هندفری بی سیم شیائومی مدل Earbuds Basic 2 Global

Xiaomi Earbuds Basic 2 Global

رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
گارانتی گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود 5 روز کاری
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هندفری بی سیم شیائومی مدل Earbuds Basic 2 Global دارای 2 ایرباد با طراحی in-ear است که به لطف باتری‌ با ظرفیت 300 میلی‌آمپر ساعت تا 12 ساعت امکان شارژدهی در اختیار شما قرار می‌دهد. برای شارژ این محصول به حدود 2 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. این محصول، طراحی ساده اما زیبایی دارد و به لطف ابعاد جمع‌وجوری که دارد، به شما امکان می‌دهد تا به سادگی آن را با خود حمل کرده و به موسیقی مورد علاقه‌ خود گوش دهید. این محصول برای برقراری ارتباط با گوشی هوشمند شما از اتصال بلوتوث 5.0 استفاده می‌کند و به این شکل، یک اتصال کاملا پایدار در محدوده 10 متری را در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب، کیفیت صدای دریافتی توسط این محصول در سطح خوبی قرار دارد. علاوه بر این برخورداری از درایورهای 7.2 میلی‌متری و فناوری کاهش نویز DSP نیز سبب شده تا صدا را به شکلی واضح، شفاف و با حداقل نویز دریافت کنید. طبق مشخصات فنی ذکرشده برای این محصول در سایت اصلی، هردو ایرباد با برخورداری از استاندارد IPX4، دارای مقاومت مطلوبی در برابر نفوذ آب هستند اما کیس شارژ به هیچ عنوان ضد آب نیست از این رو توصیه می‌کنیم توجه بیشتری به آن داشته باشید. به لطف وزن 4.1 گرمی هر ایرباد، شما می‌توانید بدون احساس ناراحتی در گوش خود، تا چندین ساعت به مکالمه بپردازید و یا به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید. 

شاید طراحی هندفری بی سیم شیائومی مدل Earbuds Basic 2 Global در نگاه اول کمی ساده به نظر برسد اما باید گفت کیفیت ساخت این محصول در سطح بالایی قرار دارد. ایربادها و کیس شارژ دارای طراحی جمع‌و‌جوری هستند و به لطف طراحی ارگونومیک هر ایرباد، می‌توانید آن را به سادگی درون کانال گوش خود قرار دهید و تا ساعت‌ها از هندزفری خود استفاده کنید بدون آنکه در گوشتان احساس درد و ناراحتی کنید. شیائومی در طراحی این محصول تنها به یک دکمه فیزیکی در پنل پشت اکتفا کرده بنابراین خبری از پنل لمسی نیست اما این دکمه امکان عملیات مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهند. همانند اکثر هندزفری‌های بی‌سیم که در بازار تجهیزات لوازم جانبی موجود هستند، هندزفری بی سیم Earbuds Basic 2 Global نیز از اتصال بلوتوث برای ارتباط با گوشی هوشمندتان استفاده می‌کند که به لطف فناوری نسخه 5.0، یک اتصال پایدار و بدون قطعی را تجربه خواهید کرد. با تمام قابلیت‌هایی که این محصول در اختیار شما قرار می‌دهد، قیمت Earbuds Basic 2 Global در مقایسه با سایر محصولات، به نسبت مناسب است بنابراین اگر قصد خرید این هندزفری را دارید توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب را مطالعه نمایید.

