پاوربانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM با ظرفیت 20,000 میلی آمپر نسخه گلوبال اصلی

Xiaomi Redmi 20000 PB200LZM Global Power Bank

دسته بندی : پاور بانک
رنگ را انتخاب کنید:
مشکی مشکی
سفید سفید
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید:
وضعیت گارانتی را انتخاب کنید
نوع
900,000 تومان

1,200,000
25%
گارانتی 18 ماهه شرکتی
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ارسال فوری ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پاور بانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM با ظرفیت 20,000 میلی آمپر نسخه گلوبال یک محصول بسیار کاربردی است که با دارا بودن ظرفیت بالا می‌تواند برای استفاده روزمره و سفر یک گزینه ایده‌آل باشد. با وجود 2 پورت خروجی بر روی این محصول شما می‌توانید دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید. طراحی ظاهری این محصول، بسیار زیبا، ساده و البته جمع‌وجور است و به شما امکان می‌دهد آن را به سادگی درون کیف خود قرار داده و به هرجایی ببرید. اگر قصد خرید پاور بانک شیائومی را دارید توصیه می‌کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

پاور بانک شیائومی Redmi PB200LZM با ظرفیت 20,000 میلی آمپر نسخه گلوبال

کمپانی‌های تولیدکننده پاوربانک، طیف وسیعی از این محصولات را روانه بازار کرده‌اند بنابراین اگر سری به بازار بزنید با تنوع پاوربانک روبه‌رو می‌شوید. شیائومی، علاوه بر تولید گوشی، در تولید لوازم جانبی موبایل به ویژه پاوربانک نیز فعالیت دارد و پاور بانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM با ظرفیت 20,000 میلی آمپر نسخه گلوبال یکی از محصولات تولید شده توسط این کمپانی است. این محصول کاربردی به شما امکان می‌دهد تا در هر زمان و مکانی، گوشی هوشمند خود را شارژ کنید. 

این محصول، دارای 2 پورت USB خروجی است بنابراین شما می‎‌توانید به طور همزمان، دو دستگاه را برای شارژ به آن متصل کنید. ابعاد پاوربانک شیائومی تنها 27.3*73.6*154 میلی‌متر است از این رو شما می‌توانید به سادگی آن را در کیف خود حمل کنید. پورت‌های این پاوربانک، از نوع MicroUSB و USB-C هستند که توسط بسیاری از دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مجموع باید گفت، توان شارژ و برخورداری از رابط‌های ورودی و خروجی این محصول، برای استفاده روزمره و سفر، این پاوربانک را به یک گزینه ایده‌آل تبدیل کرده است. 

بررسی بدنه پاوربانک

Redmi PB200LZM با یک بدنه پلاستیکی با دوام از جنس ABS تولید شده است. شاید در نگاه اول، طراحی ساده آن شما را چندان به خود جذب نکند اما این بدنه پلاستیکی توانسته تا وزن این محصول را به شکل چشمگیری کاهش دهد. علاوه بر این، قیمت آن نیز در مقایسه با سایر محصولات، تفاوت زیادی دارد. سطح بدنه این پاوربانک، به هیچ عنوان لغزنده نیست و به سادگی می‌توانید آن را در دست نگه دارید. اگر از آن دسته افرادی هستید که دائما نیاز دارید تا شارژ گجت‌ها و گوشی هوشمند خود را در حال پر نگه دارید، خرید این محصول را به شما توصیه می‎‌کنیم. به لطف برخورداری از پورت‌های microUSB و USB type c شما می‌توانید طیف وسیعی از دستگاه‌ها نظیر دوربین، گوشی، تبلت و موزیک‌پلیر را به آن متصل نمایید. 

Redmi PB200LZM

باتری پاوربانک

ظرفیت اسمی این محصول، برابر با 20000 میلی آمپر ساعت است که بر روی محصول و جعبه آن درج شده است اما این ظرفیت با ظرفیت واقعی دستگاه، کمی اختلاف دارد و در واقع ظرفیت واقعی، کمی از ظرفیت اسمی کمتر است. بنابراین Redmi PB200LZM، دارای ظرفیت اسمی 20000 میلی آمپر ساعت و ظرفیت واقعی آن کمی بیش از 15000 میلی آمپر ساعت است. با این حال، با این ظرفیت می‌توانید تا 7.4 بار، یک گوشی آیفون X را شارژ کنید. پاور بانک شیائومی مدل Redmi PB200LZM، مجهز به یک باتری لیتیوم پلیمری است که بسیار ایمن هستند و در مقایسه با باتری‌های لیتیوم یونی رایج، عملکرد بسیار بهتری ارائه می‌کنند. 

این پاوربانک جذاب، از قابلیت شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می‌کند و به دلیل برخورداری از پورت‌های ورودی و خروجی با توان مطلوب می‌تواند برای شارژ گجت‌ها و دستگاه‌های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. بر روی این پاوربانک، انواع پورت‌های رایج نظیر USB-A، USB Type C و MicroUSB تعبیه شده است. در مجموع با توجه به قابلیت‌هایی که این محصول در اختیار شما قرار می‌دهد باید گفت این محصول برای زمانی که در سفر هستید یا به هر دلیلی نیاز دارید گوشی یا گجت هوشمند خود را شارژ کنید، یک انتخاب بسیار مناسب محسوب می‌شود.

ابعاد
150.5x73.6x27.3 میلی‌متر
وزن
470 گرم
جنس بدنه
پلاستیک ABS
ظرفیت اسمی
20000 میلی‌آمپر ساعت
محدوده ظرفیت
15 تا 30 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ولتاژ ورودی
5.1 ولت
ولتاژ خروجی
5.1 ولت
شدت جریان ورودی
2.1 آمپر
شدت جریان خروجی
1.5 آمپر , 2.0 آمپر , 2.4 آمپر , 3.1 آمپر
تعداد درگاه خروجی
2 عدد
تعداد درگاه ورودی
2 عدد
USB-A
Micro-USB
USB-C
ظرفیت بر اساس وات‌ساعت
74 وات‌ساعت
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع کوالکام
پشتیبانی از فناوری شارژ سریع
حداکثر سرعت شارژ
شارژ سریع با توان 18 وات
نشانگر LED
سازگاری
تمامی دستگاه های دیجیتال قابل حمل 5 ولت از جمله گوشی،تبلت،دوربین فیلم برداری و عکس برداری،mp3،mp4،GPS و ...
سایر امکانات و قابلیت‌ها
قابلیت محافظت در برابر افزایش شارژ ، شدت جریان ، ولتاژ ، حرارت ، تخلیه شارژ ، اتصال کوتاه و ضربه
اقلام همراه
- کابل Micro-USB
- دفترچه راهنما
گارانتی
18 ماهه شرکتی

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...