیر
خسته نباشید
جسارتا توی رنج 400 تومن، بهترین انتخاب کدوم هندزفری هسش؟
همین QCY T13 یا مدل های دیگه؟
هندزفری های لنوو کیفیتشون چجوریه؟
ممنون

545 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام. t13 ،gt6 و محصولات لنوو تو این رنج خیلی خوب هستند.
مودیوها هم همین رنج هستند و کیفیت خوبی دارند

544 روز پیش ارسال پاسخ
رویا

مدل W03 Encok بیسوس بهتره یا این محصول؟

544 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

هر دو مدل خوب هستند اما مدل t13 واقعا پرطرفداره و لقب محبوب قلب ها رو گرفته

543 روز پیش ارسال پاسخ
امیر محمد مولوی

خیلی خوب است

543 روز پیش ارسال پاسخ
الهه زرین

امکان خرید حضوری دارین؟

540 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

میتونید از طریق سایت ثبت سفارش کنید و پرداخت اینترنتی انجام بدید و بعد حضوری تشریف بیارید بسته تون رو از شرکت دریافت کنید.

540 روز پیش ارسال پاسخ
ناشناس

سلام وقت بخیر. ارسال در تهران چقدر طول میکشه؟

532 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام اگر در ساعت کاری ثبت سفارش کنید همون روز دستتون میرسه.

532 روز پیش ارسال پاسخ
علی اکبر خسروی

سلام اینکه نوشتین ارسال از ده روز کاری بعد علتش چیه؟

524 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

زمان ارسال محصولات باگارانتی مون فوری ست اما بدون گارانتی بعد از ده روز کاری

523 روز پیش ارسال پاسخ
سینا ایمانی

ببخشیدچند روژ بعد از سفارش به دست میرسه؟

516 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام. بستگی داره باگارانتی انتخاب کنید یا بدون گارانتی. باگارانتی ارسال فوریه و چند روزه میرسه

516 روز پیش ارسال پاسخ
قربانعلی رحمتی باغکی

سلام من این مدل را امروز خریدم زمان ارسال وکدرهگیری برام ارسال میشه

492 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام. مبارکتون باشه جناب رحمتی عزیز فاکتور شما چاپ شده و کالای شما از طریق پست امروز ارسال میشه.

491 روز پیش ارسال پاسخ
Rozhin

سلام من ۲ تا از این مدل از شما سفارش دادم خیلی خوب بود
کی دوباره موجود میشه میخوام ۲ تا دیگه هم سفارش بدم

147 روز پیش ارسال پاسخ
محمدی

سلام مشخص نیست و به محض موجودی توی سایت اعلام میشه

145 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...