هندفری بی سیم شیائومی Earbuds Basic 2 Global | نقد و بررسی

هندفری بی سیم شیائومی مدل Earbuds Basic 2 Global دارای 2 ایرباد با طراحی in-ear است که به لطف باتری‌ با ظرفیت 300 میلی‌آمپر ساعت تا 12 ساعت امکان شارژدهی در اختیار شما قرار می‌دهد. برای شارژ این محصول به حدود 2 ساعت زمان نیاز خواهید داشت. این محصول، طراحی ساده اما زیبایی دارد و به لطف ابعاد جمع‌وجوری که دارد، به شما امکان می‌دهد تا به سادگی آن را با خود حمل کرده و به موسیقی مورد علاقه‌ خود گوش دهید. این محصول برای برقراری ارتباط با گوشی هوشمند شما از اتصال بلوتوث 5.0 استفاده می‌کند و به این شکل، یک اتصال کاملا پایدار در محدوده 10 متری را در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب، کیفیت صدای دریافتی توسط این محصول در سطح خوبی قرار دارد. علاوه بر این برخورداری از درایورهای 7.2 میلی‌متری و فناوری کاهش نویز DSP نیز سبب شده تا صدا را به شکلی واضح، شفاف و با حداقل نویز دریافت کنید. طبق مشخصات فنی ذکرشده برای این محصول در سایت اصلی، هردو ایرباد با برخورداری از استاندارد IPX4، دارای مقاومت مطلوبی در برابر نفوذ آب هستند اما کیس شارژ به هیچ عنوان ضد آب نیست از این رو توصیه می‌کنیم توجه بیشتری به آن داشته باشید. به لطف وزن 4.1 گرمی هر ایرباد، شما می‌توانید بدون احساس ناراحتی در گوش خود، تا چندین ساعت به مکالمه بپردازید و یا به موزیک مورد علاقه خود گوش دهید. این موارد تنها بخشی از قابلیت‌های این هندزفری هستند. اگر قصد خرید Earbuds Basic 2 Global را دارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

Earbuds Basic 2 Global

طراحی

2 Earbuds Basic یکی از محصولات ارزان‌قیمت کمپانی شیائومی است اما قطعا کیفیت ساخت بالای آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد. ایربادها دارای طراحی in-ear هستند و به دلیل طراحی جمع‌و‌جور و ارگونومیک به خوبی در کانال گوش شما قرار می‌گیرند. کیس محافظ این محصول، وظیفه دارد تا علاوه بر محافظت از ایربادها، آن‌ها را شارژ نماید. ایربادها به طور مغناطیسی در این کیس قرار می‌گیرند و شارژ می‌شوند. برای ایربادها، عملیات کنترلی بسیار محدودی در نظر گرفته شده و شیائومی در ساخت این محصول، تنها به تعبیه یک دکمه فیزیکی بسنده کرده است. بر روی بدنه هریک از ایربادها، یک نشانگر LED قرار دارد که رنگ قرمز نشان‌دهنده وضعیت شارژ محصول، و چراغ چشمک‌زن نشانگر اتصال به گوشی است. جنس ایربادها از پلاستیک ABS است و تنها 4.1 گرم وزن دارند. به لطف وجود سر سیلیکونی، شما می‌توانید تا ساعت‌ها آن را درون کانال گوش خود نگه دارید. خبر خوب در مورد این محصول آن است که ایربادها از استاندارد IPX4  پشتیبانی می‌کنند و در برابر رطوبت و عرق، تا حدی مقاوم هستند اما کیس شارژ در برابر رطوبت مقاوم نیست. ابعاد هریک از ایربادها 21.6*16.4*26.65 میلی‌متر و ابعاد کیس شارژ نیز 27.2*40*62 میلی‌متر است. همچنین وزن محصول به 35.4 گرم می‌رسد.

کیفیت صدا

به دلیل طراحی in-ear این محصولات، صدا به شکل بسیار خوبی به گوش شما می‌رسد اما فراتر از این‌ها، هندفری بی سیم شیائومی مدل Earbuds Basic 2 Global از تکنولوژی کاهش نویز DSP استفاده می‌کند و این امر سبب شده تا میزان نویز در صدای دریافتی به حداقل برسد. همچنین از آنجایی که این هندزفری برای اتصال با گوشی هوشمند شما از بلوتوث نسخه 5 استفاده می‌کند، یک اتصال پایدار را در یک محدوده 10 متری تجربه خواهید کرد. میکروفن‌ها نیز در هنگام برقراری تماس، عملکرد نسبتا خوبی از خود به نمایش می‌گذارند و صدای نسبتا خوب و واضحی در اختیار شما قرار می‌دهد. در مجموع باید گفت اگر قصد دارید برای انجام امور روزمره خود از این محصول استفاده کنید، تا حدودی مناسب شما خواهد بود. 

