گوشی شیائومی مدل Mi 10T Lite 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 و رم 6

Xiaomi Mi 10T Lite 5G M2007J17G Dual SIM 64GB And 6GB RAM Mobile Phone

رنگ را انتخاب کنید:
خاکستری خاکستری
رز گلد رز گلد
آبی آبی
برنز برنز
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی 18 ماهه شرکتی (رجیستر شده)
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

گوشی شیائومی مدل Mi 10T Lite 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و 6 گیگابایت رم، کوچک‌ترین و شگفت‌انگیزترین عضو خانواده شیائومی است که با برخورداری از ویژگی‌های فنی فوق‌العاده، توان برابری با یک گوشی پرچم‌دار را نیز دارد به طوری‌که تمامی طرفداران گوشی‌های شیائومی را شگفت‌زده کرده است. شیائومی در تولید این محصول،جوانب بسیاری را در نظر گرفته تا محصول نهایی، بالاترین کیفیت را از نظر پردازش، گرافیک، اجرای بازی، دوربین و... در اختیار شما قرار دهد. صفحه نمایش این گوشی، بخش زیادی از قاب جلوی گوشی را تشکیل داده که در کنار فریم از جنس آلومینیومی آن، زیبایی دوچندانی به ظاهر این گوشی هوشمند بخشیده است. این بدنه زیبا و جذاب توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود. این گوشی هوشمند مجهز به 64 گیگابایت فضای داخلی و 6 گیگابایت رم است بنابراین قادر به اجرای همزمان چندین برنامه است. به لطف پشتیبانی Mi 10T Lite 5G از 5G، سرعت دانلود و آپلود این گوشی، به میزان چشمگیری بهبود یافته است. 

گوشی شیائومی مدل Mi 10T Lite 5G، یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های شیائومی است که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند اما قیمت بسیار مقرون‌صرفه‌ای دارد بنابراین توانسته تا طرفداران زیادی پیدا کند. در تولید این محصول، به جای پلاستیک از شیشه استفاده شده که شاید توقع آن را برای یک گوشی میان‌رده نداشته باشید. صفحه نمایش این گوشی، تقریبا بزرگ است و به دلیل پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی، پیمایش در میان منوها و برنامه‌ها را بسیار جذاب کرده است. عملکرد پردازنده در این محصول، بسیار قابل قبول است اما مقایسه آن با یک گوشی گران‌قیمت، کار منطقی نخواهد بود. شاید تنها ایرادی که بتوان به آن وارد کرد، مربوط به عملکرد دوربین باشد. در سایر موارد نظیر عملکرد 5G و بلندگوها، باید گفت این گوشی قطعا می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. 

گوشی شیائومی مدل Mi 10T Lite 5G | نقد و بررسی

گوشی شیائومی مدل Mi 10T Lite 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و 6 گیگابایت رم، کوچک‌ترین و شگفت‌انگیزترین عضو خانواده شیائومی است که با برخورداری از ویژگی‌های فنی فوق‌العاده، توان برابری با یک گوشی پرچم‌دار را نیز دارد به طوری‌که تمامی طرفداران گوشی‌های شیائومی را شگفت‌زده کرده است. شیائومی در تولید این محصول،جوانب بسیاری را در نظر گرفته تا محصول نهایی، بالاترین کیفیت را از نظر پردازش، گرافیک، اجرای بازی، دوربین و... در اختیار شما قرار دهد. صفحه نمایش این گوشی، بخش زیادی از قاب جلوی گوشی را تشکیل داده که در کنار فریم از جنس آلومینیومی آن، زیبایی دوچندانی به ظاهر این گوشی هوشمند بخشیده است. این بدنه زیبا و جذاب توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود. این گوشی هوشمند مجهز به 64 گیگابایت فضای داخلی و 6 گیگابایت رم است بنابراین قادر به اجرای همزمان چندین برنامه است. به لطف پشتیبانی Mi 10T Lite 5G از 5G، سرعت دانلود و آپلود این گوشی، به میزان چشمگیری بهبود یافته است. 

