هندزفری بلوتوثی کیو سی وای مدل QCY T10 Pro

QCY T10 Pro Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
با گارانتی --> گارانتی 6 ماهه پایاتلکام و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال 5 روز کاری آینده
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

همانطور که می‌دانید شرکت QCY که به تازگی بر سر زبان‌ها افتاده است، یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت چینی شیائومی است که در زمینه تولید لوازم جانبی از جمله هندزفری فعالیت می‌کند. هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T10 Pro نیز یکی از محصولات با کیفیت ساخت این شرکت است. هریک از ایربادها دارای 2 میکروفن است و در کل این هندزفری 4 میکروفن  دارد که به منظور حذف نویز و مکالمه مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از قابلیت‌های جذاب این محصول، امکان مکالمه و پخش موسیقی آن است چرا که باتری نسبتا قدرتمندی دارد. با استفاده از QCY T10 Pro شما می‌توانید تا 3.5 ساعت به موسیقی گوش دهید و 3 ساعت مداوم مکالمه داشته باشید. با استفاده از محفظه شارژ، می‌توانید به این زمان، 21 ساعت اضافه کنید.

 کیس شارژ قادر است تا 5 بار برای شارژ ایربادها مورد استفاده قرار گیرد. لازم است توجه داشته باشید هرچه میزان صدا در حالت پخش موسیقی بیشتر باشد، طبیعتا میزان ساعات پخش موسیقی کاهش خواهد یافت. QCY T10 Pro قادر است به خوبی صداهای زیر و بم را تشخیص داده و آن ها را به خوبی پخش نماید و این به لطف وجود درایورهای Amature دوگانه بر روی آن است. با استفاده از این هندزفری بی سیم، صدا به شکلی کاملا شفاف، واضح و با بیس قدرتمند در اختیار شما قرار می‌گیرد بنابراین می‌توانید از مکالمه و پخش موزیک لذت ببرید. آنچه سبب سهولت کار با این هندزفری خوش‌قیمت می‌شود بهره‌گیری از پنل‌های لمسی کنترلی است که می‌توانید از آن‌ها برای انجام عملیاتی نظیر فعال‌سازی دستیار صوتی، پاسخگویی به تماس‌های دریافتی و... از  آن‌ها استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های جذاب این هندزفری، پشتیبانی آن از استاندارد محافظتی مقاومت در برابر آب IPX5 است از این رو می‌توانید از این محصول در روزهای بارانی و در هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی از آن استفاده کنید. این هندزفری با گوشی‌های آیفون و اندروید کاملا سازگار است. 

QCY T10 Pro دارای طراحی بسیار ساده اما چشم‌نواز است که در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند به طوریکه وسوسه می‌شوید تا یکی از این هندزفری‌ها را خریداری کنید. این هندزفری در سریع‌ترین زمان، اتصالی پایدار و مطمئن با گوشی شما برقرار می‌سازد و به راحتی شما را قادر می‌سازد تا برای بسیاری از امور روزمره خود از جمله گوش دادن به موسیقی، گیمینگ و مکالمه استفاده کنید. این هندزفری‌ دارای طراحی بسیار ارگونومیک است و وجود سر نرم سیلیکونی سبب می‌شود تا بدون اعمال فشار اضافی به گوش شما، درون گوش قرار گرفته و در طولانی مدت برای شما ایجاد ناراحتی نکند. وجود درایورهای داینامیک بر روی این هندزفری سبب می‌شود تا صدا را با کیفیت بسیار مطلوبی دریافت کنید از این رو می‌توان گفت این هندزفری برای گوش دادن به موسیقی، گزینه‌ای مناسب است. علاوه بر این، وجود میکروفن‌های قدتمند بر روی آن امکان برقراری مکالمات تلفنی با وضوح بسیار بالا را فراهم می‌سازد. آنچه سبب رضایت شما از خرید QCY T10 Pro می‌شود، وجود کیس شارژ با ظرفیت بالاست که به شما امکان می‌دهد در هر محلی که باشید، ایربادها را شارژ کرده و از آن استفاده کنید. همانطور که گفته شد، طراحی این محصول به شکل کاملا ارگونومیک انجام گرفته و به خوبی درون کانال گوش شما قرار می‌گیرد. شما می‌توانید بدون نگرانی از افتادن هندزفری از گوش خود به انجام فعالیت‌های ورزشی بپردازید. 