اتصالات، قابلیت کنترل و راحتی

همانطور که کمی قبل‌تر اشاره کردیم، شیائومی در تولید این محصول تنها به یک دکمه فیزیکی بسنده کرده است که عملیات کنترلی زیر را در اختیار شما قرار می‌دهد:

  • play/pause موزیک: یک بار فشار دکمه
  • پاسخ/اتمام تماس: یک بار فشار دکمه
  • رد تماس ورودی: فشار دکمه و نگه داشتن به مدت 1 ثانیه
  • فعالسازی دستیار صوتی: دو بار فشار دکمه

همانطور که گفته شد، این محصول برای اتصال با گوشی هوشمند شما از بلوتوث نسخه  5 استفاده می‌کند بنابراین تا مسافت 10 متری یک اتصال پایدار را در اختیار شما قرار خواهد داد. در کل باید گفت کار با این هندزفری بی سیم بسیار ساده است و شما به سرعت با قبلیت‌های آن آشنا خواهید شد. 

باتری

در نهایت به باتری هندفری بی سیم شیائومی مدل Earbuds Basic 2 Global می‌رسیم. این محصول دارای یک کیس شارژ با ظرفیت
300 میلی‌آمپر ساعت است و هریک از ایربادها نیز ظرفیتی برابر 43 میلی‌آمپر ساعت دارند. شما با یک بار شارژ ایربادها می‌توانید تا 4 ساعت به مکالمه بپردازید. شارژ کیس این هندزفری تنها 2 ساعت طول می‌کشد و عمر باتری آن در حدود 12 ساعت است. 

جمع‌بندی

در پایان نقد و بررسی این محصول باید گفت قیمت هندفری بی سیم شیائومی مدل Earbuds Basic 2 Global نسبتا پایین است و بالطبع نباید توقع قابلیت‌های پیشرفته‌ای از آن داشت. به لطف درایورهای 7.2 میلی‌متری و فناوری حذف نویز DSP، کیفیت صدا در سطح قابل قبولی قرار دارد و امکان استفاده از این محصول برای امور روزمره را فراهم می‌سازد

وزن
4.1 گرم: هر یک از ایربادها
35.4 گرم: وزن کیس + ایربادها
ابعاد
هریک از ایربادها: 21.6*16.4*26.65 میلی‌متر
کیس شارژ: 27.2*40*62 میلی‌متر
مناسب برای
مکالمه, ورزشی, کاربری عمومی
نوع گوشی
دو گوشی
جنس بدنه
ABS
قطر درایور
7.2 میلی‌متر
پاسخ فرکانسی
-
امپدانس
-
محدوده عملکرد
10 متر
فناوری حذف نویز
DSP
NFC
سازگاری
اندروید و iOS
نوع اتصال
بی‌سیم
نسخه‌ بلوتوث
5
مقاومت در برابر رطوبت و عرق
استاندارد محافظتی
IPX4
کدک صوتی
-
میکروفن
پورت شارژ
Micro USB
نشانگر LED
سایر ویژگی‌ها
پنل دارای دکمه فیزیکی
منبع تغذیه هدفون
باطری
نوع باتری
لیتیوم یونی
ظرفیت باتری
300 میلی‌آمپرساعت: کیس شارژ
43 میلی‌آمپر ساعت: هریک از ایربادها
عمر باتری در حالت استندبای
عمر باتری در حالت مکالمه
4 ساعت
عمر باتری در حالت پخش موسیقی
3-4 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ هندزفری
1.5 ساعت
عمر باتری محفظه شارژ
12 ساعت
زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه
2 ساعت
اقلام همراه هدفون
دفترچه راهنما
سری سیلیکونی
گارانتی
گارانتی 6 ماهه پایاتلکام
توجه
زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 60 روز کاری پس از ثبت سفارش می‌باشد

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...