هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY M18

QCY M18 Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
سفید سفید
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
با گارانتی --> گارانتی 6 ماهه پایاتلکام و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال 5 روز کاری آینده
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دنیای گوشی‌های هوشمند و فناوری‌های موبایل، روزبه‎‌روز در حال بزرگ‌تر شدن است و در این میان، بالطبع استفاده از گجت‌های هوشمند نیز در حال افزایش است. کاربران زیادی تمایل دارند تا به منظور سهولت انجام کارهای روزمره خود نظیر بازی، پیاده‌روی، ورزش، مکالمه و گوش دادن به موسیقی، از یک گجت بی سیم استفاده کنند. این امر به خصوص در میان کاربران جوان مشاهده می‌شود. هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY M18 یکی از محصولاتی است که با داشتن آن می‌توانید بدون دردسر، ساعت‌ها به موسیقی مورد علاقه گوش دهید و از دنیا دور باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا این محصول را از جنبه‌های مختلف مورد نقد و بررسی قرار دهیم. 

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY M18 | نقد و بررسی

برند نام‌آشنای کیو سی وای، یکی از برندهایی است که به طور تخصصی در زمینه تولید هندزفری فعالیت می‌کند. این شرکت تاکنون محصولات بسیار متنوع و با کیفیتی را روانه بازار کرده است و هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY M18 نیز یکی از آن‌هاست. این محصول باتری بسیار قدرتمندی دارد و قادر است تا 20 ساعت دوام داشته باشد. ایربادها نیز به لطف وجود درایور 13 میلی‌متری، صدا را به شکل بسیار خوبی با تمام جزئیات به گوش شما می‌رسانند. علاوه بر این، به لطف استفاده از فناوری‌های جدید و کدک‌های صوتی با کیفیت، صدا را به شکلی شفاف و بدون نویز دریافت می‌کنید. یکی از نقاط قوت این محصول را می‌توان میکروفن‌های با کیفیت آن دانست که سبب بهبود کیفیت مکالمات و کاهش چشمگیر نویز در صدای دریافتی می‌شود. هندزفری بی سیم QCY M18، به لطف وجود استاندارد IPX4، دارای مقاومت مطلوبی در برابر نفوذ آب و رطوبت است بنابراین می‌توانید در روزهای بارانی و یا هنگام تعریق نیز از هندزفری خود استفاده کنید. این محصول با تمامی گوشی‌های اندرویدی و iOS سازگار است. این موارد تنها بخشی از جذابیت‌های این محصول هستند. در ادامه قصد داریم مشخصات این محصول را به طور دقیق‌تر بررسی کنیم. 

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY M18

طراحی

آنچه در نگاه اول به این محصول، توجه شما را به خود جلب می‌کند شباهت بی‌اندازه طراحی آن به هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T8 است بنابراین باید گفت این شرکت در تولید این محصولات، از یک الگوی مشابه استفاده نموده است. بدنه هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY M18 از جنس پلاستیک ABS با دوام و مقاوم است که براق بودن آن، زیبایی و جلوه بیشتری به آن بخشیده است. همچنین مانع از جذب اثر انگشت و لک می‌شود. ایربادها دارای طراحی Semi in-ear هستند و به دلیل وزن سبکی که دارند، به راحتی و بدون کوچکترین مشکلی در گوش شما قرار می‌دهند. نوار طلایی دور آن نیز جلوه زیبایی به ایربادها بخشیده است. کیس شارژ این محصول نیز درست مشابه QCY T8 طراحی شده و وجود نشانگر LED بر روی آن، شما را از میزان شارژ باقیمانده مطلع می‌سازد. به دلیل ابعاد و وزن سبک این کیس شارژ، می‌توانید به راحتی آن را به هرجایی با خود ببرید. خبر خوب آن است که ایربادها توسط استاندارد IPX4 محافظت می‌شوند بنابراین در برابر تعریق و باران مقاوم هستند. 

