گوشی شیائومی مدل Xiaomi 11T 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 256 و 8 رم

Xiaomi 11T Dual SIM 256GB And 8GB Ram Mobile Phone

رنگ را انتخاب کنید:
سفید سفید
مشکی مشکی
آبی آبی
رنگ
رنگ را انتخاب کنید
نوع
گارانتی 18 ماهه شرکتی ( رجیستر شده )
توجه: زمان ارسال محصولات "بدون گارانتی"، 5 روز کاری و محصولات " با گارانتی"، ارسال فوری می‌باشد
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

Xiaomi 11T به شما قدرت می‌دهد تا لحظات زندگی خود را به لحظات سینمایی تبدیل کنید. این گوشی هوشمند بهترین و خیره‌کننده‌ترین تجربه عکاسی و فیلمبرداری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا لحظات زیبا و مهم زندگی خود را ثبت کنید. قدرت سخت‌افزاری بالای این گوشی و الگوریتم‌های حرفه‌ای آن به شما امکان می‌دهد تا تصاویر را در محیط‌های تاریک و روشن، با وضوح تصویر شگفت‌انگیزی ثبت نمایید. با وجود چیپست قدرتمند MediaTek 5G و پشتیبانی از دو سیم‌کارت 5G، این اطمینان وجود دارد که عملکرد گوشی بسیار روان و کارآمد خواهد بود. همچنین مصرف انرژی آن نیز کاهش خواهد یافت.

کمپانی مطرح چینی یعنی شیائومی طی یکی از رویدادهای خود، از سه گوشی هوشمند یعنی 11T ، 11T Pro و 11 لایت 5g رو نمایی کرد. در این مقاله قصد داریم  گوشی شیائومی مدل 11T را از جنبه‌های مختلف مورد نقد و بررسی قرار دهیم. همانطور که می‌دانید آنچه سبب تمایز برند شیائومی از سایر کمپانی‌های تولید کننده تلفن همراه شده است، عرضه محصولا با کیفیت و قدرتمند با قیمتی بسیار اقتصادی است اما این بار به نظر می‌رسد شیائومی با عرضه این گوشی، کمی به سمت کیف‌های پرپول‌تر رفته باشد. 

گوشی شیائومی Xiaomi 11T | نقد و بررسی

Xiaomi 11T به شما قدرت می‌دهد تا لحظات زندگی خود را به لحظات سینمایی تبدیل کنید. این گوشی هوشمند بهترین و خیره‌کننده‌ترین تجربه عکاسی و فیلمبرداری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا لحظات زیبا و مهم زندگی خود را ثبت کنید. قدرت سخت‌افزاری بالای این گوشی و الگوریتم‌های حرفه‌ای آن به شما امکان می‌دهد تا تصاویر را در محیط‌های تاریک و روشن، با وضوح تصویر شگفت‌انگیزی ثبت نمایید.

با وجود چیپست قدرتمند MediaTek 5G و پشتیبانی از دو سیم‌کارت 5G، این اطمینان وجود دارد که عملکرد گوشی بسیار روان و کارآمد خواهد بود. همچنین مصرف انرژی آن نیز کاهش خواهد یافت.

طراحی بدنه

همانند بسیاری از گوشی‌های دیگر شیائومی، Xiaomi 11T نیز با بدنه‌ای بسیار مقاوم طراحی شده است. هر دو پنل پشت و جلوی دستگاه از شیشه تولید شده‌اند که توسط Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود از این رو باید گفت این گوشی در برابر آسیب و خط و خش، تا حد مطلوبی مقاوم است. اما به طور کلی باید گفت طراحی گوشی و کیفیت ساخت آن، به اندازه گوشی Mi 11 جذاب و چشم‌نواز نیست. محل قرارگیری دوربین سلفی بر روی پنل جلویی به شکل پانچ هول طراحی شده است و دوربین‌های 3 گانه آن، در یک قاب مستطیل شکل، بر روی پنل پشت دستگاه قرار گرفته‌اند. همچنین علامت 5G نیز در این قسمت قرار داده شده است. کلیدهای مربوط به تنظیم صدا و دکمه پاور گوشی نیز در قسمت راست آن تعبیه شده‌اند. قسمت جلویی این گوشی نیز تماما از جنس شیشه بوده و محل قرارگیری صفحه نمایش 6.67 اینچی آن است که در بخش بعدی در مورد صفحه نمایش صحبت خواهیم کرد. 

