هندزفری بلوتوثی وان مور مدل 1More comfobuds 2

1More comfobuds 2 Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
سفید سفید
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
با گارانتی --> گارانتی 6 ماهه پایاتلکام و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال 5 روز کاری آینده
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان مور، یکی از شرکت‌های مطرح جهان است که در زمینه تولید هندزفری‌های بی سیم و هدفون فعالیت می‌کند. آنچه سبب محبوبیت این برند شده است را می‌توان قیمت مناسب محصولات و کیفیت صدای بسیار عالی آن دانست. از این رو، بسیاری از علاقمندان موسیقی، علاقه زیادی به خرید این محصول نشان داده‌اند. هندزفری بی سیم وان مور مدل 1More comfobuds 2 یکی از محصولات این کمپانی است که در نگاه اول، طراحی ارگونومیک و زیبای آن، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. طراحی ایربادها به صورت نیمه توگوشی (Semi in-ear) هستند و زوایه مناسب آن سبب می‌شود به بهترین شکل درون گوش شما قرار گیرند. وزن هر ایرباد تنها 4.3 گرم است که در استفاده طولانی‌مدت، گوش شما را دچار ناراحتی و خستگی نخواهد کرد. به علت اینکه این هندزفری، کاملا درون گوش شما قرار می‌گیرد، صدا به شکلی دقیق و با شفافیت و وضوح خوبی به گوش شما می‌رسد. همچنین اگر از علاقمندان به فعالیت‌های ورزشی هستید، این محصول می‌تواند برای شما کارامد باشد چرا که در حین انجام فعالیت‌های ورزشی، از گوش شما نخواهد افتاد. این محصول دارای جنس بدنه پلاستیکی اما با دوام است و مقاومت مطلوبی در برابر ضربه و فشار دارد. این بدنه توسط IPX5 محفاظت می‌شود بنابراین مقاومت مطلوبی در برابر رطوبت و تعریق دارد. بهره‌گیری از نسخه بلوتوث 5.2 سبب می‌شود این هندزفری، یک ارتباط کاملا پایدار و ثابت را در محدوده 10 متری در اختیار شما قرار دهد. آنچه سبب کیفیت صدای بالای این محصول شده است، وجود درایورهای 13.4 میلی‌متری و امپدانس 28 اهم است که سبب ایجاد Bass قدرتمند و صدای واضح، در هنگام پخش موزیک و مکالمات تلفنی می‌گردد. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این محصول، پشتیبانی از ENC یا حذف نویز است. هر ایرباد دارای 2 میکروفن (مجموعا 4 میکروفن) است که به طور موثر، میزان نویز را به حداقل رسانده و صدای شما را تقویت می‌کند به این شکل، صدای شما به صورت کاملا شفاف به مخاطبتان خواهد رسید

هندزفری بی سیم وان مور مدل 1More comfobuds 2 یکی از محصولات بسیار شرکت وان مور است که با دو رنگبندی (سفید و مشکی) به بازار عرضه شده است. به جهت تکنولوژی‌های به کار رفته در تولید این محصول،  باید گفت این هندزفری برای علاقمندان به موسیقی، یک گزینه بسیار ایده‌آل است. طراحی بدنه آن بسیار ارگونومیک است و به دلیل وزن سبکی که دارد، می‌توانید تا ساعت‌ها به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید بدون آنکه در گوش خود احساس درد و ناراحتی کنید. همچنین طراحی Semi in-Ear این ایربادها سبب می‌شود تا افرادی که علاقمند به فعالیت‌های ورزشی هستند، بدون نگرانی از افتادن هندزفری از گوش خود، تا چندین ساعت به انجام فعالیت بپردازند. این بدنه زیبا، دارای مقاومت مطلوبی در برابر نفوذ آب و رطوبت است چرا که از استاندارد IPX5 پشتیبانی می‌کند. اتصال این هندزفری با دستگاه‎‌های شما، از طریق بلوتوث نسخه 5.2 انجام می‌شود و در یک محدوده 10 متری، یک اتصال کاملا پایدار و بدون قطعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. هندزفری بی سیم وان مور 1More comfobuds 2، مجهز به درایورهای بزرگ با قطر 13.4 میلی‌متر است از این رو، صدا را با بیس قدرتمند و شفافیت بسیار بالا به گوش شما می‌رساند. به دلیل پشتیبانی این محصول از قابلیت حذف نویز با فناوری ENC باید گفت صدا را با وضوح هرچه تمام‌تر دریافت می‌کنید. چنانچه قصد خرید این محصول را دارید، توصیه می‌کنیم این مطلب را تا انتها مطالعه کنید چرا که قصد داریم این هندزفری جذاب را از جنبه‌های مختلف مورد نقد و بررسی قرار دهیم.

