هندزفری بلوتوثی هایلو مدل Haylou GT7 Global

Haylou GT7 Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
سفید سفید
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
گارانتی با گارانتی --> 18 ماهه شرکتی و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال از 10 روز کاری آینده
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هایلو تا به امروز توانسته به لطف ارائه محصولات بسیار با کیفیت، به جایگاه بسیار خوبی در بازار دست پیدا کند و به انتخاب اول کاربران زیادی برای خرید تبدیل شود هندزفری بی سیم هایلو Haylou GT7 یکی از محصولات بسیار با کیفیت برند هایلو است و از مزایای آن می‌توان به ارائه صدایی کاملا شفاف، بدون نویز و قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد. چنانچه قصد دارید هندزفری هایلو مدل GT7 را خریداری کنید توصیه می‌کنیم حتما بخش‌های مختلف این مقاله را مطالعه نمایید. 

هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT7 | نقد و بررسی

GT7 جدیدترین earbud از هایلو است. این گوشی‌ها دارای سری پلاستیکی هستند و کانال گوشی شما را پر می‌کنند. تنها کاری که باید بکنید آن است که این گوشی‌ها را درون گوش‌های خود قرار دهید. هندزفری بی سیم هایلو مدل Haylou GT7 در دو رنگ سفید و مشکی موجود هستند همچنین طراحی بدنه این گوشی‌ها برخلاف AirPods، بسیار زیبا و ظریف است. گوشی‌ها در قسمت پایینی، دارای نشانگر LED هستند که می‌توانید برای اطلاع از وضعیت اتصال و باتری از آن استفاده کنید. ایربادها سبک، راحت و کاملا مقاوم هستند. با این ویژگی‌ها، شما به سادگی می‌توانید در هنگام دویدن یا انجام تمرینات ورزشی سبک از آن‌ها استفاده کنید. 

به نظر می‌رسد مقاومت این هدفون در برابر نفوذ آب، کمی ضعیف باشد. قاب شارژ GT7 بسیار سبک و جمع و جور است که earbud ها به صورت تخت در آن قرار می‌گیرند به همین جهت در صورت نیاز، به سادگی می‌توانید نقاط شارژ را تمیز کنید. هربار شارژ هدفون‌ها به شما امکان می‌دهد تا تا 5 ساعت از آن‌ها استفاده کنید که برای انجام فعالیت‌های روزانه، کاملا ایده‌آل به نظر می‌رسد. در ابتدا به نگاهی به طراحی این محصول آغاز می‌کنیم.

نقد و بررسی Haylou GT7

طراحی

اگر طرفدار محصولات هایلو باشید، با نگاه به کیس شارژ هایلو GT7 متوجه می‌شوید که طراحی آن به سایر محصولات این برند محبوب شباهت دارد. ایربادها از نوع In-Ear طراحی شده‌اند و اندازه ساقه آن کاملا استاندارد است. طراحی بدنه ایربادها و کیس شارژ کاملا ساده و مینیمال است. وزن هر ایرباد تنها در حدود 3.9 گرم است و این یعتی در طول روز، گوش شما را دچار خستگی و ناراحتی نخواهند کرد. همچنین به دلیل ابعاد جمع و جور کیس شارژ، به سادگی درون جیب یا کیف شما قرار گرفته و فضای کمی اشغال می‌کند. طراحی ایربادها و کیس شارژ کاملا ظریف است و  بافت مات بسیار چشم‌‎‌نوازی روی این کیس را پوشانده است. درب کیس به صورت مغناطیسی باز و بسته می‌شود و ایربادها نیز به شکل آهنربایی درون این محفظه شارژ، در جای خود فیکس می‌شوند. ایربادها دارای پنل لمسی هستند و امکان اجرای فرامین لمسی را در اختیار شما قرار می‌دهند. 

کیفیت صدا

هایلو GT7 بخش زیادی از کیفیت خوب صدای خود را مدیون کدک‌های صوتی است که در هنگام گوش دادن به موسیقی، عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش می‌گذارد. همچنین به دلیل استفاده از فناوری بلوتوث، یک اتصال کاملا پایدار و بدون قطع و وصلی در اختیار دارید. از دیگر دلایلی که سبب کیفیت بالای صدا در این هندزفری شده است، فناوری حذف نویز AI است. سیستم شنوایی انسان توسط الگوریتم DNN با دقت بالایی شبیه‌سازی می‌شود. به این ترتیب، ایربادها پس از دریافت صدای افراد، قادر هستند تا به طور موثری، نویز پس‌زمینه را به طور موثری کاهش دهند.

