هندزفری بی سیم پرومیت مدل Promate FreePods 2

Promate FreePods 2 Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
سفید سفید
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
با گارانتی --> گارانتی 6 ماهه پایاتلکام و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال 5 روز کاری آینده
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هندزفری بی سیم پرومیت مدل Promate FreePods 2 برای افرادی که قصد خرید یک محصول با کیفیت و خوب را دارند یک گزینه بسیار مناسب است. ویژگی هایی که این محصول دارد باعث شده تا طرفداران خاص خود را پیدا کند. هندزفری‌های بلوتوثی این روزها رواج زیادی دارند و تعداد محصولات مو جود در بازار بسیار بالا است. البته بیشتر افراد برای خرید این نوع هندزفری‌ها آگاهانه عمل می‌کنند و به برخی ویژگی ها از جمله باتری، کیفیت مکالمه و قابلیت حذف نویز توجه می‌کنند . هندزفری پرومیت فری پادز 2 این ویژگی‌ها را دارد، در ادامه به بررسی بیشتر این هندزفری می‌پردازیم.

هندزفری با حذف نویز قوی

بررسی هندزفری بی سیم پرومیت مدل Promate FreePods 2

هندزفری بی سیم پرومیت مدل Promate FreePods 2 از جمله محصولاتی است که با وجود قیمت اقتصادی امکانات فراتر از انتظار در اختیار کابران قرار می‌دهد. ویژگی‌های این محصول بسیار قابل توجه است و با وجود اینکه شاید یک برند ناشناخته به حساب بیاد اما کاربرانی که از از پرومیت فری پادز 2 استفاده کردند، رضایت زیادی از امکانات و کیفیت آن داشتند. از جمله ویژگی‌های مهمی که این محصول دارد این است که به وسیله این هندزفری می‌توانید یک مکالمه باکیفیت با حذف نویز تجربه کنید.  از دیگر ویژگی‌های آن طراحی اصولی و زیبای این محصول است. این مدل هندزفری پرومیت طراحی زیبایی دارد که زمانی که در گوش قرار می‌گیرد جلوه زیبایی به ظاهر شما می‌بخشد. همچنین این محصول دارای باتری قوی است و عمر باتری آن در زمان استندبای حدود 50 ساعت می‌باشد. علاوه بر این موارد، باتری هندزفری پرومیت فری پادز 2 در زمان بازی و پخش موسیقی هم حدود پنج ساعت طول عمر دارد. در مجموع این هندزفری را می‌توان یک هندزفری خوب برای پخش موسیقی و مکالمه و حتی بازی نامید.

قابلیت حذف نویز

همه ما دوست داریم زمان استفاده از هندزفری یک مکالمه بدون نویز و صدای اضافه را تجربه کنیم. به خصوص زمانی که شما یا مخاطب‌تان در یک مکان شلوغ هستید و از طریق هندزفری صحبت می‌کنید، اگر مکالمه شما دارای نویز باشد، بدون شک اذیت خواهید شد. اما یکی از ویژگی‌های بارز و مهم هندزفری بی سیم پرومیت مدل Promate FreePods 2 داشتن قابلیت حذف نویز می‌باشد که برخلاف بسیاری از هندزفری‌های دیگر حذف نویز این محصول واقعی است و به صورت قوی کار می‌کند. به عبارت بهتر، این هندزفری دارای قابلیت نویز کنسلینگ است و چهار میکروفن نیز دارد. همین مساله باعث می‌شود مکالمه با آن راحت‌تر باشد و نویز اضافی شما را آزار ندهد. 

هندزفری بی سیم پرومیت مدل Promate FreePods 2


باتری خوب و قوی

زمان خرید هندزفری یکی از ویژگی‌هایی که بسیار مورد توجه قرار  می‌گیرد، باتری آن محصول است. بسیاری از هندزفری‌های موجود در بازار در رنج قیمت  متوسط یا پایین به سرعت باتری خالی می‌کنند و همین مساله باعث آزار مخاطب می‌شود. به طوری که ممکن است حتی وسط یک مکالمه یا یک جلسه مهم باتری هندزفری کاملا خالی شود و این موضوع باعث کلافگی کاربر می‌شود. اما یکی از نقاط قوت Promate FreePods 2  باتری خوب و قوی آن است که می توانید ساعت‌ها با آن مکالمه کنید، و عمر باتری آن در زمان مکالمه، پخش موسیقی و بقیه موارد حتی تا 5 ساعت هم می‌رسد.

وزن
3.7 گرم برای هر ایرباد
ابعاد
40 × 80 ×100 میلیمتر کیس شارژ
مناسب برای
مکالمه , ورزش , کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
قطر درایور
7 میلی‌متر
محدوده عملکرد
10 متر
فناوری حذف نویز
ENC
سازگاری
Android/iOS
نوع اتصال
بی‌سیم
نسخه بلوتوث
5
کدک صوتی
AAC HD
میکروفن
پورت شارژ
Type C
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
طراحی با ارگونومی مناسب
دارای هدفون های لمسی
مجهز به چهار میکروفون برای کاهش نویز محیط
منبع تغذیه هدفون
کیس شارژ
ظرفیت باتری
350 میلی آمپر
عمر باتری در حالت استندبای
50 ساعت
عمر باتری در حالت مکالمه
5 ساعت
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
5 تا 6 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
2 ساعت
عمر باتری محفظه شارژ
35 ساعت
اقلام همراه
دفترچه راهنما، محفظه شارژ، کابل شارژ
گارانتی لوازم
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...