هندزفری بی سیم وان مور 1More comfobuds 2 | نقد و بررسی

وان مور، یکی از شرکت‌های مطرح جهان است که در زمینه تولید هندزفری‌های بی سیم و هدفون فعالیت می‌کند. آنچه سبب محبوبیت این برند شده است را می‌توان قیمت مناسب محصولات و کیفیت صدای بسیار عالی آن دانست. از این رو، بسیاری از علاقمندان موسیقی، علاقه زیادی به خرید این محصول نشان داده‌اند. هندزفری بی سیم وان مور مدل 1More comfobuds 2 یکی از محصولات این کمپانی است که در نگاه اول، طراحی ارگونومیک و زیبای آن، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. طراحی ایربادها به صورت نیمه توگوشی (Semi in-ear) هستند و زوایه مناسب آن سبب می‌شود به بهترین شکل درون گوش شما قرار گیرند. وزن هر ایرباد تنها 5.2 گرم است که در استفاده طولانی‌مدت، گوش شما را دچار ناراحتی و خستگی نخواهد کرد. به علت اینکه این هندزفری، کاملا درون گوش شما قرار می‌گیرد، صدا به شکلی دقیق و با شفافیت و وضوح خوبی به گوش شما می‌رسد. همچنین اگر از علاقمندان به فعالیت‌های ورزشی هستید، این محصول می‌تواند برای شما کارامد باشد چرا که در حین انجام فعالیت‌های ورزشی، از گوش شما نخواهد افتاد. این محصول دارای جنس بدنه پلاستیکی اما با دوام است و مقاومت مطلوبی در برابر ضربه و فشار دارد. این بدنه توسط IPX5 محفاظت می‌شود بنابراین مقاومت مطلوبی در برابر رطوبت و تعریق دارد. بهره‌گیری از نسخه بلوتوث 5.2 سبب می‌شود این هندزفری، یک ارتباط کاملا پایدار و ثابت را در محدوده 10 متری در اختیار شما قرار دهد. آنچه سبب کیفیت صدای بالای این محصول شده است، وجود درایورهای 13.4 میلی‌متری و امپدانس 28 اهم است که سبب ایجاد Bass قدرتمند و صدای واضح، در هنگام پخش موزیک و مکالمات تلفنی می‌گردد. یکی دیگر از قابلیت‌های جذاب این محصول، پشتیبانی از ENC یا حذف نویز است. هر ایرباد دارای 2 میکروفن (مجموعا 4 میکروفن) است که به طور موثر، میزان نویز را به حداقل رسانده و صدای شما را تقویت می‌کند به این شکل، صدای شما به صورت کاملا شفاف به مخاطبتان خواهد رسید. حال کار خود را با نگاهی به طراحی بدنه محصول آغاز می‌کنیم.

هندزفری بی سیم وان مور 1More comfobuds 2

طراحی

آنچه در نگاه اول توجه شما را به این هندزفری جلب می‌کند، طراحی بدنه زیبا، شیک اما ساده آن است. هریک از ایربادها وزنی برابر 4.3 گرم دارند و ابعاد آن‌ها 17.96*19.2*39.36 میلی‌متر ابعاد بسیار کوچک و وزن سبک این محصولات سبب می‌شود تا برای استفاده طولانی‌مدت، یک گزینه ایده‌آل باشند و برای شما احساس ناراحتی ایجاد نکنند. کیس شارژ این محصول نیز در مقایسه با سایر مدل‌ها، ابعاد کوچک و وزن کمتری دارند. وزن این کیس شارژ برابر 26.9 گرم و ابعاد آن برابر 30*26.4*68.8 میلی‌متر است از این رو، حمل و نگهداری آن در دست بسیار ساده است. آنچه سبب کاهش وزن این محصول شده است، بهره‌گیری از متریال درجه یک پلاستیکی در ساخت آن است که در عین سبکی، موجب شده تا مقاومت این هندزفری در برابر فشار و ضربه در سطح مطلوبی قرار داشته باشد. این بدنه زیبا و سبک، به لطف پشتیبانی از استاندارد محافظتی IPX5 دارای مقاومت مطلوبی در برابر نفوذ رطوبت و عرق است بنابراین شما می‌توانید در روزهای بارانی و در حین انجام فعالیت‌‎‌های ورزشی، بدون مشکل در عملکرد هندزفری خود از آن استفاده کنید. طراحی لمسی ایرباد نیز به شما امکان می‌دهد تا برای اجرای فرامینی نظیر پخش موسیقی، پاسخ به تماس، رفتن به آهنگ بعدی و... از آن استفاده کنید.

