هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T18

QCY T18 Wireless Headphones

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
سفید سفید
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
با گارانتی --> گارانتی 6 ماهه پایاتلکام و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال 5 روز کاری آینده
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T18 این روزها در بازار دیجیتال گسترش زیادی یافته است. همه ما شیائومی را با عرضه محصولات با کیفیت و قیمت اقتصادی آن می‌شناسیم. این کمپانی بزرگ، چندین شرکت زیر مجموعه دارد که آن‌ها نیز از قوانین شیائومی پیروی می‌کنند. کیو سی وای یکی از همین شرکت‌هاست که عمده تخصص آن تولید لوازم جانبی از جمله هندزفری است. هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T18 محصولی از این شرکت بزرگ است که از کیفیت ساخت بسیار بالا و البته قیمت اقتصادی برخوردار است. در ادامه بیشتر با این محصول و ویژگی‌های خاص آن آشنا می‌شویم. 

هندزفری کیو سی وای T18

هندزفری بی سیم کیو سی وای QCY T18 | نقد و بررسی

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T18 یکی از محصولات با کیفیت شرکت کیو سی وای و یکی از شرکت‌های زیر مجموعه کمپانی شیائومی است. با اولین نگاه به این محصول، متوجه ظاهر زیبا و شیک و ساده آن می‌شود. وزن هر ایرباد تنها 3.7 گرم است و با قرار گرفتن آن در گوش، کاملا احساس راحتی می‌کنید و گاهی متوجه حضور آن در گوش خود نمی‌شود. به دلیل پشتیبانی این محصول از فناوری‌های جدید ارتباطی، هریک از ایربادها به طور مجزا قابل استفاده است و به این ترتیب استفاده آسان از آن را امکان‌پذیر می‌سازد. به لطف وجود درایورهای 7 میلی‌متری بر روی این محصول، صدا به شکلی با کیفیت و با وضوح بالا در اختیار شما قرار می‌گیرد همچنین میکروفن‌های این محصول با قابلیت حذف نویز، سبب دریافت صدای شفاف و واضح می‌شوند. علاوه بر این، پشتیبانی از کدک صوتی AAC و فناوری HiFi نیز امکان دریافت صدا به صورت استریو را فراهم خواهد ساخت. 

طراحی پنل ایربادها به صورت لمسی است و به شما امکان می‌دهد تا بسیاری از فرامین عملیاتی را از طریق لمس این پنل انجام دهید. کیو سی وای QCY T18 با یک باتری 380 میلی‌آمپر‌ساعت عرضه شده است بنابراین با یک بار شارژ این کیس، 35 ساعت زمان در اختیار دارید. علاوه بر این با شارژ کامل ایربادها، می‌توانید تا 4 ساعت به مکالمه بپردازید و تا 5 ساعت به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. این محصول قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع را دارد به طوریکه با 10 دقیقه شارژ، در حدود 1 ساعت به زمان پخش موسیقی اضافه می‌شود. این موارد جزو قابلیت‌های این محصول هستند که در ادامه آن‌ها را به طور کامل بررسی خواهیم کرد. در ابتدا با طراحی بدنه محصول شروع می‎‌کنیم.

 هندزفری کیو سی وای QCY T18

طراحی

کیو سی وای QCY T18 از نوع هندزفری‌هایی است که به طور مستقیم درون مجرای گوش شما قرار می‌گیرد و حفره گوش شما را پر می‌کنند. این محصولات در اصطلاح طراحی ساقه‌ای شکل دارند و به دلیل طراحی ارگونومی و وجود خمیدگی در زیر ایرباد، به راحتی درون گوش شما قرار می‌گیرد. این محصول به راحتی از گوش شما خارج نمی‌شود بنابراین توصیه می‌کنیم اگر اهل ورزش کردن هستید و علاقه دارید در هنگام ورزش به موسیقی گوش دهید، از این هندزفری استفاده کنید. 

درون جعبه این محصول، سه سری سیلیکونی با سه سایز مختلف قرار گرفته شده است که می‌توانید آن را مطابق با سایز گوش خود از یکی از آنها استفاده کنید. وزن هر ایرباد تنها 3.7 گرم است و این موضوع سبب می‌شود تا در طولانی‌مدت، در گوش خود احساس درد و ناراحتی نداشته باشید و گاهی اوقات فراموش می‌کنید که ایرباد در گوش شما قرار داد. محفظه این محصول دارای ابعاد بسیار کوچکی است که حمل آن را در جیب و یا کیف شما بسیار ساده می‌کند. نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه این کیس نیز شما را از میزان شارژ باقیمانده آن مطلع می‌سازد. برای شارژ این محصول می‌توانید از پورت Type C که بر روی بدنه تعبیه شده است استفاده کنید.  