گوشی شیائومی مدل Mi 10T Lite 5G

طراحی بدنه

در تولید Mi 10T Lite 5G، از شیشه و پلاستیک استفاده شده و باید گفت به لحاظ ظاهری، بی‌شباهت به گوشی POCO X3 نیست. استفاده از شیشه در قاب پشتی این محصول، سبب شده تا در میان رقبا، توجه بیشتری از بازار را به خود جلب کند. جنس فریم آن از آلومینیوم است و سبب زیبایی و جذابیت بیشتر این محصول شده است. براق بودن قاب پشتی، بسیار زیبا و چشم‌نواز است اما شدیدا اثر انگشت را به خود جذب می‌کند. خمیدگی در لبه‌های گوشی نیز سبب شده تا نگه داشتن گوشی در دست کمی راحت‌تر باشد. در قاب پشتی، محل قرارگیری ماژول‌های دوربین به شکل یک دایره تعبیه شده که 4 لنز مختلف را نگهداری می‌کند. در سمت چپ این ماژول نیز، فلش دوربین قرار گرفته است که سبب بهبود عکاسی در شب می‌شود. در قاب پشتی می‌توان لوگو شیائومی و علامت 5G را مشاهده کرد. در قسمت پایینی، جک هدفون، اسپیکر و پورت شارژ Type-C قرار گرفته است. وجود سنسور IR Blaster به شما امکان می‌دهد تا از گوشی خود به عنوان ریموت نیز استفاده کنید. لبه سمت راست گوشی، محل قرارگیری دکمه پاور است که حسگر اثر انگشت نیز بر روی آن تعبیه شده است. دکمه‌های مربوط به کنترل صدا نیز در این بخش وجود دارند. محل قرارگیری سیم‌کارت نیز در لبه سمت چپ گوشی تعبیه شده است. 

صفحه نمایش

یکی دیگر از مواردی که سبب شگفتی کاربران شده، استفاده از پنل IPS برای صفحه نمایش این گوشی است. صفحه نمایش این محصول، یک نمایشگر 6.67 اینچی با پشتیبانی از رزولوشن 2400*1080 پیکسل است. همانند بدنه محصول، نمایشگر این گوشی نیز به صفحه نمایش POCO X3 شباهت دارد. نرخ نوسازی صفحه نمایش در این مدل، 120Hz است. کیفیت صفحه نمایش در گوشی Mi 10T Lite 5G بسیار خوب است و نمایش تصاویر در آن بسیار جذاب است و به لطف فناوری‌های استفاده شده در آن، نمایش رنگ‌ها، کنتراست و وضوح، بسیار خوب انجام می‌شود. با توجه به آنکه این صفحه نمایش از نوع IPS است، پایین بودن روشنایی در آن تا حدودی طبیعی است. به طور کلی باید گفت کیفیت این صفحه نمایش بسیار جذاب است و شما از تماشای فیلم و انجام بازی با این گوشی خسته نخواهید شد. نقطه قوت این صفحه نمایش در این بازه قیمتی، پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی است. 

عملکرد

به دلیل تمرکز شیائومی بر روی سخت‌افزار این محصول، باید گفت عملکرد این گوشی بسیار قابل قبول است. در تولید گوشی Mi 10T Lite 5G، از پردازنده Snapdragon 750 5G استفاده شده است که عملکرد پایداری را در اختیار شما قرار می‌دهد. گوشی شیائومی مدل Mi 10T Lite 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 64 گیگابایت و 6 گیگابایت رم به دلیل عملکرد پایدار و قابل قبول پردازنده، باید گفت این گوشی قابلیت اجرای کارهای گرافیکی سنگین و بازی‌های مختلف را در اختیار شما قرار می‌دهد. این گوشی، عملکرد بسیار روان و قابل قبولی داره و به هیچ عنوان دچار کندی و لگ نمی‌شود.

باتری

از نظر شارژدهی و باتری باید گفت شیائومی در تولید این گوشی، کمی افت داشته است چرا که از یک باتری 4820 میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده که در مقایسه با سایر گوشی‌ها، کمی پایین‌تر است. با این حال، باید گفت باتری این گوشی در حالت استفاده معمولی نهایتا تا 1 روز دوام خواهد آورد. اگر قصد دارید با گوشی خود به تماشای فیلم بپردازید و یا بازی کنید و به گشت‌وگذار بپردازید، نهایتا می‌توانید تا نصف روز از گوشی استفاده کنید و مجبور به شارژ گوشی خواهید شد. 

دوربین 

گوشی شیائومی مدل Mi 10T Lite 5G مجهز به 4 دوربین است که در این بخش نگاهی به آن خواهیم انداخت. این گوشی متشکل از یک دوربین 64MP، یک دوربین 8MP فوق عریض، یک دوربین 2MP ماکرو و سنسور تشخیص عمق 2MP است. تصاویر ثبت شده توسط سنسور 64 مگاپیکسلی تا حد زیادی قابل قبول است و این عکس‌ها از وضوح بسیار خوبی برخوردار هستند و می‌توانید جزئیات را به خوبی در آن‌ها مشاهده کنید. در طول شب، کمی با مشکل مواجه می‌شوید چرا که این تصاویر دچار نویز می‌شوند. 

سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، متاسفانه شما را کمی ناامید می‌کند. کیفیت تصاویر ثبت شده، تعریف چندانی ندارند. به نظر می‌رسد این سنسور تنها برای خالی نبودن عریضه بر روی این گوشی تعبیه شده باشد. سنسور ماکرو 2 مگاپیکسل، قابلت فوکوس دارد و در نور کم، عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه می‌کند. سنسور تشخیص عمق میدان به خوبی قادر است تا سوژه را از تصویر پس زمینه تشخیص دهد به همین جهت، تصاویر پرتره بسیار خوبی را ثبت می‌کند. در نهایت به سنسور سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی می‌رسیم. تصاویر ثبت شده توسط دوربین سلفی، نسبتا کیفیت قابل قبولی در اختیار شما قرار می‌دهند اما تنها در صورتی که در محیط با نور خوب قرار داشته باشید. در مجموع باید گفت کیفیت عکاسی با دوربین‌های این گوشی، در سطح معمولی و متوسط قرار دارد. 