کیفیت صدا

نکته‌ای که در مورد این محصول وجود دارد، پشتیبانی از کدک‌های صوتی AAC/SBC است که بسیار رایج هستند. پشتیبانی از این دو کدک توسط هندزفری بی سیم QCY M18 سبب می‌شود تا صدای نهایی را به شکلی کاملا زنده دریافت کنید. از دیگر مواردی که سبب بهبود کیفیت صدا در هنگام مکالمه و گوش دادن به موسیقی می‌شود، برخورداری از درایورهای 13 میلی‌متری است که سبب می‌شود صدا با بیس قدرتمند اما واضح به گوش شما برسد. از دلایل دیگری که سبب شده تا کیفیت صدا در این محصول به میزان چشمگیری بهبود پیدا کند، استفاده از نسخه بلوتوث 5.1 برای برقراری اتصال با گوشی هوشمند شماست. به این شکل، صدا با حداقل میزان قطع و وصل و به شکل کاملا پایدار در اختیار شما قرار می‌گیرد. ایربادها، صدا را به شکل استریو در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید از ایربادها به صورت تکی و جداگانه نیز استفاده کنید و همچنان کیفیت مکالمه عالی در اختیار داشته باشید. هندزفری کیو سی وای ام 18، با بهره‌گیری از فناوری حذف نویز توانسته تا میزان نویز در صدای دریافتی را به شکل چشمگیری کاهش دهد. 

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY M18 به لطف فناوری بلوتوث، به سرعت با گوشی شما Pair می‌شود و پس از آن هربار که ایربادها را از کیس خارج می‌کنید، به سرعت با گوشی شما ارتباط برقرار می‌کند. همانطور که می‌دانید، ایربادها دارای طراحی لمسی هستند و می‌توانید به کمک آن‌ها، فرامین کنترلی لمسی را انجام دهید. فرامین قابل اجرا توسط این ایربادها عبارتست از:

  • پخش/توقف موسیقی: دوبار لمس یکی از ایرباها
  • رفتن به آهنگ بعدی/قبلی: لمس ایرباد سمت راست/چپ به مدت 1 ثانیه
  • پاسخ/اتمام تماس: دوبار لمس یکی از ایرباها
  • رد تماس: لمس یکی از ایرباها به مدت 1.5 ثانیه
  • فعالسازی دستیار صوتی: سه‌بار لمس ایرباد سمت چپ
  • فعالسازی Boosting mode (حالت تقویت صدا): سه‌بار لمس ایرباد سمت راست

توجه داشته باشید این محصول به شما امکان کنترل میزان صدا را نخواهد داد. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن QCY، عملکرد پنل را سفارشی‌سازی کنید. 

باتری

میزان باتری هندزفری‌های بی‌سیم یکی از مواردی است که کاربران در هنگام خرید این گجت‌ها به آن توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند. هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY M18، مجهز به یک باتری  با ظرفیت 380 میلی آمپر ساعت است با عمر 20 ساعت است که برای 3-4 بار شارژ کامل ایربادها، بسیار مناسب است. به ادعای QCY، شما می‌توانید با یک بار شارژ ایربادها، تا 3.5 ساعت به مکالمه بپردازید و تا 4 ساعت به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. برای شارژ کیس شارژ به 1.5 ساعت و برای شارژ ایربادها تنها به 1 ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

جمع‌بندی

باتری با ظرفیت فوق‌العاده، کیفیت بدنه، بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌ها برای بهبو کیفیت صدا، استاندارد محافظتی IPX4 و اتصال بلوتوث 5.1 از جذابیت‌های هندزفری QCY M18 هستند که قطعا شما ترغیب به خرید این محصول می‌نمایند.

وزن
4.3 گرم هر ایرباد
مناسب برای
مکالمه , گیمینگ , ورزش , کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
ABS
قطر درایور
13 میلی‌متر
محدوده عملکرد
10 متر
فناوری حذف نویز
ENC
سازگاری
Android/iOS
نوع اتصال
بی‌سیم
نسخه‌ بلوتوث
5.1
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
استاندارد محافظتی
IPX4
میکروفن
پورت شارژ
Type-C
نشانگر LED
منبع تغذیه هدفون
کیس شارژ
ظرفیت باتری
380 میلی‌آمپر ساعت (محفظه شارژ)
عمر باتری در حالت استندبای
60 ساعت
عمر باتری در حالت مکالمه
3.5 ساعت
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
4 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
1 ساعت
عمر باتری محفظه شارژ
20 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
1.5 ساعت
اقلام همراه
- محفظه شارژ
- کابل Micro USB
- دفترچه راهنما
گارانتی لوازم
شش ماهه پایاتلکام

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...