کیفیت صدا

یکی از موضوعاتی که در مورد هندزفری‌های سیمی، به دغدغه کاربران تبدیل شده است، کیفیت صدای هندزفری است چرا که کاربر تمایل دارد تا موسیقی را با صدای شفاف و واضح دریافت کند و صدای مخاطب در هنگام مکالمه را به خوبی دریافت کند. هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل QCY T18 دارای دایورهای داینامیک 7 میلی‌متری است و از فناوری Hi-Fi و کدک AAC پشتیبانی می‌کند از این رو می‌توان گفت کیفیت صدا توسط این هندزفری تضمین شده است. وجود 4 میکروفن با قابلیت کاهش نویز نیز می‌توانند با کاهش سر و صدای محیط و کاهش نویز صدای مخاطب سبب شوند تا صدای مخاطب با وضوح و شفافیت بالایی در اختیار شما قرار گیرد. این هندزفری قادر است به کمک الگوریتم‌های مربوط به پردازش سیگنال‌های دیجیتالی، امکان دریافت صدای واضح در هر محیطی از جمله اتوبوس و مترو را فراهم سازند. 

هندزفری بلوتوثی کیو سی وای QCY T18

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

هندزفری بی سیم کیو سی وای QCY T18 به منظور برقراری ارتباط از آخرین نسخه بلوتوث یعنی 5.2 برای برقراری اتصال با گوشی هوشمند شما استفاده می‌کند و به این شکل در محدوده 10 متری، یک اتصال بسیار پایدار و مطمئن در اختیار دارید که انتقال صدا به شکلی واضح و شفاف را امکان‌پذیر می‌سازد. این هندزفری به سادگی و در کمترین زمان قابلیت Pair شدن با انواع گوشی‌های Android و iOS را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای این کافیست تا بلوتوث گوشی خود را روشن کرده، ایربادها را از کیس خارج کنید و در لیست دستگاه‌های نمایش داده شده، نام هندزفری را انتخاب کنید.

باتری

هندزفری بی سیم کیو سی وای QCY T18 با یک محفظه شارژ با ظرفیت باتری ۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت و عمر 35 ساعت عرضه شده است که برای شارژ ایربادها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محفظه قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع را دارد به طوریکه با 10 دقیقه شارژ ایرباد، 1 ساعت به زمان پلی بک اضافه می‌شود. هریک از ایربادها در صورت شارژ کامل، امکان مکالمه تا 4 ساعت و پخش موسیقی تا 5 ساعت را در اختیار شما قرار می‌دهند.

جمع‌بندی

کیو سی وای تی 18، یکی از هندزفری‌های با کیفیت شرکت QCY است که به لطف بهره‌گیری از فناوری‌های جدید از جمله میکروفن با قابلیت کاهش نویز و پشتیبانی از کدک‌های صوتی، قادر است صدا را با بالاترین کیفیت و وضوح در اختیار شما قرار دهد. اگر به دنبال خرید یک هندزفری با کیفیت و با قیمت مناسب هستید این محصول می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

وزن
۳۵ گرم
مناسب برای
مکالمه , ورزش , کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
پلاستیک
قطر درایور
10 میلی‌متر
پاسخ فرکانسی
۳۲کیلو هرتز
محدوده عملکرد
15 متر
فناوری حذف نویز
سازگاری
Android/iOS
نوع اتصال
بی‌سیم
نسخه بلوتوث
5.2
میکروفن
4 عدد
پورت شارژ
Type C 3.2
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
طراحی با ارگونومی مناسب
دارای هدفون های لمسی
مجهز به چهار میکروفون برای کاهش نویز محیط
منبع تغذیه هدفون
کیس شارژ
ظرفیت باتری
450 میلی آمپر ساعت
عمر باتری در حالت استندبای
190 ساعت
عمر باتری در حالت مکالمه
7 ساعت
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
7 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
2
عمر باتری محفظه شارژ
25 ساعت
اقلام همراه
دفترچه راهنما، محفظه شارژ، کابل شارژ USB Type C، دارای سیلیکون های اضافی
گارانتی لوازم
-

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

فاطمه شاطریان

سلام، بین این مدل، T19و T13 ممکنه یک بررسی بفرمایید که کدوم کیفیت بالاتری به صورت کلی و به صورت خاص در پخش موسیقی دارد؟

556 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام وقت‌تون بخیر. هر سه محصول خوب هستند اما t18 قوی تره

544 روز پیش ارسال پاسخ
علی طایی

سلام به اعتقاد من t18از همش بهتره شک‌نکنید البته w1هم‌حرف نداره در این رنج قیمتی

534 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

بله t18 خیلی محصول خوبیه

534 روز پیش ارسال پاسخ
جعفر کربلایی

سلام من این هندزفری رو سفارش دادم چطوری مبتونم پیگیری کنم کجاست و کیه میرسه

478 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

سلام میتونید با شماره شرکت تماس بگیرید
021-67964 و پیگیری کنید

478 روز پیش ارسال پاسخ
ناشناس

هنوز به دست من نرسیده
ولی من قبل خرید همیشه تحقیق میکنم
بخاطراینک که توی تی ۱۸ از چیپ کوالکام استفاده شده
کیفت مکالمه خوب و تاچ خیلی خوبی داره البته ب نسبت قیمتش
واقعا عالیه
تو بخش موزیک بیس خوبی داره تفکیک صدا عالیه

478 روز پیش ارسال پاسخ
مدیرسایت

بله دقیقا همینطوره

478 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...