هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic

Xiaomi Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

همانطور که می‌دانید، کمپانی شیائومی یکی از برترین تولیدکنندگان تلفن همراه در جهان است و در حال حاضر بیش از 11 سال است که در زمینه تولید گوشی و لوازم جانبی فعالیت دارد. Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic، یکی از محصولات تولید شده توسط این کمپانی بزرگ است و همانگونه که از ظاهر آن متوجه شدید، طراحی زیبا و بی‌عیب و نقصی دارد. این محصول نیز، همانند بسیاری از تولیدات این کمپانی، کیفیت ساخت بالایی دارد و در عین حال، قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است. آنچه سبب محبوبیت این محصول در میان علاقمندان به هندزفری‌های گردنی شده است، طراحی ارگونومیک، زیبا و وزن سبک آن است به طوریکه در طول روز، متوجه حضور این هندزفری بر روی گردن خود نمی‌شوید. از سایر نقاط قوت این هندزفری باید به اتصال بلوتوثی پایدار، پشتیبانی از فناوری‌های بهبود کیفیت صدا و باتری با دوام آن اشاره نمود.

کمپانی شیائومی علاوه بر تولید انواع گوشی موبایل، در زمینه تولید لوازم جانبی نیز به خوبی عمل کرده و محصولات بسیار با کیفیتی را روانه بازار نموده است. Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic یکی از محصولات بسیار جذاب و خوش‌قیمت این کمپانی است که در این مقاله قرار است نگاه دقیقی به مشخصات و ویژگی‌های آن داشته باشیم. این هندزفری بی سیم، علاوه بر طراحی بسیار شیک و زیبایی که دارد، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و این ویژگی‌ها سبب شده تا به سرعت در میان جوانان، محبوب شود. این هندزفری به شکلی کاملا ارگونومیک طراحی شده و وزن 35 گرمی آن به هیچ عنوان گردن شما را خسته نخواهد کرد. این محصول برای برقراری ارتباط با گوشی هوشمند شما از اتصال بلوتوث نسخه 5 استفاده می‌کند بنابراین یک اتصال کاملا پایدار و بدون قطعی در اختیار شما قرار می‌دهد. چنانچه قصد خریداری یکی از این محصولات را داشته باشید توصیه می‌کنیم مقاله زیر را تا انتها مطالعه نمایید چرا که قصد داریم این هندزفری بی سیم را از جنبه‌های مختلف بررسی کنیم.

هندزفری بی سیم شیائومی Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic | نقد و بررسی

 همانطور که می‌دانید، کمپانی شیائومی یکی از برترین تولیدکنندگان تلفن همراه در جهان است و در حال حاضر بیش از 11 سال است که در زمینه تولید گوشی و لوازم جانبی فعالیت دارد. Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic، یکی از محصولات تولید شده توسط این کمپانی بزرگ است و همانگونه که از ظاهر آن متوجه شدید، طراحی زیبا و بی‌عیب و نقصی دارد. این محصول نیز، همانند بسیاری از تولیدات این کمپانی، کیفیت ساخت بالایی دارد و در عین حال، قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است. آنچه سبب محبوبیت این محصول در میان علاقمندان به هندزفری‌های گردنی شده است، طراحی ارگونومیک، زیبا و وزن سبک آن است به طوریکه در طول روز، متوجه حضور این هندزفری بر روی گردن خود نمی‌شوید. از سایر نقاط قوت این هندزفری باید به اتصال بلوتوثی پایدار، پشتیبانی از فناوری‌های بهبود کیفیت صدا و باتری با دوام آن اشاره نمود. در ابتدا نگاهی به طراحی بدنه این محصول خواهیم انداخت. 

Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic

طراحی 

محصولی که در حال بررسی آن هستیم، از سری هندزفری‌های تو گردنی شیائومی است که کابری بسیار ساده‌ای دارد. بدنه این هندزفری طراحی کاملا ارگونومیکی دارد به طوریکه در طول روز، هیچگونه احساس ناراحتی و خستگی برای شما ایجاد نخواهد کرد. سری هدفون‌ها، به صورت in-ear طراحی شده‌اند و وجود سری سیلیکونی سبب می‌شود تا به خوبی درون مجرای گوش شما فیکس شوند. بنابراین اگر قصد دارید از هندزفری در هنگام دویدن و فعالیت‌های ورزشی استفاده کنید، نیازی نیست تا نگران افتادن آن‌ها از گوش خود باشید. در تولید این محصول از بهترین متریال استفاده شده است به همین جهت، بدنه این محصول بسیار نرم، انعطاف‌پذیر و مقاوم است. قسمت بدنه هندزفری، به شکل منحنی است که به خوبی بر روی گردن شما قرار می‌گیرد. وزن این محصول تنها 35 گرم است بنابراین در طولانی‌مدت، هیچگونه احساس ناراحتی و خستگی بر روی گردن شما ایجاد نخواهد کرد. همچنین ابعاد آن 5.4*8.5*40 میلی‌متر است از این رو، می‌توانید آن را به سادگی با خود به هرجایی ببرید. این محصول، فاقد پنل لمسی است و برای کنترل آن باید از دکمه‌های فیزیکی استفاده کنید. همچنین با وجود نشانگر کوچک LED می‌توانید از وضعیت اتصال و میزان شارژ محصول اطلاع حاصل نمایید. 