هندزفری هایلو GT7

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

یکی از قابلیت‌های این محصول که قطعا مورد علاقه گیمرهاست، حداقل میزان تاخیر در صدای دریافتی است. هندزفری بلوتوثی هایلو GT7، با پشتیبانی از Low latency توانسته تا میزان تاخیر در صدا را به شکل چشمگیری کاهش دهد. همانطور که کمی قبل اشاره کردیم، این هندزفری برای برقراری ارتباط با گوشی هوشمند شما از بلوتوث نسخه 5.2 استفاده کنید و در یک محدوده باز 10 متری، یک اتصال کاملا پایدار برای شما فراهم سازد. دکمه‌های فیزیکی بر روی هندزفری‌های قدیمی، جای خود را به پنل‌های لمسی داده‌اند. Haylou GT7 نیز از این قائده مستثنی نیست و دارای ایربادهایی با بدنه لمسی است لیست زیر، عملیاتی هستند که می‌توانید با هندزفری خود انجام دهید: 

  • پاسخ/اتمام تماس: 1 ضربه بر روی یکی از ایربادها
  • توقف/پخش موسیقی: 1 ضربه بر روی یکی از ایربادها
  • رفتن به آهنگ بعدی: 2 ضربه روی ایرباد راست
  • فعال/غیر فعالسازی latency mode: دو ضربه روی ایرباد چپ
  • فعالسازی دستیار صوتی: 3 ضربه بر روی یکی از ایربادها

باتری

باتری هندزفری بی سیم یکی از مواردی است که قطعا تمام کاربران پیش از خرید به آن توجه می‌کنند. هندزفری بلوتوثی هایلو GT7 مجهز به یک باتری Li-ion با ظرفیت 310mAh است و هریک از ایربادها ظرفیتی برابر 35mAh دارند. عمر باتری کیس شارژ در حدود 20 ساعت است و برای شارژ کامل آن در حدود 2 ساعت زمان نیاز دارید. همچنین شارژ کامل ایربادها نیز در حدود 1 ساعت و نیم طول خواهد کشید. با شارژ کامل، در حدود 5 ساعت زمان برای پخش موسیقی و مکالمه در اختیار دارید. 

جمع‌بندی

از محصولات بسیار با کیفیت Haylou می‌توان هندزفری بی سیم GT7 را نام برد که عملکرد فوق‌العاده‌ای در اختیار شما قرار می‌دهد به طوریکه در مدت بسیار کوتاهی توانسته به یکی از محصولات پرفروش بازار تبدیل شود. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به طراحی بدنه زیبا، صدای واضح و شفاف و میکروفن‌های قدرتمند اشاره کرد. علاوه بر این، باتری این محصول با عمر 20 ساعت، امکان 5 ساعت مکالمه و پخش موزیک را فراهم می‌سازد. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت ساخت بالا اما با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه را داشته باشید قطعا خرید هندزفری بلوتوثی هایلو GT7 را به شما توصیه می‌کنیم.

وزن
3.9 گرم هر ایرباد
ابعاد
ایربادها: 17*37 میلی‌متر
کیس شارژ: 24.7*50.6*50.6 میلی‌متر
مناسب برای
کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
ABS
محدوده عملکرد
10 متر
فناوری حذف نویز
AI
سازگاری
Android/iOS
نوع اتصال
بی‌سیم
نسخه‌ بلوتوث
5.2
کدک صوتی
AAC / SBC
میکروفن
پورت شارژ
Type-C
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
صدای با کیفیت HD و بدون نویز در حین مکالمه
منبع تغذیه هدفون
کیس شارژ
ظرفیت باتری
310 میلی‌آمپرساعت کیس شارژ
35 میلی‌آمپرساعت هر ایرباد
عمر باتری در حالت مکالمه
5 ساعت
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
5 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
1.5 ساعت
عمر باتری محفظه شارژ
20 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
2 ساعت
اقلام همراه
کیس شارژ
ایربادها
سری سیلیکونی
دفترچه راهنما
گارانتی
با گارانتی --> 18 ماهه شرکتی و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال از 10 روز کاری آینده

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

سام رهبر

سلام ببخشید این هندزفری اصلی چین هست

783 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سلام. بله تمام محصولات سایت، اصل و از کشور مبدا هستند

783 روز پیش ارسال پاسخ
سام رهبر

چطور متوجه اصلی بودن بشیم

783 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

تمام لوازم جانبی موجود در سایت دارای گارانتی 6 ماهه و ضمانت اصالت کالا هستند که خیال شما از بابت اصالت آن راحت شود

783 روز پیش ارسال پاسخ
ابراهیم جعفرزاده

سلام
ایا تفاوت قیمت کالای باگارانتی و بدون گارانتی در نحوه واردات و شرکتی بودن و نبودن کالا تفاوت دارن یا در خود کالا هم تفاوت وجود دارد؟

758 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سلام. کالاهای بدون گارانتی نیز از همان شرکت اصلی تهیه می شوند ولی با این تفاوت که دیگر شرکت پایاتلکام مسئولیتی در قبال خرابی دستگاه ندارد.

