هندزفری بلوتوثی کیو سی وای HT03

Xiaomi QCY HT03 Wireless Headphones

دسته بندی :
رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
گارانتی 18 ماهه شرکتی و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال از 10 روز کاری آینده
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیو سی وای محصولات بسیار خوبی ارائه می‌دهد که یکی از بهترین آن‌ها هندزفری بلوتوثی کیو سی وای HT03 است. هندزفری‌های این شرکت با محصولات موجود در باراز رقابت خوبی دارند.

هندزفری کیو سی وای ht03

معرفی هندزفری بلوتوثی کیو سی وای HT03

یکی دیگر از محصولات باکیفیت شیائومی برند کیو سی وای هندزفری HT03 است که رضایت بالای کاربران را کسب کرده است. این هندزفری ویژگی‌ها و مشخصات قوی دارد که در ادامه به صورت خلاصه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. از جمله قابلیت‌های شاخص این محصول جدید QCY  ویژگی ANC یا همان حذف نویز فعال است. به کمک ویژگی Active Noise Canceling یا ANC هندزفری شما می‌تواند تا 35 دسی بل صدای‌های اضافه محیط را حذف کند. به همین دلیل شما می‌توانید یک مکالمه خوب تجربه کنید و با یک کیفیت بالا موسیقی گوش دهید. 

هندزفری کیو سی وای شیائومی ht03

یکی دیگر از ویژگی‌های  مهم و خوب این محصول حالت Transparent Mode است. همچنین HT03 دارای بلوتوث ورژن 5.1 است که برد آن تا 10 متر برد است و شما با اندروید و آی او اس می‌توانید به راحتی به این محصول متصل شوید. اگر بخواهیم باتری این هندزفری بلوتوثی را بررسی کنیم، ظرفیت باتری آن 400 میلی‌آمپری است و حدودا در مدت 2 ساعت کاملا شارژ می‌شود. و در حالت استندبای تا 50 ساعت شارژدهی دارد. همچنین اگر یک‌ بار هندزفری خود را شارژ کنید در حالت فعال ANC تا 5 ساعت و در حالت غیرفعال آن تا 6 ساعت شارژدهی دارد. در ادامه باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این محصول از شارژر وایرلس (Qi) و  HSP، HFP A2DP،AVRCP پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین می‌توانید برنامه اختصاصی QCY را برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS، نصب کرده و دستورات لمسی را شخص سازی کنید.  به عنوان مثال فقط با گوش سمت چپ صدا را افزایش دهید، با گوش سمت راست آهنگ بعدی را بیاورید و تنظیمات شخصی دیگر. علاوه بر این‌ها امکان شخصی‌سازی اکولایزر نیز  وجود دارد.

هندزفری شیائومی


کاربری
عمومی، گیمینگ، مکالمه و پخش موزیک
مناسب برای
خانم ها و آقایان
نوع گوشی
دو گوشی
رابط
بلوتوث
قطر درایور
10 میلی‌متر
قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری
نشانگر LED
درگاه‌های ارتباطی
USB Type-C
نسخه بلوتوث
۵.۱
نوع کابل
USB Type-C
امپدانس
۳۲ اهم
حذف نویز
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
2 ساعت
عمر باتری هدفون در حالت استندبای
50 ساعت
گارانتی
18 ماهه شرکتی و تحویل فوری | بدون گارانتی --> ارسال از 10 روز کاری آینده

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...