Xiaomi 11T طراحی بدنه

صفحه نمایش

همانطور که گفته شد، پنل جلویی این گوشی، تماما از جنس شیشه است و مجهز به یک صفحه نمایش 6.67 می‌باشد. در نگاه اول، قطعا این صفحه نمایش بزرگ، تا حد زیادی توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. این صفحه نمایش بزرگ توسط Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود از این رو تا حد زیادی در برابر خط و خش مقاوم است. اگر قصد دارید از گوشی خود برای تماشای فیلم یا انجام بازی استفاده کنید، تجربه بسیار خوبی از کار با این صفحه نمایش خواهید داشت. 

صفحه نمایش Xiaomi 11T با فناوری AMOLED تولید شده است و از رزولوشن 2400*1080 پشتیبانی می‌کند این یعنی، تصاویر به شکلی بسیار شفاف و با جزئیات بیشتر در معرض نمایش قرار خواهند گرفت. از دیگر قابلیت‌های این صفحه نمایش جذاب می‌توان به تراکم پیکسلی 395ppi، حداکثر روشنایی 1000 نیت، نرخ نوسازی 120 هرتز و نمایش 1 میلیارد رنگ اشاره کرد. 

عملکرد

این محصول مجهز به تراشه پردازنده MediaTek MT6893 Dimensity 1200 5G (6 nm) است که به نوعی یک پردازنده میان‌رده به شمار می‌رود. این پردازنده مجهز به لیتوگرافی 6 نانومتری و هشت‌هسته‌ای است. به طور کلی باید گفت با استفاده از این پردازنده، امکان بسیاری از فعالیت‌های روزمره، تماشای فیلم، وب‌گردی، عکاسی و فیلمبرداری نیز به راحتی توسط گوشی انجام می‌گیرد. 

باتری

این محصول با یک باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت به بازار عرضه شده است که در نوع خود، یکی از گوشی‌های با باتری بزرگ است. عموما گوشی‌هایی که با چنین ظرفیت باتری وارد بازار می‌شوند قادر به دوام تا 1 روز کامل هستند اما اگر قصد استفاده سنگین از گوشی خود را داشته باشید شاید در انتهای روز مجبور باشید تا مجددا گوشی هوشمند خود را شارژ کنید. 

Xiaomi 11T باتری

دوربین

گوشی شیائومی 11T با 3 دوربین اصلی در پشت گوشی و 1 دوربین سلفی در پنل جلویی تولید شده است. سنسور اصلی این محصول، یک لنز 108 مگاپیکسلی است که تصاویر را با نور، کیفیت و کنتراست مطلوبی در اختیار شما قرار می‌دهند. همچنین یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با f/2.2 و میدان دید 120 درجه  بر روی این گوشی تعبیه شده است که شاید چندان راضی کننده نباشد. در نهایت، یک ماژول تله فوتو 5 مگاپیکسلی نیز در کنار این دو لنز قرار گرفته است که می‌توانید از آن برای عکاسی از نمای نزدیک سوژه‌ها استفاده کنید. می‌توان گفت دوربین این گوشی، آنگونه که انتظار می‎‌رفت عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش نگذاشته است با این حال می‌تواند برای ثبت لحظات شما بسیار کارامد باشد.

نتیجه‌گیری

با در نظر گرفتن مشخصات این محصول باید گفت اگر قصد انجام کارهای روزمره خود را دارید، این گوشی می‌تواند محصولی بسیار کارامد و قدرتمند باشد چرا که از یک پردازنده MediaTek MT6893 Dimensity 1200 5G (6 nm)، فضای داخلی با ظرفیت 256 گیگابایت و 8 گیگابایت رم بهره می‌گیرد. همچنین دوربین‌های محصول، عملکرد مطلوبی دارند که می‌توانید در برخی مواقع لزوم از آن استفاده کنید. شاید نقطه قوت گوشی شیائومی مدل Xiaomi 11T را بتوان باتری آن دانست چرا که ظرفیت 5000 میلی‌آمپری آن، احتمالا تا یک روز کامل دوام خواهد آورد. 