756 روز پیش ارسال پاسخ
میرزابیگی

سلام. رنگ مشکی که گزینه ها درج شده، رنگ مشکی تمام مات هست یا اینکه رنگ مشکی درب شفاف؟

744 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

باسلام، رنگ مشکی درب شفاف است

744 روز پیش ارسال پاسخ
عباس حیدری

سلام ببخشید بدون گارانتی اگه خراب برسه به دستمون تعویضش میکنید یا نه

743 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

باسلام، وقت شما بخیر
محصولات بدون گارانتی تنها دارای ضمانت اصالت کالا هستند، و خراب بودن محصول جزو موارد مرجوعی نمی باشد

742 روز پیش ارسال پاسخ
محمدجواد ذاکرعلی

درود
این محصول رو داخل دیجیکالا زده بود مقاومت در برابر رطوبت و آب ولی شما زدید زیاد مقاوم نیست.! مدل های مختلفی داره یا یکی اینجا اشتباه کرده

741 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

باسلام. اطلاعات ثبت شده در سایت پایاتلکام، از سایت رسمی این محصول برداشته مشده است و ممکن است سایت های دیگر بصورت تجربی و بر اساس گفته کاربر، مطلب را افزوده باشند. اما بصورت کلی در برابر رطوبت و عرق تا حدودی مقاومت دارد

741 روز پیش ارسال پاسخ
الهه میرزابیگی

سلام. وقتتون بخیر
تاریخ شروع گارانتی بر چه اساسی تعیین میشود؟
من دو روز پیش این مدل هندزفری با گارانتی سفارش گذاری کردم، امروز کالا به دستم رسید. مدت گارانتی را شش ماه زده و تاریخ شروع گارانتی از ۵ اسفند ۱۴۰۰ خورده و تاریخ پایان درج نشده.

738 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

باسلام، وقت شما بخیر
تاریخ گارانتی به مدت شش ماه از تاریخ خرید شما که برروی فاکتور درج شده است آغاز می شود

738 روز پیش ارسال پاسخ
alikarimi

سلام،خسته نبتشید چندتا سوال داشتم،اول اینکه صداو بیس صداش چطوریه خوبه؟ دوم اینکه روی خود گوشیها ضربه ای یا لمسی هستش برای اینکه موزیک وصدا عقب وجلو، وبالا وپایین بشه یاstop موزیک، یا جواب دادن وقطع کردن تماس؟؟ وسوم اینکه برای اینکه بفهمیم شارژپره یا خالیه چراغ led یا نمایشگر اعدادی داره یا نه؟؟ ممنون از سایت پایاتلکام

733 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

سلام وقت شما بخیر
این هندزفری دارای کیفیت صدا و میکروفون خیلی خوبی در این رنج قیمتی است.
برروی گوشی های قابلیت لمس ( تاچ ) وجود دارد، اما برای این که بدانید چند حرکت را قبول می کند، باید به دفترچه آن رجوع کنید. اما بصورت کلی اغلب هندزفری ها دارای حرکت موزیک قبل و بعد، توقف موزیک و همچنین قطع و وصل تماس هستند.
و سوال اخر هم بله، کیس هندزفری Haylou GT7 دارای نشانگر LED برای نمایش میزان شارژ باقیمانده است.

733 روز پیش ارسال پاسخ
alikarimi

بازم سلام، ببخشید که دوباره مزاحم شدم، بایت توضحیاتتون ممنون، شما گفتید نشانگر LED داره منطورتون چراغ LED هستش که مثلا 3یا 4تا چراغ داره یا نه بصورت عددی مینویسه؟

731 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

باسلام، وقت شما بخیر. یک عدد نشانگر رنگی دارد که عموما در حالت شارژ نمایش می دهد که دارای شارژ کم ( چراغ قرمز) یا شارژ کامل ( چراغ سفید یا سبز) است