کیفیت صدا

هندزفری بی سیم وان مور مدل 1More comfobuds 2 قابلیت‌های بسیاری زیادی دارد که قطعا شما را متقاعد به خرید خواهد کرد. یکی از آن‌ها برخورداری از درایور داینامیک 13.4 میلیمتری است که صدا را به شکل فوق‌العاده جذاب، متعادل و با جزئیات زیاد در اختیار شما قرار می‌دهد. با گوش دادن به موسیقی با کمک این هندزفری، احساس می‌کنید در یک کنسرت بزرگ حضور دارید. علاوه بر این، این محصول از قابلیت حذف نویز با فناوری ANC برخوردار است که این امر سبب می‌شود صدا با نویز بسیار ناچیزی در اختیار شما قرار گیرد. به علاوه، هریک از ایربادها، دارای 2 میکروفن داخلی است که از قابلیت فیلتر کردن نویز صدای دریافتی و گردش باد را دارند. وجود این 4 میکروفن بر روی این هندزفری سبب افزایش چشمگیر صدای دریافتی و وضوح و شفافیت آن می‌شود. همچنین امپدانس 28 اهمی، امکان ایجاد Bass قدرتمند در هنگام پخش موسیقی را فراهم خواهد ساخت. 

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

هندزفری بی سیم وان مور مدل 1More comfobuds 2به منظور برقراری اتصال با گوشی هوشمند شما، از بلوتوث نسخه 5.2 استفاده می‌کند و قادر است در یک محدوده 10 متری، یک اتصال کاملا پایدار و بدون قطعی در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از مزایای استفاده از فناوری بلوتوث 5.2، مصرف پایین باتری است. پیش از خرید هندزفری توجه داشته باشید گوشی هوشمند شما نیز از نسخه بلوتوث 5.2 پشتیبانی کند. علاوه بر کاهش مصرف باتری، سرعت برقراری ارتباط میان دو دستگاه یا در اصطلاح، Pairing به شکل چشمگیری در نسخه 5.2 افزایش یافته است. این امر، علاوه بر افزایش سرعت اتصال، میزان تاخیر در انتقال صدا را نیز کاهش می‌دهد. 

پنل‌ها به صورت کاملا لمسی طراحی شده‌اند و به کمک آن‌ها می‌توانید فرامین مورد نظر خود را با چند ضربه کوتاه اجرا کنید. لیست قابلیت‌هایی که در اختیار دارید به شرح زیر است:

  • پاسخ/اتمام تماس
  • فعالسازی دستیار صوتی
  • پخش/توقف موزیک

باتری

در نهایت به باتری این هندزفری جذاب می‌رسیم. 1More comfobuds 2 دارای کیس شارژ با ظرفیت 410 میلی‌آمپر است و هریک از ایربادها دارای باتری با ظرفیت 43 میلی‌آمپر هستند. 

جمع‌بندی

1More comfobuds 2 شاید دارای قیمت کمی بالایی باشد اما باید گفت در مقایسه با قابلیت‌های بی‌نظیری که در اختیار شما قرار می‌دهد، رقم بسیار کمی است. این محصول، طراحی بدنه بسیار جذاب و باکیفیتی دارد و به متدهای مختلف، نویز را کاهش می‌دهد تا صدا به شکل کاملا شفاف به گوش شما برسد. در تولید این محصول از جدیدترین فناوری‌ها استفاده شده تا به شکل قدرتمندی با گوشی هوشمند شما ارتباط برقرار کرده و فرامین شما را اجرا کند. این محصول قابلیت اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند iOS و Android را دارد.

وزن
4.3 گرم هر ایرباد
26.9 گرم کیس شارژ
ابعاد
ایرباد: 17.96*19.2*39.36 میلی‌متر
کیس شارژ: 30*26.4*68.8 میلی‌متر
مناسب برای
مکالمه , ورزش , موزیک و کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
ABS
قطر درایور
13.4 میلی‌متر
پاسخ فرکانسی
2.400 ~ 2.4835 گیگاهرتز
امپدانس
28 اهم
محدوده عملکرد
10 متر
فناوری حذف نویز
ANC
NFC
سازگاری
Android/iOS
نوع اتصال
بی‌سیم
نسخه‌ بلوتوث
5.2
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
استاندارد محافظتی
IPX5
کدک صوتی
AAC
میکروفن
4 عدد
پورت شارژ
Type-C
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
Fast Charge: 15 mins = 3 H و Auto Pause / Resume
منبع تغذیه هدفون
کیس شارژ
نوع باتری
-
ظرفیت باتری
410 میلی‌آمپرساعت کیس شارژ
43 میلی‌آمپرساعت هریک از ایربادها
عمر باتری در حالت استندبای
-
عمر باتری در حالت مکالمه
6 ساعت
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
6 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
حدود 1 ساعت
عمر باتری محفظه شارژ
24 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
حدود 1.5 ساعت
اقلام همراه
ایربادها، محفظه شارژ، 2 سری سیلیکونی کوچک و بزرگ، کابل Type-C، دفترچه راهنما
گارانتی لوازم

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...