شبکه
تکنولوژی
5G , 4G , 3G , 2G
سیمکارت
دو سیم کارته(نانو سیم کارت, استندبای دوگانه)
رونمایی
تاریخ عرضه
15 سپتامبر 2021
بدنه
ابعاد
76.9*8.8*164.1 میلیمتر
وزن
203 گرم
جنس بدنه
جلو شیشه (Gorilla Glass Victus)، فریم آلومینیوم، پشت شیشه
مقاوم در برابر رطوبت
IP53
صفحه نمایش
فناوری صفحه‌ نمایش
AMOLED, 1B colors, 120Hz, HDR10+, 800 nits (typ), 1000 nits (peak)
اندازه
6.67 اینچ
رزولوشن
2400*1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
395 پیکسل
نسبت صفحه‌ نمایش به بدنه
85.1 درصد
محافظت
Corning Gorilla Glass Victus
تعداد رنگ
یک میلیارد
نرخ نوسازی
120Hz
بیشینه روشنایی
1000 نیت
پشتیبانی از HDR10
دارد - +HDR10
سایر ویژگی‌ها
-
پلتفرم
تراشه
MediaTek MT6893 Dimensity 1200 5G (6 nm)
پردازنده‌
هشت هسته‌ای (1x3.0 GHz Cortex-A78 & 3x2.6 GHz Cortex-A78 & 4x2.0 GHz Cortex-A55)
پردازنده‌ گرافیکی
Mali-G77 MC9
امکانات نرم افزاری
سیستم عامل
Android 11
رابط کاربری
MIUI 12.5
حافظه
اسلات کارت حافظه
رم
8 گیگابایت
حافظه داخلی
256 گیگابایت
دوربین اصلی
تعداد
3
رزولوشن عکس
108 مگاپیکسل
ویژگی‌ها
108 مگاپیکسل (لنز واید 26 میلی‌متری، 0.7 میکرومتر سایز پیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز، f/1.8)
8 مگاپیکسل (لنز اولتراواید با پوشش 120 درجه، 1.12 میکرومتر سایز پیکسل، 1/4 اینچ سایز سنسور، f/2.4)
5 مگاپیکسل (لنز ماکرو، فوکوس خودکار، f/2.4)
فلش
فلاش دوگانه‌ی (LED (dual-tone، HDR، پانوراما
فیلمبرداری
دوربین سلفی
ویژگی
16 مگاپیکسل (لنز واید، 1.0 میکرومتر سایز پیکسل، f/2.5)
فیلمبرداری سلفی
1080p@30fps
صدا
نوع بلندگو
استریو
جک 3.5 میلی‌متری
ارتباطات
Wifi
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac، دو بانده، Wi-Fi Direct، هات‌اسپات
Bluetooth
5.2, A2DP, LE, aptX HD, aptX Adaptive
GPS
Yes, with dual-band A-GPS, GLONASS, GALILEO, BDS
NFC
رادیو
USB
USB Type-C 2.0, USB On-The-Go
Infrared
سایر قابلیت‌ها
حسگرها
حسگر اثرانگشت (کنار گوشی)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما
باتری
نوع باتری
لیتیوم-پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر ساعت
قابلیت تعویض
شارژر
-
قابلیت
Fast charging 67W, 100% in 36 min (advertised)
توضیحات
گارانتی
18 ماهه شرکتی ( رجیستر شده )
رنگبندی
خاکستری، سفید، آبی
مدل‌ها
-
محافظ صفحه نمایش
اقلام همراه

سلب مسئولیت: ممکن است برخی از اطلاعات درج شده در این قسمت صحیح نباشد و پایاتلکام مسئولیتی در قبال مغایرت اطلاعات ندارد. لطفا در صورت مشاهده، با پشتیبانی تماس بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...