کیفیت صدا

یکی از نکاتی که کاربران پیش از خرید هندزفری‌های بی سیم به آن توجه دارند، کیفیت صدای این محصولات است. Mi Bluetooth Neckband مجهز به میکروفن‌های قدرتمندی است که قادر است نویز محیط را به حداقل برساند و به این شکل، صدا را با بالاترین و وضوح در اختیار کاربران قرار دهد. به این شکل می‌توانید در محیط‌های شلوغ نیز بدون کوچکترین مشکلی، به برقراری مکالمات تلفنی بپردازید. به لطف بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها، این هندزفری قادر است تا صدا را با بالاترین بیس در اختیار شما قرار دهد به این شکل باید گفت، کیفیت صدای این محصول برای گوش دادن به موسیقی نیز بسیار فوق‌العاده است. در کل می‌توان گفت این محصول برای انجام امور روزمره شما، می‌تواند ک انتخاب خوب و مناسب باشد. 

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic به منظور برقراری اتصال با گوشی هوشمند شما، از بلوتوث نسخه 5 استفاده می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا در یک محدوده 10 متری، اتصالی کاملا پایدار با گوشی خود برقرار کنید. همانطور که اشاره شد، این محصول فاقد پنل‌های لمسی است و برای کنترل فرامین توسط این هندزفری، باید از دکمه‌های فیزیکی استفاده کنید. این هندزفری دارای دکمه‌هایی برای افزایش/کاهش صدا و خاموش/روشن کردن هندزفری است.

باتری

آخرین و مهم‌تری نکته در مورد هندزفری بی سیم شیائومی Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic، ظرفیت باتری آن است. این محصول با یک باتری لیتیوم-یون پلیمر با ظرفیت 140 میلی‌آمپر ساعت عرضه شده است که به ادعای شیائومی می‌توانید با آن، به طور مداوم تا 8 ساعت به موزیک گوش دهید. زمان استندبای این محصول، در حدود 260 ساعت است و زمان مورد نیاز برای شارژ آن، در حدود 2 ساعت است.

جمع‌بندی

Mi Bluetooth Neckband Earphones Basic با قابلیت‌هایی که به شما ارائه می‌کند می‌تواند برای امور روزمره شما انتخاب بسیار مناسبی باشد چرا که با یک بار شارژ آن، زمانی در حدود 8 ساعت در اختیار دارید. با وجود میکروفن‌های قدرتمند این محصول می‌توانید از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه و برقراری مکالمات تلفنی خود لذت ببرید. اتصال بلوتوثی برقرار شده توسط این محصول، کاملا پایدار است و باتری آن، نقطه قوت آن محسوب می‌شود.

وزن
35 گرم
ابعاد
5.4*8.5*40 میلی‌متر
مناسب برای
مکالمه, ورزش, کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
ABS
قطر درایور
10 میلی‌متر
پاسخ فرکانسی
20-20000 هرتز
امپدانس
32 اهم
محدوده عملکرد
10 میلی‌متر
فناوری حذف نویز
NFC
سازگاری
-
نوع اتصال
بی‌سیم
نسخه‌ بلوتوث
5
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
-
استاندارد محافظتی
-
کدک صوتی
-
میکروفن
پورت شارژ
Micro USB
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
-
منبع تغذیه هدفون
باتری
نوع باتری
لیتیوم-یون پلیمری
ظرفیت باتری
140 میلی‌آمپر ساعت
عمر باتری در حالت استندبای
260 ساعت
عمر باتری در حال مکالمه
در حدود 8 ساعت
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
در حدود 8 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
در حدود 2 ساعت
عمر باتری محفظه شارژ
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
اقلام همراه
کابل شارژ، سری اضافی، دفترچه راهنما
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...