هندزفری بلوتوثی هایلو موری پادز MoriPods ANC

MoriPods ANC

رنگ را انتخاب کنید:
سفید سفید
آبی آبی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
گارانتی 18 ماهه شرکتی
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هندزفری بلوتوثی هایلو موری پادز MoriPods ANC از جمله هندزفری‌های کاربردی و محبوب است. از آنجایی که این هندزفری بی سیم برای برند هایلو است از زیر مجموعه‌های شیائومی محسوب می‌شود که این برند بر روی ساخت محصولات اقتصادی تمرکز دارد. علاوه بر قیمت اقتصادی محصولات هایلو هم راستا با هدف کمپانی شیائومی، با کیفیت قابل قبولی ارائه می‌شود. همه این عوامل دست به دست هم داده تا توجه و اعتماد کاربران زیادی جلب محصولات این برند شود. در ادامه به بررسی ویژگی‌ هایلو موری پادز ANC می‌پردازیم. هندزفری هایلو موری پادز MoriPods ANC

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل MoriPods ANC

بدون شک می‌توان گفت بارزترین ویژگی این محصول قابلیت noise cancelling microphone است که به صورت بسیار قوی در این کالا به کار رفته است. به کمک این ویژگی، نویزها و صداهای مزاحم محیط اطراف در هنگام مکالمه تا حد قابل قبولی حذف می‌شوند. اگر شما مکالمه تلفنی زیادی دارید یا محیط اطرافتان شلوغ است، گزینه مناسبی برای شما محسوب می‌شود. همچنین شارژدهی این دستگاه نیز تا ۹ ساعت است و ظرفیتی معادل ۳۱۰ میلی آمپر ساعت دارد. زمان مورد نیاز برای شارژ هدفون‌ها ۱.۵ ساعت بوده و برای محفظه ۲.۵ ساعت است. اگر اهل مکالمه با وضوح صدای بالا و طولانی مدت و تماشای فیلم ببینید، زیاد موسیقی گوش می‌دهید و در زمان ورزش هم دوست دارید هندزفری در گوش شما باشد، از هایلو موری پادز ANC غافل نشوید.

ویژگی‌های هایلو MoriPods ANC

از دیگر ویژگی‌های این کالا می‌توان به قطر  ۱۰ میلی‌متری اسپیکرها اشاره کرد که در برابر رطوبت و تعریق مقاوم هستند. این مقاومت باعث می‌شود موری پادز گزینه مناسبی برای ورزشکاران باشد. جنس بدنه این هندزفری از پلاستیک فشرده و مقاوم است. از طریق بلوتوث به دستگاه مورد نظر وصل می‌شود و باید اضافه کنیم که نسخه بلوتوثی آن ۵.۲ است. این محصول دارای دو گوشی است و یک باتری از نوع لیتیومی بر روی آن قرار گرفته شده است. محصول هندزفری بلوتوثی هایلو مدل MoriPods ANC همراه با یک دفترچه راهنما، یک کابل شارژ تایپ سی و سری پلاستیکی در دو سایز مختلف طراحی، بسته بندی و نهایتا به بازار عرضه شده است‌.

مناسب برای
آقایان و بانوان
محدوده عملکرد
۱۰ متر
جنس بدنه
پلاستیک
قطر درایور
۱۰ میلی‌متر
نسخه‌ بلوتوث
5.2
نویز کنسلینگ
نوع باتری
لیتیومی
ظرفیت باتری
۳۱۰ میلی آمپر ساعت
عمر باتری
۹ ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
۱.۵ ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
۲.۵ ساعت
مقاومت در برابر آب و رطوبت
اقلام همراه
دفترچه راهنما - کابل شارژ Type-C , سری پلاستیکی در دوسایز مختلف
قابلیت ها
Noise Cancelling Microphone
گارانتی
18 ماهه شرکتی

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...