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T10 Pro با استفاده از بلوتوث با گوشی هوشمند شما ارتباط برقرار می‌سازد و در محدوده 10 متری قادر است تا اطلاعات را به خوبی منتقل کند. در نهایت در مورد باتری این محصولات باید گفت هریک از ایربادها دارای باتری است که می‌تواند امکان مکالمه و گوش دادن به موسیقی را برای مدت طولانی در اختیار شما قرار دهد. به محض آنکه ایربادها را درون محفظه شارژر قرار دهید شارژ آن‌ها آغاز می‌شود و می‌توانید به مدت بیشتری از آن‌ها استفاده کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم QCY T10 Pro را از جنبه‌های مختلف مورد نقد و بررسی قرار دهیم تا چنانچه قصد خرید یکی از این محصولات را داشته باشید، قادر به انتخاب درستی باشید. 

هندزفری بی سیم کیو سی وای QCY T10 Pro | نقد و بررسی

همانطور که می‌دانید شرکت QCY که به تازگی بر سر زبان‌ها افتاده است، یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت چینی شیائومی است که در زمینه تولید لوازم جانبی از جمله هندزفری فعالیت می‌کند. هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T10 Pro نیز یکی از محصولات با کیفیت ساخت این شرکت است. با ما در ادامه همراه باشید تا این محصول را به طور کامل بررسی کنیم.

هندزفری بی سیم کیو سی وای QCY T10 Pro

طراحی

همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، ایربادها به شکلی کاملا ارگونومیک طراحی شده‌اند و به راحتی درون مجرای گوش شما قرار می‌گیرند. به دلیل وجود سر سیلیکونی بر روی این محصول، ایرباد به خوبی در گوش شما فیکس می‌شود و از این رو نگرانی در مورد افتادن آن از گوش وجود نخواهد داشت. پنل ایرباد به شکل لمسی طراحی شده است و پاسخگویی مناسبی دارد به همین جهت بسیاری از عملیات لمس کنترلی از جمله پاسخگویی به تماس‌های تلفنی، کنترل موسیقی و فعال‌سازی دستیار صوتی در کسری از زمان انجام می‌گیرد. ابعاد کیس شارژ این محصول بسیار جمع و جور است و شما به سادگی می‌توانید آن را به راحتی درون کیف خود قرار دهید و به هرجایی ببرید. اگر ورزشکار هستید و به انجام فعالیت‌های ورزشی علاقه دارید، برای شما خبر خوبی داریم. به دلیل برخورداری این محصول از استاندارد مقاومت در برابر آب IPX5، شما می‌توانید در هنگام ورزش و تعریق نیز از هندزفری استفاده کنید. در تولید این محصول، از بهترین و مرغوب‌ترین موارد اولیه استفاده شده است به همین جهت، کیفیت ساخت آن در مقایسه با رقبا بسیار بالاست. کیس شارژ این محصول، محل قرارگیری ایربادها است که به طور مگنتی، ایربادها را در محل خود محکم می‌کند بنابراین از افتادن آنها جلوگیری می‌شود. بر روی بدنه این کیس شارژ، 3 نشانگر LED تعبیه شده که به منظور نمایش شارژ باقی‌مانده آن استفاده می‌شود. 

کیفیت صدا

وضوح و کیفیت صدای دریافتی توسط QCY T10 Pro در سطح مطلوبی دارد و این امر به دلیل استفاده از درایورهای داینامیک بر روی آن است. این محصول به گونه‌ای طراحی شده تا صدا را به شکلی مرغوب در اختیار شما قرار دهد به این شکل می‌توانید از گوش دادن به موسیقی و برقراری مکالمات تلفنی تا ساعت‌ها لذت ببرید. به طور کلی می‌توان گفت طراحی این محصول برای مکالمه , ورزش، موسیقی و کاربری عمومی گزینه بسیار ایده‌آلی است. میکروفن‌های قدرتمند این هندزفری، صدا را دریافت کرده، نویز آن را تا حد زیادی حذف می‌کنند و در نهایت صدای بسیار با کیفیتی را به گوش شما می‌رسانند.