731 روز پیش ارسال پاسخ
علی کریمی صدر

سلام، من خواستم بخرم دیدم شما 70 هزارتومان کشیدید روش بخاطر گارانتی که واقعا اشتباه این کارتون، بدون گارانتی هم که 10 روز دیگه میفرستید، 70تومان نه 100 بگیرید وقتی که داریم مرجوع میکنیم اونوقت بگیرید، اینجا هم تو همون قیمت توجه بنوسید که مشکلی پیش اومد برای گارانتی 70 تومان میگیرم، اونوقت هرکی دوست داشت میخره هرکی هم نداشت نمیخره، بدون گارانتی هم همونطور که گفتم حدودا 10 روز طول میکشه که یجورایی طرف رو مجبور میکنید که با گارانتی بخره یا اصلا نخره بره جای دیگه بخره که این به ضرر شما میشه نه به ظرر خریدار، من از دی جی کالا خریدم جنس مشکل داشت راحت مرجوعش کردم پولمم گرفتم ولی اینطوری پول گارانتی نگرفت، حالا خودتون میدونید، من که ازخریدم منصرف شدم، مطمئن باشید قبل منم خیلیها بخاطر این موضوع منصرف شدن و همچنین در آینده، موفق یاشید، خداحافظ

731 روز پیش ارسال پاسخ
مدیر سایت

جناب آقای کریمی باسلام. با تشکر از ارسال بازخورد مفید شما. خدمت شما عرض شود که کالای باگارانتی که در سایت موجود است،دارای گارانتی 6 ماهه پایاتلکام است که شما علاوه بر 7 روز اصالت کالا، می توانید تا مدت شش ماه اگر این محصول دچار مشکل شد، کالا را ارسال نمایید.
در رابطه با کالای بدون گارانتی، این بخش عموما برای همکاران قرار داده شده است که با ثبت سفارش به تعداد زیاد، مراحل واردات محصول و ارسال برای همکار لحاظ شود. شما این نکته را در نظر بگیرید که حتی با در نظر گرفتن تفاوت قیمت با گارانتی و بدون گارانتی، همچنان قیمت با گارانتی محصول، در رقابت با سایر فروشگاه ها، قیمت بسیار مناسبی دارد.

731 روز پیش ارسال پاسخ
سیروان صبوری

عالی

723 روز پیش ارسال پاسخ
محمد هادی

زمان ارسالش چقدر

637 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام. محصول با گارانتی ارسال فوریه و بدون گارانتی بعد از ده روز کاری ارسال میشه.
اگر تهران باشید می تونید محصول با گارانتی مون رو همون روز به صورت حضوری از شرکت یا با پیک تحول بگیرید.

637 روز پیش ارسال پاسخ
محمد رضا شجریان زاده ه

عالی

624 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

بله این محصول عالیه. تشکر از حضورتون

620 روز پیش ارسال پاسخ
کاوه رمضانی

سلام این محصول چقدر شارژ نگه میداره؟و صدای تماس شفاف هست؟هم صدا خوب میره و هم میاد؟صدای اضافی بیرونم موقع تماس یا موزیک گوش دادن حذف میکنه؟

609 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام. حدودا پنج ساعت شارژدهی داره و بله مکالمه اش نسبت به قیمتش خوبه

609 روز پیش ارسال پاسخ
رضا

سلام گارانتی شامل چه مواردی میشه؟ اگر بعد از مدتی محصول خریداری شده مشکل پیدا کنه شرکت شما تعویض میکنه؟

588 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام گارانتی شش ماهه تعویض و تعمیره که میتونید شرایطش رو تو سایت کامل ببینید قسمت خدمات پس از فروش

587 روز پیش ارسال پاسخ
محمد صالح

سلام آیا به گوشی سامسونگ وصل میشه؟

559 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام بله

559 روز پیش ارسال پاسخ
رضاکریمی

سلام وقت بخیر،برای بنده کیفیت مکالمه خیلی مهم هست و اینکه میخواستم ببینم قاب محافظ سیلیکونی و یا هرجنس دیگه ایی هم دارین برای این مدل یا نه؟

550 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام کیفیت مکالمه این محصول خوبه.

549 روز پیش ارسال پاسخ
ندا

سلام بین gt7 و t13 qcy موندم که کدوم رو بخرم. شما کدوم رو پیشنهاد میدید؟

527 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام هر دو محصول پر فروش و خوبی هستند و مشخصات فنی قوی دارند. می تونید با توجه به ظاهرشون طبق سلیقه خودتون انتخاب کنید.

527 روز پیش ارسال پاسخ
رضا

سلام میخواستم ببینم این هندزفری همین یه مدل آخه من یه جا دیدم زده مدل RZA میخواستم ببینم فرق داره یا نه؟

508 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام فکر نکنم مدل دیگه ای داشته باشه

507 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...