پمپ باد شیائومی مدل Xiaomi Electric Air Pump Mi Portable 1S MJCQB05QJ

Xiaomi Mi Electric Air 1S Compressor

نوع
ضمانت اصالت کالا
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

حتما برای شما نیز پیش آمده که در هنگام بازی فوتبال و والیبال، متوجه شدید که باد توپ شما کم شده است. یا در هنگام دوچرخه‌سواری یا رانندگی احساس کنید که باد لاستیک‌ها کم است. در چنین مواقعی وجود پمپ باد شیائومی مدل Mi Electronic Air 1S می‌تواند برای شما بسیار کمک‌کننده باشد. 

پمپ باد شیائومی مدل Mi Electronic Air 1S یک پمپ باد قابل حمل است که می‌تواند در مکان‌های مختلف به شما کمک کند. این پمپ باد، یکی از محصولات بسیار با کیفیت شیائومی است و به لطف ابعاد 4.53 × 7.1 × 12.4 سانتی متر و وزن 1 کیلوگرمی آن، می‌توانید به سادگی آن را با خود حمل نموده و در شرایط مختلف از آن استفاده کنید. بدنه این پمپ به رنگ مشکی است و روی آن، یک نمایشگر LCD و دکمه‌های کنترلی قرار گرفته‌اند که به کمک آن می‌توانید میزان فشار هوا را کنترل کنید. بر روی این محصول، یک چراغ قوه نیز تعبیه شده، که امکان استفاده از آن در طول شب را نیز فراهم می‌سازد. قسمت پایینی این محصول نیز محل قرارگیری نشانگر LED شارژ باتری، دریچه هوا و پورت شارژ است. به منظور خنک شدن این پمپ در زمان کار، در طرفین این دستگاه دریچه‌هایی تعبیه شده‌اند. به طور کلی، طراحی این محصول بسیار خوب و مناسب است و استفاده از آن آسان می‌باشد.

ابعاد
4.53 × 7.1 × 12.4 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
نمایشگر
توان
150psi
سنسور
دقت سنسور±1psi
میزان صدا
کمتر از 80dB
چراغ قوه
فشار سنج
قطع و وصل اتوماتیک کمپرسور
باتری
14.8Wh
زمان مورد نیاز برای شارژ
کمتر از 3 ساعت
پورت شارژ
Micro USB
توضیحات
-
اقلام همراه
سوزن گاز
دفترچه راهنما
کابل Micro USB
یک عدد کیف کوچک برای حمل محصول
گارانتی اصالت
-

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...