هندزفری بلوتوثی وان مور مدل 1More Colorbuds 2

1More Colorbuds 2 Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
سفید سفید
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
با گارانتی --> گارانتی 6 ماهه پایاتلکام و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال 5 روز کاری آینده
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر قصد خرید یک هندزفری بی سیم با طراحی بسیار زیبا و البته سبک را داشته باشید، توصیه ما خرید 1More Colorbuds 2 است. این محصول، همانند سایر هدفون‌های تولید شده توسط شرکت 1More، از کیفیت ساخت بالا و ویژگی‌های متفاوتی برخوردار است که تجربه استفاده بسیار جذابی را برای شما فراهم خواهد ساخت. یکی از امکانات جذاب و قابل توجه این محصول آن است که پخش صدا، می‌تواند مطابق با سلیقه و میزان حساسیت شما به فرکانس صدا انجام گیرد چرا که این هندزفری بی سیم از Sonarworks پشتیبانی می‌کند. به همین جهت باید گفت تجربه شما از گوش دادن موسیقی با این هندزفری، یک تجربه کاملا متفاوت و جذاب خواهد بود. وجود درایورهای 7 میلی‌متری بر روی این محصول، سبب می‌شود تا صدا با شفافیت، وضوح و قدرت بیشتری در اختیار شما قرار گیرد. این محصول برای علاقمندان به بازی نیز خبر خوبی دارد. پشتیبانی این محصول از تکنولوژی Qualcomm® aptX ™ Adaptive Audio Codec سبب می‌شود تا صدا با کمترین میزان تاخیر و با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار گیرد. این کدک در هنگام گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم نیز سبب می‌شود تا صدا با کیفیت بسیار مطلوب و با جزئیات بیشتر به گوش شما برسد.

اگر قصد خرید یک هندزفری بی سیم با طراحی بسیار زیبا و البته سبک را داشته باشید، توصیه ما خرید 1More Colorbuds 2 است. این محصول، همانند سایر هدفون‌های تولید شده توسط شرکت 1More، از کیفیت ساخت بالا و ویژگی‌های متفاوتی برخوردار است که تجربه استفاده بسیار جذابی را برای شما فراهم خواهد ساخت. یکی از امکانات جذاب و قابل توجه این محصول آن است که پخش صدا، می‌تواند مطابق با سلیقه و میزان حساسیت شما به فرکانس صدا انجام گیرد چرا که این هندزفری بی سیم از Sonarworks پشتیبانی می‌کند. به همین جهت باید گفت تجربه شما از گوش دادن موسیقی با این هندزفری، یک تجربه کاملا متفاوت و جذاب خواهد بود. وجود درایورهای 7 میلی‌متری بر روی این محصول، سبب می‌شود تا صدا با شفافیت، وضوح و قدرت بیشتری در اختیار شما قرار گیرد. این محصول برای علاقمندان به بازی نیز خبر خوبی دارد. پشتیبانی این محصول از تکنولوژی Qualcomm® aptX ™ Adaptive Audio Codec سبب می‌شود تا صدا با کمترین میزان تاخیر و با بالاترین کیفیت در اختیار شما قرار گیرد. این کدک در هنگام گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم نیز سبب می‌شود تا صدا با کیفیت بسیار مطلوب و با جزئیات بیشتر به گوش شما برسد. در ادامه این مقاله قصد داریم هندزفری بی سیم وان مور مدل 1More Colorbuds 2 را از جنبه‌های مختلف مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

هندزفری بی سیم 1More Colorbuds 2 | نقد و بررسی 

تمامی هندزفری‌های بی سیم تولید شده توسط شرکت 1More، صدا را با کیفیت عالی در اختیار شما قرار می‌دهند و قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند به طوریکه می‌توان گفت جایگزین مناسبی برای ایرپادهای گرانقیمت اپل محسوب می‌شوند. ColorBuds 2 نیز یکی از محصولات شرکت وان مور است که با ویژگی‌های بی‌نظیری همانند حذف نویز، پشتیبانی از شارژ بی سیم و امکان شخصی‌سازی صدا و البته با قیمت بسیار جذاب، به بازار عرضه شده است. در ادامه این مقاله، مشخصات این محصول را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