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

QCY T10 Pro را به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان راه‌اندازی می‌شود چرا که از فناوری بلوتوث نسخه 5 استفاده می‌کنید. به این شکل، شما یک اتصال کاملا پایدار و مطمئن خواهید داشت که در محدوده 10 متری، داده‌ها را با سرعت بسیار مطلوبی انتقال می‌دهد. این ویژگی‌ می‌تواند برای علاقمندان به بازی‌های آنلاین بسیار مهم باشد چرا که در انتقال اطلاعات با سرعت بالا، میزان تاخیر در انتقال صدا به حداقل می‌رسد. پنل لمسی این محصول، قابلیت کنترل لمسی مختلفی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با یک یا دو لمس پنل پشت ایرباد، به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید و دستیار صوتی را فعال کنید. کار با این محصول به دلیل طراحی ارگونومیک آن، بسیار ساده و لذتبخش است. 

باتری

هریک از ایربادها مجهز به یک باتری جداگانه است که قابلیت پخش موسیقی و مکالمه را در حدود 3 ساعت و 30 دقیقه در اختیار شما قرا ر می‌دهند. باتری کیس شارژ این محصول یک باتری 600 میلی آمپر ساعتی است که بلافاصله پس از قرار دادن ایربادها درون آن، شروع با شارژ آنها می‌کند.

جمع‌بندی

با جمع‌بندی مواردی که در این مطلب مورد بررسی قرار گرفت باید گفت هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T10 Pro یکی از محصولاتی است که با در نظر گرفتن قیمت آن می‌توان گفت برای مکالمه، ورزش و کاربری عمومی بسیار مناسب و ایده‌آل است.

وزن
40 گرم محفظه شارژ
3.7 گرم هر ایرباد
مناسب برای
مکالمه, ورزش, کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
ABS
پاسخ فرکانسی
20-20000 هرتز
محدوده عملکرد
10 متر
فناوری حذف نویز
ENC
سازگاری
اندروید و آیفون
نوع اتصال
بی‌سیم
نسخه‌ بلوتوث
5
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
استاندارد محافظتی
IPX5
میکروفن
4 عدد
پورت شارژ
تایپ C
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
میکروفون, Noise Cancelling Microphone, دارای محفظه شارژ
منبع تغذیه هدفون
کیس شارژ
ظرفیت باتری
600 میلی‌آمپرساعت
عمر باتری در حالت استندبای
120 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
2 ساعت
عمر باتری محفظه شارژ
32 ساعت - 5 بار شارژ
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
2 ساعت
اقلام همراه
سه جفت بالشتک در سایز های مختلف
دفترچه راهنما
کابل شارژ
گارانتی لوازم
گارانتی شش ماهه پایاتلکام

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

مهرداد بختیاری

سلام هنوز محصول بدستم نرسیده وبعد از طی مراحل ثبت نام پول را واریز نمودم ولی هیچ راهی برای پیکیری وارتباط با ترب ویا فروشنده وتلفن مستقیم برای تماس وطرح سوال نیست ممنونم راهنمای

639 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام سفارش شما مراحلش انجام شده و به زودی خدمتتون ارسال میشه

638 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام سفارش شما مراحلش انجام شده و به زودی خدمتتون ارسال میشه

638 روز پیش ارسال پاسخ
علی حسینی برفجانی

سلام خسته نباشید من یک سوال داشتم می‌خوام از همینجا خرید کنم
کیس خود ایرپاد براق هستش یا مات
چون من میتونم فرق بین اصل و کپی رو ببینم
ممنون از فروشگاهتون

606 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام. جناب تمام محصولات ما اورجینال هستند. جای نگرانی وجود نداره. ما تو سایت محصول فیکی نداریم.

606 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...