گوشی شیائومی مدل Mi 10T Lite 5G، امکان فیلمبرداری 4K با 30 فریم بر ثانیه را در اختیار شما قرار می‌دهد که با در نظر گرفتن قیمت محصول، باید گفت نسبتا قابل قبول است. همچنین عملکرد لزرش‌گیر و سرعت تغییر فوکوس نیز در آن بسیار مناسب است. میزان تعادل نور در این گوشی بسیار قابل قبول است. در مجموع، فیلمبرداری در این گوشی نیز در سطح متوسط و معمولی اما قابل قبول قرار دارد. 

Mi 10T Lite 5G

نتیجه‌گیری

در نهایت به یک جمع‌بندی در مورد این گوشی می‌رسیم. طراحی این گوشی، زیبا و چشم‌نواز است و نمایشگر آن در این بازه قیمتی، به دلیل پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی، در مقایسه با رقبا توانسته به جایگاه بسیار خوبی در میان کاربران دست پیدا کند. دوربین‌های گوشی شیائومی مدل Mi 10T Lite 5G، کیفیت چندان حرفه‌ای ندارند. اگر اهل بازی هستید و قصد خرید یک گوشی 5G را دارید، این گوشی می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

شبکه
تکنولوژی
5G , 4G , 3G , 2G
سیمکارت
دو سیم کارته(نانو سیم کارت, استندبای دوگانه)
سایز نانو 5G (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
رونمایی
تاریخ عرضه
30 سپتامبر 2020
بدنه
ابعاد
165.4x76.8x9 میلی‌متر
وزن
214.5 گرم
جنس بدنه
قاب پشتی و جلو از شیشه و فریم آلومینیومی و پلاستیکی
مقاوم در برابر رطوبت
مشخص نیست
صفحه نمایش
فناوری صفحه‌ نمایش
IPS LCD
اندازه
6.67 اینچ
رزولوشن
2400 × 1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
395 پیکسل
نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
84.6 درصد
محافظت
Corning Gorilla Glass 5
تعداد رنگ
16 میلیون
نرخ نوسازی
120Hz
بیشینه روشنایی
450 نیت
پشتیبانی از HDR10
دارد - +HDR10
سایر ویژگی‌ها
پلتفرم
تراشه
Qualcomm SM7225 Snapdragon 750G 5G (8 nm)
پردازنده
Octa-core (2x2.2 GHz Kryo 570 & 6x1.8 GHz Kryo 570)
پردازنده‌ گرافیکی
Adreno 619
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل
Android 10
رابط کاربری
MIUI 12
حافظه
اسلات کارت حافظه
microSDXC
رم
6 گیگابایت
حافظه داخلی
64 گیگابایت
دوربین اصلی
تعداد
4
رزولوشن عکس
64 مگاپیکسل
ویژگی‌ها
64 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 0.8 میکرومتر سایز پیکسل، 1/1.72 اینچ سایز سنسور، f/1.9، فوکوس خودکار با تشخیص فاز)
8 مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش 120 درجه، 1/4.0 اینچ سایز سنسور، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.2)
2 مگاپیکسل ( لنز ماکرو، f/2.4)
2 مگاپیکسل (سنسور تشخیص عمق تصویر، f/2.4)
فلش
فلاش دوگانه‌ی LED
فیلمبرداری
4K، 1080p، لرزشگیر الکترونیکی تصویر-ژیروسکوپی
دوربین سلفی
ویژگی
16 مگاپیکسل (لنز واید 25 میلی‌متری، 1/3.06 اینچ سایز سنسور، 1.0 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.5)
فیلمبرداری سلفی
1080p@30fps
صدا
نوع بلندگو
استریو صدای 24 بیت/ 192 کیلوهرتز
جک 3.5 میلی‌متری
ارتباطات
Wifi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band, Wi-Fi Direct, hotspot
Bluetooth
GPS
dual-band A-GPS, GLONASS, BDS, GALILEO
NFC
رادیو
USB
Type-C 2.0, USB On-The-Go
Infrared
سایر قابلیت‌ها
حسگرها
حسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما
باتری
نوع باتری
لیتیوم-پلیمری
ظرفیت باتری
4820 میلی‌آمپر ساعت
قابلیت تعویض
شارژر
قابلیت
قابلیت شارژ سریع باتری با توان 33 وات
توضیحات
گارانتی
18 ماهه شرکتی (رجیستر شده)
رنگبندی
آبی، خاکستری، رز گلد
مدل‌ها
M2007J17G
محافظ صفحه نمایش
اقلام همراه
شارژر، دفترچه راهنما

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...