1More Colorbuds 2

طراحی

شرکت وان مور از طراحی، ابعاد و شکل ظاهری یکسانی برای تولید ایرباد و کیس شارژ محصولات خود پیروی می‌کند به طوریکه به سختی می‌توانید ColorBuds 2 را از ColorBuds تشخیص دهید.
سطح بدنه کیس شارژ، بسیار صاف است و ایربادها به راحتی از آن خارج می‌شوند همچنین وجود خاصیت مغناطیسی سبب می‌شود تا به خوبی در محل خود محکم شوند و قرار گیرند. کنترل لمسی شاید عملکرد خوبی دارند و ColorBuds 2 به خوبی به آن پاسخ می‌دهد. در مورد ضد آب بودن این محصول باید گفت از آنجایی که این محصول از استاندارد IPX5 پشتیبانی می‌کند بنابراین باید گفت مقاومت مطلوبی در برابر تعریق و پاشیدن آب دارد بنابراین در روزهای بارانی و یا در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی می‌توانید از هندزفری خود استفاده کنید.

کیفیت صدا

ColorBuds 2 با تنظیمات پیش‌فرض خود، صدایی بسیار لذت بخش، متعادل و با وضوح بسیار بالایی را به گوش شما می‌رساند. با این حال، می‌توانید با استفاده از پروفایل SoundID، صدا را تقویت کنید. SoundID، مجموعه‌ای از تنظیمات خاص مربوط به صدا را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید با تنظیم آن، صدا را مطابق سلیقه خود دریافت کنید. استفاده از SoundID سبب می‌شود تا صدا را با کیفیتی بهبودیافته‌تر و به شکل استریو دریافت کنید. آنچه باید به آن توجه داشته باشید آن است که امکان تنظیمات EQ به صورت دستی وجود ندارد. علاوه بر این، پشتیبانی ColorBuds 2 از aptX و aptX Adaptive سبب می‌شود تا صدا، در مقایسه با کدک‌های SBC یا AAC، با کیفیت بسیار بالاتری در اختیار شما قرار گیرد.

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

ColorBuds 2 همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید دارای ظاهری تخم مرغ شکل است که سبب سهولت استفاده از آن می‌گردد. برخلاف ایربادهایی که دارای بدنه بزرگ و یا پایه هستند، این ایربادها به خوبی درون گوش شما قرار می‌گیرند به طوری که هیچ‌گونه فشار اضافی به گوش یا سر شما وارد نمی‌کنند. ColorBuds 2 به خوبی به کنترل لمسی پاسخ می‌دهد. از آنجایی که سطح ایرباد نسبتا بزرگ است شما به سادگی می‌توانید با آن ارتباط برقرار کنید.

بر روی هر ایرباد، شما 2 و 3 ضربه و یک لمس طولانی در اختیار دارید که برای کنترل این هندزفری، کافی به نظر می‌رسد. از لمس طولانی تنها می‌توانید برای سوئیچ کردن بین حالت‌های ANC و transparency استفاده کنید. از ضربات دو و سه تایی نیز به دلخواه خود می‌توانید برای پخش/توقف آهنگ  ، رد کردن آهنگ و کنترل میزان صدا استفاده کنید.
این محصول، مجهز به سنسوری است که قرارگیری هندزفری درون گوش شما را به طور خودکار تشخیص می‌دهد. شما می‌توانید این هندزفری را به گونه‌ای تنظیم کنید که هنگامی که آن را از گوشتان خارج کردید، به طور خودکار پخش آهنگ را متوقف کند.
Pair کردن این هندزفری با گوشی‌های اندرویدی و iOS به سادگی انجام می‌گیرد. برای این کار کافیست تا پنل بلوتوث گوشی را باز کرده، محفظه شارژ را نیز باز کرده و از پنل بلوتوث، نام ColorBuds را انتخاب کنید. اینم محصول با پشتیبانی از نسخه بلوتوث 5.2 یک اتصال کاملا پایدار و قابل اعتماد را برقرار می‌سازد.

ColorBuds 2

باتری

چنانچه ANC را در وضعیت روشن قرار دهید، امکان مکالمه تا 6 ساعت برای شما وجود خواهد داشت. همچنین اگر از محفظه شارژ استفاده کنید این عدد به 18 ساعت خواهد رسید. همچنین اگر ColorBuds 2 را در حالت transparency (با ANC خاموش) قرار دهید میزان مکالمه به 8 ساعت و 24 ساعت با استفاده از محفظه شارژ خواهد رسید. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که میزان بلندی صدا می‌تواند به طور مستقیم روی این اعداد تاثیر داشته باشد. طبق آزمایش‌های انجام شده، این محصول می‌تواند تا یک روز کامل، امکان گوش دادن به موسیقی را در اختیار شما قرار دهد همچنین هر زمان که شارژ ایربادها به پایان رسید، کافیست آن را 15 دقیقه درون محفظه شارژ قرار دهید.

مکالمه

به طور کلی، کیفیت مکالمه با ColorBuds 2 را می‌توان خوب ارزیابی کرد. اگر در محیط‌های بسیار آرام حضور داشته باشید، صدای شما با وضوح بسیار بالا و بدون فشرده‌سازی به گوش می‌رسد. اما چنانچه در محیط‌های شلوغ قصد برقراری مکالمه را داشته باشید ایربادها تلاش می‌کنند تا با حذف صداهای مشخص، کیفیت صدا را بهبود ببخشد که این امر ممکن است سبب ایجاد مقداری اعوجاج شود. مطمئنا اگر قصد شرکت در یک جلسه کاری در نزدیکی یک ساختمان  در حال ساخت را داشته باشید، نمی‌توان گفت صدا را به شکل مطلوبی دریافت خواهید کرد.

قابلیت‌ها و ویژگی‌ها 

با توجه به قیمت بسیار مناسب این محصول، باید گفت ColorBuds 2 از قابلیت حذف نویز بسیار خوبی برخوردار است. قابلیت حذف نویز این محصول، شباهتی به AirPods Pro یا Bose QuietComfort Earbuds ندارد اما در مقایسه با ایربادهای هم‌قیمت و هم‌رده خود، بسیار خوب و شاید بهتر است. حذف نویز به شکلی کارامد انجام می‌شود به طوریکه در محیط‌های شلوغ همانند باشگاه‌ ورزشی، می‌توانید بدون دردسر به موسیقی یا پادکست گوش دهید. حالت Transparency عملکرد نسبتا ضعیفی دارد. در مقایسه با حالت ANC، صدای محیط بیشتر به گوش شما خواهید رسید. برای سوئیچ کردن بین این دو وضعیت، کافیست تا انگشت خود را به مدت چندثانیه بر روی یکی از ایربادها نگه دارید.

جمع‌بندی

با در نظر گرفتن ویژگی‌های کلی این محصول نظیر طراحی بدنه جمع و جور، صدای با کیفیت و حذف نویز ANC به شکلی قابل توجه و البته در نظر گرفتن قیمت آن، باید گفت 1More ColorBuds 2 قطعا ارزش خرید دارید. این محصول از مواد اولیه با کیفیتی تولید شده است و استاندارد IPX5 سبب می‌شود تا مقاومت مطلوبی در برابر رطوبت و باران داشته باشد.

وزن
44.3 گرم
ابعاد
38*30*60 میلی‌متر
مناسب برای
مکالمه, کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
ABS
قطر درایور
7 میلی‌متر
پاسخ فرکانسی
2.400 ~ 2.4835 هرتز
امپدانس
32 اهم
محدوده عملکرد
10m
فناوری حذف نویز
cVc 8.0
NFC
-
سازگاری
اندروید و iOS
نسخه‌ بلوتوث
5.2
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
استاندارد محافظتی
IPX5
کدک صوتی
aptX Adaptive/aptX/AAC/SBC
میکروفن
4 عدد
پورت شارژ
USB-C
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
میکروفون, دارای محفظه شارژ
منبع تغذیه هدفون
باتری و کیس شارژ
نوع باتری
-
ظرفیت باتری
ایربادها: 55mAh*2
محفظه شارژ: 410mAh
عمر باتری در حالت استندبای
18 ساعت
عمر باتری در حالت مکالمه
6-8 ساعت
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
-
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
70 دقیقه
عمر باتری محفظه شارژ
24 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
80 دقیقه
اقلام همراه هدفون
-
گارانتی لوازم

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...